Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
georol

Revizie Accent - 22.500 km

Recommended Posts

Trecut pe la service la 22500km

Schimbat ulei+filtru+bec pozitie , ulei sintetic 5W30 Havoline

reglat faruri si (re)comandat motorase faruri pe garantie

Eliminat fluieraturile de la curele(era ceva mizerie pe acolo).

Asteptat 4 ore.

Platit 370 lei.

Pupat BD. Expozitiei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ziceai ca NU mai treci pe acolo ca esti la... index :D

Sunt batran si am memoria scurta. Tot tu ai mai avut probleme cu motorasele de la faruri sau altcineva? Ca sa trag concluzia daca sa trec farurile la consumabile sau nu :))

Lasand gluma la o parte trebuie sa recunosc ca nu m-am atins toata iarna de motorasele de la faruri tocmai pentru ca retinusem de pe forum ca cineva a avut probleme cu ele. Deci: esti al doilea?

 

L.E. Acum am vazut ca faceai trimitere la postul cu farurile. Deci esti singurul cu aceasta problema asa ca abia astept sa ma duc la masina sa ii butonez motorasele, in special pe cel principal, ca e diesel :D

 

L.E. Scuze pentru ca n-am vazut link-ul. Citind topicul la care faceai referire am vazut ca am si gandit pe el ca un om mare :D

Edited by flomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce am pus link catre problema farurilor ? Pentru cei care nu stiu sau nu-si aduc aminte sa inteleaga despre ce vorbesc :fingerup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am aproape 23000 de km, cat de important e schimbul asta de ulei?

Ca eu nu am fost si ar trebui sa ma hotarasc repede daca ma mai duc ori ba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de regimul de utilizare , daca a fost unul soft treci peste .....

Daca ai utilizat masina in regimuri de viteza mari pe lungi distante sau stand la stopuri pe aici prin Bucuresti , n-ar strica sa schimbi uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oca, mersi.

O sa incerc sa-l schimb atunci.

Ai idee, merita sa caut ulei prin alta parte, sau sa-i las pe ei sa puna?

Edited by Vulturul

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Doar motorase?

Sigur e butonul de reglaj in regula?

Ai citit ce am scris in topicul catre care duce link-ul tau?

Motorasele nu se ard asa, fara motiv. Parerea mea... hac. :dontknow:

Ale mele au acum asa o privire fixa... de numa`, numa` :fingerup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ..... eu am mers cu masina in service si asta au constatat !

Daca le mananc vreo 3-4 motorase poate se uita si la butonul ala :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil vrei sa bati recordul mondial la numar de reparatii in garantie. :devil:

Sa verifici dupa ce le schimba, daca-i mai "fug ochii".

Probabil nu au cum sa constate problema de la buton daca s-au ars deja motorasele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt schimbul de la 22.500: :dontknow:

1. As vrea sa ma duc cu uleiul meu, eu vrand Castrol - se poate? (nu doar teoretic, am citit multe, dar concret, practic, a fost cineva mai recent la HAR cu uleiul lui?)

2. As vrea sa vad si eu cand se da drumul la ulei, daca se scurge bine cel vechi, si umplerea cu cel nou: doar o data m-au lasat.

3. Din manual, inteleg ca pt vara ar trebui 10W - 30, corect?

4. La anterioarele vizite, cand s-a schimbat uleiul, invariabil la citire uleiul depasea putin nivelul maxim (FULL). Citit si ulterior pornirii, incalzind putin motorul, si la 10, 15, 30... min ulterior opririi dupa un parcurs oarecare (de 10 - 15km). Omul EU isterizat, vad peste tot in manual, pasaport si pe motor avertisment "sa nu se depaseasca nivelul de maxim, poate cauza DAMAGED...".

Intors la HAR si cerut in mod expres sa fie undeva intre min si max (ce ar fi asa de greu pt un om experimentat, asa cum ar trebui sa fie ei) Uitat urat la mine si explicat ca amicul eu idiot, ca "nu am de ce sa-mi fac griji :angry: ", ca nu se intampla nimic. Intrebat de ce exista avertismentele? De ce nu punem ulei "fara numar" atunci?

Facut pe plac nebunului, completat pana la 3/4 dintre min si max, ramas insa gust amar.

(Explicat ca exista pers care mers in service la revizii fara ulei in motor, si de asta s-ar umplein asa hal bla bla bla.)

 

Astept sfaturi si pareri, daca se poate punctual.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ulei vei pune tot marca de până acum, aşa mi-au recomandat mie la Galaţi;

2. cere (tare!) şi vei primi. La Galaţi te lasă cât vrei şi când vrei;

3. tu îl schimbi şi vara şi iarna? Eu zic că uleiul full sintetic merge în ambele situaţii, cu excepţia celor ce caută performanţa, ori accentul...

4. mie, după schimbarea uleiului, mi-au pornit motorul cca. 30 sec. apoi au verificat nivelul şi au mai completat pînă la full, explicîndu-mi că se va mai consuma puţin din el în timp;

5. mecanicul enervat lucrează şi mai prost decât o face de obicei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Hyundai-ul vechi schimbam si vara si iarna (inaintea debutului acestor anotimpuri). Acum nu tin cont sa-l schimb musai asa, dar schimbul asta care urmeaza coincide cu debutul vremii calde, nu?

Tot nu m-am lamurit: are ceva daca depaseste "FULL"? Masurarea se face cum trebuie, of course! Sa fie chiar de sanchi toate avertizarile pe care le poate vedea oricine acolo unde am specificat?

Le-am cerut sa-mi dea scris ca nu are nimic, si nu ma mai vad pe acolo. Rezultat: masina a intrat iar (impreuna cu mine) si s-a facut ca la carte, am multumit frumos, i-am asigurat de toata consideratia mea ... frumos, nu?

 

De ce sa fie nervos? nu-i stai chiar in cap, nu tipi la el, ii vorbesti cu respect, dar ii spui ce si cum vrei sa fie facut. Daca am spus "nebunului", nu inseamna ca am facut taraboi, sunt insa incapatanat, mai ales daca nu sunt in stare sa te lamureasca. Credeti-ma, am experiente :angry:

Am dus masina pt curele de reglat (scartaiau la pornire motor) si au avut tupeul sa mi-o aduca: GATA! Pe :censored: gata, tot scartaiau. A intrat iar in service si s-a rezolvat in 5 minute. Dar problema care se pune este de ce dracu ne iau chiar asa de tampiti? Daca la alte chestii chiar nu-ti poti da seama daca, si ce, si cum au facut, la asa ceva era chiar stupid sa nu se gandeasca la faptul ca se va auzi de la primul contact!

Pai?

Sa va ami spun de schimb de ulei la Mercedes, care nu s-a facut in realitate (o masina M care mai si apartine unui realizator de la o televiziune)? Ghinion ca omul era chiar pasionat de masina si ii pasa, asa ca a putut verifica.

Edited by BlueKing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am "sarit-o" pe asta de 22500. :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se apropie vertiginos 22.500.

Tot nu m-am lamurit, pot sa merg in Expozitiei cu uleiul meu? A fost cineva?

Eu merg zilnic pe distante mici prin Bucuresti, stau la jdemii de semafoare, iar cand scap afara, pe drum national media este de 130 kmh: asa ca nu prea concep sa sar peste schimbul de ulei. Faceam schimb de doua ori pe an si la un Hyundai Pony din 1990, la masina asta tin cu atat mai mult la schimb ulei.

Daca ma duc la un alt service mare (de ex Augsburg) la care sa foloseasca uleiul meu (vreau Castrol, am mai scris asta) si unde sa pot urmari in detaliu operatiunea (tin la fel de mult si la evacuarea integrala a uleiului vechi, si la completarea corecta ca nivel cu ulei nou...)? Pot pierde garantia ca am fost la un alt service (as vrea sa am si stampila in pasaport pt schimbul asta / Augsburg de ex, poate pune stampila in pasaport service?) ?

 

Astept relatare experientele dvs concrete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca citesti post-ul meu din topicul "revizie 15k" o sa vezi ca eu am fost cu uleiul meu azi la 15k si la 7,5k tot cu uleiul meu am fost si nu mi-a zis nimeni de la HAR nimic.

bafta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Se apropie vertiginos 22.500.

Tot nu m-am lamurit, pot sa merg in Expozitiei cu uleiul meu? A fost cineva?

Eu merg zilnic pe distante mici prin Bucuresti, stau la jdemii de semafoare, iar cand scap afara, pe drum national media este de 130 kmh: asa ca nu prea concep sa sar peste schimbul de ulei. Faceam schimb de doua ori pe an si la un Hyundai Pony din 1990, la masina asta tin cu atat mai mult la schimb ulei.

Daca ma duc la un alt service mare (de ex Augsburg) la care sa foloseasca uleiul meu (vreau Castrol, am mai scris asta) si unde sa pot urmari in detaliu operatiunea (tin la fel de mult si la evacuarea integrala a uleiului vechi, si la completarea corecta ca nivel cu ulei nou...)? Pot pierde garantia ca am fost la un alt service (as vrea sa am si stampila in pasaport pt schimbul asta / Augsburg de ex, poate pune stampila in pasaport service?) ?

 

Astept relatare experientele dvs concrete.

Salut. poti folosi orice tip de ulei care se incadreaza in specificatiile din manual. Da, te lasa sa vii cu uleiul tau. Eu la 15000 am pus MOBIL si pana atunci am folosit Castrol. Nu am mai gasit Castrol de care pusesem si am pus Mobil, iar eu fac reviziile numai la HAR si intotdeauna cu uleiul meu. O sa vin si cu filtre ca le gasesc mai ieftin la magazin. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate: MA-VIS Pitesti - cam pe unde se afla (la modul general, amplasare in raport cu iesirile: A1, Brasov, Rm Valcea, etc). Daca este prin centru, ma bagati oricum in ceata, vreau doar ceva orientativ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

27.03 - schimb ulei la 22.500 km (in realitate 23.000 km):

Intrat la ora 08:00, masina in atelier la 10:30, iesit la 14:30.

 

Costuri:

135 lei = filtru ulei + manopera schimb ulei + filtru; :censored:

210 lei = 5 litri Castrol Magnatec Diesel 5W - 40 (cumparat separat de mine, acceptat cu uleiul meu);

 

Complementar:

266 lei = filtru motorina (piesa + manopera);

430 lei = scut motor (piesa + manopera).

 

Toate valorile includ tva, desigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturiel doar pe consumabile fara manopera nu le are nimeni ca sa ne facem o idee daca piesa e scumpa sau manopera umfla in halul asta pretul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtru motorina = 212 lei;

Filtru ulei = 88 lei;

Scut motor = 402 lei.

Cursul de schimb = 3.7527 lei / eur (curs de panarama, departe de al BNR).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat, nu-mi aduc aminte sa existe vre-un contract semnat intre noi si service ca sa foloseasca un anumit tip de curs. Oare chiar au voie sa foloseasca orice fel de curs in conditiile in care nu exista un contract intre noi si ei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

folosesc cursul pe care il are banca lor, in speta UniCredit Tiriac, cred, noi la firma asa facem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar voi la firma banuiesc ca aveti contract probabil cu cei pe care ii facturati nu?

Eu daca am 3 banci cu care lucrez ce curs folosesc?

Edited by cgm71277

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. nu neaparat (se face comanda, facturam si livram)

2. cel care te avantajeaza

daaaa :wacko: logic nu :dontknow:

Edited by Acc3nt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai, lasati-l ... de curs, mai bine sa va povestesc altceva de revizie:

 

Stau x ore pana intra masina din curte in service, si acu e acu ...

Cand dispare masina din curte, dau sa intru in salon sa vad unde este dusa in hala ... in momentul ala primesc un telefon (retineti, min 2 dupa ce masina dispare din curte) si mi se cere acordul sa-mi fie schimbat filtrul de aer :angry: !!!

Masina intrat pt schimb de ulei la 22.500 si montat scut + semnalat problema apa in filtru motorina.

De unde grija pt starea filtrului de aer?

 

Recapitulam:

- mers cu filtrul 1 din dec 2006 pana in nov 2007, prin toate anotimpurile, inclusiv vara dementiala de anul trecut;

- din nov 2007 (montat filtrul de aer nr 2) pana in martie 2008 (o iarna), imbacsit filtrul! Stiu ca am circulat prin Bucuresti, dar ...

Am declinat oferta, desigur.

 

Am impresia ca a trebuit sa platesc pt cutezanta de a merge cu uleiul meu!

 

Inainte de a incepe caldurile, pe la inceputul lui mai, as vrea sa-mi schimb singur filtrele de aer si polen.

Edited by BlueKing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...