Jump to content
C.R.D.I

O Noua Super-masina By Hyundai :)

Recommended Posts

am o curiozitate legata de sistemul audio infinity:am vazut pe un site nemtesc in brosura de prezentare ca sistemul montat pe i40 ar avea si boxa centrala,insa eu unul sincer nu am vazut-o pe modelul expus la salon.adica nu se vedea cel putin in centru grila boxei.pe de alta parte am vazut pe youtube un filmulet tot cu i40 dar cu numere coreene care avea acea boxa,dar pe aparat scria jbl si nu infinity(ma rog e acelasi producator).care e faza?

Share this post


Link to post

Parerea mea e cam asa:

-i40 -foarte faina ca design interioar/exterior dar ce nu-mi place mie ca e break/touring

-Veloster -pt ala in 4 usi mi-as bate pruncii :drive:biggrin.gif

-Equus -vad ca vrea sa fie ceva draci de lux, e foarte okay dar ce nu inteleg ce avea daca puneau sigla normala hyundai pe ea?

-Genesis -seamana ff. bine cu vechiul seria 5 la exterior dar e okay, interiorul de asemenea.

In concluzie ceasurile arata excelent la toate de asemenea si bordul. Pe i40 am inteles ca are 4 motorizari 2 diesel(1.7CRDI de 115CP si 136CP) si 2 pe benzina(1.6GDI si 2.0GDI) dar oare motorizarile astea vor fi si pe celelalte? Daca ramane benzina si motorina la pretul actual motorul de 2 litri pe benzina va fi cumparat doar de nebuni blush.gif

De ce zici ca motorul de 2l GDI va fi cumparat doar de nebuni? :)

Sa stii ca are un consum foarte bun, tinand cont ca e la doar 5000km (9,3l oras - Cluj, 7,1 exterior) Dupa 20 000km, putem vorbi despre un consum mai bun. Plus, gandeste-te la costurile de intretinere la diesel vs costuri intretinere la benzinar ;)

 

 

Din punctul meu de vedere cei de la Hyundai nu vor sa vanda masini. Asta este clar. Daca voiau sa vanda aduceau si masini ceva mai dotate. Eu as fi fost un client al CW-ului daca avea doar cateva din dotarile cerute. Ca idee, varianta cea mai dotata de CW a i40, nu are posibilitatea de a pune piele deci nici incalzire in scaune. Scurt. Am dat telefon la Bucuresti pentru niste detalii si mi-au zis clar ca nu o sa vad asa ceva in Romania. Nici daca vreau sa o comand special.

Sa stii ca se poate da comanda speciala. Se pune si motor de 1,6 GDi si de 2.0 GDi, tapiterie de piele, incalzire+ventilatie in scaune, incalzire in volan, scaune electrice cu memorie pentru scaunul soferului, oglinzi retractabile, incalzire in parbriz.... Dealerul la care ai fost te-a dezinformat.

 

am o curiozitate legata de sistemul audio infinity:am vazut pe un site nemtesc in brosura de prezentare ca sistemul montat pe i40 ar avea si boxa centrala,insa eu unul sincer nu am vazut-o pe modelul expus la salon.adica nu se vedea cel putin in centru grila boxei.pe de alta parte am vazut pe youtube un filmulet tot cu i40 dar cu numere coreene care avea acea boxa,dar pe aparat scria jbl si nu infinity(ma rog e acelasi producator).care e faza?

Sistemul audio Infinity are boxa centrala(subwoofer-ul). depinde ce model era expus la salon

Share this post


Link to post

Salut!

Si eu sunt proaspat posesor de i40 - 1 saptamana -700km :), Highway+, sedan, negru.

Deocamdata foarte incantat. Dupa multe cautari si teste impresia generala a fost ca merita incercata- calitatea materialelor am simtit-o peste avensis, superb.

Acum sa vedem in timp cum se va prezenta. Inainte am avut o Toyota Corolla la care in 5 ani nu am facut decat revizii :)

Share this post


Link to post

Ai condus Avensis sau Superb? Si eu am pipait i40 si am fost foarte incantat, dar nu stiu cum se conduce.

Cum se compara cu Corolla?

Share this post


Link to post

Sa stii ca se poate da comanda speciala. Se pune si motor de 1,6 GDi si de 2.0 GDi, tapiterie de piele, incalzire+ventilatie in scaune, incalzire in volan, scaune electrice cu memorie pentru scaunul soferului, oglinzi retractabile, incalzire in parbriz.... Dealerul la care ai fost te-a dezinformat.

 

Mi s-a cerut 50% avans si prin contract se obligau sa aduca masina "dupa 6 luni". Asta nu mi se pare deloc ok. Mie unuia nu mi s-a parut nici macar o optiune ...

Pretul la care ajungea masina era peste ix35-ul pe care il am acum. Nu merita efortul tinand cont de dotarile in plus pe care le are ix-ul.

Share this post


Link to post

Ai condus Avensis sau Superb? Si eu am pipait i40 si am fost foarte incantat, dar nu stiu cum se conduce.

Cum se compara cu Corolla?

Am condus avensis- sincer mi-a placut mai mult i40+ motoarele de pe avensis nu imi plac . Diesel doar>=2.0 si mai slab ca putere iar benzina iarasi motoare vechi.

Superb a fost prima optiune, dar modelul este vechi, deci se pierde mult la ea. Interiorul frumusel dar iarasi zic ca arata mai bine la i40. Am condus un diesel de 2.0. Aici cred ca motorul arata mai bine la superb, dar taxe mai mari si costuri mai mari.

Ca spatiu interior i40 = superb +0.5 cm :). Avensis e mai mic

Porbagaj superb mai mare :)

Nu in ultimul rand pretul:

Oricare din superb sau avensis cu aceleasi dotari si motorul diesel de 2l erau mult mai scumpe decat e acum i40.

 

Nu se poate compara cu Corolla... :)

Edited by nadgob

Share this post


Link to post

"mi-a placut mai mult i40" e pur subiectiv si nu imi spune care masina e mai buna in realitate. i40 arata cel mai frumos in interior si exterior. Subiectiv, adica e masina pe care o cumperi cu inima, dar nu stiu daca ratiunea ar zice la fel.

 

motoare vechi nu inseamna ca sunt motoare slabe, poate ca un avensis consuma mai putin sau poate(sigur) e mai fiabil !

 

Superb tocmai a venit cu facelift deci nu inteleg de ce e model vechi.

Ca spatiu interior ma indoiesc ca i40 e mai mare decat Superb(depinde unde si cum compari)

 

In concluzie ai spus factorul care a contat mai mult si face din i40 cea mai buna masina: PRETUL. La asta se adauga si cum arata si faptul ca cifrele de pe hartie sunt bune.

 

Sigur se compara cu Corolla, ambele au volan/scaune/roti/clima. Nu se compara pt ca e noua si e mai mare fara sa fie scumpa?(din pacate eu asta am inteles)

sau poate sunt si diferente precum: antifonare, tinuta de drum/control, putere...

 

Ma asteptam la un raspuns motivat rational si nu unul subiectiv. Iar cifrele le pot citi din catalog(marime masina, putere motor).

 

Sa speram ca in 5 ani o sa faci doar revizii la i40 cum ai facut la Corolla.

 

Stima!

Edited by andrelos

Share this post


Link to post

Da' eu nu inteleg de ce tii tu musai sa consideram toti ca cele trei-patru criterii care conteaza pentru tine - spatiu interior, fiabilitate, consum si pret sunt cele care trebuie sa conteze pentru toti. Uite mie unuia de exemplu nu mi se pare fiabilitatea un criteriu important pentru toata lumea. E important daca faci 40.000km/an si vrei sa o tii 10 ani, insa daca faci 6000km/an fiabilitatea e fix pix. Consumul iarasi e fix pix in situatia asta.

Plus ca e pura speculatie, n*ai de unde sa stii care e fiabilitatea sau consumul real reala a modelului comparat cu cele de la concurenta, poti doar sa speculezi pe tema asta. Eu daca as specula as spune ca un motor cu injectie directa cum e cel de la Hyundai spulbera la consum mpi-ul... scuze, valvematicul... de la toyota. Anul trecut Toyota anunta ca vor scoate si ei unul cu injectie directa, insa la mine n-a aparut in oferta.

 

Mie mi se par criteriile subiective cel putin la fel de importante ca cele obiective, daca nu chiar mai importante. Eu sunt dispus sa pun pariu ca multi care predica fiabilitatea de exemplu nici macar nu au idee cum se defineste sau cum se masoara. Evident, asta nu se aplica la membrii forumului nostru :D

Edited by james kilowatt
  • Like 1

Share this post


Link to post

Sigur e doar speculatie :) , iar ca idee colegul nostru a comparat motoarele diesel.

Consumul la Avensis/Superb se stie si la diesel si la benzina, pt ca motoarele sunt " vechi" si folosite pe un numar mare de masini. Consumul la motoarele noi GDI sau la 1.7diesel sunt speculatii. Fiabilitatea reala se masoara pe un esantion MARE de masini dupa un numar MARE de ani. Fiabilitatea unui motor nou ->(tinde spre) 0 in realitate chiar daca e 100% in simulari. Exista o curba de fiabilitate, se construiesc reperele cu un anumit lifespan... iar in functie de experienta constructorului pot apare probleme noi. Asta e fiabilitatea si in industria auto si in software unde lucrez. Daca ar fi sa speculez pot sa zic ca un motor nou GDI sau TSI va putea fi considerat cat de cat fiabil, peste vreo 3-5 ani.

 

De ce pica distributia pe unele Ceed? chiar daca au 70-80 mii km. Deci fiabilitatea conteaza si daca faci 6000km pe an si daca faci 40000km. Nu vreau sa speculez care o sa fie fiabilitatea motoarelor noi Hyundai/Kia. Consumul GDI NU SPULBERA NIMIC in realitate, poate doar un mpi cvvt de Hyundai/Kia...

 

Chiar asa, daca poate sa ne spuna colegul nostrum care era consumul la Corolla si pe ce motor. (sa speram ca e Valvematic :) )

 

Aici abia am atins suprafata noi doi :) ...

 

BTW eu am si alte criterii care le consider importante: insonorizare motor, insonorizare exterior, control/feedback directie, tinuta de drum si feedback suspensie, calitatea timoneriei, etajarea cutiei cu motor, liniaritate motor de la turatii mici in sus, .... si defapt oricare din aceste atribute ma intereseaza cand cumpar o masina. De exemplu: GDI si Mpi cvvt stau foarte prost la cuplu in turatie mica.

 

Sunt convins ca stii ce e un mpi (Renault, Vw) si ce e un valvematic sau cvvt sau vct.

Edited by andrelos

Share this post


Link to post

""mi-a placut mai mult i40" e pur subiectiv si nu imi spune care masina e mai buna in realitate. i40 arata cel mai frumos in interior si exterior. Subiectiv, adica e masina pe care o cumperi cu inima, dar nu stiu daca ratiunea ar zice la fel."

Cu siguranta am ales cu inima. Poate eram subiectiv daca alegeam avensisul tinand cont ca am avut tot Toyota.

De aia am testat mai intai avensis. Dupa care skoda si abia apoi printr-o intamplare fericita i40- cand deja renuntasem la ideea de a schimba masina.

 

"Superb tocmai a venit cu facelift deci nu inteleg de ce e model vechi.

Ca spatiu interior ma indoiesc ca i40 e mai mare decat Superb(depinde unde si cum compari)"

Compara datele tehnice si ai sa vezi interiorul la superb si la i40. Nu sunt diferente semnificative

 

"In concluzie ai spus factorul care a contat mai mult si face din i40 cea mai buna masina: PRETUL. La asta se adauga si cum arata si faptul ca cifrele de pe hartie sunt bune."

Cu siguranta pretul ar trebui sa conteze pentru oricine. Cei care nu se uita la bani nu vor cumpara niciodata masinile de care vorbim aici.

 

"Sigur se compara cu Corolla, ambele au volan/scaune/roti/clima. Nu se compara pt ca e noua si e mai mare fara sa fie scumpa?(din pacate eu asta am inteles)

sau poate sunt si diferente precum: antifonare, tinuta de drum/control, putere..."

Ciudata comparatia ta din moment ce ai intrebat intai de Avensis,Superb.. deci ar trebui sa stii ca sunt din clase diferite. Puterea motoarelor se vede din specificatii. Antifonarea e mult mai buna. Daca te uiti la niste prezentari de I40 prin uk sau australia ( chiar si in romania parca pe turatii.ro) se vede ca au pus mare accent pe antifonare.

Spatiul interior mult mai mare. Calitatea materialelor mult mai buna( Corolla fiind visibil mult si sub Avensis)

De aia am spus ca nu se compara

 

"Ma asteptam la un raspuns motivat rational si nu unul subiectiv. Iar cifrele le pot citi din catalog(marime masina, putere motor)"

Mai sus ai intrebat de putere, aici zici ca le poti citi din spcificatii.

 

"Sa speram ca in 5 ani o sa faci doar revizii la i40 cum ai facut la Corolla"

Asta chiar ramane de vazut. Eu am fost un caz fericit ( si stiu ce vorbesc) dar la o scurta cautare de problem corolla ai sa vezi cam care au fost problemele acelei generatii.

 

Nu vreau sa laud Hyundai ca nu am motive :). Toyota face masini foarte ok, asta fiind poate motivul principal in alegerea corollei.

Dar dupa cum a spus si James anterior fiabilitatea nu e totul, la fel si consumul.

Am uitat sa spun ca cei de la toyota dadeau mai putin la buyback pe corolla ( care a fost la revizii numai la ei in service ) decat a dat i40.

Eu cred ca am cantarit destul de bine toate ofertele actuale.



:) a fost Diesel si corolla 1.4d4d. Ciudat ca aucum au lasat doar modelul asta de motor diesel pe noua corolla.

Consum oras:~7 ( iarna mai mult , vara mai putin)

Exterior: cel mai mic consum l-am scos la un drum iasi-vama veche 4.1 ( viteza medie 87 km/h) - noaptea

Mediu- iasi- grecia 3500km 4.7

 

La 1.6 benzinar dar auris - are coleg de servici-- din ce zice el oras 10

acelasi drum facut in grecia ca si mine- 7.

Edited by nadgob

Share this post


Link to post

@Andrelos

E drept, eu m-am referit la benzinare.

 

TSI a iesit in 2008, si deja in 2013 s-a schimbat, nu mai e acelasi cu cel de acum 2008, diferentele sunt destul de mari. Daca ai de gand sa mai astepti 3-5 ani sa fie fiabil e posibil sa nu ajunga la varsta asta matusalemica, pana te hotarasti sa il cumperi il schimba astia iar :)

 

Sa stii ca nu e musai ca un motor nou sa fie nefiabil. Eu am lucrat in alt domeniu (aero) unde fiabilitatea e critica, si poti scoate motoare noi daca vrei super fiabile, pentru ca asta e impusa de caietul de sarcini. In domeniul auto nu se cauta fiabilitatea, ci un compromis intre pret, performante si fiabilitate. Daca iti propui sa scoti un motor ieftin (si performant), atunci da, e posibil ca cel putin la inceput fiabilitatea sa nu fie la inaltime. Insa pentru asta ai garantia, care la Hyundai/Kia e peste cea de la Toyota si mult peste cea de la Skoda (eu am avut 2 ani de exemplu, ca la frigidere).

In plus un constructor serios daca descopera o problema recurenta, face recall chiar si la masinile iesite din garantie (daca Ceed are probleme de distributie poate va face recall).

 

cand ai 5 sau 7 ani de garantie nu cred ca fiabilitatea mai e un criteriu atat de important in alegere, decat in cazul in care mergi foarte mult ceea ce inseamna ca esti dependent de masina si nu iti permiti sa pierzi vremea prin service. Insa astia sunt o categorie foarte ingusta de cumparatori.

 

Chestia cu "mpi"-ul a fost o caricatura... e denumirea unui motor cu injectie multipunct. Adica o chestie la care constructorii seriosi renunta treptat in favoarea motoarelor cu injectie directa (cum a facut-o si VAG si Hyundai). Toyota inca vinde antichitatile alea, iar "valvematic" era o noutate acum 20 ani. Iar un motor cu injectie directa are toate premizele sa bata la consum un "mpi" oricare ar fi denumirea lui comerciala.

 

Discutia cu consumurile urbane si cu "colegul spune" e una foarte lunga, nu vreau sa intru iar in ea ca o sa fiu acuzat ca trolluesc. Spun doar ca aceeasi masina cu acelasi sofer, pe acelasi traseu (a mea, respectiv cu mine, pe traseul casa-birou) la ora 8:30 consuma aproape DUBLU fata de ora 10:30. Sa te bazezi pe ce spune alt sofer, care merge pe un alt traseu e la fel de precis ca ghicitul in stele.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

De aceea am spus - colegul spune :)

Legat de celalalt consum din grecia am mers impreuna ( 3 masini) deci ar trebui sa fie relevant.

Share this post


Link to post

Noi sa fim sanatosi :)

 

Eu sunt de partea ta... daca tie masina aia iti place, pe aia ia-o, dincolo de sfaturile altora. Alegerea nu se face doar pe criterii obiective ci si subiective. Daca am sta toti sa facem calcule probabil multi dintre noi am descoperi ca de fapt masina e o idee proasta si ca poti iesi mai ieftin de exemplu cu taxi sau masini inchiriate cand ai nevoie, insa cum spuneam, nu doar ratiunea conteaza. Daca tot dai o caruta de bani, masina aia trebuie sa iti si placa, sa iti faca placere sa o conduci.

 

Intre o masina care imi place insa e mai putin fiabila si una plictisitoare insa foarte fiabila eu as alege-o pe prima :) Masina plictisitoare e plictisitoare in fiecare zi, in timp ce masina nefiabila e nefiabila doar cand se strica. Insa daca are garantie, nu e chiar atat de dureros. Mai mult, masina plictisitoare e plictisitoare sigur, 100%, nu exista dubii, in timp ce masina nefiabila s-ar putea sa se strice, s-ar putea sa nu ... e vorba doar de probabilitati, nu de certitudini... mai pe scurt placerea (sau lipsa ei) e certa, insa fiabilitatea (sau lipsa ei) nu.

 

... si uite cum incerc sa pledez rational in favorea lipsei de ratiune :D

Edited by james kilowatt
  • Like 1

Share this post


Link to post

@Andrelos

E drept, eu m-am referit la benzinare.

 

TSI a iesit in 2008, si deja in 2013 s-a schimbat, nu mai e acelasi cu cel de acum 2008, diferentele sunt destul de mari. Daca ai de gand sa mai astepti 3-5 ani sa fie fiabil e posibil sa nu ajunga la varsta asta matusalemica, pana te hotarasti sa il cumperi il schimba astia iar :)

 

Sa stii ca nu e musai ca un motor nou sa fie nefiabil. Eu am lucrat in alt domeniu (aero) unde fiabilitatea e critica, si poti scoate motoare noi daca vrei super fiabile, pentru ca asta e impusa de caietul de sarcini. In domeniul auto nu se cauta fiabilitatea, ci un compromis intre pret, performante si fiabilitate. Daca iti propui sa scoti un motor ieftin (si performant), atunci da, e posibil ca cel putin la inceput fiabilitatea sa nu fie la inaltime. Insa pentru asta ai garantia, care la Hyundai/Kia e peste cea de la Toyota si mult peste cea de la Skoda (eu am avut 2 ani de exemplu, ca la frigidere).

In plus un constructor serios daca descopera o problema recurenta, face recall chiar si la masinile iesite din garantie (daca Ceed are probleme de distributie poate va face recall).

 

cand ai 5 sau 7 ani de garantie nu cred ca fiabilitatea mai e un criteriu atat de important in alegere, decat in cazul in care mergi foarte mult ceea ce inseamna ca esti dependent de masina si nu iti permiti sa pierzi vremea prin service. Insa astia sunt o categorie foarte ingusta de cumparatori.

 

Chestia cu "mpi"-ul a fost o caricatura... e denumirea unui motor cu injectie multipunct. Adica o chestie la care constructorii seriosi renunta treptat in favoarea motoarelor cu injectie directa (cum a facut-o si VAG si Hyundai). Toyota inca vinde antichitatile alea, iar "valvematic" era o noutate acum 20 ani. Iar un motor cu injectie directa are toate premizele sa bata la consum un "mpi" oricare ar fi denumirea lui comerciala.

 

Discutia cu consumurile urbane si cu "colegul spune" e una foarte lunga, nu vreau sa intru iar in ea ca o sa fiu acuzat ca trolluesc. Spun doar ca aceeasi masina cu acelasi sofer, pe acelasi traseu (a mea, respectiv cu mine, pe traseul casa-birou) la ora 8:30 consuma aproape DUBLU fata de ora 10:30. Sa te bazezi pe ce spune alt sofer, care merge pe un alt traseu e la fel de precis ca ghicitul in stele.

Eu ma refer (asa cum poti sa recitesti) la un motor nou TSI. Un TSI a iesit in 2008 si in 2013 s-a schimbat. De ce oare s-au schimbat niste TSI(nu pt ca aveau niste probleme si au vrut sa le faca redesign, culmea dupa 5 ani, adica dupa ce siau dat seama ca au si probleme)?

 

Asta cu compromisul e un adevar general cunoscut de toata lumea. Totusi adevarul dureros e ca la o masina IEFTINA o sa faci mai multe compromisuri la fiabilitate si calitate :p

 

Garantia Toyota = Garantia Hyundai = 5 ANI sau 160.000km !

 

MPI poate fi pe 8V pe 16V sau pe 16V cu admisie variabila. Asa cum ti-am zis, sa compari un MPI de Vag/Renault cu unul japonez sau cvvt corean este hilar ! Mai cauta sa vezi ce consumuri reale scoate un GDI si apoi vorbim pe cifre. Japonezii precum Honda/Toyota/Mazda/Mitsubishi sunt niste tampiti pt ca inca vand motoare cu VVT si nu fac si ei un GDI....

Noi sa fim sanatosi :)

 

Eu sunt de partea ta... daca tie masina aia iti place, pe aia ia-o, dincolo de sfaturile altora. Alegerea nu se face doar pe criterii obiective ci si subiective. Daca am sta toti sa facem calcule probabil multi dintre noi am descoperi ca de fapt masina e o idee proasta si ca poti iesi mai ieftin de exemplu cu taxi sau masini inchiriate cand ai nevoie, insa cum spuneam, nu doar ratiunea conteaza. Daca tot dai o caruta de bani, masina aia trebuie sa iti si placa, sa iti faca placere sa o conduci.

 

Intre o masina care imi place insa e mai putin fiabila si una plictisitoare insa foarte fiabila eu as alege-o pe prima :) Masina plictisitoare e plictisitoare in fiecare zi, in timp ce masina nefiabila e nefiabila doar cand se strica. Insa daca are garantie, nu e chiar atat de dureros. Mai mult, masina plictisitoare e plictisitoare sigur, 100%, nu exista dubii, in timp ce masina nefiabila s-ar putea sa se strice, s-ar putea sa nu ... e vorba doar de probabilitati, nu de certitudini... mai pe scurt placerea (sau lipsa ei) e certa, insa fiabilitatea (sau lipsa ei) nu.

 

... si uite cum incerc sa pledez rational in favorea lipsei de ratiune :D

 

Desi pledezi pt frumusete, din pacate ai ales cea mai plictisitoare masina. E subiectiva frumusetea, dar 90% din populatia planetei iti va spune ca Superb e urat, chiar si Top Gear:

" Masina asta nu este plictisitoare in limitele normalului. Ci te arunca intr-un somn foarte foarte adanc. Si asta nu este deloc cool. " - se refera la Skoda Superb !

Probabilitate sau nu, unele masini precum Ceed/i30 au probleme la coloana de directive, pe la bielete.... etc... Si asta fiind bad design se aplica la toate masinile, deci sunt certitudini si mai putin probabilitati!

La i40 vom vedea cum e cu fiabilitate si compromisurile... La Avensis si Superb se stie mai bine pt ca sunt "vechi"

 

Nu strica sa te mai informezi(la trecut) cu garantia la Toyota si motoarele cu 16V si admisie variabila. Iar in viitor vino cu cifre reale pt GDI, nu presupuneri teoretice, ce se aplica la BMW(Vanos) de unde a inceput tehnologia.

Edited by andrelos

Share this post


Link to post

Admisia aia variabila are mai bine de 10 ani, da? De fapt mint, are jumatate de secol, e brevetata de fiat in 1960, si variatiuni pe aceeasi tema exista de muuulti ani.

Iar in forma actuala, in care si sincronizarea si deschiderea sunt variabile se face de 12 ani. Gata, e mainstream, toata lumea face din asta, la fel cum toata lumea face 16V sau au renuntat la carburator in favoarea injectiei in cretacic.

 

Despre consumurile "reale" ti-am mai spus, n-am nevoie sa imi povesteasca doi vecini despre ele. Nu dau doi bani pe parerile altora despre consum. uneori nu dau doi bani nici pe parerile mele despre consum :D Am un "gdi" si stiu ce poate la consum.

 

Daca tot ai adus vorba de informare si de alti constructori, vezi ca intre timp si BMW, si Mazda, si Reno sau VAG, cam toata lumea buna au trecut la "GDI" adica injectie directa (pastrand si distributia variabila, normal). Toyota inca a ramas la "valvetronic" (in europa) si de un an se lauda ca vor trece si ei, insa deocamdata cam pauza.

honda e un caz special, nu stiu ce e cu ei, cred ca sunt pe etnobotanice, insa pe piata europeana sunt la furat rau de tot. Au o oferta complet neadaptata pietii si au ajuns sa nu mai fie nici macar in primii 20 in vanzari...

 

Fii atent, eu n-am spus nicaieri sa cumperi "o masina frumoasa". Am spus sa cumpere "o masina care ii place".

Mie imi place si masina mea (asta cand nu ma enerveaza) Parerea mea este sa zicem mai apropiata de cea a tipilor de la Top Gear UK, si nu de la Top Gear Romania. Adica, "A masterpiece of high-quality engineering for ridiculously little money". Despre profesionalismul (si obiectivitatea) ziaristilor din Romania n-am chef sa comentez. Si oricum, singura parere care conteaza despre masina mea... e a mea. Am cumparat-o pentru mine, nu pentru Top Gear Romania.

Uite, lectura

http://www.topgear.com/uk/skoda/superb/verdict

Aceeasi top gear UK i-au dat premiul de "luxury car of the year" in 2009. Insa profesionistii de la top gear romania, la cat sunt de profesionisti, probabil au tradus cu google de pe undeva un articol despre modelul anterior, ala vechi, si, satisfacuti de o treaba bine facuta, au mai desfacut o sticla de spirt... da' cum ziceam mai bine nu comentez :D

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

GDI are si el 17 ani.

 

Consumul real la GDI tau e o alta poveste de consumul real la GDI de pe Hyundai/Kia. Eu te cred ca in teorie si pe TSI tau cifrele sunt bune. Dar care e consumul real la GDI Hyundai ?

 

Masina ta/mea e cea mai buna, cea mai frumoasa, normal ca ne enerveaza cand au probleme...

 

Asta cu luxury/premium/masterpiece se da cu dedicatie si nu o cred decat daca o vad/pipai. Asa cum am vazut pe buhnici ca noul Sorento e "aproape premium" desi realitatea e alta. Cum la TopGear au avut jumatate emisiune despre noul Kia Ceed ce imi inchipui ca a costat inimaginabil. Reclama vinde, masele cumpara si e posibil sa nu cumparam ce ni s-a promis (pentru ca vor sa ne vanda o alta masina in 3-5 ani).

Edited by andrelos

Share this post


Link to post

Sunt absolut de acord cu tine, și asta spun de la început.
Du-te, pipăie-le, miroase-le, testează-le, mergi cu ele, și ia-o pe cea care îți place. Nu te lua după mine, după buhici sau după top gear, gusturile tale pot sa fie diferite.
Injecția directa e chiar mai veche. A apărut în 60, a dispărut, a reapărut în 90 și iar a dispărut și abia acum pare sa se instaleze pe bune. Însă are niște avantaje clare fata de 'mpi' fie el și valvematic. Plus ca și gdiurile sunt și valvematic.

Probabil ca in '90 ar fi putut deveni mainstream.... daca se obosea cineva sa investeasca in ele. Insa in '90 toata lumea investea in diesel, care exploda in vanzari, asa ca timp de vreo 20 ani n-a dezvoltat nimeni benzinarele. Apoi treaba cu benzinarele dieselele se impute din cauza normelor de poluare si a disparitiei pomenilor fiscale, si lumea s-a reapucat sa dezvolte benzinarele. Unii s-au trezit mai repede (vw, bmw, fiat) altii o data cu plutonul (reno, ford, hyundai) inca nu s-au trezit inca (toyota, honda :D)

Strict referitor la tsi, motorul nou e schimbat destul de radical față de cel vechi deci cu fiabilitatea nu e încă foarte clar. Însă am înțeles ca acum și skoda da 4 ani de garanție asa ca a e poate un risc mai acceptabil acum.

Edited by bradone
am corectat:))
  • Like 1

Share this post


Link to post

Garantia Toyota = Garantia Hyundai = 5 ANI sau 160.000km !

 

Aproape adevarat

Garantia Toyota = 5 sau 160 000 km ( pt o lista de componente)

Garantia Hyundai = 5 fara limita de km -- aici e o lista cu cele care nu sunt incluse in acea garantie :)

Dupa cum am spus am avut Toyota si acum cred ca 100% e mai fiabila, dar e curios modul lor de a se promova. Cand esti atat de recunoscut intr-un domeniu (fiabilitate) sa ai genul ala de lista in care intra x componente si atat. ( iar garantia toyota cu 5 ani un romania a inceput acum vreo 3 ani) Iar Hyundai avea atunci 7 ( nu stiu exact cum arata atunci lista de garantia).

 

Legat de motoare si tehnologii, aici nu ma pricep tehnic dar pentru cineva care urmareste cat de cat piata si stie ca acum 6 ani erau cam aceleasi motoare(in romania ca in rusia au cu totul altele) ( nu zic ca au mai scos de exemplu de pe corolla cel de 2 l diesel ) un semn de intrebare tot apare

Share this post


Link to post

Ataseaza lista de componente la Toyota si apoi uita-te la lista de componente neincluse la Hyundai.

 

Ce este asigurat la Hyundai si la Toyota nu? Crezi ca e vreo diferenta?

 

Hyundai nu a avut nidiodata 7 ani, probabil te referi la Kia?

Toyota are 5 ani tocmai pentru a concura de la egal la egal cu Hyundai.

 

Motorizarile si dotarile unei masini sunt specifice unei tari. Romania e in UE nu e Rusia deci cererea pietii e alta(nu motoare diesel de 2- 2.2litri pe o Corolla). Asa e si la i40, nu poti sa alegi unele chestii...

Care e semnul de intrebare?

Edited by andrelos

Share this post


Link to post

La Hyundai in primul rand nu poti sa alegi motoarele cu adevarat faine :D Abia acum au binevoit sa aduca in Europa motorizarile turbo pe benzina pe sora-sa ProCeed GT... au venit si pe Veloster sau Genesis insa astea sunt masini de nisa (desi cel de 2L 275CP inca nu e disponibil), nu au vandut foarte multe. Mie mi s-ar fi parut interesant sa le pune pe I40 sau Sonata, ar fi avut o sansa in plus in lupta cu cei de la VAG. Am injurat marketingii lor cei geniali de nenumarate ori, inclusiv pe forumul asta... cat tre' sa ai alcoolemia incat pe Sonata sa aduci motorul de 2.4L si 190CP in locul celui de 2L 210 sau 270CP, are e si mai puternic, si mai putin taxat, si mai ieftin de asigurat?

 

Corolla nu vine in versiunea sedan la mine... sau cel putin foarte multi ani la rand nu au vrut s-o aduca, acum nu mai stiu. Iar la motorizari, cel putin la mine ai de ales doar doua motoare: diesel sau benzina :D Cate unul din fiecare si gata.

In schimb la mine au o foruma de garantie interesanta, ii spun ei "triple care". Timp de 5 ani nu platesti nimic, nici reparatiile, nici reviziile obligatorii, sunt gratis si alea (adica incluse in pret, de fapt). Asa e o chestie interesanta pentru cei care considera garantia doar un pretext sa te jumuleasca la revizii. La skoda as fi putut opta pentru chestia asta insa costa mai mult decat face... aveau un sistem "my way", plateam 70€/luna si aveam incluse reviziile + extensie de garantie la 4 ani. Insa distractia asta costa 3300€ in total, iar o revizie e vreo 300 si cel putin pana acum pe reparatii n-am dat nici jumatate...

Share this post


Link to post

La toyota din pacate nu mai am cartea - deci nu am ce sa mai postez. - iar acum 5 ani cand am luat eu masina era de 3 ani

Eu nu am zis ca sunt diferite ci cum a fost pusa in practica aceasta garatie. Din punctul meu de vedere pt un cumparator ( mai ales nu foarte priceput la tehnica) e mai simplu sa aiba o lista clara de componente care nu sunt grantate. ( Doar parere personala)

Cu km iarasi - Hyundai poate sa ofere fara limita de km (avand si motoare noi) iar cei de la Toyota nu

Legat de 7ani garatie la Hyundai , un simplu search pe google te va lamuri ca au avut asa ceva

Share this post


Link to post

Nu cred ca e atat de simpla chestia cu lista de componente garantate. Pentru ca problemele pot fi de doua feluri - defecte de fabricatie, de conceptie etc sau uzura (normala sau anormala). In principiu la defecte de fabricatie sau de conceptie sunt garantate toate componentele, chiar si cele considerate consumabile. Un disc de frana (sau un ambreiaj) uzat nu e acoperit de garantie de multi constructori, insa unul crapat da. Uzura e datorita uzurii si din vina soferului ("vina" cu sau fara ghilimele), iar defectele sunt din vina constructorului.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

Astazi am facut si eu un drive test cu Hyundai i40 1.7 crdi 136 Cp Supreme. Am ramas surprins placut de masina asta.

Plusuri :

- cum arata masina la exterior si interior

- antifonare buna

- suspensie independent spate

- motor vioi si cu un consum bunicel

- dotari bune la varianta de top

- pret bun (acum au redeucere de 5000 de euro) varianta de top 24600 de euro

- suspensie reglata pentru confort chiar si cu roti pe 18 nu zdruncina ( spre deosebire de Skoda Octavia 3 la care iti pleaca pietrele de la rinichi si cu roti pe 16 )

- ledurile de efect

- pozitia la volan foarte buna

- garantie f buna

- asistenta rutiera 5 ani moca

- distributie pe lant

- revizii la interval de 30.000 de km sau 2 ani

- sistem de climatizare eficient

Minusuri :

- plastice cam tari la interior

- capacul portbagajului are un sistem de inchidere problematic din cauza "balamalelor" care, cand inchizi vor lovii cu siguranta in bagaje atunci cand ai portbagajul plin

- sonorizarea cam slabuta poate acel subwoofer la varianta de top mai modifica ceva

- senzatie de parbriz subdimensionat

- butonul de dezaburire luneta montat neispirat pe partea pasagerului

In general masia este OK si o voi lua in considerare atunci cand voi decide sa schimb masina. Inca nu ma grabesc cu acest lucru din 2 motive masina mea sufera ca este euro 3 nu am platit in septembrie 2006 taxa pe ea si acuma taxa de prima inmatriculare este de 1600 de euro deci trebuie sa las la pret puternic . Daca mai asteptam cu achizitionarea ei pana in ianuarie 2007 aveam euro 4 plateam taxa de 150 de euro si eram boier acuma. Al doilea motiv nu mai vreau sa repet greseala din 2006. Din ianuarie 2014 toti producatorii sunt obligati sa treaca la norma de poluare euro 6 asa ca nu cumpar euro 5 la sfarsit de drum. Se trezeste o eminenta cenusie peste cativa ani si inventeaza alte taxe aberante .

  • Like 1

Share this post


Link to post

revizii la interval de 30.000 de km sau 2 ani

- asta e vrajela-- au un pliant eronat astia de la Hyndai Romania. Iar dealarul vinde gogoasa iar cand vine cartea service surpriza

-reviziile sunt la 30.000 sau un an

Share this post


Link to post

@Teodoreanu

Eu sunt destul de circumspect in privinta dieselelor Euro6. Astept intai sa le ia altii, pe urma mai vad. Ma tem sa nu fie mai scumpe, mai slabe si cu consum mai mare ca sa reuseasca sa evite emisia de nox. Sau poate or sa triseze (ca de obicei as zice) folosind o harta motor pentru test si alta pentru "realitate" si or sa mearga foarte bine :D

 

@Nadgob

La mine a fost invers, cand am comandat masina reviziile erau la 1an/15kkm si 3 luni mai tarziu cand a venit erau la 2ani/30kkm. Chiar am fost curios daca au schimbat ceva sau e marketing pur.. si au schimbat specificatia la ulei, au trecut la long life.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...