Jump to content
Sign in to follow this  
george12

[Problema] Ambreiaj

Recommended Posts

Salut si eu probleme cu ambreiajul : am schimbat tot kitul de ambreiaj (japanparts) am schimbat si cei 2 cilindri (pompita si cilindrul de sub pedala) toate bune si frumoase bani cheltuiti etc…il am de 2 luni kitul nou si deja dupa o luna cu 4 persoane in masina imi patineaza si nici cu mine singur nu trage cum ar trebuii ce este de facut? multumesc anticipat

Share this post


Link to post

pai da am garantie pe piesa dar trebuie sa o demontez sa duk piesa veche si mana de lucru aici este 40 de euro pe ora ……Sunt in italia crezi ca poate fii piesa defecta??

Share this post


Link to post

Si eu trebuie sa-mi schimb ambreiajul la a mea, dar, nici gand sa pun ambreiajul normal, adica stock, original sau nu. Kitul de ambreiaj nu ar trebui schimbat la atatia km daca ar fii fost proiectata si dimensionata corespunzator de catre domnii ingineri, in functie de performanetele motorului si de tipul masinii (sport). Sper cat de curand sa pot sa-mi achizitionez un kit racing (placa presiune, disc ambreiaj, rulment, si are ceva interesant....o volanta mai usoara), kit care totusi rezista la 280 CP, dublu CP fata de cat poate scoate un motor 2.0 16v. Acesta cred ca ar putea rezista pe toata durata vietii ei, asta bine-nteles cu o mica exceptie: fara porniri criminale de pe loc, in rest poti sa-i dai in gura cat poti.

Share this post


Link to post

Ai grija cu ambreiajul sport pt ca o sa ai nevoie de ceva timp sa te acomodezi cu el.Se schimba modul in care cupleaza ambreiajul si cat de sus o sa tina.Daca gasesti pe la noi un ambreiaj racing sa imi dai si mie un mesaj.Eu am tot cautat pentru a mea si nu am gasit niciunul sport prin europa :).S-ar putea sa ajungi sa-ti cumperi din USA.

Share this post


Link to post

Asta si asteptam sa zica careva... :) , da... exista mai multe stage-uri si nu voi alege pe cel dedicat drag-racingurilor ( :)) parca si vad cum il lovesti pe cel din fata de la semafor, ca nu poti porni numai cu motorul ambalat, ca altfel se opreste motorul la ce brutal se cupleaza), ci pentru uz de strada. Si inca un da... este made in USA. Ce ar trebui sa faca diferenta dintre unele ambreaje si altele, este calitatea otelului(aliat) folosit, care conteaza foarte mult, deasemenea tratamentul termic/termochimic aplicat, dimensionarea lui.

Share this post


Link to post

Ce marca e abreiajul?E cumva de la Shark Racing sau KDM Performance?Da-ne si noua detalii ca poate vrem si noi!Cit costa, etc ...

Edited by cupeist

Share this post


Link to post

Imi este frica ca raman fara kit pana ma trezesc eu sa-l cumpar :pray: . Este kit F1 Racing si costa 1500 lei Stage 2, 1000 lei Stage 1 care nu are volanta, dar tot ii mai bun decat cel original, dar inferior kitului Stage2. Pe 4tuning gasiti dupa marca auto si bine-nteles dupa cmc motor.

Share this post


Link to post

Stai linistit ca nu dam navala sa ti le luam.Dupa ce ti-l pui pe masina te asteptam cu comentarii despre comportamentul masinii, sa nu carecumva sa ne uiti!

Share this post


Link to post

Trebuie sa ne facem stocuri :laugh: cum zicea careva intr-un post, cand mergi la un drum mai lung ceri la peco un plin de rezervor si doua kituri de ambreiaj =))

Edited by Robert16t

Share this post


Link to post

Va salut din nou am pus in practica si chestia cu bucatica de arc scoasa din slave cylinder dar tot patineaza nu face toata tura la cilindru am impresia ca nu este pus cum trebuie chestia aia care vine prins cilindrul unde vine pus cu siguranta credeti ca poate fi din cauza lui??? Daca nu se intelege despre ce vorbesc o sa atasez o poza...

Share this post


Link to post

Vezi ca se recomanda un rodaj la ambreiaj de circa 300 mile.Si cica daca patineaza nu trebuie sa lasi turatia sub 1500 de ture, mai ales la plecarea de pe loc.Pocedura asta am citit-o pe un site care vinde ambreiaje, cred ca Shark Racing, Kspec Performance sau Seoul Ful Racing.

Share this post


Link to post

Rodajul e facut asa am crezut si eu am asteptat dupa 2000 de km am incercat sa vad ce poate masina si surpriza nu poate nimic patineaza ....chiar nu stiu ce ii mai pot face ...bani inca nu am sa ma duc cu ea sa o bag in service ...chestia este ca imi tine foarte sus si imi da impresia ca nu da drumu la tot ambreiajul...vreo parere?? Imi vine sa o vand dar nu ma indur..

Share this post


Link to post

Rezolvata treaba cu ambreiajul ..am schimbat si am pus original hyundai am dat doar pe kit 300 euro dar merita asa ca toti cei care au probleme cu ambreiajul nu faceti prostie sa puneti altul de concurenta puneti original mai bn asteptati sa faceti banii pentru unul original va jur ca ma minunez de coupeul meu care acum am demaraj 1 si 2 fara sa ma complic prea tare...

Share this post


Link to post

De unde l-ai luat cu 300 euro?Eu am gasit cu 600 lei, Valeo, care este "originalul" cum zici tu.Hyundai nu fabrica ambreiaje.

Share this post


Link to post

Din italia ..si imi pare rau ca nu am facut poze la cutii (pentru ca vine kitul in 3 cutii separate piesele si scrie foarte mare si clar doar hyundai ....dar in fine daca tu vrei ca valeo al tau sa fie original cum spui tu nu te contrazic ...eu stiu ce am ordinat si ce am primit si chiar merita toti banii.si cu fabricatul ai sa ramai poate chiar uimit sa vezi aceeasi firma care fac acelasi produs original si concurenta (ex: ce ti-ai cumpara la telefonul tau mobil? O baterie originala sau una chinezeasca?? Vrei si raspuns?? Toate bateriile fie originale fie chinezesti se fabrica in china ) asa si cu ambreiajele ;)

Share this post


Link to post

Fie cu zici tu!Acum, daca tu esti multumit de el, asta conteaza.Dar baga un search cu "ambreiaj coupe" chiar si pe acest forum, ca sa nu mai zic de altele (cel american sau cel englezesc) si o sa vezi ca absolut toata lumea critica ambreiajul OEM (de origine).

Share this post


Link to post

520 lei, ambreiaj valeo made in Koreea.. am pus eu. Unii spun ca valeo ar fi pus din fabrica

Share this post


Link to post

Salut,am un hyundai coupe de 1,6 din 1997 iar câteodată la plecarea de pe loc nu vrea sa intre in viteză,daca eliberez ambreiajul si incerc iar,merge. Care sa fie problema? Cutia de viteze sau e de vina si ambreiajul?

Share this post


Link to post

o simpla parere nu stiu clar cum este la modelul tau ...dar verifica pistonasul de sub pedala de ambreiaj

Share this post


Link to post

O sa verific,eu ma gandeam sa nu fie de la cutie,oricum vreau sa o schimb cu una de la modelul de 2000 cmc. Ambreiajul prinde cam pe la mijlocul cursei,dar m-am gandit ca poate fi dus si el!

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...