littlefox 0 Posted December 3, 2010 Si cand bagi I->II? E la fel cum am ' descris ' eu? Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 3, 2010 aceeasi chestie o am si eu ...dar daca nuh ma inshel asa ar trebui sa si faca e un fel de protectie pe cutie .. . ia imagineaza`ti daca din greseala in` loc de a III`a sa dai I`a .. ?! eu zic ca asta nuh este o problema .. eu zic ca e o protectie Quote Share this post Link to post
Alex_Ntz 9 Posted December 4, 2010 @xuletzz am uitat sa precizez ce s-a "stabilit" pe forum la i30...ai dreptate intr-un fel, adica asa au zis si baietii de acolo numai ca eu am reusit si la 40km/h sa bag a 1-a, da intr-adevar fata de 80-100 bagat la a 1-a e o diferenta Quote Share this post Link to post
Hadrianvs 0 Posted December 4, 2010 In I-a viteza e oarecum normal sa nu intre decat la viteze foarte mici sau de pe loc, chiar e absolut nerecomandat sa bagi in I-a daca masina nu e oprita.Faptul ca "agata" putin pe culoarul dintre I-a si a II-a si mie mi se intampla din ce in ce mai des, s-ar putea sa intre la categoria "Asa face toate"... Sper sa nu fie vreun defect! Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 11, 2010 am o problema cu masinutza ... cum eliberez ambreaju incepe sa fluiere , pana il eliberez de tot .. are cineva vre`0 idee de ce face asa ? sau i s-a mai intamplat cuiva ? astept un raspuns urgent :| Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted December 11, 2010 (edited) Mai am o curiozitate pe care mi-am format-o acum mai pe iarna, de cand a inceput frigul. Cand pun frana in panta(nu numai) si vreau sa opresc masina de tot, chiar daca nu pun frana brusca, se aude un fel de scartait, ca si cum s-ar tensiona un arc sau asa ceva. Zgomotul il face si atunci cand ma urc in masina...Nu stiu ce sa zic. Banuiesc ca sunt arcurile sau asa ceva de vina. La fel face si cateodata cand dau de volan cand sunt in stationare. A mai observat cineva aceeasi chestie? Cauza care ar putea fi? Eu nu am intampinat problema ta cu ambreiajul. Te-ai uitat pe bord sa nu fie vreun martor aprins? Edited December 11, 2010 by littlefox Quote Share this post Link to post
Cristifull 33 Posted December 11, 2010 La ambreiaj este relativ simplu, defectul se cheama rulment de presiune. Cand eliberezi ambreiajul complet, rulmentul nu mai atinge placa de presiune si de aceea nu se mai aude. Rezolvarea se cheama fuguta la service si rulment schimbat pe garantie.@littlefox la tine, cred, ca este vorba de un amortizor. Eu am accent si la mine se auzea un scartait pe spate cand plecam de pe loc, s-a dovedit a fi amortizorul dr. spate. Cand a fost demontat de pe masina si il actionam cu mana scartaia ca dracu, asa ca.... la fel ca mai sus. Service si garantie. Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 11, 2010 nici eu nuh am intampinat problema ta :| ... si m`am uitat in bord si nu am nimic aprins .. e ciudat ca aseara a inceput sa imi faca ... ma gandesc sa nuh fie vre`o problema cu ambreaju` .. :-?? vre`un mecanic ceva pe aici ? Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 12, 2010 99 % imi patineaza Ambreaju `...si am doar 3500 de km .. oare mi`l schimba la garantzie ? Quote Share this post Link to post
Cristifull 33 Posted December 12, 2010 Teoretic ambreuajul este consumabil si nu face obiectul garantiei. Totusi in cazul tau, la cati km ai, ar putea face obiectul garantiei. Asta doar daca se constata o problema de fabricatie. Poate este vorba de ceva mai simplu, cum ar fi vreun reglaj. Dar cum ti-ai dat seama ca patineaza ambreiajul? Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 12, 2010 nush cum sa iti explic ... ai vazut daca nuh eliberezi ambreaju` completa masia iti pleaca ushor dupa loc ... la mine nuh mai pleaca .. adica pleaca dar foarte greu` ... P.S "La ambreiaj este relativ simplu, defectul se cheama rulment de presiune. Cand eliberezi ambreiajul complet, rulmentul nu mai atinge placa de presiune si de aceea nu se mai aude" La mine fluiera asta`i chestia ciudata ! Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted December 12, 2010 (edited) Legat de scartaitul la franare...am observat ca face la fel si cand dau de volan pe loc...Ma gandeam sa merg la service din nou. Inca ceva: pe fata mi se pare ca sunt mai desumflate cauciucurile nu stiu ce sa zic se vad mai lasate decat cele de pe spate(si doar nu are ce stii ce km facuti masina :| ) Edited December 12, 2010 by littlefox Quote Share this post Link to post
sharpalx 0 Posted December 12, 2010 Scartaitul la franare se intampla si la mine...cam de la inceput.Fiind asa de devreme am crezut ca e ceva normal...Daca te incumeti sa mergi cu ea la un service sa ne zici si noua rezultatul Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 13, 2010 scartzaitu la franare e din cauza placutelor ecologice .. care sunt de 1 milion mai prost concepute decat celelalete vechi` Quote Share this post Link to post
dmd 1 Posted December 13, 2010 La mine de cand cu frigul a inceput sa miaune geamul de la sofer Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 13, 2010 vezi sa nuh fi prins vre`o pietricica ceva in kedere.. uite`te atent .. Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted December 13, 2010 La mine "miauna" parbrizul. Am fost la service, mi-au testato in sensul ca mam urcat cu ei la volan (adic unul de acolo de la service) si a dat-o inainte, apoi frana nu prea brusca dar cat sa scoata zgomotul ala de comprimat arcuri vechi , apoi a testat-o cu schimbatorul tot asa pe o bucata de drum, au zis ca e ok, apoi mi-a bagat-o in service, au scos-o dupa 2 min. si au zis iara ca e ok, mi-au verificat presiunea in rotile pe fata, iara ok...deci concluzia este "asa fac toate" Quote Share this post Link to post
nonsense 0 Posted December 13, 2010 (edited) @littlefox Daca ai fost la serviceul din Sibiu, e ceva normal ptr ei sa zica faptul ca nu are nimic. Cred ca si daca te duci fara motor iti spun ca asa a venit din fabrica si ca asa vin toate. Mie cand mi-au schimbat uleiul, inafara faptului ca au schimbat tipul uleiului cand le-am zis clar ce am avut pana atunci si era scris mare si in cartea de service, mi-au pus cam cu 100-150grame in plus; cand le-am spus unul dintre cei doi fantastici a zis ca e normal si celalalt ca nu si au inceput sa se certe cu mine de fata. Pe mine pe acolo nu ma mai vad, decat daca intru tare in curba si ma opresc in showroomul lor Edited December 13, 2010 by nonsense Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted December 13, 2010 (edited) Pai si atunci unde iti faci reviziile? Atunci poftesc si pe ceilalti care au postat aici sa mearga la service-ul din orasul lor si sa le spuna ca scartie etc ce probleme mai au si ei cu schimbatorul etc si apoi sa comparam. Astept sa-si faca curaj Apropo @non, tu esti fericit intr-u totul cu i30-ul? Edited December 13, 2010 by littlefox Quote Share this post Link to post
dmd 1 Posted December 14, 2010 La mine "miauna" parbrizul. Am fost la service, mi-au testato in sensul ca mam urcat cu ei la volan (adic unul de acolo de la service) si a dat-o inainte, apoi frana nu prea brusca dar cat sa scoata zgomotul ala de comprimat arcuri vechi , apoi a testat-o cu schimbatorul tot asa pe o bucata de drum, au zis ca e ok, apoi mi-a bagat-o in service, au scos-o dupa 2 min. si au zis iara ca e ok, mi-au verificat presiunea in rotile pe fata, iara ok...deci concluzia este "asa fac toate" Eu am patit cand am luat-o dupa 300 km sa-mi trancane oglinda am fost repede la service si au umblat putin la ea si gata!P.s. si la mine face cateodata figuri cu bagatul in viteza. Quote Share this post Link to post
nonsense 0 Posted December 14, 2010 @littlefox Pai eu am cumparat masina de la un prieten, deci SH si automat mi-a scazut garantia la 3 ani, deci mai am garantie pana-n august 2011. Prima revizie facuta in Bucuresti(am luato cu 24k) cea de 40k, a doua in Sibiu(60k) si nu stiu avand in vedere ca iese din garantie, daca revizia urmatoare se merita sa o mai fac la reprezentanta(avand in vedere costurile) sau sa "apelez la un prieten" - adica orice alt service, ca oricum e mai ieftin. Legat de masina, ca orice masina cu plusurile si minusurile ei; oricum pe perioada asta rece si pe drumurile patriei ma omoara hayonul care troncane ca toti dracii asta si datorita suspensiei destul de rigide-parerea mea. Quote Share this post Link to post
dmd 1 Posted December 15, 2010 virbaratiile nebune din masina pot fi (sanse mici dar sunt) si din cauza unor meseriasi la vulcanizare Am patit odata sa am presiuni diferite pe fiecare roata ( intre 2.2 si 2.7). Am facut eu apoi presiunea la munca si nu-mi mai clantaneau dinti'n gura la fiecare denivelare Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted December 28, 2010 (edited) Inca o chestie. Nu-mi mai amintesc daca asa era si inainte...cand dau drumul la motor fara sa fiu in masina, deci ma intind acolo peste volan fara sa ating scaunul soferului, dupa ce se sting toti martorii de pe bord, ramane aprins martorul de centura nepusa sofer. Asa face si la voi? Ma gandesc ca logic ar fi sa nu stea aprins chiar daca e motorul pornit ptr ca nu e nimeni pe scaun.Bine, daca pun centura, martorul se stinge. Oricum, astept raspunsuri. Edited December 28, 2010 by littlefox Quote Share this post Link to post
Aztec 3 Posted December 28, 2010 [...] fara sa ating scaunul soferului, [...] Ma gandesc ca logic ar fi sa nu stea aprins chiar daca e motorul pornit ptr ca nu e nimeni pe scaun.In scaunul soferului nu este montat senzor... Nu-si are rostul din moment ce in timpul mersului acesta este intotdeauna ocupat (sau asa ar trebui! ) Quote Share this post Link to post
bradone 29 Posted December 28, 2010 ...si contactul se face pe cupla de la centura Quote Share this post Link to post