Jump to content
littlefox

Probleme

Recommended Posts

Erau de la reprezentanta amandoua.

Edited by cipelantra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobil este semisintetic si este total diferit de Mobil 1, care este in gama superioara de uleiuri sintetice. Daca va uitati pe spatele bidonului, o sa vedeti ca Mobil 3000 e facut in Turcia iar Mobil 1 in Franta, UK sau Olanda, depinde.

Intre uleiurile Mobil si Mobil 1 sunt diferente foarte mari, atat la baza uleiului cat si la gama de aditivi.

Nu mai acceptati sa vi se toarne Mobil 3000, mai ales in reprezentanta.

Edited by nats

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Eu am o problema diferita legata tot de ambreiaj. Cu motorul pornit in mers sau pe loc, cand debraiez dupa ce am bagat in treapta 1, 2, 3 sau chiar 4, se aude un clancanit. La treptele inferioare e mai deranjant. La treptele superioare (3 si 4) nu e atat de deranjant.

 

Am reclamat problema la prima revizie si mi-au zis ca e normal sa faca zgomotul ala. Ma indoiesc.

 

Urmeaza sa fac acum a doua revizie si o sa le zic din nou. Masina are 26k km, majoritatea facuti la drum lung. Masina este rar utilizata in trafic intens.

 

Mai are cineva problema asta ?

 

Calci acceleratia dupa ce-ai bagat in treapta si dai drumul la ambreiaj sau nu? (in timp ce dai drumul la ambreiaj, nu dupa!)

Am mai vazut si pe forumul de Elantra ca spuneau unii ca au un pacanit in pedala de ambreiaj si s-a rezolvat la service. Probabil e aceeasi chestie si la i20. Totusi daca nu accelerezi in timp ce dai drumul la pedala de ambreiaj, e normal sa se comporte altfel.

Edited by rsm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala pare sa fie un zgomot ori de diferential, ori de planetara. Daca nu are un joc exagerat, cam asa face toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

N-am mai postat de mult si daca tot am deschis topicul, hai sa-l intretin :(

 

1. Am o problema pe care am observat-o anul trecut, cam acum 10_000 km. Actual masina are 77_000 km, jumatate sunt facuti afara, iar in oras n-am mers niciodata la ore de varf, deci foarte putin prin trafic aglomerat.

Cand plec de pe loc, nu conteaza ca e rece sau cald afara, se aude un scartait (nu e chitaitul ala pe care l-am auzit cu totii de la alte masini iarna de la curele de transmisie), ca si cum se freaca 2 piese metalice, un tusit asa gros sa-i spun si care se simte in pedala de ambreiaj. N-am plecat niciodata cu scartz, tot timpul turat aproape de ralanti. Nu trepideaza, nu tremura cand apas/dau drumul ambreiajului, nu tremura cand plec de pe loc.

Nu se tureaza, poate doar un pic mai mult in treapta 1, dar in rest "trage de rupe" cum s-ar zice. Consumul e la fel de mic, n-am observat diferente.

Acum 1_000 km am schimbat kit-ul de transmisie (rola intinzatoare, curea = 1800 lei cu tot cu manopera la reprezentanta - aici au intrat si setul de placute frana fata spate + discuri frana spate), desi am crezut ca scap cu asta, tot asa face si acum.

 

2. La mine continua problema (nu mai stiu daca am postat pe aici sau nu) cu schimbatul din 1->2: apas ambreiajul la podea, dar tot caraie daca tragi spre stanga de tot, deci daca freci de mantaua din stanga. Mai zicea cineva ca din moment ce e marche-arriere tot in stanga treptei 1, de aia face ca asa face si la VW lui. O fi, eu stiu!? E foarte enervant si agata pe tot parcursul cursei, ceea ce ma face sa schimb lent si sa ma claxoneze toti. Din cauza ca e diesel, mi se pare volantul subdimensionat, pentru ca oricat as apasa de finut ambreiajul sa scot din 1 sa bag in 2, tot se simte foarte tare ca smuceste.

 

3. Continua si problema cu un scartait metalic cand virez la viteze mici - la service "asa face toate" desi Hyundai au avut in trecut cu sistemul asta probleme la directie. Au zis ca au demontat o data toata coloana de directie la un Accent si nu au gasit nimic :|

 

4. V-am spus mai sus cred ca desi nu am folosit parasolarele, mai ales pe ala din dreapta, sa-l scot din lacas si sa-l pun lateral pe geam, s-au rupt amandoua. 200 lei/parasolarul si cica e piesa de uzura :|

 

Ce ma arde pe mine cel mai tare acum este punctul 1., unde schimbat kit ambreiaj + volant e 2000 lei piesele + 600 lei manopera la dealer/reprezentanta cu piese originale. Inca nu am fost la constatare, am facut doar un drive test cu un mecanic de la reprezentanta si a zis ca daca face mai tare sa revin - sa revin cu ea pe platforma poate atunci cand nu se mai misca din loc!? :|

Edited by littlefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Salutare tuturor,
Am un i20 2012 modelul cu facelift si de la o vreme se aude un zgomot destul de puternic ca un scartait cand actioneaza stergatoarele. In rest par ca functioneaza normal si nu e de la lamele pentru ca se aude si cand bratele sunt ridicate de pe parbriz. Inca nu am apucat sa scot bratele macar sa incerc sa dau cu niste WD40 acolo. A mai avut cineva probleme similare?
Multumesc anticipat.

 

 

 

Mecanismul stergatoarelor contine un reductor de turatie,

terminat printr-un mecanism manivela-biela (invers ca la

motor, miscarea "primara" e o rotatie si trebuie transformata

intr-o "cursa oscilanta" - a stergatoarelor pe parbriz).

Articulatiile acelor "biele" pot fi un pic ruginite si ele scartaie,

sau chiar si mai probabil, poate e din axele de la baza bratelor

stergatoarelor (patrunde apa intre ax si lagar si rugineste/oxideaza

acolo). Ar trebui demontate cumva, nu prea cred ca

"intra" niste WD40 pe langa axele alea (puteti incerca intai

asta).

Sau mergeti la service, unde nu va murdariti pe maini, dar

veti scoate niste banuti din portofel.....

 

Bafta!

 

 

Multumesc Obositu'. A trecut ceva vreme, dar abia acum am finalizat problema. Dupa ce a trecut iarna zgomotul nu s-a mai auzit, in schimb incepusera stergatoarele sa nu mai traga cum trebuie - atata timp cat ploua si parbrizul era foarte ud, puteau aluneca usor si mergea bine, daca era mai uscat ca atunci cand doar dadeam din spalator, se chinuia si de multe ori se blocau. Diagnosticul celor de la Tiriac a fost ca motorasul stergatoarelor trebuie schimbat (1000 lei), am rezolvat cu mai putin de 500 de lei cu un motoras de la dezmembrari montat la un service de cartier.

Salut,

 

N-am mai postat de mult si daca tot am deschis topicul, hai sa-l intretin :(

 

1. Am o problema pe care am observat-o anul trecut, cam acum 10_000 km. Actual masina are 77_000 km, jumatate sunt facuti afara, iar in oras n-am mers niciodata la ore de varf, deci foarte putin prin trafic aglomerat.

Cand plec de pe loc, nu conteaza ca e rece sau cald afara, se aude un scartait (nu e chitaitul ala pe care l-am auzit cu totii de la alte masini iarna de la curele de transmisie), ca si cum se freaca 2 piese metalice, un tusit asa gros sa-i spun si care se simte in pedala de ambreiaj. N-am plecat niciodata cu scartz, tot timpul turat aproape de ralanti. Nu trepideaza, nu tremura cand apas/dau drumul ambreiajului, nu tremura cand plec de pe loc.

Nu se tureaza, poate doar un pic mai mult in treapta 1, dar in rest "trage de rupe" cum s-ar zice. Consumul e la fel de mic, n-am observat diferente.

Acum 1_000 km am schimbat kit-ul de transmisie (rola intinzatoare, curea = 1800 lei cu tot cu manopera la reprezentanta - aici au intrat si setul de placute frana fata spate + discuri frana spate), desi am crezut ca scap cu asta, tot asa face si acum.

 

2. La mine continua problema (nu mai stiu daca am postat pe aici sau nu) cu schimbatul din 1->2: apas ambreiajul la podea, dar tot caraie daca tragi spre stanga de tot, deci daca freci de mantaua din stanga. Mai zicea cineva ca din moment ce e marche-arriere tot in stanga treptei 1, de aia face ca asa face si la VW lui. O fi, eu stiu!? E foarte enervant si agata pe tot parcursul cursei, ceea ce ma face sa schimb lent si sa ma claxoneze toti. Din cauza ca e diesel, mi se pare volantul subdimensionat, pentru ca oricat as apasa de finut ambreiajul sa scot din 1 sa bag in 2, tot se simte foarte tare ca smuceste.

 

3. Continua si problema cu un scartait metalic cand virez la viteze mici - la service "asa face toate" desi Hyundai au avut in trecut cu sistemul asta probleme la directie. Au zis ca au demontat o data toata coloana de directie la un Accent si nu au gasit nimic :|

 

4. V-am spus mai sus cred ca desi nu am folosit parasolarele, mai ales pe ala din dreapta, sa-l scot din lacas si sa-l pun lateral pe geam, s-au rupt amandoua. 200 lei/parasolarul si cica e piesa de uzura :|

 

Ce ma arde pe mine cel mai tare acum este punctul 1., unde schimbat kit ambreiaj + volant e 2000 lei piesele + 600 lei manopera la dealer/reprezentanta cu piese originale. Inca nu am fost la constatare, am facut doar un drive test cu un mecanic de la reprezentanta si a zis ca daca face mai tare sa revin - sa revin cu ea pe platforma poate atunci cand nu se mai misca din loc!? :|

 

Am avut si eu o problema similara cu cea de la punctul 1. La mine se auzea in treapta 1 sau marsarier, mai ales daca eram si in panta. Am luat masina noua si se auzea inca de la inceput, nu i-am dat prea mare atentie pana la ultima revizie de dinaintea expirarii garantiei cand s-a rezolvat dupa schimbarea kitului de ambreiaj (placa si rulmentul pe garantie, am platit doar discul).

Edited by stefan14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...