Jump to content
claudiu68

probleme IX 35

Recommended Posts

Deci Toyota rules :D

 

 

Crezi?

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/354

 

Lumea are impresia ca astea mari sunt mai solide si deci mai fiabile. E doar o iluzie, e un mit la fel de fals ca cel al stabilitatii, sau al sigurantei .... or fi mai solide, insa fiecare piesa din aia solida e solicitata la eforturi mai mari. Se poate intampla si la case mult mai mari:

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/45

 

Uite, comparatia cu cea mai proasta masina "normala" din lume din intelepciunea populara: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/95

 

Pe de alta parte.... nu e in garantie? Aici se vede poate diferenta dintre un constructor serios gen Hyundai si niste hoti la drumul mare gen VAG....

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleu, ce sari asa?

Afirmatia de mai sus am spus-o in contextul unui post de-al meu initial.

 

Daca ajung cu ix35-ul la 100000km fara probleme inseamna ca are fiabilitatea Toyotei din punctul meu de vedere :D. Acum e pe la 66000km. Mai e putin.

 

N-am ajuns la 100.000 km fara probleme, deci in familia mea, deocamdata, Toyota e mai fiabila.

E mai bine asa? :D

 

Masina e in garantie insa ideea e daca or sti cei de la service sa ii dea de cap. De obicei sterg erorile acestea si te trimit la plimbare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matale o compari cu Yaris... pai are putine sanse sa o bata. Eu credeam ca o compari cu ceva similar de la Toyota.

De fapt putine masini au sanse sa se bata cu Yaris la fiabilitate.... si nu stiu daca printre ele se gaseste si vre-un SUV. Pana acum n-am auzit de vreunul sa dea pe dinafara la capitolul asta, desi faptul ca n-am auzit eu nu exclude posibilitatea sa existe. :)

 

Insa iti inteleg frustrarea... Eu am avut prima problema serioasa la 45kkm. Dupa ce am avut doua junkuri de masini (una spanioleaca si una coreeana) care pana la 180kkm n-am schimbat decat consumabile la ele. Hai treaca de la mine, la aia spaniola am schimbat si un cablu de deschis capota, si la ailalta un calorifer.... De hyundai nici nu mai zic, chiar n-a avut nici cea mai mica problema.... tractorina, ulei, filtre si talpa.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

O compar si eu cu ce am in gradina :)

Deocamdata nu am nici o frustrare deoarece nu stiu exact daca e o problema reala sau doar o eroare p'acolo. Din ce mi s-a spus de la service nu au avut genul asta de probleme niciodata. Insa niciodata sa nu spui niciodata, nu-i asa? :D

Daca o sa am noutati o sa anunt, deocamdata nimic.

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e in garantie, atunci probabil ca problema e reala, daca e diagnosticata si reparata de service, desi nici asa nu-i 100% sigur. Eu am schimbat in garantie silent blocurile absolut degeaba, insa daca constructorul plateste, de ce sa nu-si faca ei de treaba...

 

Daca insa pretind ca nu e acoperita de garantie, mai cere o parere. E ca la doctor.... nu exista sa mergi la control si sa fii perfect sanatos, daca nu ai nimic tot iti gaseste acolo un ficat marit si iti cere sa mai renunti la bere si friptura, ca sa nu zici ca ai mers degeaba. Exista si foarte multi pacienti care daca nu primesc un pumn de pastile sunt nemultumiti de doctor, la fel cum exista si soferi care daca nu baga bani inutili in masina au impresia ca n-au grija de ea.

Asa ca tot ca la doctor, mai cere o parere inainte sa incepi sa bagi pinuri de la cartea de credit...

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. In general probleme la transmisie apar in momentul in care modul 4wd Lock este folosit necorespunzator, mai exact pe suprafete foarte aderente. Daca nu asta a dus la aparitia acestui martor in bord recomand si eu verificarea computerizata a masinii. Eu unul nu cred ca sistemul 4x4 de la Hyundai are probleme. Tind sa cred ca este o greseala de fabricatie a celui montat pe masina ta si nu o chestiune generala, asta in cazul in care ai vreo defectiune.

Mult succes.

Edited by Cristi S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am apasat butonul ala 4WD Lock decat o data de curiozitate cand am cumparat masina. Si stateam pe loc nu am mers cu ea. Martorul s-a aprins in timp ce luam o curba dupa ce plecasem de acasa insa s-a stins la repornirea masinii. Dupa cum am spus masina a lasat-o sotia in service insa cum are alta precum si alte treburi, mai dureaza pana primesc si eun un feed-back. Acum nu sunt acasa asa ca o sa o ia de acolo cand o suna cei de la service. Deocamdata nu am ce sa spun. Pana sa duca masina la verificari martorul nu s-a mai aprins.

Am un amic cu un Volvo XC70 de prin 2007 sau 2008, nu sunt sigur ce are aceeasi problema de cativa ani. Masina lui merge bine insa i se tot aprinde martorul acela in bord si nu a reusit nimeni sa ii dea de cap. Pana acum cateva zile faceam glume pe seama lui :D

 

Edit: De curiozitate, ace cineva un manual de service pentru ix35 sa dau si eu o privire pe expicatiile acelea de acolo?

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am primit un mail de la service ca masina a fost testata si e OK. Protector senzor electrocuplaj magnetic inlocuit. Se pare ca asta a fost.

Daca o fi sau nu asta o sa va tin la curent in cazul in care mai apare ceva la ea.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal daca inlocuiesti uleiul din vasco-cuplaj conform recomandarilor producatorului, sistemul functioneaza fara probleme toata viata masinii. Este foarte posibil ca acel senzos sa fi afisat gresit. Sper ca nu vei mai avea probleme.

Edited by Cristi S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu s-a inlocuit nici un ulei. Om vedea in continuare. Deocamdata nu s-a mai aprins martorul acela in bord. Deocamdata ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,


Sunt posesor de ix35 din august 2014, luat de la Tiriac Auto Brasov (nu as mai cumpara nimic de acolo din cauza angajatilor).

Dar acum scriu din alte motive:


1. Stiti cumva cum se poate demonta tetiera de la scaunul pasagerului fata ? Am gasit in manual, am urmat pasii, dar tija din stanga nu iese de tot. La service-ul Tiriac AUto Brasov nu au avut nici o idee.


2. Sistemul de monitorizare a presiunii in anvelope - TPMS. S-a aprins indicatorul pe bord, am verificat presiunile in pneuri la o benzinarie, erau OK, indicatorul in continuare aprins. Am fost la un service de anvelope, au verificat si ei presiunea, uniforma peste tot. Indicatorul este in continuare aprins. V-ati intalnit cu asa ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TPMS e high sau low? Caci daca e low masoara presiunea numarind rotatiile rotii prin sistemul ABS si mai da gherle. Dar nu se poate reseta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum se poate reseta de mine, ca sa nu ma deplasez la service. Desigur asta ar fi ideal, ca sa pot reseta eu, dar in manual nu am gasit asa ceva.

 

TPMS e high sau low .... nu stiu ce inseamna, am un led simplu pe bord, nu arata la care roata ar fi problema, doar arata ca e o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am citit in manual - nu are buton de reset, dar sectiunea 6 din manual iti spune in detaliu de ce se aprinde si ce sa faci. In principiu daca presiunea e ok si becul nu se stinge, martorul sesizeaza un defect la TPMS sau o interferenta cu un device precum notebook, tableta, telefon mobil etc.

Edited by dvoncu

Share this post


Link to post
Share on other sites

La al meu cred ca e low (imi spune doar ca am probleme cu presiunea nu si pe care roata), la tine din ce am mai citit pe net s-ar putea sa fie high (iti spune exact ce roata are probleme). Daca ai avea probleme cu presiunea din roti ar trebui sa iti indice in bord pe LCD-ul din stanga. Daca se aprinde martorul galben in principiu inseamna ca e o problema cu sistemul TPMS.

Mi-am tot propus sa fac experimente pe a mea insa uit de toate cand ajung acasa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Personal pana acum (130 000 km) a trebuit sa schimb doar placute frana, ulei + filtre si fulia de la vibrochen la 120 000km (aici s-a simtit), nu am facut-o pe garantie asa cum ar fi trebuit ca aveam o revizie facuta la un dealer Ford (nu stiam la vremea respectiva ca nu mai erau si Hyundai de cateva luni, mai avem o revizie la ei, dar atunci inca erau si dealer Hyundai). In fine politica Hyundai Romania, nu se fac revizii la reprezentanta se pierde garantia, desi atata timp cat se face in service autorizat RAR urmand pasii din cartea service si intervalele recomandate de producator nu ar trebui sa conteze asa mult unde se fac reviziile (sunt operatii banale de schimbat filtru si ulei), probabil am fost "norocos".

 

Iar reprezentante doar preturi de EU si servicii romanesti (binenteles ca problema cu fulia nici nu au sesizat-o desi am mers expres in service pentru asta, se auzea urat si vibra tare la relanti, chiar nu inteleg ce mecanici au acolo), si se mira dupa de ce fuge lumea de reprezentante cand ar trebui sa fie exact invers, nu mai vorbesc de faptul ca piesele le vand la preturi exagerate in comparatie cu alte magazine dedicate, nu am inteles de ce asa mari diferente. O masina iti faci impresie buna/rea si in functie de experientele care le ai in service la reprezentante in opinia mea. Se pare ca mai peste tot sunt probleme pe la reprezentante, la mine a fost la Tiriac Auto in Timisoara, posibil ca prin alte parti au mecanici mai priceputi.

 

Drumuri bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si roata de rezerva, nu stiu daca la Hyundai se masoara si roata de rezerva insa am avut o masina care mi-a dat mari batai de cap cu aceasta problema si era de la roata de rezerva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca mai peste tot sunt probleme pe la reprezentante, la mine a fost la Tiriac Auto in Timisoara, posibil ca prin alte parti au mecanici mai priceputi.

 

Ai dreptate cu service-ul Hyundai din Timisoara, sunt f slabi, lenesi, mincinosi, si pe deasupra si scumpi... Si sunt aceeasi oameni de cativa ani acolo... Tot timpul ei stiu mai bine decat tine si in final ajung la concluzia ta, iti trebuie f multa rabdare, dar asta e valabil la orice service din TM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI eu am avut experiente tot cu service ul din TM ...nu prea au treaba cu lumea asta baietii aceia ..caut un alt service in care sa si faca treaba dar inca nu am gasit nimic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, are cineva probleme cu masina, gen trepidatii la motor cand este cald?

Cei de la DAB ca si altii, nu-i dau de cap!

Rog a da o mana de ajutor,multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, are cineva probleme cu masina, gen trepidatii la motor cand este cald?

Cei de la DAB ca si altii, nu-i dau de cap!

Rog a da o mana de ajutor,multumesc!

Salut,

 

Eu am probleme, numai ca am la pornire, atunci cand e rece, avand tripidatii la pornire si fum de motorina nearsa. Dupa 10 min cand se incalzeste nu mai am probleme( totusi se aude un injector)...

Am fost la testare si au concluzionat ca trebuie sa desfaca motorul...cica pe cilindrul 2 e o problema. Au inversat 2 injectoare intre ele si le-au rescris. Au scos fisa de la cilindrul 2 si au observat acelasi lucru ca in faza initiala: nu se intampla nimic semnificativ, adica sa "moara" motorul. Poate sa fie altceva? Vreau sa elimin toate posibilitatile pana ajung la "operatie". Si ca in majoritatea cazurilor mai trebuie cel putin o parere avizata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. E posibil sa fie de la bujiile incandescente sau de la combustibilul de proasta calitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Si eu suspectez bujiile. O sa le fac o verificare. Multumesc pentru sugestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de senzorul de presiune, se pare ca exista o problema din fabrica cu ele pentru anumite masini...

Se deschide dosar pe garantie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de senzorul de presiune, se pare ca exista o problema din fabrica cu ele pentru anumite masini...

Se deschide dosar pe garantie...

 

Salut,

 

Crezi ca asta ar putea fi una din cauze ptr care masina tripideaza la rece?

Ai cumva idee daca exista vreo hartie interna data de HAR, legata de senzorul de presiune?

Banuiesc ca te referi la debitmetru, sau ala e altceva? Chiar nu stapanesc asa de bine termenii tehnici si ii mai incurc, de aceea intreb.

 

Cred ca te refereai la posturile anterioare legate de presiune in roti... :rolleyes:

Edited by sorinin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...