Jump to content
C.R.D.I

O Noua Super-masina By Hyundai :)

Recommended Posts

salut

 

Cateva impresii dupa o prima vizita la service:

 

1. cel mai dificil, costul 1020 RON...cu reducere !!!

Enorm as putea spune.

 

 

2. acelasi pret astronomic pentru placute fata. cca 850 RON. Nu stiu cum dupa 13.000 km tb inlocuite. Chiar daca e automata. Nu tine explicatia cu frana.

La utima masina am mers 60k si toate reviziile facute in service autorizat (Deci aveau tot interesul)

 

3. lipsa pieselor. Inteleg ca nu sunt pe stoc si ca tb aduse. Dar nu ca tb sa astepti 3 saptamani.

tb inlocuita o duza si ledurile de la schimbatorul cutiei

Share this post


Link to post

Ovalizarea numai din vina utilizatorului apare.

Franare si trecere prin apa,...

 

Stai putin, si utilizatorul ce optiuni are? sa nu mai franeze daca ploua sau a plouat afara?

Aia cu frana de mana e valabila, sfatul e bun, insa totusi majoritatea discurilor ovalizate sunt in fata in timp ce frana de mana e in spate...

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

 

3. lipsa pieselor. Inteleg ca nu sunt pe stoc si ca tb aduse. Dar nu ca tb sa astepti 3 saptamani.

tb inlocuita o duza si ledurile de la schimbatorul cutiei

 

Ledurile de la cutie a trebuit sa le inlocuiesc si eu (pe garantie). A durat vreo 4 zile parca pana au venit.

 

Legat de placute, cred ca o sa pun aftermarket (aprox. 230 ron) cand va fi cazul. La mine totusi, la 18k sunt putin peste jumatate..

Share this post


Link to post

Nu au cum sa imi ia 550 RON. Pe oferta actuala pe care o am de la DAB Auto (cu placute originale) scrie 30 RON pt inlocuire (am card de fidelitate cu 50% reducere la manopera).

Oricum ai calcula nu are cum sa dea 550 RON manopera.. E 100-150 RON / ora la mecanica (nu imi amintesc exact). Doar nu le ia 4 ore sa schimbe placutele fata.

 

Si chiar daca prin absurd ar veni cu un pret din asta, mai exista service-uri Hyundai (reprezentante) si in provincie. Eu chiar am vorbit cu unii de placute dar nu am intrebat de manopera. Mi-au zis ca atata timp cat imi asum problemele de garantie legate de discuri ei imi monteaza si placute aftermarket.

Edited by rstefan

Share this post


Link to post

O oferta din data de 09.07.2014 de la un anume service de reprezentanta din Bucuresti indica urmatoarele preturi privind operatiile de inlocuire placute/discuri la masina din dotare:

 

- inlocuit discuri frana fata: 83.16 RON

- inlocuit placute frana fata: 18.48 RON

 

- inlocuit discuri frana spate: 55.44 RON

- inlocuit placute frana spate: 18.48 RON

 

- inlocuit saboti frana de mana: 184.80 RON

- inlocuit cabluri frana de mana: 101.64 RON

 

Preturile de mai sus sunt cu TVA si fara nicio reducere. Nu stiu de care service vorbiti voi, dar de la cel care v-am dat oferta reducerea la piese si manopera se acorda doar daca piesele au fost achizitionate din service, altfel nu si nu este negociabila situatia. E aberant insa sa iti asumi tu, client, problemele de garantie la discurile de frana atata timp cat se considera ca sunt mai dure decat placutele, deci teoretic orice tip de placuta ai pune (evident, compatibila cu masina in cauza) NU ar trebui sa deterioreze discul si deci de ce probleme vorbim ? Nu cumva de calitate a discurilor si nu a placutelor (evident discutam de cele care sunt cat-de-cat rasarite) ?

Share this post


Link to post

Ma deplasam catre Sinaia si la un moment am simtit, auzit o troznitura, bubuitura puternica dinspre stanga data. Initial am crezut ca mi-a explodat raota. Dupa ce am oprit am observat ca rotile sun Ok. Am mers inapoi sa vad ce a fost pe drum. Initial am crezut ca am luat o groapa, dar tot ce am vazut a fost o denivelare oarecum mai pronuntata. Va intreb daca este normal sa trosneasca in felul acesta si daca ar trebuii sa-i fac o verificare la service...multumesc!

Share this post


Link to post

daca ai jantele pe 18 cu anvelope cu talon pe 45 e normal sa se auda mai puternic decat cu clasicele taloane de 60 - 65. sa-i vezi pe cei cu bmw-uri si alte masini mai sport cu talon pe 30-35 cand trec peste gropi / linii de tramvai. daca ar putea le-ar lua in spate...

mi s-a intamplat si mie sa evaluez gresit un "crater" prin bucuresti si sa intru cu ambele roti in acelasi timp in el, crezand ca e mai ingust decat era in realitate. a sunat de parca s-a rupt masina in 2...

traiasca autoritatile care au bani numai pentru catedrala mantuirii si nu pentru infrastructura sau, doamne fereste, spitale, scoli, gradinite...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare colegi

 

La voi se inchid sau se deschid geamurile din telecomanda? Exista aceasta optiune?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Din pacate nu exista. Aveam facilitatea asta la golf 6 si tare buna era sa scap rapid de caldura... Am cautat mult pe net si am gasit ceva care trebuie montat in usa sofer, fara taiere de cabluri. Siteul pe care l-am gasit eu e chinezesc si se lauda ca sunt facute special pentru hyundai/kia. Doar ca la comanda erau minim 50 de bucati. Poate ne strangem toti posesorii de i40 din romania si facem o comanda :D. Demo aici:

Cand o sa ajung prin service (am aproape 11k si vreau sa fac prima "inspectie" gratuita pe la 15k) o sa-i intreb daca au ei modulul sau daca vor sa-l monteze in caz ca-l cumpar eu de pe net. Asta din motive evidente de evitare scandal garantie...

Share this post


Link to post

Salut.

Modul-ul respectiv este universal. Se gaseste la majoritatea firmelor care monteaza sisteme de alarma. Nu este nimic special la acel model. Dupa montarea lui deschiderea sau inchiderea geamurilor se poate face din telecomanda. Totodata are si functia de a inchide geamurile dupa armarea alarmei. Eu am avut p 3 masini asa ceva. Un Nissan un Logan si un Peugeot.

Share this post


Link to post

Poate omul vrea sa monteze modulul pe alarma de fabrica originala. In caz ca are asa ceva ... O merge?

Share this post


Link to post

Buna intrebare... Intr-adevar am alarma din fabrica.

Share this post


Link to post

cu alarma din fabrica nu stiu daca merge orice modul. Trebuie intrebat la service. Daca afla cineva mai repede sa ne spuna si nou.

 

Am o alta intrebare.

 

Pe site-ul hyundai-motor la i40 apar 2 tipuri de motoare cu AT

- 1.7CRDi 136 CP DPF 4DR Diesel, Automat si

- 1.7 136 CP Diesel, Automat sau cu (CW)

Specificatile tehnice sunt un pic diferite (chiar si consumurile)

aveti idee care este cel de pe masina...sau care e diferenta intre ele in afara de DPF? Ei sustin ca nu exista decat un singur tip de motor.

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Si unde e contradictia? Poate exista un singur tip de motor, unul cu dpf (pentru Europa) unul fara (pentru Africa).

Share this post


Link to post

E stilul Hyundai Romania de a te baga in ceata. Sunt cam pierduti atat la a pune descrieri exacte la masini pe site, cat si la a aduce configuratii mai adaptate meleagurilor noastre sau mai normale (din punctul meu de vedere)

Ca exemple:

1. Roti 18" - perfecte pentru drumurile noastre...

2. Incalzire in scaune - pentru 2 saptamani de frig? preferam ventilatia

3. motor 136 cai - perfect pentru miile de km de autostrazi din romania. preferam versiunea de 115 cai. are cuplul maxim de la 1250!!! - pana la 2750. muuuuult mai bun la noi fata de 2000 - 2500 la 136 cai. dar noi mergem numai cu 200 km/h si acolo conteaza caii.... plus ca vine cu ISG... dar ISG ul nu conteaza pentru ca noi avem cele mai mici preturi la combustibili din europa...

4. aduci o masina cu un aer (chiar reusit) de premium, dar te calicesti la oglinzi pliabile electric (asta e o modificare pe care sunt foarte pornit sa o fac. sa vad daca vor si pot sa o faca :D.)

5. aduci scaun electric dar nu-i pui si memorie. e mai rapid sa reconfigurezi la manuale decat la electrice.

Share this post


Link to post

contradictia apare ca sunt doua specificatii tehnice sau chiar 3 pentru motorul cu cutie automata...pt CW, pt sedan si pt cel cu DPF.

Lasand la o parte ca cifrele sunt aceleasi pentru CW si Sedan, lucru greu de crezut mai apar si specificatiile pentru motorul DPF care, inteleg din raspunsurile voastra ca acesta este cel care il avem, nu sunt complete

 

m-am uitat pe site-ul din UK si m-am mai lamurit oricum

 

Multumesc

Share this post


Link to post

3. motor 136 cai - perfect pentru miile de km de autostrazi din romania. preferam versiunea de 115 cai. are cuplul maxim de la 1250!!! - pana la 2750. muuuuult mai bun la noi fata de 2000 - 2500 la 136 cai. ..

....

5. aduci scaun electric ...

 

 

Aici te contrazic. In Romania, cand faci slalom printre TIR-uri pe valea oltului ai nevoie de mult mai multi cai decat cand mergi la limita legii (adica cu 10% peste ea :D) pe autostrazile europene. Sa faci 1000km mergand cu 140km/h constant se poate fara probleme cu 80CP (poti si cu 50 daca tii musai). Insa cand ai de mers printre tir-uri, dube, curieri, baieti cu butoiul pe acoperis, cazane cu numere bulgaresti care accelereaza cand incerci sa le depasesti etc, pe drumuri cu doua benzi oricand niste CP in plus prind bine. Cel putin eu unul ajung mai des la redline in Romania decat pe autobahnul nemtesc desi nu-s neaparat genul schumacher care vrea sa depaseasca orice-i iese in cale.

 

In alta ordine de idei... s-a reintrodus scaunul electric? I :))

 

@Cristi

Daca e Euro5, atunci are sigur DPF.

Edited by james kilowatt
  • Like 1

Share this post


Link to post

Am vrut eu dar nu incapeau din cauza discurilor prea mari (cutie automata, testat la DAB Auto).

Am testat de asemenea jante de tabla pe 17 de ix35 si stateau milimetric de etrier.. asa ca am renuntat la idee. Anvelopele de iarna le-am pus (iarna trecuta) direct pe jantele de aliaj.

Edited by rstefan

Share this post


Link to post

 

 

Aici te contrazic. In Romania, cand faci slalom printre TIR-uri pe valea oltului ai nevoie de mult mai multi cai decat cand mergi la limita legii (adica cu 10% peste ea :D) pe autostrazile europene. Sa faci 1000km mergand cu 140km/h constant se poate fara probleme cu 80CP (poti si cu 50 daca tii musai). Insa cand ai de mers printre tir-uri, dube, curieri, baieti cu butoiul pe acoperis, cazane cu numere bulgaresti care accelereaza cand incerci sa le depasesti etc, pe drumuri cu doua benzi oricand niste CP in plus prind bine. Cel putin eu unul ajung mai des la redline in Romania decat pe autobahnul nemtesc desi nu-s neaparat genul schumacher care vrea sa depaseasca orice-i iese in cale.

 

In alta ordine de idei... s-a reintrodus scaunul electric? I :))

 

@Cristi

Daca e Euro5, atunci are sigur DPF.

 

Sincer, la ce vad/patesc prin trafic, uneori ideea de scaun electric nu mai pare inumana... :D

Share this post


Link to post

Aici te contrazic. In Romania, cand faci slalom printre TIR-uri pe valea oltului ai nevoie de mult mai multi cai decat cand mergi la limita legii (adica cu 10% peste ea :D) pe autostrazile europene. Sa faci 1000km mergand cu 140km/h constant se poate fara probleme cu 80CP (poti si cu 50 daca tii musai). Insa cand ai de mers printre tir-uri, dube, curieri, baieti cu butoiul pe acoperis, cazane cu numere bulgaresti care accelereaza cand incerci sa le depasesti etc, pe drumuri cu doua benzi oricand niste CP in plus prind bine. Cel putin eu unul ajung mai des la redline in Romania decat pe autobahnul nemtesc desi nu-s neaparat genul schumacher care vrea sa depaseasca orice-i iese in cale.

 

In alta ordine de idei... s-a reintrodus scaunul electric? I :))

 

@Cristi

Daca e Euro5, atunci are sigur DPF.

James,

 

Cred ca tu te referi la cuplu, nu la cai putere.

CP te ajuta la viteze mari. La depasiri si la situatiile expuse de tine in Romania e vorba de cuplu.

Share this post


Link to post

Salutare colegi

 

Imi spune si mie cineva daca a schimbat pana la urma placutele de frana si la cati KM?

Ma intereseaza posesorii care au si cutie atomata

 

Multumesc

Share this post


Link to post

La masina mea cutie manuala am schimbat pe fata placutele de frana cam pe la 52000 km dar mai mergea lejer 3 sau 4 mii si pe spate la 85oookm si mai mergea si aici 3sau 4 mii de km de parcurs

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...