Jump to content
littlefox

Probleme

Recommended Posts

Multumesc. Acum sper sa gasesc usor la magazine Aral verde. Am citit pe net despre el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a spus cineva de la un service Hyundai din tara sa completez cu MOBIL albastru. Sincer nu-mi dau seama exact ce culoare este, verde deschis sau albastru deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Aseara mi s-a intamplat ceva foarte ciudat si destul de nelinistitor. Am oprit la trecerea de pietoni, le-am dat prioritate, apoi am dat sa plec ...am bagat I-a, apoi schimbatorul a luat-o razna in sensul ca incepuse sa se miste parca voia sa sara din a I-a :| ...ori nu am bagat bine si s-a carait...apoi cand am ajuns acasa (300m de la trecerea de pietoni )am facut parcare cu spatele, nu am frecat-o mult acolo, dar cand sa ma dau jos simt un miros de ars, de cauciuc ars nu stiu cum sa explic. Ma dau jos, si ma duc in spate. Roata din dreapta spate mirosea a ars, venea pe acolo pe la janta. Am mirosit si pe la celelalte 3 roti, dar nu era acel miros deloc. Am deschis capota(nu am vazut mare lucru, era noapte) dar nu mirosea nimic, poate un pic deasupra de la ventilatorul de la radiator...in rest nimic...oare a mirosit aasa a ars pentru ca s-a carait acolo? Se poate ca sa fi venit mirosul de la cutia de viteze?(ma gandesc ca teava de esapament cum trece prin spate dreapta pe langa roata). Nu stiu ce sa zic.... De service sa merg din nou la baieti mie ...ptr ca am mai fost cu cutia de viteze, or zis ca-i bine:))(posturi mai sus).

Ms anticipat. Astept raspunsuri.

Edited by littlefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu se fi blocat o placuta de frana la roata din dreapta spate... de la cutie nu vine miros de ars, eventual de la ambreiaj si il simti in toata masina inclusiv in habitaclu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asa ma gandeam si eu. Dupa aceea am mai facut o tura cu ea, am mers cu a II-a mai tare un pic (2250rpm, e diesel 1,4 16V), am mai pus frana dar nu s-a mai simtit mirosul. Da, in toata masina am simtit mirosul de ars, dar nu atunci cand s-a intamplat faza cu schimbatorul, ci cand sa ma dau jos din ea. Chestia e ca numai la roata spate dreapta s-a simtit mirosul, ca nu am mers eu atat de tare incat sa fuga mirosul din fata in spatele masinii :)) nu-s chiar Speedy Gonzales.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din seara asta nu se mai aprinde ledul indicator de la sistemul de alarma, cel de pe bord. Sa se arda in 2 luni? Ce sa fac, sa-l inlocuiesc sau sa ma duc la service? Parca nu m-as duce pt un fleac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ledul indicator de la sistemul de alarma" - te referi la imobilizare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Am montat alarma in service la Hyundai. Functioneaza bine. Dar ledul indicator de pe bord nu mai clipeste deloc cand o armez. Prima mea banuiala e ca s-a ars.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alarma ta nu este acoperita de garantie Hyundai si trebuie sa mergi dealer sa vezi ce firma a montat alarma. :)

 

Nu este o problema a masinii in sine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. Am montat alarma in service la Hyundai. Functioneaza bine. Dar ledul indicator de pe bord nu mai clipeste deloc cand o armez. Prima mea banuiala e ca s-a ars.

 

Daca alarma este montata in Service Hyundai reprezentanta oficiala atunci ai garantie in continuare. In momentul in care s-a montat alarma ce-i de la service au preluat garantia pe instalatia electrica a masinii. Eu am montat alarma la DAB vitan, si asa mi-au zis ce-i deacolo.

 

Du-te cu ea in service, cat nu expira garantia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am studiat mai in amanunt problema cu alarma. Ledul e stins si alarma nu functioneaza. Inchiderea centralizata cu telecomanda merge. Farurile clipesc. Dupa ce am citit manualul, m-am gandit ca exista posibilitatea dezactivarii partii de securitate. As incerca activarea ca in manual, dar nu stiu unde e butonul valet. Poate e doar atat. Daca nu, e de la alimentarea cu curent, banuiesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o "problema".....e un pic de ras dar masina ori este foarte silentioasa ori in Barlad sunt numai oameni surzi :)

Merg pe stradute cu masina la 1 m de ei si nu schiteaza nici un gest... Ori e de la vreme: caciuli groase, vata in urechi etc.

De asemenea astazi am avut primul incident: a intrat unu cu un Rav 4 in mine....un pic in aripa ( e greu sa iesi de pe trotuar cu spatele si sa te mai si asiguri...) Partea buna e ca nu am patit nimic spre mirarea mea care am vazut ca rav-ul sa oprin in mine.

 

Pentru alarma cel mai indicat este o vizita in service ( unde ai instalat alarma). Poti avea probleme destul de serioase (din cate stiu alarma se leaga si la calculatorul de comfort).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei drept masina e foarte silentioasa, pe mine ma streseaza claxonul..scoate un sunet de cacao :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu ii pun goarna la vara .. astept sa se incalzeasca si sa ma bag la modificari` :)) my i20 is`under construction :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost cu masina pt alarma in service. M-au lasat cu ochii in soare. Cica s-a resetat. A reconfigurat-o. Merge, dar ledul de pe bord nu se aprinde. Nu au stiut ce raspuns sa imi dea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dute peste ei din nou. Daca e in garantie trebuie facuta "ca noua". Va intreb o chestie ciudata legata de presiunea in pneuri. Am fost si cu ea la vulcanizare de curand, au verificat rotile pe fata si spate si aveau presiunea bine la 2.2atm. Acum cand m-am uitat azi inainte sa plec iar mi se pareau desumflate, in sensul ca e cauciucul iesit inafara destul de mult, dar cauciucul ruleaza pe toata suprafata, pe acolo unde sunt "florile", santurile sa le zic asa. Probabil am sa atasasez ceva poze, sper sa atasati si voi poze cu pneurile ca sa ma pot edifica. Astept pareri.

Edited by littlefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alege oricare (sau mai multe) din variantele de mai jos si vei gasi elucidarea misterului:

 

- ventil nestrans

- anvelopa intepata

- "atentie" din partea unor "binevoitori"

- cand ai ajuns cu masina la vulcanizare, aveai deja presiune crescuta in anvelope datorita rulajului. Ei au bagat pana la 2.2, dar dupa ce ai lasat masina pe dreapta, presiunea a scazut in mod normal. Nu degeaba se recomanda ca verificarea presiunii in anvelope sa se faca in primii 5 km de cand ai pornit masina sau nu mai mult de 30 minute de condus.

 

Tratamentul e simplu: oricare ar fi cauza, te duci la vulcanizare din nou, din pacate.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de raspuns. Inca ceva. Revin cu partea ciudata cu mirosul. Mai inainte am venit din oras si partea cu mirosul pe langa roti l-am simtit din nou, prima data in habitaclu. M-am dat jos si am deschis si capota, de acolo se simtea prea putin, mai mult se simtea a cauciuc ars la rotile amandoua din spate. Nu stiu ce sa zic. Am mai citit pe aici si ceva cu lichidul de racire la motor. Si la mine este chiar la limita low, dar vad pe bord ca temperatura nu creste mai mult de 90 de grade, adica e la fel ca inainte, deci partea cu mirosul a ars nu cred ca vine de la motor sau asa. Nu ma pricep in chestii de astea, asa ca scuze daca am scris ceva "ciudat".:D Ms anticipat de raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit la service, despre lichidul de racire. Trebuie sa fie albastru si sa completez putin, chiar nediluat. Cu alarma nu ma mai duc la ei. Deocamdata o las asa si cand am drum prin alte judete, ma duc si pe la altii care sunt mai laudati. In fine. Cum scot capacul de la sigurantele de pe bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub volan daca te uiti se vede ca plasticul e dat in 2. Daca tragi de jumatatea stanga si de sus si de jos, se deschide in jos, ca torpedoul. Te uiti de rog daca exista vreun cleste cu care sa tragi sigurantele? Te intreb deoarece am observat ca plasticul acela de la sigurante nu era bine pus si asta dupa ce am fost cu masina la service. Am tras de el, am deschis, dar nu am vazut nici o clema, agrafa cu care sa scoti sigurantele, intelegi ce vreau sa insinuez:D:).

Inca ceva...La tine unde este nivelul de la lichidul de racire? La mine este la limita de jos, dar pe bord nu trece de 84-86 grade C. Ce au zis cei de la service? Unde trebuie sa fie nivelul de la "engine coolant"? Poti sa-l bagi si tu singur acolo? Sau numai la service? De care tip trebuie sa alegi?

Edited by littlefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichidul de racire aproape atinge minimul. La service mi-a zis ca nu e nicio problema. Si daca vreau sa completez sa pun culoare albastru. Oricum, ei sunt pe dinafara, numai am incredere. Nu vreau sa repet ca de fiecare data cand am fost la ei pt imbunatatiri mi-au lasat cate o problema pentru revenire. De la Service Ploiesti ELCA, care par mai profesionisti, mi-au raspuns prin email sa adaug MOBIL albastru, pe asta il pun ei. Cunoscutii, mai experimentati in auto, mi-au zis sa fiu atent la culoare si sa completez eu. Temperatura motorului e ca la tine. E in parametri buni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, doar ca intreb: culoarea ta din vas ptr lichid racire e rozalie-roz? Nu cred ca conteaza daca e diesel sau benzina, nu? Ma gandesc ca au la fel radiatoarele. Eu am mai citit cate ceva si despre lichidul de racire si ar trebui cautat unul care are nu stiu ce tip (scrie pe cutie) care sa nu "manance" radiatorul. Acum ce sa zic. Cred ca cel mai bine ar fi totusi la service. Ma gandesc cum masinile sunt noi ca nu trebuie sa punem chestii de genul ulei motor, lichid de racire etc. M-am departat de idee, ziceam ca am citit ca acel lichid se expandeaza in vas si cu motorul pornit ajunge aproape de maxim, altii ziceau ca le-a dat pe afara etc. Eu deocamdata nu fac nimic nu mai completez nimic, astept sa treaca anul/kilometrii ptr revizii cred ca macar atat sa tina masina avand in vedere ca nu e sh. Mi-am facut prea multe griji si atata timp cat e in parametrii normali, numai presiunea in pneuri mai verific. Si ca tot sunt aici, mai inainte am fost la vulcanizare, au verificat baietii si au zis ca e ok, poate pe roata dreapta spate au mai bagat nitel aer, iar anvelopele tot acel aspect de roti desumflate au. Deci e ok.

Edited by littlefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

m-am uitat azi sub capota ca sa completez lichidul de parbriz. Inainte sa inchid capota, m-am uitat pe ea si m-am gandit de ce mi se parea goala. Mi-am dat seama uitandu-ma la alta masina ca avea prinsa de capota pe interior o panza neagra pe post de antifonare zgomot de la motor atunci cand e in fuctionare. Mentionez ca nu avea nimic ptr. antifonare de cand am cumparat masina de la reprezentanta. Am 1.4CRDI 16V. Va uitati un pic sub capota si imi spuneti daca are sau nu masina voastra asa ceva? Ms anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

m-am uitat azi sub capota ca sa completez lichidul de parbriz. Inainte sa inchid capota, m-am uitat pe ea si m-am gandit de ce mi se parea goala. Mi-am dat seama uitandu-ma la alta masina ca avea prinsa de capota pe interior o panza neagra pe post de antifonare zgomot de la motor atunci cand e in fuctionare. Mentionez ca nu avea nimic ptr. antifonare de cand am cumparat masina de la reprezentanta. Am 1.4CRDI 16V. Va uitati un pic sub capota si imi spuneti daca are sau nu masina voastra asa ceva? Ms anticipat.

 

Am un I20 Diesel/Ianuarie 2011 nu are nici un element de antifonare pentru capota motorului. Din cate am mai citit se pare ca pentru Europa de Est nu au acesta "optiune". Regretabil este nici nu am aflat de unde se poate cumpăra asa ceva potrivit pentru mașina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare destul de silentioasa..chiar nu cred ca e nevoie de asa ceva :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...