Jump to content
cristicrs

revizie accent 1.5 crdi

Recommended Posts

1.filtru motorina mahle =120 lei

2.filtru ulei =37 lei

3. aer =37 lei

4. polen =50 lei

 

Toate cumaprate de la king auto,piese de origine mai putin f. de polen

ulei Castrol 5w 40 magnatec=130 lei { 5 litri}

Revizia efectuata la Real Test Slobozia = 230 lei { cam teapa cu reviziile dar treaca de la mine si asta :angry: }

Share this post


Link to post

SALUT.Te pot ajuta eu cu reviziile dar cu piesele tale.

Share this post


Link to post

Revizie 75.000 diesel:

 

piese originale-Albatrosauto- 190ron

Manopera+ulei- 350ron.

 

Total: 540 ron

Share this post


Link to post

Nu stiu de ce toti va cramponati pe piese originale .... ma refer la filtre care sunt consumabile si se schimba ff des.....

eu schimb de 2 ori pe an indiferent de schimbul de ulei , filtrele de aer si polen, gasesc cele mai ieftine... si le schimb singur( am CRDI si filtrele sunt la indemana) uleiul da asta treb mai bun....

eu cumpar la pachet toate filtrele (100 ron) filtrul de motorina il schimb la doua de ulei, filtrul de ulei folosesc ce gasesc pe piata compatibil...si ieftin....

Am 105.000 km si merge super bine.

Mai bine va dotati masina cu scut metalic , ca asta este intradev o investitie strategica pt masina si motor.

Si aici am rezolvat super bine.... Accentul permite pur si simplu o tabla de 2 mm cam 80/90 croita un pic si gata, 6/7 gauri si cu 150 de lei am scut dar nu de firma ,( pe piata unul original fara 300 lei nu gasesti) dar bun si solid care fereste baia de ulei de bolovani de piatra sau gheata .

Parerea si ideea mea ca nu tot ce pui treb sa fie de firma......

Daca ai bani si nu ai ce sa faci cu ei.... at cumpara de firma....daca nu ......

Share this post


Link to post

Imi poate spune cineva cum se schimba filtrul de motorina? Am fost la un mecanic sa fac revizia si l-a filtrul de motorina s-a chinuit cel mai mult. A scos mufa de la computerul de bord, a scos carcasa de la fitru de aer+computer bord ca e prins de ea, a desfacut toate piulitele de la carcasa pompei de amorsare si a suportului filtrului, a desfacut conductele de jos... si pe urma a scos tot filtru cu suportul afara. Este corect cum a procedat? Mi se pare totusi o munca mult prea mare pt a schimba un amarat de filtru...

 

Multumesc anticipat.

 

P.S.: Nu ma pricep foarte tare la mecanica si imi cer scuze daca nu am folosit termenii tehnici adecvati :)

Share this post


Link to post

Așa a procedat și mecanicul meu la schimbarea filtrului de motorină. Destul de laborios...

Share this post


Link to post

Asa este. La ultima revizie am schimbat si amortizoarele, lucru care a durat maxim 10 min, iar filtrul de motorina s-a schimbat in cel putin o jumatate de ora. :))

Share this post


Link to post

Da, si eu o sa schimb azi amortizoarele spate si saboti pt frana de mana ca cei de pe partea stanga aveau ferodoul spart, plus de asta etrierul(stanga spate) ramane actionat, nu se elibereaza dupa ridicarea piciorului de pe frana, asta dupa schimbarea placutelor de frana pe spate. O sa il desfaca sa il curete, o sa schimb lichidul de frana si sper sa se rezolve problema.Sper sa imi regleze destul bine frana de mana ca eu nu prea ma pricep foarte mult.

Share this post


Link to post

Revizie 1an:

Filtre originale (ulei, mototrina, aer, habitaclu) - Albatros auto- cost: 215lei cu transport.

Revizie: manopera -150lei + ulei Castrol 5w30 EDGE profesional - 5litri (1 litru de rezerva)- 233lei. Total: 383 lei.

Bonus: verificare pe bancul ITP la: articulatii si telescoape.

 

Total: 598lei

Edited by iflorin

Share this post


Link to post

Printre altele facut is revizie

Piese FAer, FMotorina, FUlei, FPolen 180Ron

Ulei 5w40 Red Line pret fara numar.

Manopera Platita mie insumi.

Share this post


Link to post

Salut! Am un accent din 2008 crdi si urmeaza sa fac schimbul de ulei.. dupa ce am stat ore bune pe net cautand care e cel mai bun ulei nu am reusit sa ma conving care ar fi acelea... poate cineva sa imi recomande un ulei bun.. am avut ravenol 5w40 si acum tot pe ravenol as merge HCS am inteles ca e printre putinele fabricate in germania.. filtrele le-am cumparat deja.. ideea e ca dupa ce am consultat unele site-uri am ramas uimit cat de putin m-a ajuns costul filtrelor aprox 90 de lei... filtrul de motorina ar fi ceva mai scump aprox 100 de lei. Insa eu am dat pe toate 90.. nush daca e ok.. ma gandesc sa nu fie made in china.. ideeaa ca nu scrie nimic pe ele doar pe cel de motorina parca made in koreea si cel de ulei germania sau invers.. va multumesc!

Share this post


Link to post

Eu iau de la cei din Buzau filtre si dau 100 ron pe toate. Pun de la ei de 7-8 revizii incoace si merge fara probleme.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am inteles.. ce sti de ravenol? Cei de la service ziceau ca nu au auzit de el, desi la una din reprezentate iasi mai exact ziceau ca ar fi ok tinand cont ca ar fi calitate germana fata de multe alte uleiuri de pe piata romaneasca care sunt contrafacute.. eu am luat masina de la fratemeu si a pus de tot felu de ulei ..mobil, castrol, ravenol.. ar fi indicat sa mergi doar pe un tip de ulei..nu e ok daca tot le schimbi.. masina are 130.000 de mii .. merge f bn.. ma gandesc sa raman pe ravenol plus ca e la un pret acceptabil 115 lei 5litri

Share this post


Link to post

Si asta nu se comercializeaza tot pe piata romaneasca ? Sau se teleporteaza din Germania ?

Mergi pe o singura marca de ulei, dar tip diferit in functie de varsta, kilometrajul si exploatarea masinii - mai subtire la inceput si mai gros si aditivat ulterior.

Share this post


Link to post

Probabil ca nu se teleporteaza... daca te uiti mai atent pe majoritatea uleurilor nu specifica unde sunt facute ci doar "Made in UE".. si sincer eu chiar imi pasa ce tip de ulei pun.. plus ca nu vreau sa dau banii pe niste uleiuri cu brand de nasa, fiind doar niste uleiuri de bucatarie.. dar mersi pentru informatii

Share this post


Link to post

Sugeram doar ideea ca pana sa ajunga la tine in motor, trece prin mai multe maini, unele binevoitoare, altele nu, dar asupra carora nu ai niciun fel de control. Simplul fapt ca scrie "made in X" nu inseamna ca e si asa, practic in final nu ai garantia calitatii a niciunui produs, decat daca tu pui primul mana pe el cand iese de pe linia fabricii unde este produs. Tuturor ne pasa de calitate si incercam sa avem parte de ea cat mai mult, dar uneori nu tot ce scrie este si adevarat. Eu unul prefer un ulei prost si schimbat des (1 an/15000 km) decat unul bun pe care sa il tin 2 ani sau mai mult, "fara numar". Uleiul pe care il pun de 10 ani in masina este la aproximativ 10 eur / litru, nicidecum ieftin sau made by NASA. 150 RON pentru 5 litri insa eu unul n-as da.

Share this post


Link to post

Revizie Accent 1.5crdi 120.000km

 

Pachet revizie- 110lei, ulei MOTUL 8100 x-cess bidon 5l- 150lei, manopera reprez. Hyundai: 150lei

 

Piese de la: http://www.hyundai-piese.ro/

 

Total:410 lei

Edited by iflorin

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...