Jump to content
littlefox

Probleme

Recommended Posts

eu nuh am asa ceva .. dar nuh cred ca e cineva care are ..

Share this post


Link to post

Nici eu nu am, si sincer, nici nu-i vad rostul. Nu are sub capota vreo "bestie" de 2000cmc sa deranjeze :)

Mai bine ar fi antifonat mai bine partea dintre roti si habitaclu, ca se aud pneurile de te doare capul...

Edited by Hadrianvs

Share this post


Link to post

Am o nelamurire,cred ca mi-a tras teapa dealerul la modelul de i20,astazi am dat roata spate jos sa vad ce tip de janta are si vad ca frana spate este cu tambur,nu cu disc.L-am sunat si a zis ca cele de 100cp au disc pe spate.Poate o am si cu euro4,cu toate ca a zis ca este cu euro5.Pe placuta din dreptul usii soferului,scrie i20 L si ceva cu 2007/46

Edited by marian57

Share this post


Link to post

Multumesc,am verificat si eu la cartea de identitate,E5/2011.Ce frane ai pe spate?Disc sau tambur?

Edited by marian57

Share this post


Link to post

Salutare,

in ultima vreme am observat o usoara vibratie, abia vizibila a volanului atunci cand franez. Aceasta vibratie nu apare atunci cand franez foarte usor, si nici atunci cand apas mai tare pedala (pana cand intra in functiune ABS-ul). Am fost la o vulcanizare, am egalizat presiunea si echilibrat rotile, vibratia tot apare. Daca iau mainile de pe volan, masina merge in linie dreapta cand franez, chiar daca volanul vibreaza. De asemenea, merge drept si cand accelerez sau o las pe liber. Suspectez discurile de frana dar totusi masina are aproape 9000 km. Voi ce parere aveti? A mai avut cineva aceasta problema?

Share this post


Link to post

Sunt sigur discurile de frana. Am avut si eu aceeasi problema si s-a rezolvat in garantie prin inlocuirea acestora.

Share this post


Link to post

@marian57: sincer nu stiu pe ce sunt...nu ma am cu mecanica...m-am uitat pe spate si sunt discurile la fel ca cele pe fata, dar sabotii de frana sunt mai scurti...deci or fi pe tambur ptr ca pe fata clar ca sunt pe disc..eu ce iti pot spune e ca difera...aveam si eu o intrebare in sensul asta, adica atunci cand pui frana cu pedala iti franeaza si rotile de pe spate? Sau sabotii aia sunt activati doar de frana de mana? Si inca ceva...in ce consta diferentele dintre o frana pe tambur si una pe disc? Ca doar si pe fata si pe spate are discuri :)...intreb, dupa cum am zis nu ma intereseaza mecanica...

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

De regula se pun discuri pe spate la masinile de viteza cu motoare puternice,dar am vazut discuri pe spate si la i10,am un i10 in fata blocului.Cand pui frana,se actioneaza pe toate rotile,numai la frana de mana se actioneaza pe spate.Distributia fortei de franare se face inegal,mai mult pe fata.

Daca ai la fel si pe spate si pe fata,adica vezi discul de frana lucios cum este pe fata,inseamna ca franele pe spate nu sunt pe tambur,sunt pe disc,mai bine.

Nici eu nu sunt mecanic.

Edited by marian57

Share this post


Link to post

Pai cam asa ceva..sunt cam la fel...ma uit maine mai bine...inca ceva...am postat pe aici mai demult in legatura cu un miros :) . Vreau sa zic ca acuma cred ca era de la discurile de ambreiaj. Ce vreau sa zic cu asta: intrebare. Tie la 2500rpm cu viteza 1 cati km/h ai? dar cu a 2-a? Mie undeva la 20km/h si 40km/h. E ok? Intreb ptr ca simt un fel de alunecare cand accelerez, mi se pare ca mai scapa ceva :) .

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

m-am uitat la turometru in viteza a 4-a,ca sa nu depasesc 60Km/h in urban,sta aproape de 2000rpm/60Km/h.Am sa ma uit si la vitea 1 si la 2-a.Daca simti alunecare,trebuie sa ai si miros,la dacie era rulmentul de presiune,acum ambreajul este hidraulic.Si eu ma obisnuiesc cam greu cu ambreajul,pentru-ca tine prea sus.

Am vrut sa fac comanda de jante cu aliaj,dar cand am vazut ca am tambur pe spate,m-am razgandit pentru-ca se vede urat si rugineste in timp,trebuie vopsit des.

Nu stiam eu de unde mi-a facut dealer-ul reducere,fara discuri pe spate si fara roata de rezerva,promise.Bine ca este euro5,mai plateam si 1800lei la a trea rata de leasing daca era euro4,acum o sa platesc 280lei.

Edited by marian57

Share this post


Link to post

Roata de rezerva nu am primit nici eu, doar "kit de pana"...e un fel de compresor , manometru nu am vazut sa aiba, nu stiu daca trebuie sa-l cumpar separat ca sa vad cat aer trebe sa bag in cauciucuri. Inseamna ca tu ai benzina de iti sta la 2000rpm/60km/h...la mn are cam 1700rpm/60km/h, eu am diesel.

Merci pentru raspunsuri,

Toate cele bune.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. In septembrie voi face revizia de 2 ani si le voi spune de aceasta problema.

 

Pentru a vedea daca patineaza ambreiajul se poate face urmatorul "experiment". Se merge in treapta a III-a cu 50, max. 60km/h. Mentinand pedala de acceleratie apasata la nivelul deplasarii cu aceasta viteza, se apasa si pedala de ambreiaj. In acel moment motorul va incepe sa se tureze. Cand motorul ajunge pe la 5000rpm se ia brusc piciorul de pe pedala de ambreiaj, pe toata aceasta perioada de timp pedala de acceleratie e apasata ca pentru mersul cu 60km/h. Daca masina smuceste, atunci discul de frictiune este bun, nu patineaza, daca in schimb motorul coboara lin in turatii, fara a smuci masina, inseamna ca discul de ambreiaj e tocit si patineaza. Nu repetati de multe ori testul deoarece solicita mult ambreiajul.

Share this post


Link to post

Cine a montat scut,ce probleme a intampinat? Ii multumesc lui corindb pentru sfaturi.Eu vreau sa-l montez singur,dar nu sunt lamurit daca trebuie sa dau jos aparatorile din plastic din laterale.

Share this post


Link to post

De 2 zile am o problema ciudata. Masina are un troncanit metalic undeva spate. Am scos tot din portbagaj. M-am uitat la toba. Si nu face decat la unele denivelari. La cele mari deloc. M-am programat totusi la service.

Share this post


Link to post

Ceva de genu am intampinat si eu...dar se aude foarte rar...deocamdata nu am luat masuri in privinta asta sa cercetez de unde vine, desi cred ca vine din partea dreapta spate.

Sa ne tii la curent ce ai facut in privinta asta.

Share this post


Link to post

Am fost la service. Da, scutul se misca. La schimbarea uleiului mi l-a dat jos si mi l-a pus prost. Oricum sistemul de prindere la i20 e nasol.

Share this post


Link to post

Scut pus de tine? ptr ca eu nu am asa ceva(nu am customizat-o masina cu nimic de cand am luat-o). Inseamna ca la mine e altceva..oricum la gropile din RO nu ma mir ca trebe ceva schimbat pe acolo(roti, amortizoare), desi fac slalom printre guri de canale si incerc sa nu dau in gauri dar mna..se mai intampla..

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

Prima data la o luna de cand am luat masina, scutul a fost montat bine. La schimbarea uleiului la dat jos si l-a pus prost. In spate se prinde greu scutul.

Share this post


Link to post

Revin cu problema cu vibratiile pe franare. Dupa cum spunea si Cristifull, intr-adevar au fost discurile de frana. Problema a fost rezolvata pe garantie la revizia de 2 ani. Spre dezamagirea mea, nu mi-au inlocuit discurile ci le-au "rectificat".

Share this post


Link to post

Salut am un Hyunday de un an si am 14400 Km , singura problema ( pe care am sa o spun miine in service la revizie ) este ca porneste automat aerul conditionat cind dau drumul la ventilator si trebuie sa-l inchid de fiecare data.

 

In rest sunt multumit de ea.

Share this post


Link to post

Asa imi face si mie...dar doar daca este pusa ventilatia pe la parbriz sa sufle, intra AC pe on singur..asa facea de cand am luat-o...nu intra intotdeauna de ex intra prima data si daca il inchid si inchid si ventilatia si o mai deschid o data nu mai intra si AC...chiar daca dau pe cald...deh...asa e facuta...cel putin asa a fost din fabrica, stiu sigur ca asa facea si inainte...

Share this post


Link to post

daca ventilatorul este pus doar pe dezaburire parbriz porneste si la i30, este setat asa ca sa iti dezabureasca mai repede parbrizul.

Share this post


Link to post

Salut am un Hyunday de un an si am 14400 Km , singura problema ( pe care am sa o spun miine in service la revizie ) este ca porneste automat aerul conditionat cind dau drumul la ventilator si trebuie sa-l inchid de fiecare data.

 

In rest sunt multumit de ea.

doar la dezaburire porneste automat AC.

cand invarti spre dreapta pana la capat rotita de la zonare aer(rotita stanga) atunci iti porneste dezaburirea si implicit aerul conditionat.asa este la toate masinile chiar si la cele cu climatronic.Daca nu vrei sa mai mearga AC pe dezaburire..apesi butonul 'micut' de deasupra ei si-l inchizi.

Edited by daniel79

Share this post


Link to post

Merci , si in service mi-au spus la fel , in plus mi-au zis ca e o functie de protectie a pompei de aer conditionat ( sau a instlatiei - nu mai stiu ), de aceea porneste din cind in cind cind dau drumul la ventilatie ( nu neaparat pe dezaburire ). Cer e ca nu prea am folosit aerul anul asta.

 

Multumesc de raspunsuri

Edited by mariusda

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...