Jump to content
Sign in to follow this  
Flo

Probleme frana spate

Recommended Posts

Roata stanga spate ramane infranata dupa ce actionez frana de srviciu, am schimbat furtunul de frana, cilindrul de la etrier merge usor oare ce cauze ar mai putea fi?

Share this post


Link to post

Ramane infranata si se incalzeste? Ai verificat si culisele de la etrier?

Share this post


Link to post

Da ramane infranata si se incalzeste, culisele merg usor am schimbat si furtunul

Share this post


Link to post

Pistonasul/garnitura din etrier.

Share this post


Link to post

pistonasul merge aproape cu mana nu ramane blocat

Share this post


Link to post

Si la mine se incalzeau (Accent), dar era din cauza pistonasului. Si eu am schimbat initial furtunul dara fara niciun rezultat.Initial credeam ca nu e pistonasul pentru ca tot asa l-am incercat si eu si credeam ca se misca, Adica am desfacut surubul de aerisire si am impins de pistonas si a inceput lichidul sa curca crezand ca e bun pistonasul. Abia dupa un timp cand m-am hotarat sa desfac pistonasul mi-am dat seama de ce se misca putin pistonasul. Avea o portiune circulara plina de rugina si mizerie pana unde il puteai misca, dar mai departe mergea doar lovit cu ciocanul. Atunci l-am curatat bine (cu dosul uni cutit invelit intr-o carpa pentru ca mi-a fost frica sa folosesc smirghel), am frecat pana am dat jos toata mizeria/rugina de pe pistonas ramanand totusi unele imperfectiuni. Totusi am mai mers asa vreo 6 luni fara sa se mai incalzeasca roata pana in zilele trecute cand a inceput din nou sa se incalzeasca roata ca la tine. Am schimbat acum etrierul cu totul cu unul din dezmembrari luat de aici de pe site si am scapat iara de incalzire (sper ca definitiv). Initial la mine a stat masina 3 luni in garaj nemiscata si de acolo au pornit toate problemele. La tine cum au aparut?

Share this post


Link to post

la mine a aparut dupa schimbarea placutelor de frana

Share this post


Link to post

Atunci ti-au pus placute mai lungi si nu culiseaza inapoi (se agata) la eliberarea franei. Am vazut mai demult o problema din asta.

Share this post


Link to post

Problema e in felul urmator, eu am cumparat masina si dupa aproximatix 1 saptamana aveam un sunet la roata din stanga spate, m-am uitat mai atent si am observat ca sunetul era de la avertizorul ala de la placute(sau cum ii zice) care te anunta ca sunt uzate placutele, am comandat placute si cand sa le montez surpriza pe toate rotile schimbate numai pe roata stanga spate nu. La inceput am crezut ca o fi uitat vechiul proprietar sa le schimbe, dar dupa ce le-am montat imi incalzeste roata, am schimbat furtun, etrierul merge usor nu stiu ce sa mai fac

Share this post


Link to post

Sigur ai etrier original si pe stanga?

Daca e roata spate s-ar putea sa stranga si de la frana de mana. Nu stiu daca la Tucson e ca la Accent (am explicat eu cum se regleaza), dar incearca sa mai slabesti frana de mana pe stanga.

Share this post


Link to post

Poate sa mai aiba portfuzeta strimba de la o lovitura si atunci etrierul nu se mai centreaza pe disc.

Share this post


Link to post

Salutare! După o staționare de aprox 2 saptamani se aude o bătaie la frânare in partea din spate, mai ales la frânări la viteza mai mare de 40 50 km\h. Am sperat sa dispară după câteva frânări mai serioase dar tot se mai aude nu chiar ca la început ce e drept. Ceva sfaturi păreri? Mentionez ca in cele 2 sapt nu a fost trasa frana de mana...atata doar ca era înțepenita mașină când am pornit si s-a mișcat mai greu de pe loc după care a apărut aceasta bătaie...modelul este 2.0 diesel 4x4. Merci

Edited by Andrew

Share this post


Link to post

Exista o rezolvare extrem de simpla: trebuie sa te duci la un service.

Share this post


Link to post

Serios? Mi se pare mie sau e Craciunul si toate sunt închise pana luni?

Share this post


Link to post

Atunci iei un taxi :)

Ca sa nu fim sarcastici de Craciun: cea mai simpla problema poate fi o placuta care nu mai revine in pozitie de repaos din diverse cauze.

Incearca metoda italiana de rezolvare: opreste masina de citeva ori cu frina de mina la viteza mica. Altfel trebuie sa urci masina pe cric, sa dai roata jos, sa invarti cu mina si sa vezi unde bate. Poate fi etrier blocat din culise, de la pistonase sau un corp strain prins in placute etc. Poate fi rulmentul de la roata etc.

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post

S-a rezolvat problema, era o mizerie prinsa la o plăcută. Merci

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...