Jump to content
mariusbunga

a voastra consuma ulei

Recommended Posts

pai cand mergi in benzinarie ii spui baiatului"-Baiete, plinul la benzina si ulei si 2 ambreiaje! plec la mare....

 

acum serios...stai linistit...1l/1000km mai consuma si alte masini...tinute in regim de 6000 ture constant....cred ca la asta se refera tabelul ala;

oricum sunt unele masini renumite pt consumul de ulei la paritate cu benzina(Fiat coupe, mazda RX-8 etc); dupa cum se vede toate sunt sportive asa ca ne aflam intr-o companie selecta

Edited by darktemplar

Share this post


Link to post

Fiat Coupé are un motor medieval cu "numai" 220CP din 2L, care cu ceva modificari candva ajungea pe la +600CP si castiga tot ce inseamna raliuri, asta acum 25 ani .. iar RX8 e motor Wankel care daca o iei la bani maruti scoate +200CP din 1.3l :) Motoarele turbo mai pierd ulei, asta se stie, insa Hyundai are un motor aspirat "decent", nu are motive sa piarda sau sa arda atat de mult.

 

Chestia aia din manual e scrisa la toate masinile, insa nu toate halesc in realitate atat de mult.

Share this post


Link to post

constatare la scurgeri: am fost la service: pierde pe la garnitura de la baia de ulei si pe la semeringul dintre cutia de viteze - motor si un pic pe la garnitura de la capacul acela de la motor. deci mai bine iau alta decat sa ma apuc sa schimb toate garniturile:wall: .

Share this post


Link to post

Fiat Coupé are un motor medieval cu "numai" 220CP din 2L, care cu ceva modificari candva ajungea pe la +600CP si castiga tot ce inseamna raliuri, asta acum 25 ani .. iar RX8 e motor Wankel care daca o iei la bani maruti scoate +200CP din 1.3l :) Motoarele turbo mai pierd ulei, asta se stie, insa Hyundai are un motor aspirat "decent", nu are motive sa piarda sau sa arda atat de mult.

 

Chestia aia din manual e scrisa la toate masinile, insa nu toate halesc in realitate atat de mult.

corect!

Share this post


Link to post

si nu ti-l consuma pe asta??

 

 

pe graficul asta pare normal sa pape uleiul!!! dupa ei poti consuma pana la 10l de ulei pe 10000km, adica inca 3 schimburi!! halal motor.

consuma prea putin..chiar acum ma duc sa il controlez..ca am 3 sapt cand m`am uitat ultima data..

Share this post


Link to post

Fiat Coupé are un motor medieval cu "numai" 220CP din 2L, care cu ceva modificari candva ajungea pe la +600CP si castiga tot ce inseamna raliuri, asta acum 25 ani .. iar RX8 e motor Wankel care daca o iei la bani maruti scoate +200CP din 1.3l :) Motoarele turbo mai pierd ulei, asta se stie, insa Hyundai are un motor aspirat "decent", nu are motive sa piarda sau sa arda atat de mult.

 

Chestia aia din manual e scrisa la toate masinile, insa nu toate halesc in realitate atat de mult.

sincer...m-m gandit foarte serios sa schimb Hyundai-ul cu un Fiat Coupe(indiferent de motorizare); am ajuns la concluzia ca hyundai-ul e mai bun chiar daca nu are alura de supercar si chiar daca inca suspin dupa fiat, in special dupa plansa sa de bord spartana

cat despre specificatia din cartile tehnice...cred ca e un fel de protectie anti blonda...in caz ca o calca putin pe coada si o tine in ture si papa ceva ulei sa nu se repeada in service si sa ii aglomereze;)

Share this post


Link to post

Si mie mine ma tenteaza un Coupé, modelul de care ziceam (2L turbo de 220CP). Unul in stare bunisoara e pe la 7k€, iar la performante in linie dreapta e pe langa un 335i. Fata de un Hyundai coupe are in plus si un LSD, insa totusi pe circuit nu e chiar super rapida, asa cum e in linie dreapta. Tractiunea fata si caracterul subvirator isi spune cuvantul. O masina sport pursange trebuie sa fie RWD, iar chestia asta au uitat-o multi constructori care se vor sportivi (cum ar fi de ex Alfa).

 

RX8 e altceva, pe circuit se comporta ca un kart. Iar pt cei cu buget redus si MX5 poate fi o optiune, chiar daca are doar 110CP e hazlie pe circuit.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

Si mie mine ma tenteaza un Coupé, modelul de care ziceam (2L turbo de 220CP). Unul in stare bunisoara e pe la 7k€,

 

ia-l din Romania atunci...cu acte de italia e 2000 eu...cu acte de RO 3000-3500(in stare buna nu cazaturi)...scuze de off topic

Edited by darktemplar

Share this post


Link to post

M-am uitat si in Ro, si preturile variaza f mult, intre 2 si 8k. Functie de kilometraj, si probabil si functie de cat chit contin...

Alea care imi faceau si mie cu ochiul aici aveau sub 75.000km, si erau vandute cu garantie. Tot cam atat costa si in Ro unul la acelasi kilometraj. Deja devin rare, ar trebui sa ma grabesc...

Share this post


Link to post

10 -40 bag eu, am bagat si 15- 40.

 

cum s-a comportat motorul cu 15w-40? din ce stiu eu astea sunt deja uleiuri minerale si parca psihic nu te simti bine sa bagi mineral in motor euro 2

Share this post


Link to post

acum am 15-40. se comporta ft bine. nu mi se pare nici o diferenta fata de 10-40. bag 15 40 ca oricum il pierd si 10 -40 este mai scump, dar nu se simte diferenta.

cum s-a comportat motorul cu 15w-40? din ce stiu eu astea sunt deja uleiuri minerale si parca psihic nu te simti bine sa bagi mineral in motor euro 2

Share this post


Link to post

10w 40 sau 5w 40??

 

pt ca vine iarna poti sa folosesti un 10w40 de la castrol

poti sa pui si mai subtire 5w40 daca ai avut probleme cu pornirea la temperaturi foarte scazute..

Share this post


Link to post

i-am bagat si 15w 40 si tot consuma si 10w 40. acum am rezolvat asa zisa problema cu pierderile. dar tot dispare uleiul. siliconul de la baia de ulei era aruncat afara, am re-etansat baia, imi curgea si pe la teava care intra in motor, iar joja de ulei in ea(are o garnitura pe ea). am siliconat-o dar tot dispare uleiul:dontknow: . o schimb cu siguranta. ori sunt toti mecanicii la care am fost eu prosti ori e masina proasta.

quote name='mariusbunga' timestamp='1314692175' post='135792']

10w 40 sau 5w 40??:wall:

Share this post


Link to post

eu habar n-am ce ulei s-a folosit pana acum in masina mea....am in compartimentul motor un sticker vechi de Q8 Oil si as fi vrut sa merg tot cu el dar in Brasov nu am gasit...am gasit un Cepsa sintetic 10w-40 cu specificatii interesante si cred ca voi merge pe mana lui....eu am facut aprox 1000 km de cand am luat masina...cu uleiul vechi in ea...si cand zic vechi....chiar arata de parca nu ar fi fost schimbat niciodata...insa era la maxim pe joja cand am luat-o si nu a scazut deloc...e drept ca nici cei 1000 km nu sunt f concludenti

 

in final am facut schimbul cu Repsol elite multivalvulas 10w-40....dupa aprox 700 km facuti in vreo 2 luni si jumatate azi am avut curiozitatea sa verific joja...lipseu aprox 500g...wtf?....este fantastic de mult in ciuda a ceea ce zice producatorul...cu toate acestea nu iese pic de fum pe evacuare indiferent de turatie; km facuti dupa schimb au fost parcursi intr-un regim mediu de turatii( 2000-3500 ture cu sporardice urcari la 4500-5000)

Share this post


Link to post

Eu de cand am masina am folosit doar mobil 1 comandat pe autokarma.ro si nu consuma picatura.

Share this post


Link to post

deci si eu am probleme cu papatul uleiului si cam multisor sa gasit rezolvare ?? apropo am pus doar castrol 10w40 ce este de facut??

Share this post


Link to post

Va raspund eu la problema voastra :laugh: ! Toata Romania baga Mobile 1 sau Castrol,acu pe bune si fara suparare,eu lucrez la Porsche si chear stiu ce inseamna uleiurile de mai sus,gunoi.borhot de ulei,eu unul nu l-as baga in masina nici daca as primi bani la fiecare schimb.Uleiurile daca ar fi sa le comani din America,ar fi super ok,dar la noi vin un butoaie mari si din 3 butoaie se fac 5,si mai exact in Turcia se intampla procedura asta.Inercat LiquiMoly 5w40 sau daca aveti uzura in motor luati cel aditivat cu MOS2...O sa vedeti ca dupa ce o sa il folositi nu o sa mai incercati altceva niciodata,nu a existat o persoana la care i l-am recomandat sa nu fie multumit!

Uleiul e facut in Germani nu in U.E cum scrie pe Mobile sau Castrol.Si daca tot va consuma,faceti o segmentare ca nu e foarte scumpa!Mie de exemlu la 3000km in oras mi-a consumat 0,nici o picatura,am mai verificat o data la 7000km,la fel,nici o picatura....nu cred ca e normal sa consume,ori e proasta zama si o arde ori e dus motoru..scapa pe la segmeni bla bla..!Daca scoti joja sau busonul pe unde torni ulei si motorul isi schimba parametrii scade in turatii si arunca picaturi, sa va ganditi la o investitie de cate sute ca e pe duca,chear daca nu scoate fum.

 

Nu are voie sa consume,de la schimb la schimb la mine nu consuma nici o picatura. :fingerup:

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...