Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
C.R.D.I

O Noua Super-masina By Hyundai :)

Recommended Posts

@Teodoreanu, eu unul cand vad "reduceri" de 5k EUR, instant mi se aprinde un beculet ce ma baga la indoieli, caci fie (1) dealerul este aerian si nu stie care este piata de a redus costul unei masini de la 30k EUR la 25k, ori (2) si-a incadrat eronat masina intr-o clasa superioara (de confort, de dotari, etc) ce nu se aplica pietei sau poate cine stie, cum a fost in cazul Accentului, a adus o masina dintr-o clasa superioara in alte tari la una inferioara in piata locala si implicit i-a redus costurile. Si uite asa, "oferta", ia-o neamule cat e calda, eventual scoasa de pe banda...

 

Reduceri pe bune si promotii sunt chestii de marketing fara suport real, menite doar sa atraga atentia, ceea ce pana la urma si reusesc caci "nu-i asa", ai alocat un timp sa te duci la test drive. Apoi nu exista (sau n-ar trebui) sa existe la test-drive decat variante de top, sa te faca sa o doresti, asa incat sonorizari mai bune nu vei prinde decat daca iti sufleci manecile. Suspensie independenta spate are si i30-ul.

 

De ce ai vrea sa schimbi masina pe care o ai acum si care, din cate stiu de pe forum, merge foarte bine cu una care de-abia a gustat din craterele romanesti ? Si sa mai dai si 25k "la oferta" ... Se exclude cazul cand evident ti-o doresti, dar sincer acum, sunt 25k, cat o Skoda Octavia L&ca ...

 

 

@James, poate nu doar calitatea uleiului a determinat aceasta schimbare, ci si poate pregatirea mai buna a celor din service. Eu iti spun cu mana pe inima ca la Accent nu au schimbat intervalul de revizii desi folosesc un ulei foarte bun iar unele piese sunt comune si altor modele Hyundai "mai rasarite". Cat despre Euro 6, vad in asta o actiune disperata pt a mai reduce emisiile (cica...) fara a "decapusa" companiile petroliere. Inca mai tine vreo 10-15 ani cat mai e petrol, dupa care sa vedem ce-or mai inventa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nadgod am vazut pe calculatorul de la dealer ce aveau ca specificatii la revizii, 2 ani sau 30.000 km care este atinsa prima , acuma eu nu am semnat nici un contract cu ei. Vad ca ai i40 cum iti merge masina esti multumit ?

@james posibil sa fie surprize cu motoarele euro 6 dar ramane de vazut oricum nu ma aruncam in ianuarie pe ei

@mariu.zadara reducerile de 5000 de euro le aplica toti dealerii Hyundai din Romania la acest model. La drive test am avut o masina cu dotare de mijloc la care lipsea navigatia sistem audio mai performant si pornirea la buton regasite pe varianta de top. Acuma sa revenim la intrebarea ta foarte pertineta de ce as vrea sa schimb masina ? Si eu ma tot gandesc ! Nu primesc mai mult de 3000 - 3500 de euro pe masina din cauza taxei si corect masina merge bine are 127000 de km la 120000 km am schimbat distributia si in 7 ani am platit doar 800 de lei pentru piese care au cedat in rest consumabile. 25000 de euro sigur nu sunt putini bani . La Skoda la 25000 de euro cumperi o Skoda 1.6 TDI 105 CP cu dotari apropiate de Hyundai i40 (am fost la ei am oferta) . Skoda L&ca ca nivel de echipare nu mai exista la Octavia. Apoi am scris are o suspensie supertare de iti rupe spatele nu mai este independenta pe spate ca la Octavia 2.
Ca si o concluzie am prospectat putin piata si rezultatul este ca masinile sau scumpit la 15500 de euro cat am dat eu pe Meganul meu in 2006 nu mai cumperi mai nimic la dotari si clasa echivalenta. Asa ca deocamdata stau in banca mea o sa vina vremea si de o schimbare dar nu acuma. I40 este un mare pas inaite facut de firma Hyundai care in ultimii ani a reusit sa aiba vanzari in crestere.

Edited by teodoreanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marius

Uleiul long life nu e alta calitate, e alta specificatie. La VAG au trecut de la 502-505 00 (dec 2009 cand am comandat-o eu) la 504-507 in martie cand a venit, chiar daca vascozitatea a ramas aceeasi (5w30).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@teodoreanu

Masina merge ok nici nu as putea sa zic altceva dupa ceva mai mult de 1000 Km :)

Si mie mi-a trimis inclusiv pe email oferta de revizii cu 2ani si cand am intrebat daca e sigur aia buna. Au zis ups, ca vezi ca aia de la Hyundai ramania au preluat din uk brosura, etc

Chiar si in cartea utilizatorului e cu 2 ani. In cartea servicei vine cu 1 an :)

Legat de varianta de top. Marele dezavantaj e ca vine cu jante de 18 iar pentru drumurile noastre nu cred ca e varianta buna (pentru mine diferenta de confort a fost vizibila intre 17 si 18 pe un drum usor denivelat). Acum nu stiu daca macar poti pune mai mici pentru ca la varianta de mijloc vine cu 17 si nu poti pune 16 (doar 17 si 18) pentru ca vine cu etriere frana mai mari (asa ca teapa nici macar iarna nu poti pune 16 chair daca in carte scrie ca e ok). Deci ar fi naspa ca pe cea cu 18 sa poti pune >=18.

Suspensia imi place si mie mult, inclusiv faza cu autoreglarea ( am patit in trecut de cateva ori sa parchez pe bordura si la plecare incarcat cu 4 persoane sa ating tot prin fata sau dedesupt). La i40 am facut testul cu 4 persoane si nu se lasa aproape deloc :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nadgod masina ta este noua sa o stapanesti sanatos cati mai multi km fara reparatii. De curiozitate cat ai consumul ?Partea proasta la Hyundai este ca nu iti poti configura, masina de exemplu pe mine ma intereseaza varianta care o ai tu doar sa pot pune pe ea xenon,pornire la buton, navigatie si sistem audio mai bun. Nu doresc piele si incalzire in scaune dar de la varianta supreme in sus le ai vrei nu vrei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cumpara de la VAG, la astea poti configura.

Mie imi place mai mult politica celor de la hyundai, masinile vin destul de bine echipate din start. La VAG iti ofera (acum 4 ani, acum nu mai stiu) navigate .... monocroma... si daca voiai in culori, mai dadeai 900€, si asta la Skoda, nu la marca lor premium. De asemenea gen de "configurare" ma lipsesc.

Uita-te cum arata un Audi "neconfigurat", ii lipsesc chestii elementare, desi se vrea masina premium. Wft, pana si pentru isofix te pune sa platesti in plus, care cred ca vin standard pana si pe Logan.

 

PS

Am verificat, la Audi s-line (versiunea superioara, nu de baza) actual navi costa 2000€ si e monocroma. Probabil pentru ca e foarte greu sa mai gaseasca ecrane monocrome, de aia costa atata. Iar unul in culori e 3500€, intrucat sunt facute manual. Adica in interiorul navigatiei sunt niste pitici mici-mici care iti picteaza manual harta in culori pe ecran.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ai dreptate la Skoda poti configura dar costa clar . La VAG si la varianta de top nu primesti aer conditionat pe doua zone (doar optional) .La Hyundai primesti si ce nu vrei :biggrin: Hyundai au echipari bune chiar de la varianta de baza la i40. La VAG sistemul de navigatie costa enorm si nu face banii se misca greu cel putin la masina de test. De la grupul VAG clar nu cumpar la pomul laudat nu merg las pe altii, am fost am testat si gata fara suparare din punctual meu de vedere Hyundai i40 este mai ok ca multe masini cu pretentii de la concurenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consum:

Ultimii 700 km facuti doar in Iasi 7.6 - cam cat aveam si la corolla - doar ca aici motorul e inca nou + ca merg si ceva mai turat - adica nu cred ca a vazut a 4-a mai mult de 5 % :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consum foarte bun in oras ! Cam atata manaca si 1.5 dci-ul meu in oras. Dupa 10000 de km are sa consume ceva mai putin un 0,5l/100Km motor bun 1.7 CRDi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@teodoreanu, ai dreptate, am ramas eu in urma cu nivelul de echipare la Skoda care avea acum 2 ani modelul L&ca, de fapt "supremul" in materie de ce putea oferi aceasta marca. Si nu erau putine, cel putin nu dupa mine. @James sigur ne poate spune mai multe cum e de fapt cu Skoda, eu doar stiu din ce am vazut si sincer vorbind, intre o masina germana - care nu stiu cat de germana mai e - una ceha si alta coreeana, dupa experienta Hyundai Accent, as alege fara ezitare marca ceha dintr-un motiv foarte simplu: e testata pe fundaturile numite drumuri in Europa de Est. La fel si Megane-ul tau, sunt masini care, desi nu au acelasi nivel de echipare ca celelalte, au un atuu important, anume fiabilitatea. Nu-s perfecte, dar nici nu te astepta ca vreo marca, indiferent sub ce sigla sau culoare, sa iti ofere vreodata ceva perfect, caci pana la urma desfasoara o activitate comerciala, din vanzarea masinilor castigandu-si existenta.

 

Hyundai ce ofera ? Masini cu un aspect dubios, mult prea sportiv pentru ceea ce ofera in realitate si ... cam atat, exceptand desigur "reducerile" care iti lasa impresia ca iti fac un favor. In rest ... ce ? Am citit cu infrigurare - si culmea, chiar pe acest forum - de oameni care tocmai isi cumparasera ix35 si care se plangeau de amortizoare, in special spate. Adica exact ce s-a intamplat si cu Accent-ul, doar ca aici vorbeam de 3-4 ani diferenta si care practic nu au insemnat nimic in realitate, poate doar face-lift-uri care sa acopere bubele de sub capota sau caroserie. Si pentru asta sa dau 25k EUR ? Sincer o spun, regret toate modelele vechi ale marcii Hyundai, in special Tucson-ul. Inca ma uit cu jind dupa fiecare care trece pe langa mine, la fel ca si la SantaFe sau de Terracan nu mai zic, astea da modele, nu ce a iesit acum, sau cel putin nu dupa mine. Prefer o masina saraca in optiuni dar care sa reziste decat una care imi ofera lux si care e alergica la cea mai mica denivelare din sosea, calitate a combustibilului s.a.m.d.

 

Tot de la neuronul personal citire, consumul nu este un indicator in alegerea masinii. De ce ? Simplu, lasand la o parte faptul ca atata timp cat e noua este mic si inca sunteti fascinati de ea incat sa va intereseze consumul. Nu este de incredere in alegerea masinii pentru ca a sa calitate este influentata de interese mai obscure. Exemplu concret: daca de la Targu-Mures la Braila am mers cu motorina de la OMV si am scos un consum de 5.2% (pe aproximativ 450 km), de la Braila la Tulcea am consumat aproximativ 10 litri pe 100 km. Explicatia era sa o primesc abia saptama trecuta cand am alimentat tot de la OMV, anume calitatea motorinei a fost proasta la Braila, desi Petrom-ul de unde am alimentat este membru OMV si ar trebui sa aiba aceeasi calitate. Ce concluzie sa trag de aici ? masina proasta ? Poate, insa nu atat de proasta ca sa dubleze consumul in aceleasi conditii de folosire si sub stapanirea aceluiasi sofer. Daca va luati dupa consum, s-ar putea sa va pacaliti ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marius.zadara: Eu fac aproape 38000km cu ix35-ul si nu am probleme deocamdata. Un link spre problemele cu amortizoarele te rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu doresc cuiva sa aiba probleme cu masina sa, indiferent de marca, sper sa nu fi fost inteles gresit. Cat despre link e vorba de asta, cu referire la troncaneli, instabilitate, s.a. Discutia s-a lansat o data cu masina, fiind impresiile oamenilor la "cald", imediat dupa achizitionare sau test-drive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius, si totusi cum s-ar putea explica acea diferenta de consum???

Da, si eu am pus acea intrebare, legat de faptul ca in statiile OMV acelasi carburant are alt pret (mai mare, desigur!) decat in statiile Petrom.

Mi s-a raspuns ca da, carburantul e ACELASI, insa SERVICIILE in statia OMV sunt superioare celor din statiile Petrom!!

Asa ca..... un zgarcit ca mine, care nu vrea sa-si ia lemozina pentru plimbat prin hartoapele orasenesti.... v-ati prins voi!

 

Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu in discutie, dupa aproape doi ani de condus un I40. Masina e absolut OK. Suspensia impecabila, fara nici un fel de troncaneli, extrem de stabila la drum, datorita si jantelor de 18' (desi cam zdruncina prin gropi, pentru iarna am luat de 17' si se simte diferenta, nu mai zdruncina dar a crescut usor balansul) motorul trage bine si este foarte elastic, chiar si cu viteza a 5-a are "zvac" cand intru in depasire, nu trebuie sa retrogradez, spatioasa, fara zgomote de rulare la viteze mari, nu sunt greierasi, vara raceste in aprox. 30 de minute un torpedou plin cu sticle de apa sau suc de-ti ingheata dintii in gura, ceea ce mi-a fost foarte util in concedii prin tarile calde, la peste 40 de grade :), camera video pentru marsarier este nepretuita, in conditiile crizei de locuri de parcare care ma obliga s-o inghesui pe unde apuc, ... si cam atat imi vine in minte acum, intr-o pauza de munca :) Daca mai vreti sa stiti ceva intrebati.

Desi pare mai joasa decat Skoda, are carenajul aproape plat si nu am agatat nimic chiar trecand prin locuri in care ma loveam cu fosta masina, care avea tot felul de muchii pe dedesubt.

Singurul lucru la care este inferioara fata de Skoda este directia, fiind electrica da o senzatie putin artificiala la viteze mici, e prea moale. La viteze mari se intareste si nu mai este nici o problema. Daca stau si ma gandesc, si sonorizarea nu e rea, dar putea fi mai buna.

Legat de discutiile de consum, cel mai important element este cel dintre scaunul soferului si volan. Sotia obtine constant un consum mai mare cu un litru /100 km decat mine, conduce mai temperamental.

Edited by Remus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km are masina?

Ce consum obtii tu?

Inteleg ca inainte de ea ai avut o Skoda Octavia? Ce generatie de Octavia?

Edited by andrelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are 41000 km. Am avut Superb din 2004. s.h., si Octavia 2, luata noua. Ambele 1.9 TDI. Consumul e mai mare ca la Octavia cu aprox 1 litru, imi ia 5.5-6 la exterior si aprox 7 mediu. De inteles totusi, are 35 HP si 320 kg in plus fata de Octavia, dar am fost dezamagit initial pentru ca in cartea tehnica dadea un consum mediu de 5.1. Din cate am vazut pe forum sedanurile I40 se apropie, dar CW-ul meu e mai greu, are 1640 kg la gol.

Edited by Remus

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna tuturor,

 

a venit timpul sa scriu si eu cateva impresii despre i40 dupa 5 luni si 26.000 km. inainte de i40 am avut o Skoda Octavia 1.6 TDI, 105 CP, cumparata noua in 2010 si pe care am condus-o 180.000 km.

am ales i40 datorita pachetului imabatabil (pret achizitie + garantie + intretinere mult mai ieftina decat orice din grupul VAG). de asemenea tatal meu a avut un tucson cumparat de nou cu care a mers 350.000 km fara probleme majore, iar de 2 ani are ix35, automat, deja 120.000 km, de asemenea fara probleme majore. deci recomandarile au fost bune.

per total sunt foarte multumit de i40 desi are cateva minusuri dupa cum urmeaza:

1. consum relativ mare. oras - 10; autostrada la viteza de 140 km/h constant - 7,3; mers pe drumurile patriei relativ legal - 5,8. per total consumul este cu mai mult de 1L mai mare decat la skoda. sa zicem ca poate fi acceptabil avand in vedere cele 300 kg in plus si rotile mai late.

2. sistemul deschidere portbagaj este foarte deranjant. in primul rand puteau sa faca un sistem cu ceva arcuri care sa ridice capacul automat, iar balamalele se lovesc de bagaje in cazul in care portbaajul este full.

3. greierasi in bord o gramada dintre care unul foarte deranjant in partea dreapta. a trebuit sa inghesui a bucata de burete intre bord si parbriz ca sa atenueze o vibratie foarte deranjanta.

4. display-ul radioului si sistemului de climatizare se zgarie foarte foarte usor.

5. o planetara a fost schimbata pe garantie la 10.000 km deoarce burduful avea o fisura si pierdea vaselina. burduful nu vine separat ci toata planetara. a fost schimbata si nu sunt probleme de atunci.

6. nu stiu daca este neaparat un minus sau ceva normal, insa la 20000 km s-a aprins becul de ulei si a trebuit sa completez 1L. neavand pana acum o masina la care sa fac reviziile la 30000km poate este normal sa consume ulei.

 

 

dintre plusuri:

1. foarte confortabila la drum lung. de asemenea tinuta de drum este foarte buna o data ce te obisnuiesti cu directia, care este cam ciudata la primul contact.

2. autonomie mare datorita rezervorului mare. de obicei alimentez "pana in buza" si asa am 76 L la un plin. avand in vedere ca merg foarte mult in afara orasului fac in jur de 1200 km cu un plin.

3. este o masina care intoarce capete si nu este foarte populara - pentru mine un mare plus avand in vedere ca am trecut de la o masina banala (octavia) la una chiar spectaculoasa as putea spune

4. motorul este foarte vioi. asa cum spunea un coleg mai sus chiar si intr-a 5-a trage binisor si nu ti-e frica sa intri intr-o depasire.

5. calitatea plasticelor si finisajelor este peste skoda, poate chiar la nivelul vw as indrazni....

6. reviziile la 30000 sunt iarasi un mare avantaj. de asemena primele 3 revizii le am gratuite conform ofertei, deci costurile de intretinere se reduc simtitor.

7. foarte spatioasa mai ales in spate unde sotia si fiica mea au loc mai mult decat suficient. portbagajul este si el incapator desi el foarte incapator

8. insonorizare foarte buna. mult mai buna decat la octavia.

 

de asemena i-am pus si becuri xenon after market care schimba total experienta condusului pe timp de noaptea mai ales pe ploaie sau drum umed, unde stim cu totii ca becurile halogen nu fac fata. deci recomand aceasta investitie pentru cei ce conduc mult noaptea avand in vedere ca farul este cu lupa si nu ii va deranja pe cei din sens opus.

 

 

pt intrebari va stau la dispozitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesanta trecerea de la Skoda la Hyundai > Normal ca sunt diferente i40 este peste Octavia 2 . Sa o stapanesti sanatos fara probleme majore . Pe mine ma bate gandul sa trec la Skoda Octavia 3 . Am fost si cu I40 la drive test masina merge ok dar nu este peste O3 motorizare 2.0 Tdi 150 Cp parerea mea . Si la consum nu sta grozav i40

Edited by teodoreanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

O3 nu am condus insa probabil ca motorol de 2.0 si 150 CP trage mai bine decat cel de pe i40. e si mai usoara masina si 14CP in plus.

motivul pentru care nici macar nu am considerat skoda este acela ca la fiabilitate nu mai sunt ce au fost. eu in 180000 de km cu O2, jumatate facuti pe autostrada in Ungaria si Austria am avut tot felul de probleme:

1. discuril de frana fata dreapta se ovaliza dupa 3-4000 de km. le-am schimbat de vreo 3 ori pana la urma am renuntat sa le tot schimb si nimeni nu stia ce are

2. zgomote ciudate la cutie sau palnetara. iarasi nimeni nu stia ce are dar ma asigurau ca masina e in regula si nu ma lasa in drum. problema cu discurile si zgomotele au aparut pe la 30-40000 km.

3. la 160000km m-a lasat pe autostrada in Ungaria dupa ce a scuipat tot uleiul din baie instantaneu, la 140km/h. dupa ce am adus-o acasa pe platforma s-a constat ca s-a desprins senzorul de ulei de pe baie si pe acolo a scuipat tot, senzor care avea un termen de livrare de cateva saptamani. pana la urma a fost lipit cu poxipol :).

4. ventilatorul de la clima, cel de sub bord, s-a defectat la 2 luni dupa ce a iesit masina din garantie. a cost 1600 ron, un banal ventilator de plastic.

5. tot ce insemna piese si revizii costa foarte, foarte mult.

 

inainte de O3 am avut octavia tour care intr-adevar era un tanc de masina....

 

ca si idee, in mometul in care am luat i40 am ales intre finaliste i40 si passat 2.0, 140 CP. dupa un calcul amanuntit, in 4 ani de exploatare si 200000 km passat-ul ma costa mai mult cu 5000 de euro. am luat in calcul atat pretul de achizitie (passatul mai scump cu 1000 euro) cat si intretinerea in 4 ani so 200000km.

intradevar avantajul unei masini din grupul VAG ar pretul pretul de revanzare mai mare, dar sigur diferenta la revanzare va fi mai mica de 5000 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai sa vezi cit costa piesele de Hyundai :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Hyundai are garanție, iar in ritmul în care face kilometrii probabil o schimba înainte să expire.

Totuși ma gândesc ca la kilometrajul asta ar merita un diesel. Sau de modelul diesel discutam oricum?

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

I40 in Ro e doar diesel. Iar ca sa beneficiezi de garantie trebe sa cumperi totul de la ei consumabile, tot ... Te rup in garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'nteles

La mine vine acum și diesel (1.7) și benzina (1.6 si 2.0), însă asta e recent. La început au adus doar benzinara de 1.6. Au și ăștia o politica de te zapacesc.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e smecheria garantiilor lungi in Ro: te naucesc cu reviziile. Eu la Tucson ca sa respect schimbul de ulei si filtru la 6 luni am schimbat ulei si la 1500 de km. Altfel din 5 ani de garantie ramineam cu doi. Si degeaba era schimbul intermediar la 7500, caci mai scria mic in carte " sau la maxim sase luni ".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic acum e ilegal sa condiționeze garanția de întreținere făcută la un anumit service sau rețea. Insa pana se aplica teoria în practica probabil mai dureaza.

La mine nici rețeaua vag nu e prea ieftina. O revizie la skoda costa aproape dublu fata de Citroën deși piesele si consumabile costa aproximativ la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...