Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
01sorin

Revizie 2 ani sau 35000 km

Recommended Posts

Ieftin, bun si sa tina mult! Alegeti-va doua dintre ele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt: ieftin, bun, sa tina mult, premium si Hyundai :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee, modelul de Santa Fe e pe final, si cei de acolo au zis echiparea de varf, cu 200cp, 4x4 si toate briz-brizurile o lasa la 34k, si Grand la 39k. Tucsonul full era tot 34k.

Edited by lula_canci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee, modelul de Santa Fe e pe final, si cei de acolo au zis echiparea de varf, cu 200cp, 4x4 si toate briz-brizurile o lasa la 34k, si Grand la 39k. Tucsonul full era tot 34k.

Offtopic: nu exista model de varf, HAR importa doar o singura varianta de echipare si pt SantaFe si pt Grand. Iar ce lasa ei la 34k sunt an fabricatie 2017, state prin soare prin parcari si degerate asta iarna. Asta pentru ca trebuie sa apara noul Santa Fe, ca altfel si acum tineau coada pe sus la 40-41k si 44-45k pt grand si-ti aruncau in scarba 2 presuri, de parca vindeau cate 1 pe zi.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e, ma gandeam la Tucson cand am zis, vazui si eu ca Santa Fe e unu singur ca echipare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci voi vreti si ieftina si premium ... dragut ...

 

Daca ne plangeam noi, astia cu I20, chiar si nivel maxim de echipare, intelegeam.

 

Tucson Luxury + sau Premium +, chiar si cu 5-7% discount la oferta existenta pe site, tot e 30k. La banii astia cred ca pot sa emit pretentii sa nu am aceleasi plastice zbarnaitoare si expuse la zgarieturi ca in I20, nu crezi? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Hyundai nu e premium, poa' sa coste cat doua Passaturi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. Intre timp am luat unul cu 33 de lei. La reprezentanta anul trecut era aproximativ 150 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi, 22 ian 2019, am facut revizia de 2 ani/ 10.000 km la i20, 1.2, 2017 la DAB.

 

Au fost inlocuite filtrele de ulei, aer, polen si uleiul (Shell 5W 30, 4 l), verificat lichide, inlocuit lichid de frana doar ce era in rezervor (a scos cu seringa si a pus lichid de frana nou). Pret total 890 Ron.

 

Am apreciat faptul ca mi-au permis sa stau langa masina sa vad operatiunile raspunzandu-mi la intrebari.

 

Anul trecut in ian 2018 am facut prima revizie la Tiriac Baneasa de unde am achizitionat masina. Desi am ajuns cu recomandare nu mi-au permis sa intru in servis, iar in sala de asteptare nu aveau un monitor/ ecran pe care sa vezi ce se intampla in service. Costul primei revizii a fost de 820 Ron.

 

Imediat ce am terminat revizia am facut si ITP-ul tot la ei, in aceeasi incinta. Cost 150 Ron.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am facut revizie de 2 ani si 43.000 de km. DAB Bucuresti, Cornul Luncii. Cost revizie 895 ron. In plus, am facut si ITP, cost suplimentar 150 ron. Din punctul meu de vedere, costul reviziilor este exagerat de mare. Am primit pentru cei 895 ron, 4L de ulei Mobil1 5w30, un filtru de aer, unul de polen si un buson de la baia de ulei. In rest, verificari uzuale: mecanica, electrica, frane si amortizoare. Mie mi se pare din ce in ce mai scumpa masina asta la intretinere... o fi crescut €, dar, totusi, pentru o ora de manopera si trei consumabile, e jecmaneala pe fata. Acum ii cred ca dau garantie fara limita de km, au de unde isi scoate banii. M.a mirat ca luni, la ora 8 am era pustiu prin service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scump. Din pacate asa e in toate reprezentantele la toate marcile.Cam aceleasi scoruri sunt la toate marcile comune. In rest, din ce am vazut, nu conteaza marca uleiului, nu conteaza marca masinii, nici chiar nr de litri de ulei, cam toate reviziile sunt "calculate" sa coste minim 7-800 de lei.Daca mai apare un schimb de placute, sau lichid, sau de bujii, se mai adauga 3-500 lei minim.

 

Daca ar fi sa calculam consumabilele de pe un site oarecare de piese :

- 4 litri de ulei 5w30 sintetic in jur de 130 lei

- filtru ulei : 20 de lei

- filtru aer - 40 de lei

- filtru polen - 40 de lei

 

Toate de marci bune (ulei Mobil, Liqui Moly, .... filtre Mann,Mahle etc)

Si cam aceleasi preturi sunt la Opel, VW,Hyundai,Renault...

 

Deci un 230 - 250 de lei (in care exista deja adaos comercial al vanzatorilor, deci practic si reprezentanta ar putea sa se incadreze in pretul asta)

Toata operatiunea dureaza cam o ora fara graba.

Ar rezulta manopera de 5-600 de lei pe ora Un pret corect mi s-ar parea maxim 300 de lei pt manopera la revizie simpla.

Edited by mihai_tmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu zic la fel. Un 600 ron, adica 130e pentru o revizie simpla ar fi fost decent. La DAB mai fac si un test de frane si unul de amortizoare la revizii.

Parerea mea este ca suntem stransi cu usa din cauza acestei garantii, ei isi scot banii lejer din buzunarul nostru in felul asta...

Edited by cipelantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu iti face DAB teste ca sunt omenosi si tin la viata ta, ci ca sunt obligati de producator. Si, oricum, fiecare din aceste teste sunt normate cu 0,5 ore de manopera, dar este un lucru cat se poate de bun sa le faci o data pe an.

In alta ordine de idei, nimeni nu va opreste sa va duceti cu uleiul si consumabilele voastre si sa faceti revizia in reprezentanta; cu toate ca unii v-ar putea creste tariful la manopera sau nu va vor mai furniza discount-ul la manopera, tot ati iesi mai ieftin.

Pe mine, la I40, oricand si oriunde m-as fi dus sa fac revizia, in ciuda faptului ca HAR are promotii in fiecare an cu 20% discount la filtre si alte alea toamna si iarna, tot +/- 1000 lei ma costa. Asa ca am ales sa ma duc cu toate ale mele si am mai negociat cu ei un pic la manopera, fiind client fidel si, bine merci, masina a fost in garantie 5 ani (si am avut inclusiv repere schimbate pe garantie, dar nu la motor). Din acest motiv am ales sa fac reviziile si dupa garantie in reprezentanta, ultima costandu-ma acum o luna vreo 550 lei (5 litri ulei Total, toate filtrele Knecht - inclusiv combustibil, lichid de frana ATE si testele obisnuite).

In alta ordine de idei, calculati separat: cat dati pe ulei, filtre si lichid de frana + manopera la un service obisnuit + verificarea mecanica + test amortizoare + test frana + test electrica si o sa vedeti ca sunteti tot pe acolo. Eu tin ca cel putin o data pe an masina sa fie verificata cap-coada; nu stiu daca service-ul Tiriac chiar face asta, dar prin stampila pusa pe carte si-a asumat ca a facut-o.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...