Jump to content
littlefox

Probleme

Recommended Posts

Salutare!

 

Astazi mi-am facut curaj si am spalat masina. Dupa iarna asta, pentru ca mai atinsesem usor maldarele de zapada, ma asteptam sa gasesc niste urme de zgarieturi.

 

M-a luat capul cand am vazut cate si cat de urate sunt zgarieturile pe ea :((( Mie totusi mi se pare ciudat faptul ca zgarieturile fie sunt pe verticala (poza1), fie sunt in adancime (poza3).

 

Oricare ar fi cauza (desi ma indoiesc eu ca am atins-o in atatea locuri), credeti ca se poate remedia problema?

 

Multumesc!

 

 

post-31181-052565900 1331479349_thumb.jpg

post-31181-069326300 1331479353_thumb.jpg

post-31181-096891700 1331479355_thumb.jpg

Edited by luciandu

Share this post


Link to post

Salut am un Hyunday de un an si am 14400 Km , singura problema ( pe care am sa o spun miine in service la revizie ) este ca porneste automat aerul conditionat cind dau drumul la ventilator si trebuie sa-l inchid de fiecare data.

 

In rest sunt multumit de ea.

 

Asa porneste la majoritatea masinilor cu ac. Cu AC pornit se dezabureste parbrizul mult mai repede. Daca te deranjeaza, schimba pozitia butonului care orienteaza coloana de aer, sa sufle pe parbriz/picioare. Nu se va mai aprinde.

 

Salutare!

 

Astazi mi-am facut curaj si am spalat masina. Dupa iarna asta, pentru ca mai atinsesem usor maldarele de zapada, ma asteptam sa gasesc niste urme de zgarieturi.

 

M-a luat capul cand am vazut cate si cat de urate sunt zgarieturile pe ea :((( Mie totusi mi se pare ciudat faptul ca zgarieturile fie sunt pe verticala (poza1), fie sunt in adancime (poza3).

 

Oricare ar fi cauza (desi ma indoiesc eu ca am atins-o in atatea locuri), credeti ca se poate remedia problema?

 

Multumesc!

 

 

Ciudat. Eu am patit asa la bara spate. Zgarieturi superficiale, exact sub hayon, ca si cand as fi bagat lucruri in portbagaj care au atins bara. Dar de abia am deschis hayonul de vreo cateva ori iarna asta. Nici idee sa il ating.

Share this post


Link to post

E posibil sa fie de la gheata...

 

 

Da, nu m-am gandit la asta.

Share this post


Link to post

Din pacate nu e prima data cand aud ca vopseaua la Hyundai(a mea inclusa) e printre cele mai proaste...

Share this post


Link to post

La mine e a doua iarna. Nu am gasit nicio zgarietura. N-am fortat cu racleta nici macar pe parbriz. A fost gheata pe ea, strat mare. Am lasat sa se topeasca de la sine.

Share this post


Link to post

Nu cred ca este vopseaua proastra.Ce te face sa afirmi asta?:dontknow:

Share this post


Link to post

Sunt membru si Hyundai Club Italia. Multi posesori de i20(si nu numai) au notat ca, in numai doi ani circa, vopseaua a inceput sa se decoloreze in mod diferit pe partile de plastic si tabla. In plus, vopseaua se "sterge" la cea mai mica atingere(asta am descoperit-o din pacate si eu)

Share this post


Link to post

Eu am urmatoarea problema care a aparut la 2 saptamani dupa achizitie: scartaie ambreiajul cand iti e lumea mai draga. Nu e ceva constant. sunt zile in care scartaie si zile in care nu are nici o problema si nu am reusit inca sa gasesc vreo corelatie cu vremea/temperatura/etc. Nu am ajuns inca in service sa vad care e problema. m-am gandit sa intreb la prima revizie. A mai avut cineva problema asta? si daca da, cum a rezolvat-o?

Share this post


Link to post

Am o intrebare referitoare la practici de conducere. Cand faci parcari si dai repede de volan si faci cursa maxima si esti oprit brusc pt ca ai dat la maxim tare pana se opreste volanul, pot sa apara cumva probleme la directie? Sau care e mai exact mecanismul care te opreste cand e cursa maxima stanga/dreapta?

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

Mecanismul in principiu e simplu,cand rotesti volanul, un senzor de cuplu da comanda la un motoras electric,care la rindul lui printr-un mecanism servo da comanda la roti.E un fel de sistem folow me,tu rotesti volanu,motorasul invirte sistemul servo instantaneu.Nu ma pricep prea bine si nu stiu ce se intimpla la rotirea totala a volanului,dar banuiesc ca are vreun senzor de protectie.Oricum e bine sa eviti totusi rotirea totala a volanului,stii doar ca masinile astea au probleme la coloana de directie(i30 si accent).Deocamdata la noi nu s-au semnalat probleme.Uite cum arata coloana de directie la i20.

post-31869-058781400 1337104599_thumb.png

Edited by Hohaele

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. Da, evit, ca nu e prima data cand se intampla si tot zic ca nu mai fac, dar cand cineva asteapta dupa tine sa faci o parcare laterala ingusta, e inevitabil. Dar ma gandesc ca daca nu e de dorit chestia asta, atunci ar avea un fel de protectie pentru a opri cursa volanului mai repede decat trebuie, nu? Sau o proiecteaza dinadins :D:)) pentru a se pune ca si "consumabile"...

Share this post


Link to post

Buna ziua.Am si eu o problema cu i20-ul meu.Acum am 13500 km, dar undeva de pe la 11000 km am inceput sa aud un scartait metalic enervant de la roata stanga fata.Am intrebat un prieten si a zis ca in santul de la placuta e posibil sa fi intrat pilitura metalica si ca atinge discul.Am fost la tiriac auto brasov si au confirmat acest fapt si mi-au zis ca nu face obiectul garantiei si ca trebuie sa platesc pentru curatare.Sincer mie nu mi se pare normal.Oricum o sa astept pana la revizie.Si apropos de revizie, de ce la tiriac auto trebuie sa platesc 700 ron pentru prima revizie iar la service-ul autorizat din sibiu doar 400?De unde diferenta asta?Se merita sa fac revizia la sibiu?Sunt ok?

Share this post


Link to post

salutare colegi.

Am si eu un hyundai i20 cu 13000km in bord dupa aproape 2 ani.

Pot sa va spun ca la inceput am fost foarte incantat, ceea ce e si normal, insa acum incep sa-mi schimb parerea despre aceste modele i20.

Problemele pe care le am eu dupa 1 an si 4 luni sunt:

 

1. pe parte de plastic bord - super nasoale - in zona pasagerului deja se vede forma airbagului;

2. tot la airbag pasager a aparut o denivelare ca si cum cineva a apasat cu podul palmei pe bord ramanand forma acestuia;

3. la sistemul de inchidere porbagaj - daca blochez sau deblochez usile se aude o caraiala ca si cum ai zice ca motorasul ala mai are o chemare si e gata;

4. tot pe parte de plastic, chiar in zona volanului se vad imperfectiuni de nuanta a plasticului - si lucios si mat.

5. sistemul de prindere al scutului metalic - o mare porcarie - cred ca de asta nici nu vine echipat din fabrica cu el.

6. plasticul din zona portierelor - locul de unde reglezi oglinzile sau geamul - foarte pacatos - daca ai un inel, vergheta pe deget...efectele negative apar chiar din primele 2 saptamani de la achizitionare.

 

Credeti aceste probleme vor fi rezolvate pe garantie?....cu siguranta ca nu.

 

In rest, pentru moment nu am ce sa-i reprosez.

 

Buna ziua.Am si eu o problema cu i20-ul meu.Acum am 13500 km, dar undeva de pe la 11000 km am inceput sa aud un scartait metalic enervant de la roata stanga fata.Am intrebat un prieten si a zis ca in santul de la placuta e posibil sa fi intrat pilitura metalica si ca atinge discul.Am fost la tiriac auto brasov si au confirmat acest fapt si mi-au zis ca nu face obiectul garantiei si ca trebuie sa platesc pentru curatare.Sincer mie nu mi se pare normal.Oricum o sa astept pana la revizie.Si apropos de revizie, de ce la tiriac auto trebuie sa platesc 700 ron pentru prima revizie iar la service-ul autorizat din sibiu doar 400?De unde diferenta asta?Se merita sa fac revizia la sibiu?Sunt ok?

 

Salut, parerea mea este sa mergi si sa-ti cureti placutele....o poti face in orice service nu trebuie sa mergi la reprezentanta.

Daca astepti pana la revizie s-au putea sa trebuiasca sa schimbi discul de frana mai repede decat ar fi normal.

La tiriac auto prima revizie a costat 730 - filtru aer, 2 buc filtre polen, filtru ulei, ulei - pretul variaza foarte mult de tipul de ulei pe care il alegi.

Eu iti recomand mobil 5w30 sau 0w40 dar asta e foarte scump. Cei din service opteaza pentru 5w40 pentru ca este mai ieftin dar e si mai prost.

In rest ce sa zic fa si tu o comparatie si vezi daca e normal ca manopera pentru prima revizie sa coste 209+TVA!?

Si nu accepta sa-ti lasi masina nesupravegheata de tine pe timpul reviziei.

Share this post


Link to post

am fost la service si au suflat placutele si discurile.Acum tot scartaie,dar parca nu asa de tare.cred ca placutele sunt proaste,dar nu cred ca o sa mi le schimbe pe garantie.sa vad cum va fi dupa revizie.m-am hotarat sa o fac la sibiu.

Share this post


Link to post

Cu siguranta nu fac obiectul garantiei, fiind incadrate la categoria "consumabile", la fel cum este dealtfel si ambreajul, becurile, etc. Incearca lucrul manual indicat anterior, nu ai ce pierde, mai rau de atata nu poate fi. Poate sunt prea stransi etrierii si din cauza asta iti "canta".

Share this post


Link to post

Salut,

Am observat ca antigelul e langa liminta minima, a fost reumplut vasul acela acum 1 an de zile cand am fost la ultima revizie si as vrea sa stiu cum pot sa completez sa-l aduc la un nivel intre minim si maxim. A mai ramas in sticla de anul trecut de cand au completat cei de la service, dar nu stiu cum trebuie pus: mai trebuie diluat cu apa sau nu? Pe sticla scrie asa: Rheinol GW-11 Antifreeze Konzentrat. Pe eticheta scrie mai multe randuri de exemplu: antigel 35% apa 65% pentru -22 grade Celsius. Acum va intreb, pot sa pun apa de la robinet :rolleyes: sau chiar pot sa-l torn asa, fara sa-l mai diluez cu apa? (nu de alta dar nu vreau sa faca gaura in radiator sau mai stiu ce).

Multumesc pentru raspunsuri.

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

Si eu am completat cu alta marca de antigel. Scrie pe el proportiile. Cu apa distilata din comert.

 

Eu am 25 000 km. Sunt multumit de masina. Chiar si-a dat drumul bine. Am avut si eu scartaiturile la ambreiaj cand dadeam cu spatele. Nu mai face demult. A avut cativa greierasi. Au trecut.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. La mine nu a mai facut cand dau cu spatele, dar persista problema cu scartaitul volanului la viteza cand fac parcare. O sa le zic cand o duc la revizie, plus ca se aude cum spunea un membru pe aici acum cateva posturi un carait al motorasului pentru inchiderea centralizata, prin spate pe undeva, ori portbagajul, ori o usa de pe spate, plus ca daca schimb din 1->2 imi caraie, doar daca dau de schimbator incat freaca pe mantinela sa zic asa. Ma gandesc ca nu e normal, din moment ce canalul ala de ghidaj e acolo pus ca sa pot face ce vreau pe cursa aia.

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

La serviciu discutam mult despre masini, fiecare despre ce are. Avem o gama mare de marci. Si Nissan, si Toyota, si Dacia, si Renault....au ceva ciudatenii. Lupta de piata ii face pe toti sa scada calitatea. La un moment dat daca vrei sa iei o masina noua cu bani limitati nu prea stii ce sa mai cumperi.

Share this post


Link to post

La multi ani si cat mai multi kilometri fara probleme de niciun fel va doresc!

 

Nu stiu in orasele voastre cum e in perioada asta, dar in Iasi a fost foarte frig noaptea trecuta. Azi am iesit cu masina si am constatat un scartait destul de deranjant cel putin in roata din stanga fata (la franarea usoara si la viteze mici, de la 30-40 la ora). Franarea la viteze mari n-am incercat-o la cum arata strazile pe aici, iar ABS-ul sigur nu e, ca n-am franat nici puternic si nici pe gheata (ca nu am chef sa ma duc sanie).

Am 7000 de kilometri in bord si frana a fost pe cat posibil menajata, conduc destul de calm si defensiv.

 

Pareri? Sa se fi dus placutele asa de repede? Sa fie de la mizerie/zapada/antiderapant si placutele ecologice? Ar trebui sa-mi fac griji si/sau sa ma duc in service?

Share this post


Link to post

Salut,

La mine se aude un fel de cloncanit daca nu merg cu ea dupa ce ploua de exemplu, dar dupa ce merg dintr-un cap in celalalt al orasului (frane normale) isi revine, dispare zgomotul.

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

La multi ani si cat mai multi kilometri fara probleme de niciun fel va doresc!

 

Nu stiu in orasele voastre cum e in perioada asta, dar in Iasi a fost foarte frig noaptea trecuta. Azi am iesit cu masina si am constatat un scartait destul de deranjant cel putin in roata din stanga fata (la franarea usoara si la viteze mici, de la 30-40 la ora). Franarea la viteze mari n-am incercat-o la cum arata strazile pe aici, iar ABS-ul sigur nu e, ca n-am franat nici puternic si nici pe gheata (ca nu am chef sa ma duc sanie).

Am 7000 de kilometri in bord si frana a fost pe cat posibil menajata, conduc destul de calm si defensiv.

 

Pareri? Sa se fi dus placutele asa de repede? Sa fie de la mizerie/zapada/antiderapant si placutele ecologice? Ar trebui sa-mi fac griji si/sau sa ma duc in service?

 

Salut,

 

La 7000km nu au cum sa se uzeze in halul asta placutele.

Ori sunt discurile putin ruginite (daca nu se circula cu masina vreo 2 zile si inainte a fost apa pe sosea)- in cazul asta dupa ce ai facut 50m nu mai scartie.

Ori ai ceva mizerie/ nisip ceva.

Sau mai poate fi de la tipul de placuta.

Daca persista problema asta atunci trebuie mers la un service. De la o pietricica intrata in etrier iti poate distruge discul de frana.

 

O zi placuta !

Share this post


Link to post

Salut,

Vreau sa pun intrebarea: unde se afla mai exact discul de ambreiaj? Va intreb deoarece in cateva cazuri mi-a mirosit foarte ciudat de sub capota, cam din partea stanga a motorului, dar si din spatele lui, mai inspre parbriz, a plastic incins nu stiu cum sa-i zic si nu doar dupa o parcare, ci si chiar atunci cand am mers cu a 2-a cautand o parcare...M-am uitat pe sub masina si s-ar parea ca cutia de viteze e sub acumulator, transversal, insa nu sunt sigur. Mirosul acela e amplificat si de turbocompresor acesta fiind si foarte fierbinte (am 1,4CRDi). Sincer nu stiu cum sa o mai conduc, ba chiar am incercat sa plec doar din ambreiaj pentru a evita turarea si astfel frecarea discului mai accentuata. Daca i-mi puteti descrie unde se afla mai exact (sub ce parte a motorului, in stanga, dreapta) discul de ambreiaj, pentru a rezolva "misterul". Tehnica proasta de condus zic ca nu am adoptat, dar mai stii? Oricum mi-ar prinde bine o pozitionare cat mai exacta a ambreiajului in compartimentul motor.

Merci.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...