Jump to content
littlefox

Probleme

Recommended Posts

Deci sa inteleg ca asa este: sta aprins martorul chiar daca nu esti pe scaun cand dai drumul la motor. A facut cineva testul? :)

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

La mine, la accent, asa este. Daca pornesc motorul fara sa ma asez pe scaun acel martor licare, nu sta aprinms continuu. De fapt nu sta aprins continuu in nici-o imprejurare, asta ca sa nu creez confuzii.

Share this post


Link to post

la i30, sta aprins pana in momentul in care cuplez centura indiferent daca este sau nu cineva pe scaunul soferului

Share this post


Link to post

Am niste nelamuriri: nu am vazut ca la alte tipuri de masini ledul antidemaror. Are asa ceva? Codul casetofonului unde este? Daca se decupleaza bateria este necesar.

Share this post


Link to post

Se numeste sistem imobilizare: blocaj volan, verificare cheie, un led martor..... Cred ca nu are asa ceva. In carte arata optional.

Share this post


Link to post

Cred ca este optional.

Edited by littlefox

Share this post


Link to post

Eu am decuplat bateria si nu mi-a trebuit codul.singura parte nasoala a fost ca s-au resetat posturile de radio si am impresia ca si setarile audio ( gen: bass, tremble etc )

Share this post


Link to post

Mi-au zis amici care au alte marci. Deci stau linistit.

Share this post


Link to post

in legatura cu ambreiajul , de problema asta se plang si cei din alte tari , multi ziceau ca au fost cu ea la service si in cateva saptamani iar a inceput problema , ziceau ca nu e bun cablu

Share this post


Link to post

eu am crezut ca e de la masina mea ... ca a mea are vre`o problema ...dar aqum nuh mai face asa des ... face ff rar .. oricum ms :*

Share this post


Link to post

Salutare.

La voi cat este temperatura lichidului de racire cand motorul este cald? La mine nu a atins niciodata 90 grade indiferent de cat de mult am mers. Am pus mai jos o poza cu indicatorul de temperatura. Motorul e de 1,2l benzina.

As mai avea o problema: cateodata simt in habitaclu ca baga un miros de fum. Sa fie oare ca s-a imbacsit filtrul de polen sau e mai grav?

post-16219-095064300 1296496201_thumb.jpg

Share this post


Link to post

"As mai avea o problema: cateodata simt in habitaclu ca baga un miros de fum. Sa fie oare ca s-a imbacsit filtrul de polen sau e mai grav?" - ai in fata vre-o masina mare cu euro -10?? Oricat de bun si nou ar fi filtrul de aer si habitaclu tot simti fumul de afara.

Iar cu temperatura si la mine tot la fel nu ajunge la 90.

Share this post


Link to post

la fel si la mine, nu ajunge la 90 :)

Edited by sharpalx

Share this post


Link to post

dar nu inteleg de ce ai vrea sa ajunga la 90 de grade? atat timp cat termostatul si sistemul de racire este in regula asa ar trebui sa stea

Share this post


Link to post

temperatura trebuie sa varieze intre 85 si 95 de grace ... asa ca nuh vad unde e problema

Share this post


Link to post

Salut

S-a mai intamplat cuiva sa se stinga pur si simplu afisajul de pe consola centrala(al radioului)??

Saptamana trecuta mi s-a stins in timpul mersului(radioul era pe "mut", nu stiu daca si acesta s-a oprit)si, pentru vreo 15 minute a ramas asa. Dupa aia, ajuns la destinatie, am oprit motorul, am pus iar contactul si "a inviat" :wacko:

Share this post


Link to post

Cristifull => bat la pariu ca si pe tine te mai bate din cand in cand tastatura

 

Hadrianvs => Poate ai apasat din greseala pe Butonul Dark ... nush ce sa iti zic .. mie unu nu mi s`a mai intamplat ..

Share this post


Link to post

Cristifull => bat la pariu ca si pe tine te mai bate din cand in cand tastatura

 

Hadrianvs => Poate ai apasat din greseala pe Butonul Dark ... nush ce sa iti zic .. mie unu nu mi s`a mai intamplat ..

 

Da, asa este, butonul Dark opreste afisajul, mai apesi inca odata pe el si se reaprinde. Este facut probabil in caz ca te da nevasta afara din casa si treb dormi in masina :))

Share this post


Link to post

in ultimul timp consumul nu-l mai vad....il simt in buzunar :))

Si eu am patit ceva ciudat... volumul de pe volan mergea doar in jos. Daca cresteam volumul el tot in jos se ducea :)) Max un min apoi si-a revenit.

Share this post


Link to post

Am 1500 km. Nu am fost atent cat am avut lichidul de racire la inceput. Azi am deschis capota sa completez lichidul de parbriz. Lichidul de racire era la limita de jos. Cum completez? La reprezentanta sau cumpar? Dar ce?

Share this post


Link to post

Poti sa cumperi si tu si sa completezi, eu asa am facut. La mine, la i30, avea culoarea verde, si cei de la reprezentanta mi-au indicat sa iau Aral verde (pe baza de etilen glicol) ca pe asta il folosesc si ei in service. Cost 1 litru 20 lei.

Share this post


Link to post

Da, asa e. E culoarea verde deschis. Trebuie combinat cu antigel sau.... e gata preparat?

Share this post


Link to post

Poti sa-l combini si cu apa distilata, asa pur cum e, zice ca rezista la -40 grade. Eu am preferat sa-l pun asa direct din sticla, aprox 300ml de la min la max. Teoretic, in timp, ala care e in motor isi mai pierde din proprietati, si la completare de obicei se prefera sa se puna nediluat.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...