Jump to content


Photo

Investitie: service auto


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#1 flomar

flomar

    Member

  • Membri
  • 2,268 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDI ABS
  • An:2006
  • Locatie:Brasov

Posted 30 April 2010 - 12:22

Deschid unul din putinele mele topicuri pentru a va cere sprijin.
Particip la un curs "Manager de proiect" care are ca tema practica gandirea unei activitati profitabile careia sa-i gasim surse de finantare. In echipa din care fac parte o colega a propus sa realizam un service auto, iar noi ceilalti am acceptat ideea.
Daca topicul va avea cautare voi veni pe parcurs cu informatii suplimentare.

Ieri mi-a venit ideea sa va cer sprijinul in a gasi argumentatia pro si contra realizarii unei astfel de investitii, dar si sa va intreb ce echipamente minimale ar fi necesare inceperii unei astfel de activitati.

Din pacate nu pot decat sa va multumesc anticipat pentru sprijin, deoarece banii ii pastram pentru service. Sau pentru banchetul de sfarsit de curs ;))
Da-mi si mie un banut sa duc motorina de mancare lu' Accentu'.

#2 Leonidas

Leonidas

    Americanu'

  • Membri
  • 3,973 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDi
  • An:2007
  • Locatie:Ploiesti

Posted 30 April 2010 - 12:28

Cred ca aici trebuie sa vorbesti cu D-l Antal si cu D-l Bogdan Georgescu.
Si eventul cu vreun coleg de forum care are service auto, daca exista o asemenea persoana.

Oricum, nota 10 pentru idee :)
bye-bye!

#3 Victor

Victor

    Member

  • Membri
  • 1,331 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 MC CRDI Full
  • An:2007
  • Locatie:Slobozia

Posted 30 April 2010 - 12:35

Cate ceva pt inceput:

Trebuie sa ai "vad" bun, adica o zona unde e nevoie de asa ceva.
Sa fie cat mai la "vedere"
Sa ai spatiu suficient de garare
Sa ai in minte pe cineva care e bun meserias
Sa dispui de banii pt teren si constructie +
-elevator
-truse de toate felurile (astea se pot lua pe parcurs)-astea se pot detalia mai tarziu
-sisteme antipoluante plus spatii/containere specifice
-un soft de diagnoza bun -aici sa te astepti la 3000-4000 Euro + abonament anual de 800-1000 Euro

Dezavantaje?

Ca in orice afacere la inceput are sa fie perioada de avant/entuziasm, apoi de dezamagire/iti vine sa renunti, dupa care urmeaza perioada normala de derulare/traiesti de pe azi pe maine sau poate mai bine, dupa noroc


Da, mai trebuie sa fii hotarat.
Utilizare limitat„ :Berea nu o cumperi, doar o Ónchiriezi. (W.C. Fields)- Si cu viata e la fel!- Comentariul meu
Erat„ : Aceast„ erat„ a fost introdus„ din greseal„. (Alasdair Gray)

#4 mariusmihai

mariusmihai

    Member

  • Membri
  • 48 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:i30 1,4 benzina
  • An:2009
  • Locatie:Bucuresti

Posted 30 April 2010 - 13:01

salut, eu sunt placut surprins ca avem initiative de a deschide cate o afacere si sa fie si profitabila pe termen cat mai scurt daca se poata cu investitie mica. Un service auto: este de investit ceva si studiu de piata, personal calificat etc,; masini sunt slava Domnului din ce in ce mai multe. Dar eu vreau sa propun alt gen de afaceri profitabile in Romania de care avem mare nevoie o afacere bazata pe productie nu pe prestari de servicii. Multa bafta incontinuare si curaj.

#5 marius.zadara

marius.zadara

    Member

  • Local Mod.
  • 2,814 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDi GL M/T
  • An:2007
  • Locatie:DB, IF

Posted 30 April 2010 - 13:37

Florine, am participat si eu la un astfel de curs in Bucuresti, dar nu mi s-a cerut efectiv sa si pun in practica ideea mea de proiect, ci doar am discutat pe tema ei. Poate la tine e ceva mai mult decat atat ... Daca ai nevoie de ceva materiale didactice de la cursul urmat de mine, iti stau la dispozitie.

Ca recomandari pe care sa le aveti in vedere mai este cazul sa le spun? Construiti in jurul clientului, iar facand asa va veti axa pe nevoile lui concrete. Lasati de-o parte "dulcegariile" care nu va fac decat sa cheltuiti o suma considerabila intr-un moment cand nu e cazul. In timp se pot schimba multe, insa daca identificati nevoile clientilor veti reusi. Poate ca niste intalniri cu oameni din service, de la cel mai mic la cel mai mare nivel v-ar lamuri mai bine.

Bafta multa si dati-ne de stire cand se da in folosinta! :fingerup:
"Nu totul e precum pare si nu totul pare precum e" (Merlin)

#6 flomar

flomar

    Member

  • Membri
  • 2,268 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDI ABS
  • An:2006
  • Locatie:Brasov

Posted 03 May 2010 - 12:01

Intr-adevar am sansa ca in echipa mea sa fie cineva care chiar sa-si doreasca materializarea ideii, proiectul service-ului auto propus de colega mea fiind deja demarat, prezenta ei la curs fiind aceea de a vedea cum ar putea accesa fonduri nerambursabile. Maximul in cazul ei este de 200000 EUR, adica 70% din valoarea investitiei, diferenta de 100000 EUR trebuind a fi acoperita din surse proprii.
Am acceptat ideea colegei pentru ca e o oportunitate de a afla practic cu ce se "mananca" o astfel de afacere, de ce probleme s-a lovit pana in aceasta faza a proiectului. In schimb ea are de castigat ideile echipei noastre, ale cursului in sine, plus o diploma care probabil ii va folosi in demersul sau de a obtine fonduri nerambursabile. Stiu! Daca nu-s pile… :D

Am sa raspund pe rand, ridicand noi intrebari:

Cred ca aici trebuie sa vorbesti cu D-l Antal si cu D-l Bogdan Georgescu.
Si eventual cu vreun coleg de forum care are service auto, daca exista o asemenea persoana.

Parerea mea e ca service-urile Hyundai intra la o categorie superioara. Eu ma gandesc la ceva mai mic pentru ca nu se merge pe o locatie deja existenta ca in cazurile service-urilor Hyundai-Mecca Plast Ploiesti si Kia-Iatsa Brasov, construite pe service-uri deja existente.
In schimb ideea ta ridica o intrebare: merita oare sa obtina licenta unei marci si probabil sprijinul ei (cum ar fi cazul service-ului Hyundai Elca Ploiesti) sau mai bine sa se gandeasca la un service “universal”?

P.S. Raspunde cine stie, daca stie, ulterior am sa-mi dau si eu cu parerea.
Da-mi si mie un banut sa duc motorina de mancare lu' Accentu'.

#7 BlueKing

BlueKing

    The Greek

  • Membri
  • 3,039 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai / ***
  • Model:Accent MC 1.5 CRDI/ ***
  • An:2007 / 2007
  • Locatie:Bucuresti & Salonic

Posted 03 May 2010 - 12:17

Chestia cu "licenta si sprijinul :rant: " unei marci.... este o maaare problema!
Altfel, deja mai aveati un service Hyundai in Brasov, la iesirea spre Feldioara / Tg Mures! :angry:

Edited by BlueKing, 03 May 2010 - 12:22.

MR. GREEK....... Because life has to be enjoyed

 

Turism cultural


#8 flomar

flomar

    Member

  • Membri
  • 2,268 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDI ABS
  • An:2006
  • Locatie:Brasov

Posted 03 May 2010 - 13:04

Ups! Care, cand, ce service, ce Feldioara? :blink:

Cate ceva pt inceput:

Trebuie sa ai "vad" bun, adica o zona unde e nevoie de asa ceva.
Sa fie cat mai la "vedere"
Terenul pe care-l are colega e la 2 km. de targul auto de la Brasov, loc. Tarlungeni si e la 7 km. de Brasov.
Sa ai spatiu suficient de garare
Terenul are 2000 mp., mie-mi par suficienti, are front la strada, apa, gaz, curent. NU are canalizare.
Sa ai in minte pe cineva care e bun meserias
La Brasov avem facultatea Autovehicule Rutiere, liceul Auto, in plus sotul colegei e un mare pasionat in a doctorici masini. Deci ar fi premisele sa aiba de unde alege.
Sa dispui de banii pt teren si constructie
Terenul este, teoretic ar fi si 300000 EUR, dupa cum am spus mai sus.
+
-elevator
Intrebare: un elevator presupune macar autorizatie ISCIR. Nu se poate incepe cu canale de vizitare, care la prima vedere par mai ieftine macar pentru ca nu trebuie autorizate?
-truse de toate felurile (astea se pot lua pe parcurs)-astea se pot detalia mai tarziu
Corect, si eu consider ca sunt “maruntisuri”, cum la fel de bine se pot face prin “autodotare”. Glumesc, dar la fel de adevarat e ca acasa aveam destule scule cu care ne reparam Dacia, asta fara ca vreodata sa ne fi cumparat truse :D
In schimb e un impediment: ca sa obtin fonduri nerambursabile e musai ca trusele, echipamentele sa NU fie second-hand.

-sisteme antipoluante plus spatii/containere specifice
E aici e buba. Care ar fi minimul necesar? De exemplu pentru uleiul ars trebuie o instalatie de tratare sau pur si simplu doar un container care se preda? Asta ar fi si motivul pentru care nu mi se pare oportun sa inceapa si cu tinichigerie/vopsitorie, ci mai degraba sa externalizeze aceste activitati.
-un soft de diagnoza bun -aici sa te astepti la 3000-4000 Euro + abonament anual de 800-1000 Euro
Multumesc de pret, o informatie utila. Am sa fac si eu cercetari si am sa le popularizez.
Dezavantaje?
Ca in orice afacere la inceput are sa fie perioada de avant/entuziasm, apoi de dezamagire/iti vine sa renunti, dupa care urmeaza perioada normala de derulare/traiesti de pe azi pe maine sau poate mai bine, dupa noroc
Da, ai dreptate: ei sunt tineri, entuziasti si hotarati. Eu, ursuz, le-as spune sa o lase balta. Da, dar daca le iese? Atunci ma duc cu Hyundai-ul la ei si le amintesc ca i-am ajutat candva… ;))


Mai astept idei practice. Nu pentru a mi le insusi, forumul ramanand marturie asupra “sursei”, ci pentru brainstorming.
Da-mi si mie un banut sa duc motorina de mancare lu' Accentu'.

#9 james kilowatt

james kilowatt

    Belgianu'

  • Membri
  • 2,730 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Skoda
  • Model:Superb 1.8TSI
  • An:2010
  • Locatie:Bruxelles

Posted 03 May 2010 - 18:23

Chestia cu asocierea cu o marca e utila pentru a avea acces la ultimile softuri si posibilitatea de a intra in chestii mai delicate gen reprogramarea de ECU. Constructorii au obiceiul de a face modificari f des in partea de electronica si soft tocmai pentru a da in cap service-urilor generaliste, la sculele (si informatiile) de ultim racnet au acces doar serviceurile din reteaua lor. Profitul mare se face din intretinerea de masini, nu din vanzarea lor...

Pe de alta parte asta nu e neaparat util ca sa faci un schimb de ulei sau de tobe. Si o diagnoza simpla se poate dovedi de f multe ori indeajuns.

Eu visam candva la o firma de tuning :D

Skoda Superb 1.8/ Citroen C1  /_ EX- Hyundai Getz CRDI
benzina manual / benzina auto / VANDUT


#10 flomar

flomar

    Member

  • Membri
  • 2,268 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDI ABS
  • An:2006
  • Locatie:Brasov

Posted 04 May 2010 - 08:30

Pai te luam cu noi la curs si iti asiguram 100 mp. pentru tuning :D Mai ales ca fondurile nerambursabile ar putea veni din Belgia, deci practic te-ai autofinanta. ;))

Dar eu vreau sa propun alt gen de afaceri profitabile in Romania de care avem mare nevoie o afacere bazata pe productie nu pe prestari de servicii.

Corect, ai perfecta dreptate, mai ales ca Brasovul a fost un oras preponderent industrial si are forta de munca pregatita in acest sens. Din pacate iti spun ca doar "naivii", idealistii se mai inhama la productie. De ce? Pentru ca sunt investitii foarte mari cu profit foarte mic. Macar pentru ca nu poate fi vorba de o afacere subterana, cu bani negri.
Ca sa ma fac inteles dau exemple:
- stai la o pensiune, dai 100 lei/noapte, nu primesti bon fiscal. Scad spalatul lenjeriei, datul cu matura, inregistrez in contabilitate 10 lei si raman cu un profit net de 70 lei.
- mergi la vulcanizare, in 5 minute ti-a pus shoricul pe unde iese aerul si ti-a umflat in loc de roata... 10 lei. Bon fiscal ioc. Profit net 7 lei.
- producem un cric auto. Cumparam tabla cu factura, suruburile asijderea pentru ca il vom comercializa cu factura. Bineinteles ca grosul adaosului il va lua tot... comerciantul care sade cu fundul pe un scaun si mi-l vinde. Ne trebuie un strungar, un matriter, un SDV-ist, electrician plus vopsitor sa ni-l faca aratos. Mai sunt utilajele si matritele, si asa mai departe. Vindem cricul cu 200 de lei. 100 sunt salariile, cota parte materia prima, amortizarile utilajelor, utilitatile, darile la stat, iar profitul este... pierdere.

Oare am dreptate? Nu stiu, dar fantomele uzinelor care bantuie Brasovul imi spun ca da.
Sa nu ma intelegi gresit, doar vreau sa scot in evidenta ca pentru a manageria o afacere productiva este nevoie de oameni destupati care sa aiba capacitatea de a maximiza putinul profit. In schimb, pentru prestari servicii, profitul lejer este la indemana oricui ca sa inceapa o astfel de afacere.
Accentuez: sunt intru totul de acord cu tine pentru activitati productive, cele care pot scoate Romania din robie, dar din pacate ultimii 20 de ani au demonstrat ca s-a ales praful de tot ceea ce inseamna productie, fie ea industriala sau agricola.
Da-mi si mie un banut sa duc motorina de mancare lu' Accentu'.

#11 hpcnr

hpcnr

    Member

  • Membri
  • 1,145 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.3i 12v
  • An:2000
  • Locatie:Prato, Italia

Posted 05 May 2010 - 06:22

Flomar, acu` 5-6 ani cind am vrut sa-mi deschid un atelier de electrica auto
am fost la RAR (ptr. ca ei aprobau in aceea perioada service-urile/atelierele
sau vulcanizarile) si mi-au dat toata documentatia necesara ptr. a deschide
asa ceva + lista cu minimul necesar. Te poti interesa daca tot ei dau aprobarile
si daca da te poti sa ceri astfel de documentatie (sau de la cine aproba).
Oricum eu unul m-am lasat pagubas dupa ce am facut calculele necesare ptr.
investitie, minimul era cca. 250 milioane (lei vechi) ptr. minimul strict
necesar (majoritatea in aparatura/scule, curs obligatoriu la Bucuresti de
specialitate minim o saptamina pe model/marca auto cu examen) asta numai un
amarit de atelier de electrica auto.
Daca bine imi aduc aminte cam asta se cerea:
- locul de munca (atelierul) trebuia sa fie dotat toaleta/wc cu apa curenta si
canalizare + instalatie de ventilat (na, ptr. mirosurile grele)
- atelierul trebuia sa aibe ca minim sistem de ventilatie daca nu aer conditionat
- nu mai stiu exact daca se facea referire la suprafata minima necesara
- lista cu minimul necesar in aparatura/scule
- containere separate ptr. plastice/metale/acumulatori
- la fiecare 2 ani (sau un an, nu mai imi aduc bine aminte) examen la Bucuresti
ptr. prelungirea avizului (asa era atunci, acum nu stiu daca mai este asa) ptr.
fiecare model/marca (alti bani, alta distractie, costa destul de scump examenul)
Deocamdata cam atit imi aduc aminte ca pct. "principale" .
Iti mai trebuiau o gramada de acte de facut si aprobari cam de peste tot, exact
cum pateste fiecare cind isi deschide o "afacere".
Daca bine imi aduc aminte (iar), si ptr. mecanici se cerea acel curs + examen, ca
sa nu mai spun ce lista imensa cu strictul necesar aveau ei si cam ce conditii au
ei de indeplinit.
Daca imi mai aduc aminte de ceva revin !

Oricum eu iti/va doresc BAFTA si MULT NOROC in proiectul vostru !

PS. Apropo, iti trebuie minim un elevator, nu e obligatoriu in "prima faza" dar cit mai repede cu putinta !

Edited by hpcnr, 05 May 2010 - 06:29.

ACCENT "LC" - old model, but goooood !!!

#12 james kilowatt

james kilowatt

    Belgianu'

  • Membri
  • 2,730 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Skoda
  • Model:Superb 1.8TSI
  • An:2010
  • Locatie:Bruxelles

Posted 05 May 2010 - 16:43

@Flomar
Ceea ce descrii tu nu e tertziarizarea economiei? Cam asta e tendinta in toate tarile cu apa calda din care si Romania face cat de cat parte.


In occident multe asemenea "servicii" sunt escrocherii pe fata. De exemplu, reparatiile. Am vazut un reportaj recent la un TV francez. Au scos un contact de la o masina de spalat si au chemat reparatorii. Nici unul nu a gasit defectul, toti au dat devize de reparatii mult mai scumpe decat o masina de spalat noua. Majoritatea nici nu au desfacut vre-un surub.
Ideea lor e clara... NU vor sa repare. Insa le platesti deplasarea... cam 50-60€. Ei de fapt asta "vand".... niste hartii fara nici o valoare, numite "devize de reparatii", care te costa 50-60€.

Eu personal am trecut printr-o chestie similara cu un oblon electric. Am gasit unii care fac "diagnostic/deviz gratuit". Au venit, s-au uitat la el de la distanta, si mi-au dat un pret pentru reparatie de 2 ori cat un oblon nou. Evident i-am trimis la plimbare... dupa care mi-au cerut 60€ + TVA constatarea.. am facut putina panarama ca e gratuita constatarea, insa replica a fost ca e gratuita doar daca faci reparatia cu ei. Dupa scandaluri si amenintari (inclusiv cu directive europene inexistente :D), au renuntat. Insa f multi iau plasa asta, mai ales cei batrani care inca mai au in cap reparatorii de pe vremea lor...
Oamenii astia nu au reparat nimic in viata lor, ei traiesc din plata deplasarilor si a devizelor. Daca le pui o surubelnita in mana isi scot ochiul cu ea.

Skoda Superb 1.8/ Citroen C1  /_ EX- Hyundai Getz CRDI
benzina manual / benzina auto / VANDUT


#13 james kilowatt

james kilowatt

    Belgianu'

  • Membri
  • 2,730 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Skoda
  • Model:Superb 1.8TSI
  • An:2010
  • Locatie:Bruxelles

Posted 06 May 2010 - 15:05

PS
Poate in atelierul tau pui si un banc de teste de putere... un dyno. CA am inteles ca e penurie in Romania... discutam cu un amic si cica cel mai apropiat de el e la 300km. E plin de tuneri in Romania, inclusiv unii mari gen Dimsport, Revo, Upsolute, etc, insa nu ai unde sa verifici ce-au facut...

Skoda Superb 1.8/ Citroen C1  /_ EX- Hyundai Getz CRDI
benzina manual / benzina auto / VANDUT


#14 dmd

dmd

    Member

  • Membri
  • 65 posts
  • Gender:Male
  • Auto:hyundai
  • Model:i20
  • An:2010
  • Locatie:Barlad

Posted 13 December 2010 - 17:59

Ai un singur mare dejavantaj:
TRAIM IN ROMANIA!!
Ai taxe cat sa te saturi de tot. :mda:

#15 iflorin

iflorin

    Member

  • Membri
  • 1,440 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.6 16V
  • An:2008
  • Locatie:Arad

Posted 14 December 2010 - 10:43

Un mic ajutor pentru tine, sper sa nu fie prea tarziu:
Marii importatori de uleiuri, iti ofera gratis un 'elevator' daca lucrezi si comercializezi uleiurile lor!
De aceea service-urile Hyundai lucreaza si comercializeaza Mobil1.
am 'tras' bicicleta pe dreapta.....

#16 dmd

dmd

    Member

  • Membri
  • 65 posts
  • Gender:Male
  • Auto:hyundai
  • Model:i20
  • An:2010
  • Locatie:Barlad

Posted 14 December 2010 - 14:02

Un alt mic sfat...daca iei un elevator fii sigur ca pretul la ulei va fi un pic mai mare decat la altii( un 2-3 lei in plus conteaza ptr unii ). In plus ai de rulat o anumita cantitate ( destul de mare) de uleiuri / luna!

#17 flomar

flomar

    Member

  • Membri
  • 2,268 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDI ABS
  • An:2006
  • Locatie:Brasov

Posted 19 December 2010 - 16:06

Multumesc de raspunsuri, chiar si lui... @hpcnr si @james kilowatt-ul care vad ca mi-au raspuns inca din luna... Mai :D
Cand o sa am mai mult timp am sa ma aplec asupra lor si am sa va raspund. Deocamdata sunt @Obositu' :D , asa ca vorba lui:
"Hai sa avem un Craciun bun!"
Ca belelele... curje! :laugh:

P.S. Eventual as deschide, tot ipotetic vorbind, un service pentru repararea... Romaniei :blink:
Da-mi si mie un banut sa duc motorina de mancare lu' Accentu'.

#18 iflorin

iflorin

    Member

  • Membri
  • 1,440 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.6 16V
  • An:2008
  • Locatie:Arad

Posted 22 December 2010 - 17:37

"P.S. Eventual as deschide, tot ipotetic vorbind, un service pentru repararea... Romaniei"
in acest caz, ma bag si eu!
am 'tras' bicicleta pe dreapta.....

#19 flomar

flomar

    Member

  • Membri
  • 2,268 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 CRDI ABS
  • An:2006
  • Locatie:Brasov

Posted 28 March 2011 - 20:06

M-am apucat de un curs de “competente antreprenoriale” :wacko: Nu stiu cu ce se mananca, dar e un nene acolo in fata care se agita la tabla...

Astazi am avut privilegiul sa ne predea un profesor francez, Philippe Rivet. Ca orice francez care se respecta, printre altele, a laudat firma Renault pentru proiectul Logan :D
Nici eu nu m-am lasat mai prejos si am reusit sa-l fac sa vorbeasca in fata audientei, pret de cateva minute, despre… Hyundai :D
Pentru asta ar trebui sa primesc de la Hyundai macar un amortizor. Chiar si folosit.

Dar sa las gluma.

Profesorul ne-a spus ca o firma trebuie sa-si creeze avantaje concurentiale in fata competitorilor prin identificarea competentelor distinctive. Altfel spus trebuie sa caute elementele care sa o diferentieze in fata competitorilor, care sa-i creeze avantaje in fata lor. O colega l-a intrebat: calitatea poate fi o competenta distinctiva? Profesorul i-a raspuns ca da, dar fara sa exemplifice. Atunci am ridicat eu la fileu marca Hyundai cu cei 5 ani de garantie. Profesorului i-a placut intr-atat de mult exemplul incat l-a detaliat: in Franta perioada medie de exploatare a unui automobil este de 8 ani, iar garantia extinsa de 7ani este exemplul perfect de competenta distinctiva aplicat de marca Hyundai. Bineinteles ca i-am intarit vorbele spunandu-i ca dupa mine si asta e un argument pentru care Hyundai a urcat pe locul 3 mondial in ceea ce priveste volumul vanzarilor auto.

E adevarat ca am gresit cu un loc in plus, dar trebuie sa ma intelegeti: sunt si eu subiectiv ;))

Edited by flomar, 28 March 2011 - 20:07.

Da-mi si mie un banut sa duc motorina de mancare lu' Accentu'.

#20 Victor

Victor

    Member

  • Membri
  • 1,331 posts
  • Gender:Male
  • Auto:Hyundai
  • Model:Accent 1.5 MC CRDI Full
  • An:2007
  • Locatie:Slobozia

Posted 29 March 2011 - 06:14

...Offfffff, inca unul acaparat de HMC... :D
Utilizare limitat„ :Berea nu o cumperi, doar o Ónchiriezi. (W.C. Fields)- Si cu viata e la fel!- Comentariul meu
Erat„ : Aceast„ erat„ a fost introdus„ din greseal„. (Alasdair Gray)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users