Jump to content
ratzoi

Imi Fierbe Apa

Recommended Posts

Daca te referi la condensatorul A/C, cauza deteriorarii lui (lipsa acelui "fagure") nu poate fi decat una singura: baietii de la spalatorie au simt de raspundere. Tin jetul aparatului atat de aproape de masca radiatorului, incat reusesc sa dezlipeasca si mai apoi sa desprinda acele foite de aluminiu (cupru sau ce-o mai fi..) lipite intre tuburile radiatorului.

Daca te uiti atent, se poate vedea ca exista puncte in care acele foite sunt deformate de la pietre si chiar de insecte (de dimensiuni mari, bineinteles)

Cumva condensatorul A/C la Logan este primul catre masca fata iar in spatele lui (catre motor) este radiatorul motorului ? Daca da, atunci ce-am scris eu e singura explicatie.

Share this post


Link to post

Buna seara.
Dupa ce am rezolvat problema cu electromotorul a aparut ceva si din cate am inteles este mai grav decat banuiam eu.Acum 2 saptamani cand ma intorceam dintr-un oras din apropiere am observat ca apa cam fierbea, nu intrase inca pe rosu dar nici mult nu mai avea, am pornit incalzirea pe treapta 4 si am reusit sa ajung acasa, bun.Aveam 2 piese suspecte, 1 pompa de apa recent schimbata plus cureaua care o antreneaza, ocazional patina si incepea sa scartaie, am strans cureaua, problema persista.A 2 piesa a fost normal termostatul, l-am scos pe cel vechi care parea ca e cam lipit, l-am fiert putin dar neavand un termometru care sa imi indice pe la 82 de grade nu stiam la ce temperatura declanseaza si m-am gandit ca poate declanseaza intarziat si l-am schimbat, problema persista.Merg 2 zile cu ea si nu urca apa decat putin peste jumatate dupa care revine sub jumatate din gradatie, are zile cand se supraincalzeste si merg cu caldura pe treapta 4.Furtunul pe care este termostatul este rece cand il verific.Ma gandeam la o ultima varianta ca este senzorul pentru ca altceva nu mai imi vine in minte, azi cand am fost cu ea in service sa imi schimbe electromotorul mi-a zis ca singura posibilitate care sa mai fie este garnitura de chiloasa si este posibil ca apa sa intre in camera de ardere si de acolo nu vad apa in ulei sau ulei in apa.2-3 zile cat masina a mers fara termostat din cauza Craciunului nu a fost problema, dupa ce am schimbat termostatul nu a fost nici o problema timp de 2 zile cand sa comportat normal, a 3 zi a facut probleme urmata dupa 3 zile fara probleme.Masina este aceeasi Hyundai coupe 1.6 din 2005.As vrea si eu o a 2 parere despre garnitura de chiloasa daca chiar este posibil sa fie din cauza ei0.Multumesc

https://www.facebook.com/mata.tacto.9/videos/679090455564283/

Edited by mariusiubu

Share this post


Link to post

Daca ar fi garnitura, motorul ar trebui sa mearga intrerupt, apa ajunge in camera de ardere. In plus de asta, nivelul apei, in vssul de expansiune, ar trebui sa creasca la pornirea motorului. Dupa mine problema nu este garnitura daca nu ai macar unul din simptomele de mai sus. Cred ca se impune totusi o curatare a instalatiei de racire, clar ceva nu este in regula pe acolo.

Share this post


Link to post

Dacă zici ca furtunul cu termostatul e rece și apa totuși fierbe inseamna ca totuși nu circula. Termostat închis, circuit înfundat, etc.

Electro ventilatoarele merg când e fierbinte? Problemele apar la viteze sinistre sau la mers cu viteza?

Share this post


Link to post

Hmm, termostatul bag mana in foc ca este bun.Treaba cu circuitul infundat acolo ma gandesc ca sunt sanse pentru ca nu face mereu, adica are momente cand urca are momente cand se comporta normal, adica mers 8-10 ore cu pauze prin oras, undeva la 100 de km pe zi si nu dadea nici un semn, ieri am fost pana intr-un oras aflat la 50 de km distanta, la dus nu am avut probleme, la intoarcere a inceput sa urce....

Share this post


Link to post

In 2010 am patit e chestie asemanatoare pe coupeul 1600cc din 1998 (RD). mi-a fiert motorul. am pornit clima (ventilatorul nr.2) si a mai scazut temperatura. altadata cu clima pornita a fiert, am oprit clima si parca a fost mai bine.

Toate au inceput de la senzorul care porneste primul ventilator, ala nu si-a facut treaba. am fiert motorul de mai multe ori, s-a dus garnitura de chiulasa.

- schimbat garnitura, rectificat chiulasa, schimbat si senzor, spalat radiatorul la furtun si uite suntem in 2016 si merge si acum.

 

 

 

offtopic: apropos, posibil sa o vand pe cea din 1998, am apucat sa restaurez partial motorul dar am alte proiecte pe cap. schimbat pompa de ulei (originala H), segmentat, cuzineti. pana aici am ajuns, urmeaza partea de sus dar n-am timp si bani. piesele au costat o groaza de bani dar na, pasiunea te ucide financiar. chiar as vrea ca cineva sa termine ce am inceput eu, sau poate cineva are nevoie de motor. G4GR, adica 1600/16V

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...