Jump to content
claudiu68

probleme IX 35

Recommended Posts

:drive: :drive: Buna ziua . As dori sa ne dezvaluim problemele pe care le avem , le-am avut , etc in legatura cu modelul IX 35

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din lipsa de postari rezulta ca s-a gasit masina perfecta: ix35 sau posesorii sunt timizi, una din doua! :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am remarcat ca oamenii isi spun "of-ul" in topicul "pareri despre ix35" ... ar trebui sa se mai trieze din acele mesaje si cele referitoare la pocaneli sub podea(parca ceva de genul) sau ce au mai intampinat sa fie mutate aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu o problema, destul de mare :(. Tocmai mi-am luat un xi35 versiunea Luxury+ AT si am constatat ca la viteze penste 150 km/h i-mi sufla vantul pe sub trapa panoramica. A mai patit cineva asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am un hyundai ix35 ,an 2011,diesel 184cp dar ma confrunt cu o problema mai neobisnuita.Deja am schimbat 3 chei tip "briceag".Toate s-au rupt prin acelasi loc.S-a rupt o mica parte chiar in locul unde este atasata acea tija care se introduce in contact.Deocamdata am garantie.As dori sa stiu daca a mai avut cineva astfel de probleme.Mersi mult.Mentionez ca l-am cumparat de nou acum un an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi mi s-a aprins doi martori in bord. Unul de esp si celalat de coborare in panta cu rosu. Am fost la DAB, am vb cu d-nul Marius Petcu,foarte ambil si profesionist din pc meu de vedere. Problema s-a remediat in 15 min. S-a schimbat un contactor la pedala de frana. Multumesc celor de la Dab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Iarna trecuta nu mi-a mai pornit; era o noapte de sambata spre duminica pe la 2 noaptea. Am dat telefon la asistenta am urcat-o pe rampa si am lasat-o la DAB. Luni pe la ora 11 dimineata ma suna sa ma duc sa o iau; problema fiind un "contact imperfetc, nu se mai putea face legatura intre pompa de combustibil si calculatorul masinii".

2. Cand ploua se aud stropi de apa intre usa soferului si stalpul median(iti da impresia ca ploua in masina, dar n-am vazut nimic ud im masina).

3. Volanul sta usor inclinat spre stanga(a fost verificata masina, geomtria si cica nu are nimic).

 

Oricum in ansamblu sunt multumit de masina. Eu am luat masina pentru servici si ca atare nu-mi vine sa o las in service pe perioada nedeterminata(avand in vedere ca nu mi se ofera o masina similara la schimb) ca sa se poate rezolva punctele 2 si 3. Atat timp cat se invarte roata: MERGE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema 3 o poti rezolva in 2 min. desfaci cele doua suruburi ale axului care face legatura intre coloana de directie si caseta de directie, scoti axul din coloana, invatie volanul sa fie drept, dupa care faci operatiunea de montare a axului. Trebuie doar o cheie de 12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare - nu problema - cum e cu oglinzile incalzite ? Se incalzesc pe butonul degivrare fata ? sau ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare - nu problema - cum e cu oglinzile incalzite ? Se incalzesc pe butonul degivrare fata ? sau ?

Oglinzile se incalzesc cand apesi butonul degivrare luneta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alta intrebare: cum (daca se poate ) trece din pozitia ON in ACC? fara sa treci prin off. Se poate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A aparut si a doua problema. Dupa schimbarea unui senzor de la pedala de frana am schimbat si rulmentul intermediar de la cardan care fluiera destul de tare. Prima oara am crezut ca este un rulment de la roata, dar am descoperit destul de greu ca era cel intermediar cu ajutorul celor de la DAB. Multumesc d-nului Marius Petcu care a dat dovada de profesionalism (de-ar fi fost asa toti angajatii din service-uri, am fi fost departe). S-a facut constatarea si a doua zi am fost chemat ptr. schimbarea piesei, care a durat cca. 2,5h. Asa ca sper sa va fie de folos acest post, in cazul in care vor avea si altii aceasta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma unui accident,masina a fost lasata la Tiriac Auto,dupa miile de probleme care mi le-au facut,am descoperit la DAB Auto, ca multe piese mi-au fost inlocuite!
Acum am un trepidat la motor,este un trepidat(fata-spate) si-mi face destul de urat,cei de la DAB, in prima faza, mi-au spus ca-i gunoi in rezervor, insa dupa ce am pus aditiv,am mai facut de atunci km, tot imi tremura!

Are cineva vreo idee de la ce se intampla acest fenomen?

Multumesc!

 

P.S.: fugiti cat puteti de Tiriac Auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de DAB nu?Din textul tau as zice ca mai degraba de DAB (ce frumos suna aceasta alaturare de cuvinte) :dancer: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

revin cu noutati despre ceea ce am facut la DAB, referitor la trepidat !

 

Mi-au testat masina in fel si chip si nu mi-au gasit nicio problema si posibil sa fie chiar de la motorina!

Plus ca am fost tratat foarte frumos, in comparatie de cei de la Tiriac!

Avand si bara sparta intr-un mic incident, mentionez ca au facut totul ca la carte si extraordinar de bine lucrat!

 

Imi mentin parerea, cei de la DAB sunt net superiori celor de la Tiriac!

Am uitat sa mentionez,despre cei de la DAB!

 

Rugandu-i sa-mi faca cat pot de repede problema cu bara, au chemat unul din baieti, care era in concediu!

Deoarece, am mentionat ca doresc tot ce trebuie montat pe masina, sa fie de Domnul respectiv!

Edited by relumihnea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna

sunt posesoarea nefericita a unui ix35. Am cumparat masina de 2 ani si pana acum am schimbat placutele de frana, turbina, aerul conditionat , camera de la oglinda si planetarele. In februarie am facut revizia anuala si cand am plecat din service, bateria imi function f prost. In iunie m am dus din nou cu ea in service pentru ca mi se aprindeau martorii la bord aiurea si mi au spus ca trebuie sa schimb filtrele. Le am spus ca sunt blonda, dar nu si proasta si ca in general se schimba la un an. Mi au spus ca sunt consumabile si ca asta e. Acum imi trage dreapta volanul f tare, motorul se aude de parca este camion si imi este f frica sa mai ma duc cu ea in service pentru ca repar ceva si se strica altceva. Concluzia: e o masina nefiabila. M am " linistit" oarecum citind pe forum ca si altii au probleme....dar nu ne consoleaza cu nimic. Ma gandesc cu groaza cand expira cei 5 ani " de garantie"....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da.....are un zgomot ciudat in curbe care se amplifica atunci cand cresc viteza....si de abia dep

2 luni am schimbat planetarele : ( : b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Angellight, eu zic sa schimbi service-ul! In afara de problema initiala, cu vantul, care s-a rezolvat printr-un reglaj la trapa eu pit sa spun ca sunt foarte multumit de masina, cu exceptia consumului dar asta-i alta problema:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum am mers la service-ul din Expozitiei, dar ma gandesc serios si eu sa merg in alta parte.

Apropo deconsum....eu locuiesc undeva in Pipera si jumatate din km parcursi sunt pe DN si restul prin oras. Merg destul de mult . In 2 ani si jumatate am 75000 de km. Cand fac plinul , la bord imi arata ca fac in jur de 650 de km. Dupa ce am schimbat turbina, timp de 3 luni , dupa ce faceam plinul imi arata ca fac 740-750 de km si chiar se simtea ca merg mai mult cu un plin. Eu daca imi consult computerul de bord, consumul este undeva la 8,2 cand merg si oras si pe DN. La drum este de 6-6.2, uneori chiar si de 5.8 daca merg cu 100-120 km/h.

Oricum...pana acum am avut numai masinii noi si cel putin 5 ani nu am schimbat nimic la ele. Acum deja sunt disperata :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum am mers la service-ul din Expozitiei, dar ma gandesc serios si eu sa merg in alta parte.

Apropo deconsum....eu locuiesc undeva in Pipera si jumatate din km parcursi sunt pe DN si restul prin oras. Merg destul de mult . In 2 ani si jumatate am 75000 de km. Cand fac plinul , la bord imi arata ca fac in jur de 650 de km. Dupa ce am schimbat turbina, timp de 3 luni , dupa ce faceam plinul imi arata ca fac 740-750 de km si chiar se simtea ca merg mai mult cu un plin. Eu daca imi consult computerul de bord, consumul este undeva la 8,2 cand merg si oras si pe DN. La drum este de 6-6.2, uneori chiar si de 5.8 daca merg cu 100-120 km/h.

Oricum...pana acum am avut numai masinii noi si cel putin 5 ani nu am schimbat nimic la ele. Acum deja sunt disperata :mellow:

Buna seara ! Va recomand sa schimbati service-ul. Va recomand cu incredere sa incercati DAB auto . Gasiti oameni f amabili care rezolva orice problema. Recomand pe d-nul Marius Petcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva nou ? S-a rezolvat problema?

Edited by nnd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie schimbata volanta, ambreiajul, fulia, tampon motor, echilibrat roti, schimbat baterie. Am refuzat bateria de la ei. Era 900 de lei. Pana la urma am mers la DAB. E adevarat ....par mai profesionisti. Cei de la expozitiei imi mi au pus gresit butoanele de la 4x4 cu cel de la ESP. Cand apasam 4x4 la bord mi se aprindea ESP- UL. Treaba ca in Romania. Maine o las acolo. Aflu daca platesc volanta sau nu dupa ce o demonteaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...