Jump to content
C.R.D.I

O Noua Super-masina By Hyundai :)

Recommended Posts

Eu am mai putini km facuti. In afara de un greier ciudat care a a parut pe unde prin dreapta nu prea am nemultumiri. Am vorbit la reprezentanta si il rezolv la prima vizita.

Intretinerile sunt piperate cam la toate reprezentantele asa ca nu are rost discutia.

Eu la Toyota am pus mereu filtrele luate de mine fara probleme.

Tata la Hynday la fel , iar cu cat ai mai multe revizii facute la iei cu cat aplica un discount mai mare . Dupa 5 ani platesti cam 40% fata de prima revizie , facand aceleasi operatii.

la Hyundai sunt si 3 revizii gratuite in primii 2 ani.

Legat de 30000 sau 2 ani, la noi inca nu se aplica. Sunt smecheri si au trecut in carte service 30000 sau 1 an

Share this post


Link to post

Dar chiar isi doreste careva revizii la 30.000 km sau 2 ani ?! Nu tin partea service-urilor, mai ales ca mai nou ai unde sa iti faci reviziile cum si cu ce vrei, nefiind obligati sa mergeti la reprezentanta pentru a ramane in garantie, dar uitati-va pe geam sau in filtrele vechi si spuneti-mi cu mana pe inima ca va asumati acest risc.

 

Eu imi aduc aminte de la fosta masina ce maronie era benzina dupa ce trecerea de 2 filtre, iar la asta noua mi-e teama sa ma uit la filtrul de aer dupa 6 luni si inca consider ca nu merg pe camp. Cat priveste provenienta pieselor, apoi ce v-ati astepta sa zica service-urile ? "Aduceti-le si vi le punem fara probleme" ? Calm ca nu suntem atat de deschisi, e clar ca inainte trebuie sa avertizeze clientul si e alegerea acestuia daca mai continua revizia la acel service sau nu, nu va obliga nimeni la nimic.

Share this post


Link to post

Pentru Romania clar este prea mult 2 ani.

30000 este ok cred daca ii faci intr-un singur an. Si asta este tot un avantaj ca platesti doar o revizie si nu 2.

Share this post


Link to post

Dar chiar isi doreste careva revizii la 30.000 km sau 2 ani ?!

 

Pai nu te opreste nimeni sa le faci mai des daca vrei, insa te opreste sa le faci mai rar :)

Share this post


Link to post

@James, la aia m-am referit si eu, e cineva care isi "permite" sa isi faca reviziile mai rar in conditiile condusului in Romania ? (vezi calitate infrastructura, carburanti, piese revizii, colegi de trafic, etc). Eu sunt de parere ca nu, cel putin teoretic sau practic decat daca are tanc, dar si la ala revizia te tine pe loc 1 luna de zile.

 

Cat despre discutia privind consumabilele in service vs. cele dinafara acestuia, dupa 6 ani de service "genuine" as rezuma in felul urmator: va asteptati sa luati osul de la botul (scuzati expresia) cainelui si acesta sa nu muste ?! Sau sa intrati pe teritoriul lui si sa nu va latre ?! Din nou sunt de parere ca la noi nu se poate face, motiv pentru care strategia mea pe urmatorii 3 ani in privinta service-ului este urmatoarea: la reprezentanta nu mai ma duc, dezamagit total de calitatea din ultimul timp (oameni + feedback), dar sunt dispus sa incerc la alt service, tot dedicat marcii Hyundai (dar nu reprezentanta) dupa care, daca nici de la acela nu primesc rezultatul dorit, ma mut la unul multi-marca, macar la ala nu mai am pretentii asa mari.

 

In rest, consider ca la fel este peste tot, atat in privinta pieselor cat si oamenilor, iar in final fie service-urile multi-marca vor castiga aceasta lupta, fie romanul va reinventa reparatul in fata blocului, ambele tendinte capatand insa din ce in ce mai mult contur in ultima perioada.

Share this post


Link to post

Mie mi-au spus la prezentarea masinii, inainte sa o ridic, ca reviziile sunt intr-adevar la 30.000 sau 2 ani. Dar imi recomanda sa vin totusi la 15.000 sau un an. Si sunt de acord. Pentru un oras asa de poluat cum e Bucurestiul, nu risc sa stau 2 ani cu acelasi ulei sau filtre. Imi place foarte mult masinuta si vreau sa o ingrijesc cat mai bine :).

Share this post


Link to post

Salutare.

Suntem in cautarea unei masini mai mari. Una dintre variante este I40-ul.

Va rog sa imi spuneti colegii care au mai multi km - 15 -20k - au inceput greierasi? (mai ales in cazul jantelor de 18').

Multam!

Share this post


Link to post

Atentie mare la intervalele de revizie, cititi manualul proprietarului (pagina 7/19). Din punctul meu de vedere, cel putin condusul in Bucuresti se incadreaza aici - conditii dificile de utilizare).

Dealer-ul de la care am luat-o mi-a specificat clar sa nu depasesc un an ca si interval de revizii.

Share this post


Link to post

buna din nou. dupa ce am scris primele impresii dupa 26000km revin acum la 30000 km si prima revizie facuta.

mentionez si ca am avut-o 2 saptamani in service deoarece am avut-o lovita, bara fata, proiector, janta, bieleta schimbata. a durat 10 zile sa vina piesele si mai putin de 2 zile reparatia. felicitari Casa Auto Timisoara care m-au surprins placut cu promptitudine, calitate si respectarea termenlor promise. de asemena mi-au dat si masina la schimb, chiar un Mitshubishi Lancer. nu credeam ca o sa ajung sa spun asta despre un service din Ro, mai ales din reteaua firmelor lui Tiriac!

 

revenind la revizie, s-au schimbat toate filtrele si uleiul. m-a surprins faptul ca in planul de service filtrul de aer nu era dat la inlocuit la 30000 ci doar verificat. inlocuirea la 60000. l-am schimbat totusi pe bani....a costat 150 ron.

cand am intrebat cat m-ar fi costat revizia respectiva daca ar fi trebuit sa o platesc eu, raspunsula fost socant - 1500 RON.

cand am cumparat masina toti agentii de vanzari insistau ca mai mult de 600 de lui nu are ce sa coste.

intre timp am sunat si la alta reprezentanta Hyundai dintr-un oras mai mic iar raspunsul a fost 570 RON, revizie cu toate filtrele la Hyundai i40. deci ramane subiect deschis de studiat cand ajung la 120000 si trebuie sa platesc reviziile.

poate aveti si voi informatii in acest sens legat de preturile reviziilor hyindai i40.

 

legat de probleme, boxa spate stanga distorsioneaza putin si au dat-o la inlocuit in garantie.

greierasi nu sunt, exceptand cel din bord dreapta mentionat si mai devreme, insa l-am aranjat cu putin burete negru intre bord si parbriz astfel incat sa tina putina presiune acolo.

 

mentionez ca in cele 2 saptamani cu masina in service am condus o Jetta din 2010 si un Lancer tot din 2010, deci masini relativ de generatie noua chiar daca clase diferite. nu pot sa spun decat ca m-am bucurat inca o data enorm ca am ales o masina ca i40....

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Desi mi-a fost foarte usor sa ma hotarasc la marca si modelul de masina pe care o voi achizitiona, I40 Supreme-sedan-cutie manuala, imi este foarte greu sa ma hotarasc la culoare. Am rascolit internetul in cautarea pozelor reale, prilej cu care cred ca cei de la Hyundai puteau gasi o paleta de culori mai atragatoare pentru I40. S-au terminat toate culorile frumoase la I30? :)

Share this post


Link to post

Mie mi-a placut Eco Beige, dar nu mai aveau pe stoc cu culoarea asta, asa ca am ales Titanium Silver.

Share this post


Link to post

Da, e dificil daca nu au pe stoc sau macar in precomanda culoarea pe care o vrei. Fabricare facandu-se in Koreea... Eu am ales negru. O sa-i dau cu (pronto antipraf) de 3 ori pe zi :)

Share this post


Link to post

Privind comentariile de mai sus in ceea ce priveste reviziile, eu la ix35 le fac la un an sau la 30000km, care vine primul. Pana acum ma incadrez, am 53000km si anul se face la 1 iunie. Spun ca ma incadrez deoarece pe prima am facut-o la 23000km ca atat aveam in iunie anul trecut. Anul asta ma strecor la limita celor 30000km.

Ca o idee, eu nu deschid capot decat sa pun lichid de spalat parbrizul. O fi rau?

Share this post


Link to post

Privind comentariile de mai sus in ceea ce priveste reviziile, eu la ix35 le fac la un an sau la 30000km, care vine primul. Pana acum ma incadrez, am 53000km si anul se face la 1 iunie. Spun ca ma incadrez deoarece pe prima am facut-o la 23000km ca atat aveam in iunie anul trecut. Anul asta ma strecor la limita celor 30000km.

Ca o idee, eu nu deschid capot decat sa pun lichid de spalat parbrizul. O fi rau?

Salut.In legatura cu deschiderea capotei si nu numai, sa stii ca o pot face ptr. tine, cei de la Hyundai, gratuit de 2 ori pe an .Este inclus in garantie.Bine ar fi daca tot deschizi capota , la nivelul uleiului sa te uiti si eventual un contact vizual cu starea celorlate lichide .Poti sa verifici si starea furtunelor, restul lasa in seama celor de la reprezentanta.Eu uleiul l-am schimbat deja de doua ori , chiar aproape de limita celor 30000km iar acum ma pregatesc ptr luna viitoare de al treilea schimb.Eu am verificat uleiul periodic si a fost tot timpul ok.Numai bine.

Share this post


Link to post

Stiu ca o pot face cei de la Hyundai insa asta inseamna timp pierdut prin service pentru mine. Din pacate ...

Share this post


Link to post

Stiu ca o pot face cei de la Hyundai insa asta inseamna timp pierdut prin service pentru mine. Din pacate ...

Te inteleg, dar vezi tu...nu le poti avea pe toate.Parerea mea e ca merita efortul.Pana la urma ptr.tine o faci .

Share this post


Link to post

Care efort sa merite? Sa mergi la reprezentanta ca sa pui smac de parbriz si sa verifici fluidele?

Nici mie nu mi se pare ca merita sa pierzi vremea doar pentru asta... plus ca astea sunt chestii pe care le faci in mod normal cand pleci la un drum mai lung, si nu intotdeauna coincid momentele cand ai timp de pierdut pe la reprezentanta cu momentele dinaintea plecarii...

Share this post


Link to post

Care efort sa merite? Sa mergi la reprezentanta ca sa pui smac de parbriz si sa verifici fluidele?

Nici mie nu mi se pare ca merita sa pierzi vremea doar pentru asta... plus ca astea sunt chestii pe care le faci in mod normal cand pleci la un drum mai lung, si nu intotdeauna coincid momentele cand ai timp de pierdut pe la reprezentanta cu momentele dinaintea plecarii...

Nu cred ca doar ptr a pune lichid de spalat parbrizul este aceasta revizie. Dupa ce se va fi intamplat ceva , crede-ma , ai sta si trei zile pe langa cei de la service.Se pot intampla multe lucruri si avand in vedere si drumurile din Romania eu spun ca se merita.Sau intamplat multe chestii urate la masini noi.Apropo eu fac saptamanal o verificare vizuala la compartimentul motor si nu numai, dureaza cam 20 de minute dar merita .Cel putin pana acum totul a fost super ok..Asta ptr ca imi pasa....Restul ramane la aprecierea fiecaruia, dupa cum am mai spus.

Share this post


Link to post

Si crezi ca tipii de la service sunt clarvazatori, care se uita la motor si "simt" ca iti va crapa cea la urmatorul drum? Ii supraestimezi, sunt doar niste baieti plictisiti care lucreaza cu un sictir criminal in ei, si de multe ori tu esti mai atent la detalii decat ei, tocmai pentru ca e masina ta, in timp ce pentru ei e doar un job de rutina. Pe ei ii doare fix in pix daca tie ti se intampla ceva.

 

Eu m-am dus la ei cu eroare pe partea de distributie si ei m-au trimis relaxati acasa ca pot sa mai merg fara probleme inca doua saptamani pana am fost programat la reparatie, desi s-a dovedit a fi intinzatorul si consecintele puteau fi un motor praf. Daca cu un bec aprins in bord si un cod clar de eroare tot n-au "simtit" nimic in neregula, dupa o zi de tinut masina in service, crezi ca sunt atat de geniali sa vada ceva cand te duci sa iti puna lichid?

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

Si crezi ca tipii de la service sunt clarvazatori, care se uita la motor si "simt" ca iti va crapa cea la urmatorul drum? Ii supraestimezi, sunt doar niste baieti plictisiti care lucreaza cu un sictir criminal in ei, si de multe ori tu esti mai atent la detalii decat ei, tocmai pentru ca e masina ta, in timp ce pentru ei e doar un job de rutina. Pe ei ii doare fix in pix daca tie ti se intampla ceva.

 

Eu m-am dus la ei cu eroare pe partea de distributie si ei m-au trimis relaxati acasa ca pot sa mai merg fara probleme inca doua saptamani pana am fost programat la reparatie, desi s-a dovedit a fi intinzatorul si consecintele puteau fi un motor praf. Daca cu un bec aprins in bord si un cod clar de eroare tot n-au "simtit" nimic in neregula, dupa o zi de tinut masina in service, crezi ca sunt atat de geniali sa vada ceva cand te duci sa iti puna lichid?

Pai nu mai merge si gata .....te-ai scos.. Je je je !!!!

Share this post


Link to post

Egzact... tu poate vrei sa fii ironic, insa eu o iau ad-literam. Uite experiente, toate de pana acum (in 4 ani si un pic)

 

1 ma duc la prima revizie. Ma intorc cu fisele de la bujii bagate incomplet si cu alt ulei decat cel recomandat de constructor care a fost si pe masina noua (Total in loc de Castrol, e drept ca respecta totusi specificatiile vag), si care nu exista in comertul socialist ca sa pot sa il completez;

 

2 ma duc in garantie si le semnalez 3 probleme: scartaie cand e frig la denivelari de cand am luat-o, relentiul e usor neregulat si uneori mi se reseteaza bordul din mers.

Pentru prima problema imi schimba silent blocurile, care evident ca nu erau cauza si scartaitul e tot acolo. A doua si a treia nu exista, mi s*a recomandat un psihiatru, sau sa schimb dealerul de iarba. Intamplator am reusit totusi sa le filmez, deci ori sunt clinic sanatos, ori a innebunit si camera.

 

3 ma duc cu defectul de intinzator si ma intorc cu "merge si asa pana binevoim noi sa o reparam, chiar daca poate iti crapa motorul sau macar demarorul", ca pornea foarte greu.

 

4 ma duc sa repar intinzatorul - aici au facut o treaba curata, mecanicilor nu le pot reprosa nimic. Intamplator (oare?) s-a rezolvat si cu relentiul....

 

5 ma duc la a doua revizie si ma intorc cu nivelul de antigel 2cm peste maxim, si pe deasupra diluat cu pish-wasser belgian (-25grade) dupa ce facusem eforturi sa-l aduc singur la -30 (la voi in Osterreich am servit -29 grade in timpul zilei la Hochgurgl, pe langa Solden, si naiba stie cat noaptea, iar daca ma lasam la mana lor zeama belgiana putea sa imi inghete).

 

Prin urmare, eu unul ma feresc sa merg la ei ca de dracu'. E ca mersul la spital, te duci cu amigdalita si te intorci cu hepatita C de la instrumentele medicale. Intr-o tara civilizata asta e putin probabil, insa eu nu traiesc intr-o tara civilizata, la mine mecanicii auto sunt niste vraci care lucreaza in spitalele din republica centrafricana. Te duci numai cand nu mai ai nimic de pierdut, in niciun caz nu te duci pentru o vizita medicala inutila..

Din fericire am gasit si mecanici in care am incredere, chiar daca nu-s la reprezentanta. Insa merg la ei cand suspectez o problema, nu pentru lichid de parbriz.

 

Eu sunt convins ca nu sunt toti tampiti, probabil sunt meseriasi printre ei si la reprezentanta. Insa eu n-am acces la ei, nu ii vad, nu stiu cine lucreaza, si nu pot discuta direct cu ei ci doar cu filfizonii de la receptie. Poate la chestiile mai hardcore (gen distributie) lucreaza aia buni si la schimbat lichidele lucreaza racanii, naiba stie. Daca ma duc la mecanicul meu e alta treaba, acolo discut direct cu el si stiu ce ii poate pielea.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

Egzact... tu poate vrei sa fii ironic, insa eu o iau ad-literam. Uite experiente, toate de pana acum (in 4 ani si un pic)

 

1 ma duc la prima revizie. Ma intorc cu fisele de la bujii bagate incomplet si cu alt ulei decat cel recomandat de constructor care a fost si pe masina noua (Total in loc de Castrol, e drept ca respecta totusi specificatiile vag), si care nu exista in comertul socialist ca sa pot sa il completez;

 

2 ma duc in garantie si le semnalez 3 probleme: scartaie cand e frig la denivelari de cand am luat-o, relentiul e usor neregulat si uneori mi se reseteaza bordul din mers.

Pentru prima problema imi schimba silent blocurile, care evident ca nu erau cauza si scartaitul e tot acolo. A doua si a treia nu exista, mi s*a recomandat un psihiatru, sau sa schimb dealerul de iarba. Intamplator am reusit totusi sa le filmez, deci ori sunt clinic sanatos, ori a innebunit si camera.

 

3 ma duc cu defectul de intinzator si ma intorc cu "merge si asa pana binevoim noi sa o reparam, chiar daca poate iti crapa motorul sau macar demarorul", ca pornea foarte greu.

 

4 ma duc sa repar intinzatorul - aici au facut o treaba curata, mecanicilor nu le pot reprosa nimic. Intamplator (oare?) s-a rezolvat si cu relentiul....

 

5 ma duc la a doua revizie si ma intorc cu nivelul de antigel 2cm peste maxim, si pe deasupra diluat cu pish-wasser belgian (-25grade) dupa ce facusem eforturi sa-l aduc singur la -30 (la voi in Osterreich am servit -29 grade in timpul zilei la Hochgurgl, pe langa Solden, si naiba stie cat noaptea, iar daca ma lasam la mana lor zeama belgiana putea sa imi inghete).

 

Prin urmare, eu unul ma feresc sa merg la ei ca de dracu'. E ca mersul la spital, te duci cu amigdalita si te intorci cu hepatita C de la instrumentele medicale. Intr-o tara civilizata asta e putin probabil, insa eu nu traiesc intr-o tara civilizata, la mine mecanicii auto sunt niste vraci care lucreaza in spitalele din republica centrafricana. Te duci numai cand nu mai ai nimic de pierdut, in niciun caz nu te duci pentru o vizita medicala inutila..

Din fericire am gasit si mecanici in care am incredere, chiar daca nu-s la reprezentanta. Insa merg la ei cand suspectez o problema, nu pentru lichid de parbriz.

 

Eu sunt convins ca nu sunt toti tampiti, probabil sunt meseriasi printre ei si la reprezentanta. Insa eu n-am acces la ei, nu ii vad, nu stiu cine lucreaza, si nu pot discuta direct cu ei ci doar cu filfizonii de la receptie. Poate la chestiile mai hardcore (gen distributie) lucreaza aia buni si la schimbat lichidele lucreaza racanii, naiba stie. Daca ma duc la mecanicul meu e alta treaba, acolo discut direct cu el si stiu ce ii poate pielea.

Salut. Am postat mai sus in acel fel,In ideea de a nu iti da eu lectii de cum sa stai de vb cu cei de la reprezentanta.Oricum exista multe feluri.Iar despre masina ta , nu te supara dar ai probleme la ea de nu cred ca am avut eu la toate masinile ce le-am avut.Cum a fost masina de noua ? Mie greu sa cred ca ai cumparat o masina cu atatea probleme ..., .Fa reclamatie, galagie ceva daca nu sunt profesionisti,Oricum la ce de probleme ai enumerat mai sus ceva nu se potriveste.Numai bine.

Share this post


Link to post

Problema serioasa a fost una singura (aia cu intinzatorul), boata a copilariei care a afectat sistematic masinile facute timp de 2 ani si care e rezolvata de constructor din 2010, adica la vreo 3 luni dupa ce am cumparat-o eu. Acum am si eu intinzator "imbunatatit"). Restul sunt mofturi. Eu de masina sunt (foarte) multumit deocamdata, problema mea e cu mecanicii.

 

Am facut panarama pentru faza cu intinzatorul (nu pentru ca s-a stricat ci pentru ca n-au facut recall si nici n-au recunoscut ca e defect de conceptie, desi stiau de problema de mai bine de 2 ani) si am ajuns la o intelegere amiabia cu importatorul. Pentru fise bagate aiurea sau antigel peste limita n-am cum sa fac panarama, ca n-am cum sa dovedesc asa ceva si nici nu merita efortul.... Merg pe principiul "nu-mi convine, nu mai fac afaceri cu voi".

 

Oricum, ideea e sa ca nu poti avea incredere oarba in mecanici si nici faptul ca ii vizitezi periodic nu te scuteste de o supriza neplacuta. Nu-s niste genii capabile sa previna o problema grava doar privind plasticele care acopera motorul si nici nu sunt intotdeauna "orientati client". Singura chestie la care se pricep cu adevarat e gaseasca explicatii de ce trebuie sa schimbe jumatate din motor pentru un bec ars si cum incearca sa te convinga ca oricum era "putred" si statea sa crape dintr-un moment in altul, noroc ca l-ai schimbat la timp... :laugh:

Edited by james kilowatt
  • Like 1

Share this post


Link to post

Problema serioasa a fost una singura (aia cu intinzatorul), boata a copilariei care a afectat sistematic masinile facute timp de 2 ani si care e rezolvata de constructor din 2010, adica la vreo 3 luni dupa ce am cumparat-o eu. Acum am si eu intinzator "imbunatatit"). Restul sunt mofturi. Eu de masina sunt (foarte) multumit deocamdata, problema mea e cu mecanicii.

 

Am facut panarama pentru faza cu intinzatorul (nu pentru ca s-a stricat ci pentru ca n-au facut recall si nici n-au recunoscut ca e defect de conceptie, desi stiau de problema de mai bine de 2 ani) si am ajuns la o intelegere amiabia cu importatorul. Pentru fise bagate aiurea sau antigel peste limita n-am cum sa fac panarama, ca n-am cum sa dovedesc asa ceva si nici nu merita efortul.... Merg pe principiul "nu-mi convine, nu mai fac afaceri cu voi".

 

Oricum, ideea e sa ca nu poti avea incredere oarba in mecanici si nici faptul ca ii vizitezi periodic nu te scuteste de o supriza neplacuta. Nu-s niste genii capabile sa previna o problema grava doar privind plasticele care acopera motorul si nici nu sunt intotdeauna "orientati client". Singura chestie la care se pricep cu adevarat e gaseasca explicatii de ce trebuie sa schimbe jumatate din motor pentru un bec ars si cum incearca sa te convinga ca oricum era "putred" si statea sa crape dintr-un moment in altul, noroc ca l-ai schimbat la timp... :laugh:

Ai dreptate dar sunt si altii care chiar sunt profesionisti, desi tot umbla dupa smecherii cam toti .Important e sa stai cu ochii pe ei.. Despre neprofesionisti ,am patit eu cu cei de la BMW aici in Austria, pe vremea cand aveam cinciarul.Masina a fost super ingrijita cu toate reviziile la timp , numai in garaj bla, bla , bla.Merg la ei sa schimb uleiul , cu uleiul meu platesc cam 180 euro manopera si filtrul ca deh o fac la service profiiiiiiiii si ce crezi....urmatoarea zi ies cu masina din garaj si cand dau sa inchid usa la garaj vad cateva pete de ulei.Sa fi fost vre-o 10.Ma uit sub masina ,la fel urme de ulei scurs dar mai departe nu prea e nimic de vazut ca e plasticata toata pe dedesupt .Merg la ei sa discut .Raspunsul e ca sa dus garnitura de la blocul motor si mai una mai mica am uitat exact .Trebuie desfacut motorul sa le schimbe . Eu m-am gandit ca normal ar fi fost sa ma anunte cineva cum ca --- se pierde ulei din moment ce au lucrat acolo trebuiau sa vada, dar nu,,, ca nu aveau ce sa vada ptr ca masina era in stare perfecta..Banditii au slabit suruburile si m-au uscat de 500Euro rapid.Concluzia ...Oriunde sunt oameni de speta asta.In timp am mai mers pe la acea reprezentanta sa ma uit la masini , era singura in apropiere si aveam in gand sa imi iau un seria 7 . Dar am deschis ochii bine si ma uitam asa de ex la un seria 5 touring din 2012 cu 8000 si ceva km in bord la un pret de iti sare portofelul in sus , , avea cauciucuri din 2010.Cum sa ai cauciucuri cu doi ani mai devreme datate de cand sa fabricat masina ......Numai bine .

Edited by wyp

Share this post


Link to post

Nu stiu cum e la voi, insa la mine la reprezentanta n-ai cum sa stai cu ochii pe ei, ca n-ai acces. Sunt paziti mai bine decat Papa.

Cica Audi ar fi implementat un sistem in care poti vedea de acasa in streaming ce fac la masina, s-au laudat cu asta si in Belgia prin ziare, insa daca intrebi de asta in service iti rad in nas.

Macar mecanicul "meu" stiu ce-i poate pielea (stiu ca a instalat un sistem de injectie pe un Jensen Incerceptor din anii "70 de exemplu...), pot discuta cu el si pot vedea ce face.

 

Insa daca merg al el in loc sa merg la reprezentanta, teoretic nu prea mai am acces la asa-zisele "actiuni calitate" ale uzinei, adica la recall-urile mai discrete. Uneori cand ajungi la ei iti mai schimba unele chestii gratis asa, ca sa iti arate ca sunt seriosi si cu grija fata de client. Mie mi-au schimbat de exemplu emblemele cu o "actiune calitate" pe banii uzinei... m-am scos, ce-mi mai trebuie recall la intinzatorul de distributie daca am embleme noi... insa totusi exista teoretic posibilitatea de a beneficia de inlocuit unele repere slabe chiar si in afara garantiei daca mai dau pe la ei din cand in cand. Insa e greu de spus care e diferenta dintre teorie si practica...

Asa ca merg si eu la reviziile obligatorii (mai fac si eu unele neobligatorii intermediare, treaba mea unde), ca sa am carnetul de service stampitat si cine stie, poate mai prind si o "actiune calitate".

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...