Jump to content
Sign in to follow this  
LuCkYaN

Revizii Accent (model 2005)

Recommended Posts

Azi trebuie sa ma duc sa fac revizia de 7500 . Am un Accent model 2005 benzina. Din cate am inteles este 70E cu tot cu TVA.

Intrebarea este : in cei 70E intra uleiul+filtre+manopera ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, intra totul, numai ca pretul este fara TVA parca. Nu am la indemana tabelul ala, dar sigur acolo era fara TVA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si in principiu schimba uleiu + filtre , mai face alte verificari ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai caietul de service in care sunt trecute toate verificarile si inlocuirile de piese/lichide care se fac la fiecare revizie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pot sa zic am dat 320 , in care s-a schimbat uleiul+filtru de ulei , manopera 20-30min ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cea de 15.000, cat o costa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

eu am dat 300 ron dar vreau sa zic ca in banii astia au intrat : benzina bucuresti-pitesti dus-intors,manopera,ulei mobil1 10w40 si filtru.nu stiu cat de repede si de ieftin lucreaza cei din bucuresti dar la ce am gasit pe net eu cred ca a meritat :fingerup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, se apropie revizia de 45k si am ceva emotii pentru ca in ultima vreme am sesizat si eu problema cu "tamponul cutiei de viteze". in manual se precizeaza 5 ani garantie grupul motopropulsor". in alta ordine de idei pe piatra cubica se simte un zgomot in volan care parca provine din dreapta, sper sa nu fie coloana de directie sper sa fie o bucsa sau capat de bara,curelele scartaie la frig cu benzina de 95(sau rola..nu curelele).

intrebari:

1)treaba cu garantia daca se specifica grupul motopropulsor include si cutia de viteze?(intreb asta pentru ca de luna trecuta a facut 3 ani, practic mai am garantie doar la motor)daca nu cam cat ar costa un tampon din acela, banuiesc ca trebuie sa stie unul dintre cei ce l-ati schimbat).

2)sunt foarte nehotarat unde sa fac revizia pitesti sebastian sau expozitiei.as vrea pitesti pentru ca am fost incantat cum au lucrat la revizia de 30k, dar nu s-au uitat la placutzele de frana si acum sunt uzate rau de tot si cred ca ar fi trebuit schimbate atunci.deci ceva recomandari?

3) placute de frana, originale mai are idee cineva cat sunt daca le iau din ferdinand sau expozitiei? iar cele de la al padrino au holograma aia pe ele?(hyundai genuine parts)daca ma duc cu ele oare le primesc?

4)filtrul de aer la motor se scoate usor e mahle si are si un cod,original sau merge si altceva?filtru de polen nu am avut si vrea sa pun pentru ca a inceput sa intre mizerie in habitaclu la fel cum pateam la nova, faza e ca nu pot scoate capacul lui din spate face clac sus dar pare intepenit in partea de jos.

5) curelele ce sa fac sa le schimb? sa le mai las? sa le dau cu wd 40?

 

deocamdata atat, daca are cineva rabdare sa imi raspunda macar la 1-2 intrebari v-as fi recunoscator pentru ca la un moment dat problemele astea ar putea deveni comune,desi asta chiar nu va doresc!multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Include si cutia de viteze, si planetarele pe langa motor.

2. tu decizi, cheia e la tine :)

3. nu stiu

4. Vezi ca dupa ce il desprinzi de sus, capacul de la filtrul de polen trebuie sa culiseze putin in sus, dup-aia iese de tot!

5. nu stiu, dar stiu ca si mie imi cam scartaie. I-am pus sa se uite la 25.000km, au zis ca au reglat, dar face la fel, si m-am uitat eu pe acolo nu parea nici un surub atins :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

5. o fi sindromul "asa face toate"?mai in gluma mai in serios daca se rupe o curea si se rupe in mers nu e deloc de gluma(vezi cazul elantrei (sau lantra) de pe forumul celalat cand omul a trebuit sa cumpere motor nou)atunci cred ca ei se exonereaza de orice acordare a garantiei, deh doar e consumabil...greu de decis desi in manual scrie ca aceste curele se schimba la 60k.

4.am reusit sa il scot adineurea are lipit un burete mic pe spate nici urma de filtru exact asa cum anticipam...pana la urma au adus la al padrino?saptamana viitoare o sa dau si eu o fuga pentru ca trebuie sa iau si filtru de benzina pe langa cele 2.

well multumesc pentru amabilitate zetics!apropo tu revizia de 30k unde intetionezi sa o faci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca au adus inca filtrul, daca au apreciat bine mai dureaza vreo saptamana.

 

LA 30k vreau sa ma duc la HAR. Pur si simplu par ceva mai pro decat Pitestiul, chiar daca se poarta mai mizerabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia de 1 an la Accentul meu a costat 370 lei,incluzand un bidon de 4 litri de ulei Mobil 5W-40 cumparat din Metro cu 120 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ai facut inca revizia de 45k iti recomand sa cumperi placutele. Eu le-am schimbat in fata blocului si se pare ca spre asta tindem. In Iasi mi-au cerut 350Ron si m-am lasat pagubas. Revizia la 45 in jur de 400-450Ron, daca te intereseaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc!azi am luat placute de frana originale de la al padrino 290ron fata de 380 ron cat erau in expozitiei.in schimb "am dat-o un pic in bara" pentru ca am cumparat bujii de care nu trebuie si anume:

 

ngk bcp5es-11 ceea ce am luat eu respectiv

 

ngk bkr5es-11 cele din manual(cele orignale)

 

Pret 10 ron bucata. spuneau ca au si originale(la un neverosimil 12 ron buc) insa urmeaza sa vina.cred ca m-am grabit, oare mi le mai schimba daca ma duc cu ele inapoi si sa dau diferenta pentru cele orginale?daca nu pot totusi sa le dau inapoi imi poate spune cineva la ce marci se mai pot folosi? ngk bcp5es-11.poate le revand!

Ah si ca sa nu uit acum o saptamana am luat tot de la Al padrino filtru de aer motor(l-am schimbat singur ,cel vechi era sub orice critica asa ca aveti grija sa il mai verificati din cand in cand) 37 lei fata de 60ron cat e pe ferdinand!preturi mai mult decat oneste, acum sper sa imi schimbe bujiile ca parca imi pare rau sa pierd cei 40 ron.(benzina pana la pitesti!)

Edited by Razvante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca toata lumea fuge pana la pitesti ?? E chiar ok service-ul ala fata de cel din expozitiei ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt mai amabili.nu pot sa zic ca sunt mai profi, pentru ca peste tot sunt si diletanti cu surubelnita in mana asa incat nu stiu daca e corect sa ii privim ca pe o masa omogena de oameni, sunt oameni si oameni cum spuneam cineva.Eu unul fac drumul pana acolo pentru simplul fapt ca ei chiar schimba ce trebuie si cand trebuie spre deosebire de cei din expozitiei care schimba cat mai mult numai de dragul de a-ti incarca factura(si ca sa nu gresesc nu generalizez dar eu asa am patit).Acum e dupa norocul fiecaruia ,am vazut si useri nemultumiti de ei ,oricum daca lucrurile merg bine si maine eu raman client fidel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau si eu un numar de telefon de la Pitesti , o sa ma "risc" la 15k sa fac o reivizie acolo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ceva intarzaiere, gata si revizia asta, 478 ron.neverosimil de putin pentru ceea ce mi-au facut la masina,dupa cum urmeaza:

-revizia generala +verificari hi-scan;

-schimbat 1 bec care a costat numai 1,3lei;

-schimbat placute de frana;

-schimbat ulei cutie(cei care aveti kilometri multi rugati-i sa il verifice si daca e negru sa il schimbe,se simte diferenta grozav cu cel nou);

-completat antigel 1 litru;

-"descotorosit" de greierasii din portierele fata;

-"descotorosit" de scartaitul franei de mana;

-schimb ulei +filtru;

 

Ceva mentiuni incurajatoare :

-i-am rugat sa nu imi schimbe filtru de aer motor intrucat il schimbasem eu cu 3 saptamani in urma la un pret mai mic 37 ron al padrino,si asa au facut;

-la telfon pretul comunicat a fost 530ron iar cel final 478 ron;

-uleiul nu il tin la "butoi" cum insinuau unii pe aici, ci au bidonase de 4 litri sigialte, mult mai ieftin(81 ron) fata de 89ron cat era ultima oara cand m-am uitat in cora;

-comportament ireprosabil de la receptie pana la baietii care au umblat la masina; aveau ridicat paravanul si desi masina era in fata mi-au zis ca pot sta langa ei dar sa nu ma vada seful de service pentru ca dupa au ei probleme;

-au verificat si completat lichidul de frana,m-au informat ca nu trebuie schimbat decat daca doresc eu in mod special dar nu are rost;

 

MIci neplaceri:

-multi timpi morti; totul durand cam 3h jumatate, dupa calculul meu ar fi trebuit cam 2h45min,anul trecut nu a durat nici 2h, dar au avut o atitudine exemplara pentru ca au respectat tot ce le-am dat scris pe foaie(ma rog probleme sesizate de mine)

 

Ca sa inchei si sa nu mai bat campii, nu le fac reclama in schimb daca e sa vorbesc in numele meu stiu sigur ca urmatoarea revizie tot acolo o voi face!oameni onesti, fara figuri precum "speciile endemice bucurestene" din expozitiei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca vara asta am umblat ceva, se apropie revizia de 60k.nu am vazut pe nimeni sa posteze despre revizia asta desi era cineva(ronald) care alerga cu un accent asemanator destul de mult, de aceea propun ca prin bunavointa moderatorilor acest topic sa devina "fixat".probleme tehnice nu au aparut in acest interval, insa am o nelamuriro referitor la ce repere se schimba la revizia de 60k:

-in manual scrie ca se schimba cureaua de transmisie, problema e ca nu stiu care, ca sa stiu la ce costuri sa ma astept, cea de distributie sau cea de alternator?

Daca a mai facut cineva aceasta revizie il rog sa posteze si sa ne dea si noua detalii privind locatie piese schimbate costuri...alte observatii.Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu revizia de 60k am cam intarzaiat-o pentru ca am avut 2 mici incidente neplacute si a stat mai mult prin service.In schimb sunt programat vineri pentru revizie.Doamna sau Domnisoara cu care am vorbit foarte foarte amabila, Mi-a spus ca este vorba de suma de 8 milioane, in caz ca trebuie schimbate placutele,desi nu trebuie pentru ca abia de le-am schimbat la rev de 45k in martie.Am cumparat eu bujii de data asta cele bune si indicate de producator respectiv NGK BKR5ES-11 (12 lei buc.) si filtru de benzina Ufi original de la Al Padrion(56 lei buc.) Masina a mers impecabil, din pacate ,stiti cum se spune, de ce ti-e frica nu scapi toata viata, asa incat am intrat cu ea in service de 2 ori, la HAR,surprinzator, prima data fiind totul ok, dar a2a oara m-am ales cu problema pe care o aveam cand aveam Dacia Nova si anume ”Domne ploua in ea”, asa incat ,sunt ceva probleme de enumerat la revizia asta dupa cum urmeaza

-scartait deranjant provenit de la discurile de frana(problema sesizata dupa ce am scos-o din service, Doamne neglijenti mai sunt oamenii astia), probabil ceva mizerie depusa,

-la temperaturi sub 5 grade dezarmarea usilor trebuie facuta de 2-3 ori ca sa mearga, sigurantele nu sar decat la jumatate,

-evident problema ”ploua in ea” care are ca solutie schimbarea chederului amintit pe un alt topic,

 

Ar mai fi scamosarea capitonajelor de la portiere, dar ma gandesc sa le inlocuiesc cu altele,eventual daca ii iau huse sa le ”asortez”.

 

Intre timp tot uitandu-ma pe pagina celor de la Ma-Vis Pitesti vad o alta adresa Fratii Golesti.Eu stiam de Aleea Razboieni, s-a schimbat adresa service-ului, s-a mai deschis unul sau acolo este showroomul?

Edited by Razvante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo e showroom-ul, tu trebuie sa mergi tot in Razboieni.

Placutele de frana daca scartaie, trebuie schimbate. Au un senzor de metal are atinge discul cand acestea se uzeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neaparat, eu am schimbat placutele cat am avut masina la reparat, deci au sub 1000km, si tot mai scartaie din cand in cand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca uneori scartaitul se mai datoreaza si diverselor particule de mizerie care ajung in acea zona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod sigur despre asta e vorba, ceva mizerie. Poate e de la tamburi si nu de la placute, pt ca se aude la fel de pronuntat si cand ridic frana de mana.Primele le-am schimbat la 45K si culmea ar mai fi mers vreo 5-7000 dupa cum a spus mecanicul de acolo.Intre timp am mai descoperit doua chestii suparatoare dupa ce am lasat-o in service la Har.Plafonul stropit pe interior cu o substanta inchisa la culoare, burduful (poate are o alta denumire) negru din jurul schimbatorului rupt destul de urat intr-un loc, plus ca uneori am impresia ca m-a lasat ambreiajul, tremura la plecarea de pe loc.Se poate datora si faptului ca eu nu am mai condus masina vreo 3 saptamani pentru ca am mers in paralel cu o Skoda.Inexplicabil masina avea cu 5km mai mult decat atunci cand o lasasem desi era lasata doar pt vopsea.Acum intelegeti de ce fug eu la Pitesti pentru revizii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu aveai notat pe foaia de service numaruld e km cu care ai lasat masina in service? Sau ai descoperit asta dupa ce ai plecat de la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...