Jump to content
Sign in to follow this  
LuCkYaN

Revizii Accent (model 2005)

Recommended Posts

Nu cred ca e bine sa fim offtopic, insa tineam minte, o lasasem cu 58902 si am luat-o cu 58907.Oricum am zis ca e de bun simt, omu a fost rapid sa isi cumpere ceva si s-a intors. Altii le-au luat inapoi cu mai mult de 100km in plus.Am zis ca e de bun simt insa cand am vazut burduful, plafonul stropit, problema cu ambreiajul,faptul ca intra apa...deja sunt cam suparatoare detaliile astea.De alta masina nu am bani, in plus asta merge extraordinar pt banii care i-a costat,Ma gandeam sa o mai tin minim 3-4 ani, dar cu asa un service incep sa intr in panica, daca o vand ce sa iau cielo sau nubira second hand...e destul de greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit gata si revizia asta.Cred ca am invatat un lucru mai mult decat valabil, masina e mai mult decat buna, iar eu sunt un mare norocos.Spun asta pentru ca m-am intalnit acolo la service cu un domn foarte dezamagit de noul accent 1,5 crdi full.Le-a avut pe toate coloana,baterie slabita,injector infundat si defect,telescoape, era foarte dezamagit de masina.Spunea ca mai are o Solenza si ca este mai multumit de ea decat de accent.Imi pare rau cand aud asemenea lucruri pt ca ma gandesc ca mi se putea intampla chiar mie.

Ei si acum sa va zic despre revizie. Odata ajuns am constatat cu stupoare ca de fapt nu eram trecut ”in programul de astazi”.Lucru care la Har ar fi insemnat ”haideti sa vedem cand e mai liber si sa facem o programare” nu a fost cazul, Domnul de la receptie foarte amabil a si scos o fisa si-a cerut scuze pentru incurcatura si de acum incolo a inceput ”distractia”, a se citi asteptarea, care uimitor nu a durat nici 2 ore .Au primit bujiile, filtrul de benzina care by the way,ce tont sunt, nu trebuie schimbat ca la diesel, abia la 90k se schimba.Dumnealor spuneau chiar ca ar fi bine sa nu il schimbe.Pana la urma daca tot l-am adus i-am rugat sa il schimbe.

In timp ce asteptam mai trageam cu ochiul jos in atelier, nu erau decat 2 masini, mecanicii lucrau de zor, aproape tot timpul fiind cineva langa masina.La sfarsit ma asteptam la o nota foarte incarcata,insa surpriza 409lei De necrezut!

Iata ce s-a facut la masina schimbat ulei cu filtrul lor, centrat capota(deh la Har era cam greu de facut asta) gresat curele,schimbat bujii,(calamina este portocalie,poate ca nici nu trebuiau schimbate, dar nah, paranoia din mine) schimbat filtru benzina,fixat chederul de deasupra aerotermei, unsa o usa care scartaia,Nu a fost nevoie de nici o completare a lichidelor(antigel, servo, frana).Filtrul de aer i-am rugat sa nu il inlocuiasca, l-au sarit din schema(eu il inlocuiesc la 10k datorita prafului).Cam atat!

Nu pot sa zic decat atat.Sunt super incantat de cum merge masina, mai am de schimbat burduful la schimbator, capacul si consola de inlocuit si in vara poate un polish la o firma de detailing!

Nota 10! Ma-Vis Pitesti, va multumesc frumos!Niste oameni de o amabilitate rar intalnita, mi-au urat si ”Sarbatori Fericite!” la sfarsit,am mai discutat despre ceva presupuse probleme d-ale mele, referitoare la grosimea(mai bine zis subtirimea) curelelor si nivelul bateriei,m-au linistit si chiar unul dintre macanicii care a lucrat la masina a spus ca sunt ok! Chiar a meritat sa bat drumul pana la ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gresat curele

 

Cum... gresat curele ? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da exact asa scrie in deviz.Este o substanta de culoare neagra.Cred ca mai inmoaie guma curelelor.De la rotatia pe care o executa cureaua intinsa pe role a sarit putin si in parti.Cred ca nu e bine sa o spal la motor, Odata ca e frig si evident pentru ca solutia respectiva sa-si faca efectul.Adineaurea am pornit si nu se mai auzea nici un scartait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facut azi revizia de 45.000 (in realitate masina are 47.000 km) la HMC Expozitiei. Schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, un bec de la iluminare numar. Piesele toate de la ei. Cost total 600 roni, din care aproape 400 manopera.

 

NU s-au schimbat: placute fata, care au fost inlocuite la 40.000 si filtru de polen, schimbat acu vreo 2-3 luni de catre Mandel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zetics, filtrul de aer esti amabil sa imi zici si mie cat a costat la ei?oricum ai iesit subtire,manopera ca e obicei mult peste medie, la pitesti e undeva la jumatate, ulei banuiesc ca mobil 10w40 nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zetics: Te cam dai mare, cand am ajuns eu in service erau doar fetele acolo, deci puteai spune si tu, ca un domn ce te aflii, ca ele au facut revizia nu tu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zetics, filtrul de aer esti amabil sa imi zici si mie cat a costat la ei?oricum ai iesit subtire,manopera ca e obicei mult peste medie, la pitesti e undeva la jumatate, ulei banuiesc ca mobil 10w40 nu?

 

Scuze pentru intarziere, am fost plecat la mare :)

 

Filtrul de aer a costat 14.77Euro fara TVA, ulei intr-adevar mobil 10W40 la 25.20E fara TVA (am specificat la receptie ca asta e uleiul pe care il vreau)

 

@Zetics: Te cam dai mare, cand am ajuns eu in service erau doar fetele acolo, deci puteai spune si tu, ca un domn ce te aflii, ca ele au facut revizia nu tu :D

 

Pai sefu' fu' mai devreme, dadu indicatii pretioase, apoi puse popoul in jipan si pleca... =)) La urma urmei este masina lu' fetele acum...nu? :D

 

Daca stia sefu' ca vii in cele din urma, poate mai intarzia prin zona (si dadea si bine la public ca nu lasa fetele la greu :devil: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti,

Tocmai am terminat revizia la care va spuneam ca ma duc ( de fapt nu stiu cum sa-i spun ),am ales MA VIS-ul din Pitesti, sunt multumit de masina si parca nici nu a costat asa mult, asta datorita faptului ca nu prea am km. multi.

Sa facem un calcul:

-antigel - 44 RON

-apa distilata - 3,8 RON

-bujii - 48 RON

-ulei 5w40, 4l - 148 RON

-filtru ulei - 24,5 RON

-revizie+manopera - 149 RON

-filtru polen - 60 RON

TOTAL= 477,3 RON

O fi mult, o fi putin, voi sa imi spuneti, eu sunt multumit si asta in conditiile in care am luat de la ei doar filtrul de ulei si apa distilata, restul pieselor am venit eu cu ele, chiar am ramas cu setul de placute de frana pentru ca nu era nevoie sa le schimb, asa ca daca le vrea cineva sa ia legatura cu mine (sunt in folie, nedesigilate, am desfacut cutia sa fac comparatie intre cele noi si cele de pe masina).

V-am spus ca sunt multumit nu numai de pret ci si de cum am fost tratat, oamenii m-au lasat la masina, le-am stat pe cap intr-un cuvant si au mai dres micile bubite care au mai aparut intre revizii. Ca o mica nemultumire, a fost faptul ca nu au putut verifica directia, pentru ca se mutau pe undeva pe autostrada am inteles, intr-o hala mai mare.

Ca sa inchei eu recomand MA VIS pentru cei din zona inclusiv pt bucuresteni fata de HYUNDAI MOTOR SRL . La Pitesti gasesti intelegere, seriozitate si grija fata de masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce revizie a fost asta? Ca nu-mi dau seama unde ai spus despre ea.

 

Ma-Vis-ul mi-a strans mie prezoanele pana cand unul n-a mai iesit (ulterior, a doua zi adica, atunci cand voiam sa trec la roti de vara) decat bucati! Si nu a fost doar intamplare, toate erau stranse in dementa, ma mir ca numai unul s-a rupt, restul au scrasnit groanic pana s-au desfacut!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ce revizie a fost asta? Ca nu-mi dau seama unde ai spus despre ea.

 

Ma-Vis-ul mi-a strans mie prezoanele pana cand unul n-a mai iesit (ulterior, a doua zi adica, atunci cand voiam sa trec la roti de vara) decat bucati! Si nu a fost doar intamplare, toate erau stranse in dementa, ma mir ca numai unul s-a rupt, restul au scrasnit groanic pana s-au desfacut!

 

Da, ai dreptate, am zis de ea la "Revizie-45000 Km", si eu le-am zis sa nu le mai stranga asa de tare ca m-am chinuit sa le desfac la o pana . Daca nu e bine unde am postat poate fi mutat nu ma deranjeaza eu m-am gandit la model nu am verificat unde postasem, scuze.

Edited by RAZVAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Ok unde e postat, intrebam ca sa fac o comparatie. La Bucuresti mi-au zis la revizia de 45.000 (adica acum 2 saptamani) ca bujiile se schimba la 60.000km, iar la insistentele mele chiar le-au verificat si au zis ca sunt bune (de altfel masina merge bine, dar mi s-a parut foarte mare intervalul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am sechele de pe vremea cand aveam dacie si trebuiau schimbate de cate ori venea iarna, nici ale mele nu aveau nimic, asta e al treilea rand, pe cele din fabrica le-am schimbat cand am fost in Spania, aveam vreo 15000 de km., acum ma plangeam de lipsa de putere a motorului si m-am gandit sa elimin cat mai multe cauze. Pe site la Champion spuneau ca se schimba la aproximativ 30.000 Km si in functie de conditiile de utilizare ale masinii (cand te lasa ele) dar parca merge mai bine cu ele noi decat uzate.

Schimbul antigelului si al bujiilor l-am cerut eu, la manual zice sa se schimbe si lichidul de frana, da pe asta il las pt la anul, acum plecam pe Transfagarasan cu familia si chiar nu aveam chef sa risc aiurea.

Edited by RAZVAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Champion ai pus?Nu ngk? Eu le schimb la fiecare 15000.Sunt paranoic, stiu, dar, si masina merge perfect.Placutele sunt originale? Daca da, da-ne si noua codul si un pret final pentru ele. Iar filtrul de polen de unde l-ai cumparat doarla pretul ala?Si inca o curiozitate, filtrul de aer nu l-au schimbat? al meu dupa 10000 e deja imbacsit rau!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am pus Champion, placutele sunt made in Europa , nu stiu care este codul, banuiesc ca este WBP352 , flacaul de la care le-am luat zice ca ar fi facute in anglia dar pe cutie nu scrie, filtru de polen nu este facut de Hyundai este din Italia si il am de la un baiat ce se ocupa cu asa ceva.

Filtru nu l-au schimbat pentru ca il schimbasera la 22000 si acum am 32000 au zis ca nu e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.

azi am facut revizia de 4 ani pentru un hyundai accent cu 48000 km. desi fostul proprietar a facut revizia la 45000 in octombrie 2007 am zis ca daca a trecut anul sa ma duc totusi ca asa scrie la carte. service-ul a fost DAB si programarea facuta cam acum o sapt pentru azi la 08:00. bineinteles ca nu mi-a gasit programarea dar nu a fost nici o pb. A luat datele si a primit masina. Din pacate a uitat sa scrie pe fisa ca solicitam sa verifice si inchiderea centralizata pt ca nu mai functioneaza. in rest dupa 2 ore aveam revizia facuta.

s-au schimbat urmatoarele (preturi fara tva):

bujii: 65.09 lei (nu stiu ce marca sunt dar pe cutie scrie bkr5es-11 asa ca banuiesc ca is ngk)

filtru ulei: 25.20 lei

filtru aer: 54.50 lei

filtru benzina: 56.00 lei

filtru polen: 208.00 lei (asta a fost teapa cea mai mare)

ulei valvoline durablend 10w40: 92.00 lei (am cerut mobil1-asta folosise "fostul" dar au zis ca nu au asa ca...).

manopera: 207.50 lei. Factura a fost in total 842.87 lei (cu tva).

placutele au fost schimbate la revizia precedenta.

domnii s-au oferit sa faca si distributia ca "asa trebuie, la 90000 sau la 4 ani". Pretul era de 1200 lei cu manopera (banuiesc ca tot fara tva) dar am zis pas. Din ce am citit eu prin cartea tehnica a masinii distributia ar trebui inspectata (nu neaparat refacuta) la 75000 sau 5 ani. daca gresesc anunatati-ma:P

pentru inchiderea centralizata, dupa scuzele de rigoare au zis ca ma asteapta maine tot la 08:00. mi-e cam frica de cat o sa coste asa ca o sa astept luna viitoare sa intre salariu din nou :). daca am scris prea mult sorry dar am incercat sa dau cat mai multe detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi ai scris chiar foarte detaliat.Si-asa ma cam luptam sigur cu vantul care batea pe topicul asta.Sunt curios daca mai ai cumva cutia de la filtrul de polen,era bun codul lui.bujiile intr-adevar sunt ngk, eu le schimb la fiecare 15k, pentru siguranta mea si le cumpar de la al padroino cu 12 ron bucata.revizia de 45 cam tot atat m-a costat numai ca eu nu am filtru de polen.atunci schimbasem placutele de frana.La mine urmeaza distributia la cea de 5 ani si 75k. 1200 ron cu manopera ...mama mama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate cutiile nu le mai am.

pe factura scrie "filtru polen getz" 2 buc x 104.00 lei. poate e vre-un posesor de getz care a postat codul pe vre-un alt thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine scartaie numai la viteza f mica...si numai dupa vreo 15min de la pornire.... de ce oare???in BRASOV stie cineva cam cat costa revizia de 45000? daca nu mai am garantie se poate sa merg la alt service??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm.. bujii... - Zetics am facut revizia de 60k la MA-VIS si nu au schimbat nici o bujie (inca sunt cu cele originale).

Referitor la distributie desi in carte scrie la 90k ei au zis ca trebuie la 75k deoarece masina e pe firma :D . In rest toate bune si frumoase mai putin releul de incarcare al masinii (dar nefiind electricianul - a ramas pe data viitoare)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu cred ca e bine sa fim offtopic, insa tineam minte, o lasasem cu 58902 si am luat-o cu 58907.Oricum am zis ca e de bun simt, omu a fost rapid sa isi cumpere ceva si s-a intors. Altii le-au luat inapoi cu mai mult de 100km in plus.Am zis ca e de bun simt insa cand am vazut burduful, plafonul stropit, problema cu ambreiajul,faptul ca intra apa...deja sunt cam suparatoare detaliile astea.De alta masina nu am bani, in plus asta merge extraordinar pt banii care i-a costat,Ma gandeam sa o mai tin minim 3-4 ani, dar cu asa un service incep sa intr in panica, daca o vand ce sa iau cielo sau nubira second hand...e destul de greu.

Eu sunt unul din "Fericitii"posesori ai unui Hyundai Accent care a iesit din service de la HAR cu peste 140 km efectuati in plus. Mentionez ca am Accent 1,6 2006 si ca a fost printre primele masini aduse in Romania.Probabil au vrut sa vada cum se comporta masina pe drumurile noastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata revizia de 75k.Foarte incantat de masina, alte becuri mai puternice (extreme power) iar motorul suna de parca e noua.S-a schimbat si transmisie.Sunt cam obosit ca sa pot sta s ava povestesc, asa ca am facut un scan si o sa postez ceva mai incolo ca sa va zic mai multe.Nu stiu ce inseamna curea servo, daca stie cineva... e bine pentru cultura generala.Piesele au avut un pret ok zic eu, manopera insa putin cam mare dar s-a si muncit la masina daca e sa o recunoastem pe aia dreapta.

post-119-1226679258_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare un pret OK pentru ce s-a facut masinii. O singura intrebare: lumineaza mai bine acum cu noile becuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adineaurea am venit de la "carfur" pe centura ca sa le testez, mult mai repede se vad gropile si dau o lumina alba.Tata ma intreaba cica... de ce nu i-am pus albastre? :mda: poftim? daca el are la surogatul lui de vw xenon cu tenta albastra asta nu inseamna ca si asta trebuie sa aiba.Ce sa va zic zici ca mi-am pierdut mintile cu masina asta ca ala din bancul cu trabantul, merge impecabil de cand cu distributia schimbata trage o idee mai bine, sunt peste masura de incantat.trebuie sa mai strang niste bani pentru plasticul de consola si sa-i fac huse cu fete de usi noi. In rest impecabila.

In ceea ce priveste serviceul, s-a schimbat mult de tot fata de cand am fost eu ultima oara.Sa va mai zic ca am primit si cadou kit de iarna cu niste manusi racleta si bradut customizate cu scrisul si sigla hyundai. Lucrurile incep sa se miste, si se misca chiar bine iar efortul celor ce lucreaza acolo merita apreciat.Tocmai de aceea trebuie sa imi cer scuze, catre cei ce citesc forumul din partea serviceului cu pricina, aici pentru niste afirmatii pe care le-am facut cu ceva vreme in urma si care erau doar amintiri neplacute din trecut.Oamenii sunt foarte amabili iti zambesc iar tipul care m-a preluat pe mine chiar foarte deschis la discutii.

Iar ca recomandare, schimbati curelele la timp!!! sau chiar mai din timp, nu e de gluma.Exact inainte sa plec venise un domn cu platforma care spunea ca i s-au facut praf curelele. Avea Accent LC!!! Cauzele nu am apucat sa le aflu, poate ni le spune domnul Nelu pe care il salut, si ii multumesc din nou pe aceasta cale pentru amabilitatea deosebita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gata revizia de 75k.Foarte incantat de masina, alte becuri mai puternice (extreme power)

 

Si eu am folosit becuri +50% luminozitate si, desi au aceeasi putere electrica, se pare ca functioneaza mai fiebinti decat cele normale. Din cauza aceasta mie mi s-a dezlipit si s-a umflat foita de aluminiu de pe plasticul farului, deasupra becului. Extreme power cred ca au +80% luminozitate, ar putea fi chiar mai fierbinti. Sa nu zici ca nu ti-am spus.

 

Mi se pare un pret OK pentru ce s-a facut masinii. O singura intrebare: lumineaza mai bine acum cu noile becuri?

De luminat lumineaza mult mai bine. Este o diferenta f. mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...