Jump to content
C.R.D.I

O Noua Super-masina By Hyundai :)

Recommended Posts

Eu am Supreme+ dar nu stiu daca hyundai mai importa varianta asta de echipare. Probleme? Ambreiaj schimbat la 600km, burdufuri planetare la 2000km. Zornait la parbriz. Intra greu in viteza la rece. Jantele pe 18 nu sunt pentru drumurile noastre. Linia audio Infinity este buna, dar plasticele zornaie intr-veselie daca dai mai tare. Update la navigatie se feresc sa faca. Volanul incepe sa se exfolieze. AFLS-ul face, insa toti banii. Masina are 16000km.

Ultima in stoc pot sa o achizitionez eu...dar atat de multe probleme...ma sperie ce citesc,adica nu merita cumparata daca are atatea probleme. Tu ai mai cumpara masina asta acum?

Share this post


Link to post

Multe probleme sincer imi pare rau pentru tine nu este o situatie placuta la o masina noua . Jantele mai mari de 16 sunt criminale pentru drumurile din Romania .

Share this post


Link to post

Ambreiajul a inceput sa fluiere din senin. Dupa 500km. La planetare pierdeam vaselina. Si, daca stau bine sa ma gandesc, cred ca am schimbat planetarele , nu numai burdufurile. Ambele operatii au fost facute pe garantie. Dar astepti 2-3 saptamani sa vina piesele.

Mai multe detalii cu problemele de la i40 gasiti pe forumurile de afara. Din ce imi aduc aminte: ambreiajul, scartaitul la plastice, intratul greu in viteza la rece, exfolierea pielii de pe volan si schimbator si camera spate sunt f. frecvente. Nu degeaba i40 facelift a fost echipata cu ambreiaj cu masa dubla.

Eroarea cu autohold-ul mi-a aparut si mie o data. Oricum nu orea il folosesc des. La tester nu a iesit nimic. In plus, cateodata am un relantiul instabil, iar cand coboara prea jos, motorul cam trepideaza. La Tiriac au ridicat din umeri, ca nu iese nimic pe tester. M-au intrebat de unde alimentez.. 90% de la Mol.

Share this post


Link to post

Buna seara.

 

Sunt nou posesor de i40 insa am o mare rugaminte la voi si anume: vreau sa stiu si sa vad cum arata acel Navi dedicat pentru i40, acela pe care-l cumperi de la reprezentanta.

Intentionez sa-l achizitionez,insa as vrea sa vad macar doua, trei poze cu el montat pe o masina.

 

Multumesc

Share this post


Link to post

La reprezentanta se vinde, mai scump cred, ceea ce gasesti si pe net. In 2013 era la Tiriac Poligrafiei un I40 Supreme argintiu, de drive test, care avea navi aftermarket montat. Din ce imi aduc aminte, mergea pe IGO, dar grafica lasa de dorit. Iar linia audio e cea standard, adica praf. Era oarece afecere daca faceai gat la ei cand ai luat masina si ti-l dadeau moka, dar sa dai +2000 ron sa il iei nu se merita, atata timp cat orice smartphone cu GPS face exact acelasi lucru.

Share this post


Link to post

La reprezentanta se vinde, mai scump cred, ceea ce gasesti si pe net. In 2013 era la Tiriac Poligrafiei un I40 Supreme argintiu, de drive test, care avea navi aftermarket montat. Din ce imi aduc aminte, mergea pe IGO, dar grafica lasa de dorit. Iar linia audio e cea standard, adica praf. Era oarece afecere daca faceai gat la ei cand ai luat masina si ti-l dadeau moka, dar sa dai +2000 ron sa il iei nu se merita, atata timp cat orice smartphone cu GPS face exact acelasi lucru.

Am inteles.

 

Iti multumesc pentru raspuns.

 

O zi buna

Share this post


Link to post

Buna seara.

 

Sunt nou posesor de I40 cw si primele impresi dupa 200km sunt: masina super draguta si culoare pretentioasa. Masina se comporta exemplar, imi place foarte mult. Este altceva fata de ce am condus eu pana acum.

 

O nedumerire am si anume: cand micsorez intensitatea luminii bordului, observ ca iluminatul casetofonului se stinge mai accentuat, la 4 trepte minus,aproape ca este stins + ca are o tenta mai deschisa ca si colorit. Este normal?

 

O seara buna

Share this post


Link to post

Buna seara

 

Ma poate ajuta si pe mine careva cu dimensiunea boxelor fata spate?...eu am gasit doar 4boxe,cele de pe usi,restul de doua unde sunt pozitionate?

 

O seara buna

Share this post


Link to post

Restul cred ca se refera la tweeter-ele de pe usi + subwoofer (la Supreme+).

Share this post


Link to post

Restul cred ca se refera la tweeter-ele de pe usi + subwoofer (la Supreme+).

Dar dimensiune lor o unosti?

Share this post


Link to post

Pentru posesorii de CW, am observat (la 1 luna dupa ce am cumparat-o) ca barele de porbagaj (suportul de schiuri sau cum s-o numi), formeaza un luft de 2-3 mm fata de capota intr-o anumita zona (amandoua), oarecum in dreptul usilor fata.

 

Daca si altii au problema asta, ca sa stiu daca pierd timpul cu reclamatiile sau face parte din ciclul "asa face toate".

Share this post


Link to post

Pentru posesorii de CW, am observat (la 1 luna dupa ce am cumparat-o) ca barele de porbagaj (suportul de schiuri sau cum s-o numi), formeaza un luft de 2-3 mm fata de capota intr-o anumita zona (amandoua), oarecum in dreptul usilor fata.

 

Daca si altii au problema asta, ca sa stiu daca pierd timpul cu reclamatiile sau face parte din ciclul "asa face toate".

In sfarsit am ajuns la inspectia gratuita din oferta si mi-am varsat toate ofurile. Sa le luam la rand (in ordinea numerelor de pe tricou):

 

1. Problema cu ambreiajul, mai ales la rece, in viteza 2: Confirmat - initial imi schimba pompa (au facut deja comanda). Daca nu rezolva, se poate ajunge si la schimbat ambreiaj. - Pret: Garantie

2. "Lufturile", care la mine au aparut dupa un an: Confirmat - cleme rupte. Se vor inlocui - Pret: 15 lei bucata (cica ar fi consumabile)

3. Butonul "sus" de pe volan care nu mai mergea (in loc sa ma duca inainte o lua cand inapoi, cand inainte, cand un post, cand cate 2 posturi deodata): Neconfirmat (brusc merge, a dracu buton).

4. Masina "tine" apa: Asta e masina...

5. Tremura destul de tare la relanti: Asta e dieselu' hyundai i40... motorul a trecut toate testele la inspectie...

6. Ramas fara ulei: Posibil mersul zilnic la servici prin Bucuresti + stilul destul de agresiv (>4000 ture, 200 pe autostrada, etc). Filtre f imbacsite, recomandata o rezivie cu schimbare filtre si ulei, ceea ce o sa si fac cand ma duc sa-mi schimbe pompa de la ambreiaj.

7. Sistemul audio mp3 nu pastreaza setarile de random / repeat cand opresc "radioul": "Poate" se va rezolva cand/daca apare un update de firmware....

8. Martorul de lichid de parbriz care se aprinde cand se termina efectiv lichidul, nu cand mai ai de vreo 5 spalari ca la concurenta: Asta e masina...

9. Senzorul de ploaie care imi pare ca se declanseaza o fractiune de secunda mai tarziu decat ar trebui(chiar cand sa duc mana sa dau manual): Asa e el... a trecut testele cu "galeti de apa" =)).

Dorintele mele:

10. Golanul din mine care vrea antena aripioara de rechin (mai ales ca au pus-o pe facelift sedan + wagon): Nu e compatibila, ca are receiver gps ... bla bla... La intrebarea daca o pot avea la pachet cu sistemul de navigatie nu a stiut sa-mi raspunda.

11. "Neimplinirea" datorita lipsei dotarii "pliere oglinzi electrica": Confirmat: 2x2400 ron oglinzi cu motor + ~1400 panoul + cablaraie, manopera. (thinking..... chiar asa mult o doresc? :D)

Share this post


Link to post

1. Pompa de ambreaj este o problema care a fost (si este) inca la Accent. Pare-se ca istoria se repeta, din pacate. Daca te ajuta cu ceva, schimbarea este intr-adevar o necesitate.

3. Si butonul de la Accent mai face figuri, nu te ingrijora. Tine de semnalul receptionat la momentul actionarii.

4. In ce sens "tine" apa ? Daca e situatia la care ma gandesc eu, de la spalatoria auto, se rezolva prin "gresarea" chederelor, insa situatia asta apare dupa cativa ani - eu in primii 3 nici nu am vazut picatura de apa pe stalpurile masinii.

5.Tremuratul nu e normal la nicio masina, fie ea si diesel. In cel mai bun caz este slabit vreun tampon (chestie care se intampla mai des la diesel decat la benzina), iar in cel mai rau caz tre' segmentat motorul, conform zicalei ...

7. Incearca un "soft-reset" - scoti borna " + " de la baterie si tii avariile pornite sau pedala de frana apasat vreo 10 secunde. Vei pierde posturile radio si kilometrajul partial, dar poate iti rezolva problema. Nu garantez, dar nici nu are cu ce afecta.

8. Asa o fi, insa cred ca ai putea muta singur mai sus senzorul ala, la ce nivel vrei tu. Posibil sa ai nevoie de un alt rezervor de lichid, dar nu este o solutie prea complicata, insa tre' sa-ti sufleci manecutele oleaca. Nu mai ma mira insa nimic la Hyundai ...

11. Cauta aftermarket.

Share this post


Link to post

Salutare

 

Din pacate dupa 1060 km pot spune ca si eu am o problema cu ambreajul...adica: la rece intra greu in treapta 1, in a doua nu mai zic + ca uneori nu elibereaza complet treapta doi...asta se intampla la rece,la temperaturi de pana in 5*. Nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie la iarna.....O sa le comunic si celor de unde am luat masina de aceasta problema...in rest sunt multumit de masina...

Consumul tot creste...in prezent este de 9.4l / 100km....

Numai bine si drumuri fara gropi....

Share this post


Link to post

Schimbul ambreiajului n-are niciun efect. L-am schimbat eu si tot greu intra in viteza 1 la rece.

  • Like 1

Share this post


Link to post

1. Pompa de ambreaj este o problema care a fost (si este) inca la Accent. Pare-se ca istoria se repeta, din pacate. Daca te ajuta cu ceva, schimbarea este intr-adevar o necesitate.

3. Si butonul de la Accent mai face figuri, nu te ingrijora. Tine de semnalul receptionat la momentul actionarii.

4. In ce sens "tine" apa ? Daca e situatia la care ma gandesc eu, de la spalatoria auto, se rezolva prin "gresarea" chederelor, insa situatia asta apare dupa cativa ani - eu in primii 3 nici nu am vazut picatura de apa pe stalpurile masinii.

5.Tremuratul nu e normal la nicio masina, fie ea si diesel. In cel mai bun caz este slabit vreun tampon (chestie care se intampla mai des la diesel decat la benzina), iar in cel mai rau caz tre' segmentat motorul, conform zicalei ...

7. Incearca un "soft-reset" - scoti borna " + " de la baterie si tii avariile pornite sau pedala de frana apasat vreo 10 secunde. Vei pierde posturile radio si kilometrajul partial, dar poate iti rezolva problema. Nu garantez, dar nici nu are cu ce afecta.

8. Asa o fi, insa cred ca ai putea muta singur mai sus senzorul ala, la ce nivel vrei tu. Posibil sa ai nevoie de un alt rezervor de lichid, dar nu este o solutie prea complicata, insa tre' sa-ti sufleci manecutele oleaca. Nu mai ma mira insa nimic la Hyundai ...

11. Cauta aftermarket.

4. dupa ploaie, pe praguri este apa, iar daca deschizi portbagajul, curge nilul...

8. E posibil ca detectia sa se faca in momentul in care pompa trage aer, nu cu senzor ca la "altii". Si atunci nu ai ce face...

11. Aftermarket cred ca te-ai referit la antena rechin, nu la oglinzi pliabile electric...

Salutare

 

Din pacate dupa 1060 km pot spune ca si eu am o problema cu ambreajul...adica: la rece intra greu in treapta 1, in a doua nu mai zic + ca uneori nu elibereaza complet treapta doi...asta se intampla la rece,la temperaturi de pana in 5*. Nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie la iarna.....O sa le comunic si celor de unde am luat masina de aceasta problema...in rest sunt multumit de masina...

Consumul tot creste...in prezent este de 9.4l / 100km....

Numai bine si drumuri fara gropi....

Consumul o sa scada, dramatic pot zice, dupa 10 000. In ultima vreme scot consumuri de pana in 6 la 140 km/h autostrada cu masina full (3 adulti, 2 copii, portbagajul de break tranti sa se inchida :D) In ultimul weekend mi-a scazut mediul de la 7.4 la 6.6 in 600 km (din care A1 dus-intors, minim 130)

Schimbul ambreiajului n-are niciun efect. L-am schimbat eu si tot greu intra in viteza 1 la rece.

Eu am sperante, dupa cazul autralianului de pe talk hyundai , care dupa ce a schimbat ambreiajul a spus ca parca are alta masina....

Share this post


Link to post

...inca ceva: daca merg putin mai ''agresiv'' se simte un miros intepator daca stai langa masina, miros de ferodoo, de ambreaj...nu pot sa imi dau seama de la ce provine. Miroase si daca merg normal, dar nu atat de evident....

 

Numai bine si drumuri fara gropi...

Share this post


Link to post

...inca ceva: daca merg putin mai ''agresiv'' se simte un miros intepator daca stai langa masina, miros de ferodoo, de ambreaj...nu pot sa imi dau seama de la ce provine. Miroase si daca merg normal, dar nu atat de evident....

 

Numai bine si drumuri fara gropi...

poate pentru ca e noua... Singura data cand am simtit mirosul ala a fost cand am decis sa merg cu ea mai turata o tura de A1 ca sa o mai curat de efectul nociv al orasului (schimbat 2,3 pe la 4500 ture la intrarea pe autostrada si apoi am mers numai cu a 4-a)

 

PS: Am omis inca un punct din lista de o-furi:

13. Cand opream motorul cu autoholdul activat imi ramaneau stopurile aprinse. Solutia era sa intru iar in masina, sa pun contact sa dezactivez autoholdul. Dupa ce am luat masina ieri din service am observat ca, acum, cand opresc motorul, autoholdul se dezactiveaza si se trage frana de mana automat. Exact ce faceam eu manual (cand nu uitam). Banuiesc ca a fost un update de soft totusi...

Share this post


Link to post

Confirm, consumull o sa mai scada dupa 10 -15.000 km. Eu scot lejer 5,5% extraurban si nu mers lenes. Dar nici sportiv. 17.000 km.

Share this post


Link to post

Eu abia dupa 20.000 am observat o scadere dramatica a consumului. Filtrul ala de particule il strica (consumul), ca altfel ar fi si mai mic.

La varianta mea, cu cutie automata, zero probleme pana acum. Am aproape 30.000km in ~ 2 ani.

Edited by rstefan

Share this post


Link to post

eu nu reusesc consumurile voastre dar sunt constient ca depinde de mai multi factori... oricum nu dau mare importanta, e in limite rezonabile

noroc cu rezervorul de 70l :)

 

in alta ordine de idei, cred ca am mai intrebat, ... pot merge la Dab Auto cu piesele mele pentru revizie, inclusiv placute de frana?

Share this post


Link to post

Schimbul ambreiajului n-are niciun efect. L-am schimbat eu si tot greu intra in viteza 1 la rece.

Poate are efect schimbarea masinii :)) Acum lasand gluma la o parte, la masina mea intra in viteaza 1 si la 40km/h fara probleme .Pacat ca nu sunteti multumiti de masinile voastre.Stiu cum e .Am avut si eu problema asta cu intratul vitezei 1 la bmw seria 5 E 60.Ce nu inteleg eu ” (voi nu ati facut test drive cu masinile inainte de achizitie ?) Va salut ! :bye:

Share this post


Link to post

Poate are efect schimbarea masinii :)) Acum lasand gluma la o parte, la masina mea intra in viteaza 1 si la 40km/h fara probleme .Pacat ca nu sunteti multumiti de masinile voastre.Stiu cum e .Am avut si eu problema asta cu intratul vitezei 1 la bmw seria 5 E 60.Ce nu inteleg eu ” (voi nu ati facut test drive cu masinile inainte de achizitie ?) Va salut ! :bye:

Am avut masina de test un weekend intreg (din pacate exact weekendul cu viscolul de anul trecut). Chiar si asa am facut 100 km si nu am avut nimic sa reprosez masinii (citisem pe net de ambreiaj dar la cea de teste intra perfect...). Din pacate, se pare ca la i40 e o loterie. Deja incep sa regret ca am ales-o in dauna superbului si pana la urma schimbarea cred ca e o solutie buna...

Share this post


Link to post

Multe probleme sincer imi pare rau pentru tine nu este o situatie placuta la o masina noua . Jantele mai mari de 16 sunt criminale pentru drumurile din Romania .

 

Cam mult spus, eu am avut ani de zile de 17" si acum de 18". Nu e relaxant, se simte diferenta intre cauciuc cu talon mare si cel cu talon mic insa drumurile au devenit mult mai bune in ultimii ani. Mi se pare cumva exagerata afirmatia - "criminale" :)

Share this post


Link to post

Mie nu, dupa ce am facut saptamana trecuta Pitesti - Campulung. Un drum criminal!

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...