Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
mariuss

Alternative i30

Recommended Posts

Am vazut o multime de oameni nemultumiti de I30. Eu unul nu ma numar printre ei desi am avut si eu problema cu troncanitul la volan.Din punctul meu de vedere, in 2008 trebuia sa fii batut in cap sa iei orice altceva ... orice alta masina am vazut pur si simplu oferea mai putin pentru banii aia. Si totusi ... ce altceva ati lua in loc de i30 ACUM. Cre ca pe la 15k ( desi majoritatea posesorilor de i30 probabil au cheltuit mai putin de atat pe masina lor ) iti poti lua o i30 facelift crdi cu 6 viteze. Deci ... astept alternative mai bune ( numai masini noi ) si va zic eu ce nu-mi convine la ele :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut o multime de oameni nemultumiti de I30. Eu unul nu ma numar printre ei desi am avut si eu problema cu troncanitul la volan.Din punctul meu de vedere, in 2008 trebuia sa fii batut in cap sa iei orice altceva ... orice alta masina am vazut pur si simplu oferea mai putin pentru banii aia. Si totusi ... ce altceva ati lua in loc de i30 ACUM. Cre ca pe la 15k ( desi majoritatea posesorilor de i30 probabil au cheltuit mai putin de atat pe masina lor ) iti poti lua o i30 facelift crdi cu 6 viteze. Deci ... astept alternative mai bune ( numai masini noi ) si va zic eu ce nu-mi convine la ele :))

 

Honda Civic 5D. Diferenta de bani, de vreo 3 mii de euro, reprezinta toti nervii / timpul tocat prin service-urile hyundai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ciprian : ai mers cu honda civic? iti blestemi zilele cu suspensia...te rupe la rinichi... nu e o masina buna pentru Romania.

 

Marius are dreptate..la cati bani am dat pe masina nu luam decat un Logan.. (cred ca am facut alegerea mai buna :fingerup: )

 

Pentru 15k Euro... Destul de complicat : ai logan, megane, i30, cee'd , elantra (cred),fiat, suzuki , octavia, opel astra classic III (dar nu recomand la nimeni mizeria asta de masina), and so on and so fourth. Totul tine de preferinte... de ideile preconcepute despre o anumita marca .

 

Dar multi nu vor sa recunoasca faptul ca si la "mai marii" industriei auto exista probleme cu masinile. Ceea ce i-a imbufnat pe multi a fost prestatia service-urilor Hyundai din tara... Dar nu va imaginati ca la competitie e altfel. La Nissan e jale, la Ford e si mai rau, la FIAT no comment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki SX4, 1.6 GLX 4WD, Toyota Auris,Skoda Octavia 1.2 TSI, Skoda Octavia Tour, etc., daca nu era criza, acum nu mai aveam harbul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot aveti hyundaiuri cre ca stiti cam cum e dotat un hyundai de 15k

cre ca glumiti cu octavia si cu 1.2 tsi pe tancu ala cre ca e submotorizata rau iar asta afecteaza puternic si economia si performanta masinii. hyundai vine cu diesel cu cutie cu 6 viteze la banii astia. ai cotiera aia arzaoar focu ca la toti ceilalti treaba asta e un fel de lux ( a mea la 13500 a venit si cu scaune incalzite, dealerul habar n-avea ca o sa aiba scaune incalzite ). suzuki sx4 e o masina pt mini omuleti fiti seriosi si de awd am nevoie odata pe an. oare merita sa stau umar la umar tot restu anului ca sa am ceva de care nu prea ai nevoie ? In plus cercetati mai bine o sa constatati ca tre sa renuntati la tot felul de chestii banale dar care mi se pare ca tin asa de respectul fata de client ca sa va incadrati in pret. despre ce vb ? Geamuri electrice, computer de bord ( pe care oricum orice masina il are dar unele firme mai "de firma" gasesc de cuviinta sa ceara bani in plus doar ca sa il puteti folosi ), etc. mersi de rasp de pana acum dar octavia 1.2 tsi ... mi se pare cea mai nefericita alegere. Auris ... nu stiu ce sa zic ... am vazut-o nu mi-a placut ... nu are nici un fel de personalitate nici la interior nici la exterior insa din ce tot aud toyotele sunt masini fiabile ( au 5 ani garantie parca ... desi hyundai are 7 ) ... probabil intr-o toyota nu-ti troscane volanu dupa 3 ani nu stiu ce sa zic. E o posibila alternativa dar vino cu pret, motorizare si dotari ... sunt importante si astea.

 

Ps. de civic nu discut. e bine cunoscut faptul ca de la versiunea anterioara civic a involuat de fapt si urcate in ea si spunemi daca iti place cum vezi prin oblinda retrovizoare, nu mai discut de suspensii si de ce au mai scos fata de ce avea cea de dinainte, vezi ca e testata in top gear unde statea pe 3 roti in curba. dar oricudaca abia te intinzi la 15k nu cre ca poate sa intre in discutie o masina de 18k.

 

Vad ca sa vb despre astra h. eu unul ... daca nu leas vedea niciodata la interior as putea sa o includ ca posibila alternativa. 13500 astra h 1.7 cdti 6 viteze, comenzi pe volan, nu are mp3, computeru de bord dezactivat dar vine cu roti ceva mai late ( 205 ) si probabil are si suspensia mai moale decat i30 pt ca atenueaza mai bine, e mai economica decat un i30 1.6 pe benzina si cdti-u e clar mult mai distractiv de condus decat dohc de la hyundai. macar daca la interior te simti ca intr-o Lada compenseaza ( parca insuficient ) la alte capitole.

 

Ca sa trag o concluzie personala. I30 mi se pare o masina "cinstita" iti da ceea ce meriti pentru banii pe care ii platesti si daca miar lua cineva masina acum si mi-arda 13500E inapoi probabil ca nu mi-as mai lua hyundai i30 dar numai pt ca as strange bani pt un golf 6 1.6 tsi sau poate chiar si 1.6 tdi.

Edited by mariuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

mariuss ai vazut cum arata noua skoda in interior, exteriorul pe mine unul nu ma prea incanta, poate breakul

referitor la 1.2 tsi, are 105 cp, 0-100 km cam 10s, asta numesti tu submotorizare, pai la 1.6 benzina al meu cu 11.1 s 0-100 km

am o cunostinta care a luat-o anul acesta cu 10.500 si trei vouchere, masina are destule dotarii, pe lamga faptul ca are cutie in 6 trepte iar la suta are consum 4.2 consum, condus de mine.

din pacate a aparut cam tarziu pt. mine

 

golf VI doar pentru motoarel pe benzina TSI atat, ca in rest, mai bine i30 cu 1.6 TSi sau 1.8 TSI (200CP) poate asa, poate si cu bucsaraia de la golf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am drept de vot aici , pt ca am doar 2 luni si 4000 de km cu ea , deci fitele de masina nou inca nu au disparut , si evident votez no alternative :biggrin:

Dar, judecand strict prin prisma raportului pret/calitate/dotari , la banii astia ( 8700+ taxa+tichete) nu luam nici o alta caruta diesel cu 6 trepte.Vorbim de masini noi , nu SH , da ?

Daca ne mutam in zona 13-16.000 , lucrurile nu mai stau chiar asa .....

Edited by alc2

Share this post


Link to post
Share on other sites

mariuss ai vazut cum arata noua skoda in interior, exteriorul pe mine unul nu ma prea incanta, poate breakul

referitor la 1.2 tsi, are 105 cp, 0-100 km cam 10s, asta numesti tu submotorizare, pai la 1.6 benzina al meu cu 11.1 s 0-100 km

am o cunostinta care a luat-o anul acesta cu 10.500 si trei vouchere, masina are destule dotarii, pe lamga faptul ca are cutie in 6 trepte iar la suta are consum 4.2 consum, condus de mine.

din pacate a aparut cam tarziu pt. mine

 

golf VI doar pentru motoarel pe benzina TSI atat, ca in rest, mai bine i30 cu 1.6 TSi sau 1.8 TSI (200CP) poate asa, poate si cu bucsaraia de la golf

 

Posibil. Eu iarna trecuta am avut o experienta foarte neplacuta la skoda cand pe la 12k era o benzina 1.4 parca ... pachetul de drumuri grele costa o groaza masina nu avea geamuri electrice insa ... poate nu am nimerit intr-un moment bun. Posibil sa fi venit si skoda cu o oferta reala pentru bugetele mai "mici" intre timp. In legatura cu 1.2 tsi continui sa am dubii pana nu conduc si eu o skoda ( 1300+ kg parca ? ) motorizata de un motoras de-asta. Am spus ca ma gandeam si la 1.6 tdi pt ca de la ce conduc acum ( dohc 1.6 ) la 1.6 tdi oricum as simti o diferenta si combinat cu dsg7 ar fi si economica sper.

 

Eu nu am drept de vot aici , pt ca am doar 2 luni si 4000 de km cu ea , deci fitele de masina nou inca nu au disparut , si evident votez no alternative :biggrin:

Dar, judecand strict prin prisma raportului pret/calitate/dotari , la banii astia ( 8700+ taxa+tichete) nu luam nici o alta caruta diesel cu 6 trepte.Vorbim de masini noi , nu SH , da ?

Daca ne mutam in zona 13-16.000 , lucrurile nu mai stau chiar asa .....

 

Like !

 

S-o stapanesti sanatos.

Edited by mariuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

referitor la 1.2 tsi, are 105 cp, 0-100 km cam 10s, asta numesti tu submotorizare, pai la 1.6 benzina al meu cu 11.1 s 0-100 km

am o cunostinta care a luat-o anul acesta cu 10.500 si trei vouchere, masina are destule dotarii, pe lamga faptul ca are cutie in 6 trepte iar la suta are consum 4.2 consum, condus de mine.

certific si eu ce a scris yozo(mai adaug ca are aprox 1200kg Octavia fata de 1320kg i30-u meu) dar... e o diferenta de 2-3000 de euro intre versiuni cu dotari asemanatoare i30 respectiv Octavia...

 

deocamdata tot i30 as lua si tot versiunea Classic.

Edited by Dace

Share this post


Link to post
Share on other sites

certific si eu ce a scris yozo dar... e o diferenta de 2-3000 de euro intre versiuni cu dotari asemanatoare i30 respectiv Octavia...

 

deocamdata tot i30 as lua si tot versiunea Classic.

 

Eu daca ma mai puteam intinde inca 1000E in plus imi luam diesel ( nu-mi pare rau pt ca pe vremea aia nu aveau cutii cu 6 viteze ) insa oricat am vrut nu m-am mai putut intinde. Poate nu pare asa mult 2k insa limita e limita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vw-skoda nu as mai cumpara niciodata, sunt anoste si supraevaluate

in momentul de fata, ideal pentru mine ar fi un megane sport tourer echipare privilege cu motor 1.4 Tce, la 14000E, sau, la alegerea sotiei, un duster

renault-megane-sport-tourer-01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine Megane Privilege 1.4TCE e 22000€... la voi e doar 14k€?!

La preturile de aici Reno sunt supraevaluate rau de tot... Decat Megane, mai bine iau Delta 1.4 multiair, care are un interior cu 5 clase peste Megane si consum cu 1L mai mic. Sau cruze dizal, versiunea cea mai echipata la 163CP. Sau Seat Exeo... ba nu, asta nu se pune ca e VAG si e supraevaluat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alc2 atat ai dat tu, dar noi am dat o caruta, a mea o costat 13.800, daca aveam bani astia acum+dobanda, aveam masina nu gluma, dar omul in viata mai ia si tepe.

 

eu prefer benzina, daca mai are si un turbo+6 trepte, viata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare ca in principiu o masina in rate sau leasing e teapa, oricare ar fi ea. Cu exceptia cazurilor in care masina respectiva e produce ceva (taxi, curierat, comis-voiajor, etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ciprian : ai mers cu honda civic? iti blestemi zilele cu suspensia...te rupe la rinichi... nu e o masina buna pentru Romania.

 

Da, am mers cu honda civic. Si am ramas placut impresionat. Are suspensie tare, ce-i drept, dar nici hyundai nu o are foarte moale.

 

Nu zic de altii, dar daca cautati pe forum am pus o lista cu ce mi-a picat mie pana acum, si unele chiar nu aveau de ce. Nu e normal sa crape din senin placa de presiune, nu e normal sa schimbi caseta de directie la nici 70 de mii in conditiile in care masina e menajata, nu e normal sa faca ca o caruta la 80 de mii si nici sa ii pice toba ca a cedat nu stiu ce sudura nu stiu unde. Mai ales nu e normal sa mergi in service si sa iti zica ca nu stiu ce sa ii faca sa nu mai troncane sau ca nu stiu ca sa ii faca coloanei de directie (ca daca ii pun kitul ala face din nou).

 

Am mers zile trecute cu un seat altea, masina pe care "o stiu" de noua si care are 120 de mii de km. Ei bine nu zdrangane si troncane nimic. Si tot in bucuresti a mers, si, la fel ca a mea a fost menajata. Am avut logan si megane ca masina de serviciu. Subliniez, de serviciu. Nici una nu a avut probleme ca i 30-ul

 

Asa ca, din punctul meu de vedere, subliniez, din punctul meu de vedere, hyundai i30 e o masina care nu isi merita banii. Asptept sa termin leasingul (ca pierd prea mult altfel) si sa o vand drecu sa scap de ea. Asta daca o ia cineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu zic de altii, dar daca cautati pe forum am pus o lista cu ce mi-a picat mie pana acum, si unele chiar nu aveau de ce. Nu e normal sa crape din senin placa de presiune, nu e normal sa schimbi caseta de directie la nici 70 de mii in conditiile in care masina e menajata, nu e normal sa faca ca o caruta la 80 de mii si nici sa ii pice toba ca a cedat nu stiu ce sudura nu stiu unde. Mai ales nu e normal sa mergi in service si sa iti zica ca nu stiu ce sa ii faca sa nu mai troncane sau ca nu stiu ca sa ii faca coloanei de directie (ca daca ii pun kitul ala face din nou).

 

 

Din cate am priceput eu nu caseta de directie troncane ci problema e la coloana de directie. De la caseta poti sa ai un joc in volan. Troncaneala din ce am inteles vine de la o teava metalica ce imbraca ceva de la coloana de directie. La facelift piesa respectiva e de plastic si de-aia nu mai auzi troncaneli. Si mie mi s-a intamplat la fel si la al 2-lea kit de caseta de directie i-am rugat sa schimbe si coloana si pana acum nu am mai avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici civicul nu mai e ce-a fost candva. Eu am vrut sa o cumpar, insa cand am facut drivetest cu una de showroom m-am lasat pagubas, era plina de greieri de noua.

Stiu una care pana la 45kkm a avut o groaza de probleme, unele mai grave gen bucsaraie, timonerie de cutie de viteze sau directie, altele doar de detaliu gen telescoape la portbagaj sau chedere dezlipite. Noroc de garantie. Insa garantia la Honda e doar de 3 ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am priceput eu nu caseta de directie troncane ci problema e la coloana de directie. De la caseta poti sa ai un joc in volan. Troncaneala din ce am inteles vine de la o teava metalica ce imbraca ceva de la coloana de directie. La facelift piesa respectiva e de plastic si de-aia nu mai auzi troncaneli. Si mie mi s-a intamplat la fel si la al 2-lea kit de caseta de directie i-am rugat sa schimbe si coloana si pana acum nu am mai avut probleme.

 

 

Nu e vorba ca troncane caseta ci ca PICA, placa de presiune TOT. Masina are pana in 30 de mii de km, iar acel sunet de "scartait" la placa de presiune se aude cand vrea muschiul lui si evident cand am fost la service nu se mai auzea.. Si rugati-va sa nu fiti implicati intr-un accident deoarece costurile reparatiilor pot ajunge si la 70% din valoarea totala a "fierului" respectiv asigararii.

 

Ca la hyundai e normal sa platesti, asigurarea sa plateasca in cazul asta, pentru un accident minor zic eu, in conditiile in care airbagurile nu s-au deschis iar impactul a fost frontal-lateral, suma de ~320 de milioane..

Edited by offspring

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce zgomot se aude mai exact de la placa de presiune??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce zgomot se aude mai exact de la placa de presiune??

 

La mine a crapat din senin, nu a facut nici un zgomot. face in schimb acu un huruit cand dau cu spatele...ce sa mai zic...daca crapa din nou ii dau foc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai... nu vreau sa te critic, dar de obicei nimic nu prea crapa din senin... motiv trebuie sa fi fost. Ai intrebat la service de ce s-a intamplat defectiunea?

Cu toate ca o sa superi pe mine, vreau sa te intreb: cand circuli cu masina, stai cu piciorul pe ambreiaj? Chiar si foarte putin?

 

Aia cu crapat sudurile de la toba, nu ma mir... la ce drumuri avem si ce vibratii sunt din cauza carosabilului, dumnezeu cu mila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu toate ca o sa superi pe mine, vreau sa te intreb: cand circuli cu masina, stai cu piciorul pe ambreiaj? Chiar si foarte putin?

 

Nu prea ai cum sa nu stai cu piciorul pe ambreiaj cand circuli prin oras. Sunt locuri unde tre sa mergi cu ambreiajul patinat ca altfel iti rupi masina in 3 pana traversezi intersectia si sunt intersectii la care se merge cu viteza mult mai mica decat merge masina in viteza 1-a ... ce faci atunci ? Ai incercat sa treci vreodata pe la Vitan Barzesti la ora 6 ? Inteleg sa-ti pice daca il fortezi in pante abrupte sau mai stiu eu ce situatii. Dar o masina de oras tre sa reziste la asa ceva ... asa se merge prin oras. Ambreiajul tre sa tina da-l incolo nu ar trebui sa fie nici o surpriza pt producatorii auto ca lumea freaca ambreiajul. Acestea fiind zise ... a mea nu a avut niciodata astfel de probleme desi e frecat si patinat la greu ambreiajul.

Edited by mariuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma refeream la ce ai spus tu. Am vazut o gramada de oameni care merg cu piciorul apasat putin pe ambreiaj si in mers. La asta m-am referit. Nu la aglomeratia din oras, unde mergi cu 2 la ora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma refeream la ce ai spus tu. Am vazut o gramada de oameni care merg cu piciorul apasat putin pe ambreiaj si in mers. La asta m-am referit. Nu la aglomeratia din oras, unde mergi cu 2 la ora...

 

Inteleg. Credeam ca e vorba despre lozinca aia pe care o baga instructorii auto cu "nu frecati ambreiajul".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...