Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Sign in to follow this  
LuCkYaN

Revizii Accent (model 2005)

Recommended Posts

Acele crapaturi imi aparusera la far si cu becurile din fabrica (si m-am uitat la mai multi Accenti cam din acelasi an), am si schimbat odata un far pe garantie pe subiectul asta. Tu ai vazut o deosebire majora dupa ce ai pus +50%?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei interesati va ofer cateva preturi la revizia de 82600 km. Asa m-a prins pe mine. Poate fi 75 sau 90 mii.

Am schimbat:

-kit distributie

-filtru aer

-filtru polen

-filtru combustibil

-curele

-ulei motor

-bujii

Cost manopera 186.48Ron

Cost materiale 610,97Ron

TVA 151,45Ron

Berea meseriasului 20Ron

 

Garantie conform devizului/comenzii 18 luni.

 

Recomandat dar nu obligatoriu schimbati toate curelele chiar daca unele dintre ele inca mai arata bine. Nu va bucurati pentru preturi, revizia nu a fost facuta la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebari: ce bujii?(ngk sau altele?) ce filtru de polen? (oem sau aftermarket) Iar ca pret manopera incredibil de ieftin.

Edited by Razvante

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tu ai vazut o deosebire majora dupa ce ai pus +50%?

Dacă mă întrebi de luminozitate, răspunsul este Da, vizibilitatea este mult mai bună cu becurile +50%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nu la asta ma refeream, ci daca ai observat o accelerare a exfolierii dupa ce ai schimbat becurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry, nu la asta ma refeream, ci daca ai observat o accelerare a exfolierii dupa ce ai schimbat becurile.

Daaa, cat timp folosesc becuri normale nu avanseaza exfolierea, cu becuri +50 avanseaza. In ultimul an am folosit mai mult becuri normale. De 3 luni am pus iar +50%, s-a exfoliat mai departe primul far, şi a inceput si al doilea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat cu atentie iar farurile mele nu s-au exfoliat.Au aproape o luna cu noile becuri si vreo 2000 de km.In plus dau o lumina alba si ajuta foarte mult pe drumurile inguste cu carute caini biciclisti si alte "elemente nedorite".Am ramas uimit sa vad cum de la peste 40 de m lumineaza atat de puternic panourile de pe marginea drumului incat anticipez mult mai repede ce urmeaza. si nici nu am primit flashuri de la ceilalti participanti la trafic.

Zetics daca vrei, poti face un mic test comparativ, am vazut ca stai in Ghencea, eu stau in Militari.

Edited by Razvante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujii am pus numai NGK, iar filtru am luat produs in Germania. In plus la 65.000 am descarcat un spray pentru ,,curatat" instalatia de AC. in masina.

 

Intradevar ca pret este foarte ieftin, fapt ce m-a facut sa fac reviziile la ei renuntand practic la garantie. Dar daca ne gandim ca poate pica ceva in timpul garantiei, sau la reprezentanta ne poate spune ca masina nu a fost exploatata corespunzator :rifle: , este discutabil si chiar destul de mult.

Ceea ce ma incantat a fost faptul ca ai ocazia sa mai tragi de o roata, mai vezi ce este pe sub masina, ai garantia ca ce ai cumparat se schimba, etc.etc.

 

Dar pana la urma este si vorba de norocul pe care il avem cand luam masina si cum avem grija de ea pe urma. Hai ca bat campii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva operatiuni premergatoare reviziei de 90k pe care le-am considerat eu necesare datorita varstei masinii dar si conforme cu manualul de utilizare.Am primit si o reducere de 5% din pretul facturi, iar dupa un drum de 380km ieri si astazi pot sa va spun ca masina este schimbata in bine.Dar sa o luam punctual:

-schimbarea bucsilor de bara stabilizatoare fata; puntea a devenit mai rigida iar la gropi nu se mai simte acel balans intr-o parte si in alta.la cele vechi locasul prin care trecea bara stabilizatoare se adancise de aici si un zgomot ca si cum ceva s-ar rupe.Zgomotul a disparut complet, si am scapat ieftin initial crezand ca au amortizoarele ceva, sau flansele.

-reumplerea AC si curatarea instalatiei de climatizare a fost de-a dreptul benefica, ieri pe drumul spre alexandria simtindu-se din plin puterea crescuta a aerului rece;

-inlocuirea lichidului de servodirectie nu a adus nici o schimbare sesizabila, insa era firesc datorita varstei.

-cu antigelul la fel...

 

In subsolul devizului sunt cateva preturi informative de piese. Ambreiajul vreau sa il fac neaparat, insa am gasit in alta parte ceva mai ieftin, iar discuri, inca sunt in cumpana daca sa pun brembo sau originale.

post-119-1241955330_thumb.jpg

Edited by Razvante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai pot edita postul anterior...asa ca scuze pentru dublu post.Astazi am ridicat capot dupa un drum prin oras... si nivelul antigelului a scazut sub gradatia de minim... Inainte sa il schimb era putin peste..Mi se pare cumva nefiresc... Sa fie vreo problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nici o problema, sistemul de racire are aerisire automata. Acum poti trece pe la service sa-ti faca iar punctu de inghiet la antigel, nu dureaza mult, sau daca nu completeaza singur cu niste apa demineralizata/distilata.

Edited by Muratu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost pentru completarea lichidului de racire...si pentru schimbare discuri impreuna cu placute. Am ales discuri Brembo 395ron perechea, achizitionate de la Autokarma si placute Ferodo ~120ron aceeasi sursa. Cost schimbare 120 ron. Franeaza eficient, tremuratul al fost eliminat complet un singur lucru insa mai neplacut, dupa un drum de la Expozitiei pana la Aurel Vlaicu cand am oprit in parcare, nici nu am apucat sa ating bine un prezon ca m-am fript. Spre ca se vor acomoda mai repede cele 2 componente pentru ca la vechile discuri desi erau uzate nu se incingeau in asa hal. O sa revin cu o poza cu vechile discuri cand ajung acasa.

Edited by Razvante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate troneaza tacerea iarasi pe topicul asta. Am facut si revizia de 90k. Un simplu schimb de ulei, verificarile de rgioare(pachet revizie sau cum i-o spune) cu acelasi raspuns ce ma incanta "masina nu are nici o problema!".Atitudine mai mult decat ok a celor din service cat si la receptie.Masina a fost gata in mai putin de o ora. Cost total 430 ron. Urmatoarea schimbare: kit ambreiaj!O sa va tin la curent!

Salutari lui MaxiRazvan si Sorinelos membri cu care m-am intalnit la fata locului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

am o intrebare la voi

Am un accent din 2005 si am cu el 35000 km

Ultima revizie am facut-o la 29500 in ianuarie,si astazi am aflat ca trebuie sa o fac pe cea de an sau 45000 km.

Cum vine asta?

E adevarat si obligatoriu?

Din ianuarie si pin acum am facut 5000 km ,am sunat la DAB AUTO ca la ei am facut ultima revizie si miau zis ca TREBUIE deoarece isi pierde uleiul proprietatile... pai ce ulei pun de tine asa putin.. cica nu circul si de asta e obligatoriu..

 

Va rog sa ma luminati ca sincer nu inteleg si mi se pare aberant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e foarte simplu.Cum sunt reviziile consemnate in pasaportul de service la 7500km sau la 15000? .Daca sunt la 7500, inseamna ca vei schimba uleiul la 6 luni.Daca sunt consemnate la 15000 il vei schimba obligatoriu(cuvantul se refera doar la cerintele garantiei) la cel mult 1 an. Trebuie sa iti spun insa ca dupa 8 luni si 15000 uleiul nu este asa de gros si doar putin maroniu. In functie de conditiile din pasaport poti lua decizia, pe scurt 6 luni/7500km sau 15000km/1 an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reviziile sunt in pasaport la 15000 deci eu avind acum 35000 nu e obligatoriu chiar daca fac un an?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca odata, poate nu m-am facut inteles... uleiul se schimba la un an... isi pierde proprietatile... se ingroasa etc.. dar din primul tau post nu am inteles despre care ianuarie vorbim(ma refer cand ai facut acea ultima revizie): 2008 sau 2009? daca e vorba de 2008, atunci ar cam trebui schimbat! in schimb daca vorbim de 2009... da-i in continuare ca merge!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ianuarie 2009 e data la care am facut revizia

chiar daca fac un an luna asta o sa ma duc la revizie la 45k indiferent r daca pierd garantia ca nu o fac la un an

ms de raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Razvante Ai dreptate, troneaza tacerea. Dar nu din vina noastra, a celor cu accent 2005. Cu aceste masini nu prea au fost probleme. Eu unul la 100k schimb prima piesa importanta, ca sa zic asa. Este vorba de un amortizor spate, care va fi schimbat pereche. In rest traditionalele discutii cu REPREZENTANTA, motiv pentru care am renuntat la serviciile lor de f mult timp.

 

Asta este motivul pentru care nici nu sunt f activ. Unele probleme de la Accentul nou chiar ma depasesc, asa ca mai postez si eu din cand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citisem pe alt topic ca te-ai oprit la monroe.Cred ca e o alegere buna. Cei e la ingaraj.ro mai vin cu 2 variante Sachs si kyb. Daca tot ai gasit la 200ron bucata eu zic sa le schimbi pe toate. Originale am vazut la king campione ca tot injur de 200ron costa. Decizia iti apartine. Oricum 100k km e o varsta rezonabila. Eu ultima oara le-am testat la 75k. Toate erau peste 70%. Tine-ne la curent daca se schimba tinuta de drum a masinii cu se simte cu noile amortizoare etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If it aint broke, don`t fix it !

Schimba minimul necesar , dar in pereche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am postat la Amortizoare Accent parerile dupa.

 

Am schimbat ambele pe spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut un drum la Constanta. Cu masina full s-a comportat bine, dar tot m-a leganat un pic, poate din cauza marii din apropiere. Se simte diferenta dintre cele noi de pe spate si cele vechi din fata.

 

Oricum strang bani si le pun pe toate 4 originale si bineinteles pe ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, a mai fost cineva de curand la revizie in ultima vreme? Am de facut revizia de 4 ani( eu asa lucrez pentru ca nu prea fac km) si pana acum am facut-o la MA-VIS MOTORS din Pitesti si acum am vazut ca au schimbat sediul si ma gandesc eu ca si preturile. Stie cineva un service mai aproape de Bucuresti cu preturi omenesti? :drive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. ca sa mai fie activitate pe aici m-am hotarat sa fac si eu revizia de 5 ani :p (nu zic 75k pt ca "mititica" are doar 60k). avand in vedere ca am fost pana acum si la dab si la hyundai expozitiei am zis sa incerc si noul service tiriac din otopeni. parerile despre service o sa le postez pe alt thread. cert e ca am facut revizia + distributie. pretul a fost de 1520 lei, pret care mie, sincer, mi s-a parut ok. pb e ca masina a stat in service de la ora 09:00 la 16:45. nu prea ma pricep eu la masini, dar totusi inclin sa cred ca a durat cam mult. am sa atasez devizul cu piesele si preturile.

p.s. pe langa ce au facut, au descoperit baietii ceva pb cu bucsele bara stabilizatoare fata si spate (ar fi insemnat inca ~160 lei) dar din cauza de finante mai astept 1 luna cand vreau sa schimb si amortizoarele.

post-3799-1252444147_thumb.jpg

Edited by cristid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...