Jump to content
C.R.D.I

O Noua Super-masina By Hyundai :)

Recommended Posts

The facelift of i40

http://www.carscoops.com/2014/12/this-is-refreshed-hyundai-i40-gains.html

 

Craciun Fericit si La Multi Ani !!!

 

Mai multe detalii si aici: http://hyundai-motor.ro/hyundai-motor-dezvaluie-pentru-piata-europeana-noul-hyundai-i40

Observ ca au "reusit" sa mareasca plaja de cuplu pentru motorul de 141 cai. Asta probabil inseamna si un consum mai mic (actuala cutie e reglata sa fie aproape mereu pe la 2000, din ce am observat eu, o valoare nu foarte buna pentru consum. au gandit-o asa probabil sa ai plaja de cuplu max 2000 - 2500 la indemana...)

Share this post


Link to post

O intrebare pt posesorii de i 40 cw.

Am constatat ca la temperaturi de cca 0 grade portbagajul se ridica pana sus doar daca il ajut cu mana.

Cum creste temperatura la 10 grade aproape ca se ridica singur dar tot trebuie ajutat un pic.

 

Intrebarea este daca 'asa face toate' sau este doar la mine...

 

Mentionez ca am fost cu ea la constatare si au cam strambat din nas cei de la Tiriac ramanand sa mai vedem...

Am numai 10.000 km.

Share this post


Link to post

O intrebare pt posesorii de i 40 cw.

Am constatat ca la temperaturi de cca 0 grade portbagajul se ridica pana sus doar daca il ajut cu mana.

Cum creste temperatura la 10 grade aproape ca se ridica singur dar tot trebuie ajutat un pic.

 

Intrebarea este daca 'asa face toate' sau este doar la mine...

 

Mentionez ca am fost cu ea la constatare si au cam strambat din nas cei de la Tiriac ramanand sa mai vedem...

Am numai 10.000 km.

asa face si la mine dar nu ma deranjeaza. mult mai deranjant este faza cu tinutul apei. dupa ploaie trebuie sa am grija cand ridic portbagajul pentru ca incepe sa curga raul prin locurile de evacuare a apei. daca nu esti atent te cam uda...

Share this post


Link to post

pai daca e sa ne plangem, si la mine e la fel... nu m-am udat doar o data cu apa de la portgabaj.

 

Mai mult (si cel mai deranjant) sesizez ca zgomotul de rulaj este foarte mare in comparatie cu alte masini (pana si loganul lui tata este mai silentios). Numai daca depasesc 80-90 km/ora incepe sa se auda din spate de la roti, de parca nu ar fi antifonata (asta suspectez).

 

Nu este de la varinata CW, ca inainte am avut o laguna break si nu se auzea zgomotul. Si nici de la cauciucuri.

 

Daca mai are careva problema asta si cum a rezolvat o a ma bate gandul sa incerc ceva la vara dar nu stiu ce...

 

Alta problema legata de vizibilitatea proasta...stalpii de la usi/parbriz sunt extrem de grosi, parca ar susttin un zgarie nori...un minus si aici.

 

Un minus si la covorasele de interior, nu au si ele un sistem de prindere (la laguna aveau niste capse, si nu mai fugea covorasul).

 

Daca stau sa ma gandesc, cam multe minusuri la o masina cu pretentii cum se vrea.

 

Pe bara din fata a aparut o crapatura de cca 10 cm (care se termina, adica nu merge mai departe) imediat sub far dreapta -FARA SA AIBA NICI O URMA DE IMPACT-eu nu am lovit-o si daca ma lovea cineva in parcare se vedea urma loviturii sau spoilerul "umflat"...Concluzia mea ar fi ca plasticul este extrem de casabil, sa fiu sincer nu am mai vazut asa ceva pana acum.

 

In rest merge masina, dar m-am cam lamurit cum este si cu masinile astea coreene ca pana acum am avut numai frantuzesti.

Share this post


Link to post

1. Nu mi se pare ca ar fi zgomotoasa. E ciudat ce zici cu rotile din spate. Eu am echiparea supreme. Poate conteaza.

2. Stalpii sunt intr-adevar foarte grosi. Dar am mai vazut si la alte masini (skoda octavia, eram cu cineva si daca nu-i spuneam de pietonul de pe trecere l-ar fi lovit din cauza ca nu l-a vazut din cauza stalpului). Putina atentie in curbe :).

3. Covorasele mele (originale i40 de cauciuc, ca cele textile se faceau nasol pe noroaie) se prind in niste suporti in podea... Nu fug.

4. Sigur a fost o lovitura. Vreo experta in parcare (sau expert cateodata). E posibil sa te fi impins usor incercand sa parcheze si astfel vopseaua nu a sarit. Dar poate forta si unghiul un constribuit la fisurare. Spun asta pentru ca m-am oprit in spatele unui taximetrist si nimeni nu a avut absolut nimic (zgarietura sau fisura), desi zgomotul a fost puternic (cand am coborat din masina eram sigur ca bara e facuta bucati). Se pare ca nu a mintit baiatul de la vanzari cand a mi-a zis ca la viteze mici bara nu pateste nimic in caz de impact. Bineinteles, sper sa nu mai testez inca o data teoria. Promit ca data viitoare nu mai conduc 6 ore dupa doar 2 ore de dormit noaptea :).

5. Sigur vorbim de aceeasi masina? Hyundai i40? Recunosc ca a mea e din 2014 si am gasit pe un site australian ca ar fi avut un "facelift" minor in 2014 (cica ar fi adaugat butonul de selectare mod condus care nu era pe manuala la versiunea originala 2011 (eu il am) si alte cateva mici modificari)

Share this post


Link to post

Nici mie nu mi se pare zgomotoasa, ba chiar dimpotriva, destul de bine antifonata. (2013 a mea)

De asemenea, covorasele (de cauciuc) sunt prinse si la mine de podea.

 

Eu m-am trezit cu un stalp usor infundat, fara nici o urma de lovitura sau zgarietura. Singur sigur nu s-a indoit :)

In rest, foarte multumit de masina.

Share this post


Link to post

 

I 40 supreme din oct 2014.

Covorasele cu care a venit masina sunt din textil, niste jeguri de covorase , mai bune sunt cele din piata, pe bune...si nu se prind de podea.

 

Din cauciuc nu am dar voi cumpara.

 

Nu ma plang de masina. Dar am evidentiat ce nu mi place, asa, dupa 3 luni de condus.

 

Cu greierasii sta bine momentan, desi au aparut niste scartaituri pe ici pe colo.

 

Zgomotul la roti spate este din pacate insa peste standardele mele si nu sunt prea pretentios... Am remarcat si cand trec peste nisip, se aude de parca ai fi afara cum loveste nisipul in caroserie.

Edited by Lopritescu

Share this post


Link to post

 

Mai multe detalii si aici: http://hyundai-motor.ro/hyundai-motor-dezvaluie-pentru-piata-europeana-noul-hyundai-i40

Observ ca au "reusit" sa mareasca plaja de cuplu pentru motorul de 141 cai. Asta probabil inseamna si un consum mai mic (actuala cutie e reglata sa fie aproape mereu pe la 2000, din ce am observat eu, o valoare nu foarte buna pentru consum. au gandit-o asa probabil sa ai plaja de cuplu max 2000 - 2500 la indemana...)

 

Salut,

 

ma uit de ceva vreme la i40 ca o posibila viitoare masina de familie. Acum ca s-a anuntat si facelift, voi astepta sa aduca varianta noua si in Romania sa o vad live si sa fac un drive test cu ea. Se pare ca facelift va fi lansat la Salonul auto de la Geneva (5-15 martie).

 

Adaug 2 link-uri la ce s-a pus mai sus:

(aici, singurul lucru pe care l-am inteles este "NOT BAD" :laugh: )

 

Fiindca ma intereseaza cutia automata, as vrea sa ii intreb pe cei care au si cei care stiu:

1. Cum este cutia automata la actualul i40 in comparatie cu cea de pe Mondeo sau Passat? Nu ma intereseaza consumul, ci doar cum se comporta in trafic, preponderent in Bucuresti.

2. Pe modelul de facelift va fi pusa o cutie cu dublu ambreiaj in 7 trepte. Poate cunoscatorii ma pot ajuta: Este o cutie noua? A mai folosit-o Hyundai pe alte modele? Este o cutie Hyundai 100% sau este o tehnologie cumparata de la alti producatori?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Cutia automata (hidramata) de pe actualul i40 mi se pare foarte ok, schimba destul de repede si nu smuceste deloc. Nu am condus Passat sau Mondeo automate deci nu am termen de comparatie.

Eu sunt foarte multumit de ea.

Share this post


Link to post

Tu pui problema ca un proprietar de vw, la care ai avut garanție probabil cât la un smartphone chinezesc. :D

La hyundai în principiu e de 5 ani, asa ca eventualele probleme ar putea fi identifica și remediate în perioada de garanție. Sau chiar și în afara ei, dacă e un defect sistematic.

 

Ps

Dsg6 e mai solida decât dsg7, însă tot nu e infailibila. Au mai avut și astea ceva probleme de mecatronica, deși multi proprietari n-au avut niciodată probleme.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

La hyundai în principiu e de 5 ani, asa ca eventualele probleme ar putea fi identifica și remediate în perioada de garanție. Sau chiar și în afara ei, dacă e un defect sistematic.

Nu baga mana in foc pentru asta. Sunt multe probleme la Hyundai nerezolvate, exemplul Accentului de care multa lume se plange este destul de elocvent.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri referitoare la cutia automata. Chiar sunt de mare ajutor pentru mine. Impartasesc parerea lui dvoncu cu privire la noile tehnologii si fiabilitatea lor in prima perioada de functionare. De aceea, nu cred ca voi astepta facelift la I40, ci voi lua ce gasesc mai bun ca pret si dotari la dealeri acum.

 

Oricum, dupa cateva experiente avute, am ajuns la concluzia ca toate auto - noi, sh, generatii de facelift sau nu, sunt, in fond, o loterie. Una din masinile mele recente este cea din semnatura, pe care o hulesc mai toate cunostintele mele. Singurul lucru pe care l-am schimbat a fost un kit de ambreiaj, pe garantie si cam atat. Pe cand la alti posesori s-a dus electrica, injectoare si muuuuulte altele. Cum se zice pe afara: "Moday car", "Friday car"

 

Referitor la facelift, parere mea este ca din fata, noua varianta duce un pic cu Focus, iar led-urile nu mai au "stralucirea" sau efectul celor actuale. Mi se pare ca modelul 2012 are mai multa personalitate, pe care Hyundai cu acest facelift, vrand sa o faca cat mai europeana, a reusit sa o duca in rand cu celelate design-uri.

 

Ce parere aveti?

Share this post


Link to post

Mie mi se pare ca faceliftul seamana grav cu Audi-urile astea noi (din fata). La interior nu mi s-a parut mare lucru schimbat.

Share this post


Link to post

Radiatorul, da asta am remarcat si eu, Audi. Mi se pare ca masina e europenizata foarte mult. Cea veche mi s-a parut intradevar mai frumoasa.

Share this post


Link to post

Nici nu zici ca una e Hyundai si alta e Audi :)

 

 

Hyundai-i40-Kombi-Front-560x373-789644aaimage.jpg?OriginalImageUrl=%2Fuk%2Fasset

Sa puna si hyundai 4 cerculete cu cate un h mic in fiecare, poate ne creste valoarea de revanzare... =))

Share this post


Link to post

Oare Peter Schreyer (actual sef dep design Hyundai) o fi lucrat la Audi?!

Tocmai din acest motiv Hyundai se va indrepta tot mult ca design spre Audi.

Share this post


Link to post

Oare Peter Schreyer (actual sef dep design Hyundai) o fi lucrat la Audi?!

Tocmai din acest motiv Hyundai se va indrepta tot mult ca design spre Audi.

Dupa wiki se pare ca in 2006 s-au facut miscarile:

 

Peter Schreyer - vine de la Audi (TT) la Kia (Optima)

Thomas Bürkle - vine de la BMW (Seria 3 si 6) la Hyundai (i40)

 

Iar in 2013 Peter Schreyer devine sef design la Hyundai + Kia. Sper ca i40 nu se transforma in loc de lupta intre influentele audi si bmw... Sunt curios cum o sa arate urmatoarea generatie...

Share this post


Link to post

Din ce am citit pe net, se pare ca la facelift, butonul de selectie mod condus nu mai afecteaza doar volanul (mai moale sau mai tare) dar se ocupa atat de suspensie cat si de raspunsul motorului. Deci avem deja de-a face cu un hyundai cu fata de audi si buton de bmw M :D. Nu mai vrem pe el decat sistemul 4x4 de la subaru si un motor diesel de la psa...

Share this post


Link to post

Buna seara

 

Intentionez sa imi cumpar aceasta masina varianta Supreme+ ,nu stiu absolut nimic despre acest model. Ma puteti ajuta si pe mine cu mai multe detali,la ce anume sa ma uit,de ce sa ma feresc,daca modelul are probleme de lot...etc,am inteles ca ar fii probleme cu niste zomote in interior in zona parbrizului?

 

O seara buna

Share this post


Link to post

masina nu are nici o problema. sau poate una...jantele de 18", in varanta aia de achipare pe drumurile romanesti

Share this post


Link to post

Salutare colegi

 

Imi spune si mie cineva daca a schimbat pana la urma placutele de frana si la cati KM?

Ma intereseaza posesorii care au si cutie atomata

 

Multumesc

Salutare, am schimbat eu placutele fata/spate la 40 000 km in decembrie 1300 ron :(. Mers in oras, agresiv. Acum folosesc mult frana de motor si la semafor o las pe N.

Share this post


Link to post

Buna seara

 

Intentionez sa imi cumpar aceasta masina varianta Supreme+ ,nu stiu absolut nimic despre acest model. Ma puteti ajuta si pe mine cu mai multe detali,la ce anume sa ma uit,de ce sa ma feresc,daca modelul are probleme de lot...etc,am inteles ca ar fii probleme cu niste zomote in interior in zona parbrizului?

 

O seara buna

Se pare ca unele masini cu cutie manuala au mici probleme la schimbatul in treptele inferioare (1,2,3) mai ales la rece. Eu am problema asta la schimbatul in a 2-a (nu intra, troncane) si foarte rar in a 3-a (agata un pic). Problema a fost confirmata de cei de la DAB (am avut-o la ei in ianuarie, schimbat parbriz pentru ca .... pietroi in mers....). De asemenea, pe talkhyundai.com sunt oameni (anglia, australia) care se plang de aceeasi problema. Sunt cazuri si aici. Pe talkhyundai cineva a reusit sa determine dealerul sa schimbe ambreajul cu totul. Un prieten mi-a spus ca a avut aceeasi problema pe elantra si ca i-au schimbat nu stiu ce piesa la ambreiaj si apoi nu a mai avut probleme.

Share this post


Link to post

Eu am Supreme+ dar nu stiu daca hyundai mai importa varianta asta de echipare. Probleme? Ambreiaj schimbat la 600km, burdufuri planetare la 2000km. Zornait la parbriz. Intra greu in viteza la rece. Jantele pe 18 nu sunt pentru drumurile noastre. Linia audio Infinity este buna, dar plasticele zornaie intr-veselie daca dai mai tare. Update la navigatie se feresc sa faca. Volanul incepe sa se exfolieze. AFLS-ul face, insa toti banii. Masina are 16000km.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...