littlefox 0 Posted November 24, 2010 Salut,Mi-am luat acum 2 saptamani un H i20. La predarea masinii am vazut ca chederele de la geamuri nu se prea imbuca bine ca sa zic asa. Mai precis la geamul stanga pe spate acolo unde se intalneste cu gemuletul care il separa de cel care se ridica/coboara, dar si pe fata unde se sfarseste cauciucul si se intalneste cu capatul de unde incepe.(sper ca m-am facut inteles). Asta ar fi o problema pe care sper ca o voi rezolva maine ptr ca am facut programare la service.A 2-a chestie: cand am luato m-am plimbat in ziua aceea inafara pe timp de noapte si am observat ca farul stang bate mai jos decat farul drept. Este normal asa? (ma gandesc ca sa nu orbesti pe cel de pe contrasens, dar astept si aici raspuns).A 3-a chestie: azi m-am mai plimbat prin oras si spre uimirea mea, la intoarcere, auzeam tot la intervale de timp regulate, constante(aveam viteza constanta) un ţicăit, ca si cum ar sari de pe roata nisip sau ceva de genu (exclus ptr ca atunci cand am fost in oras am mers numai pe astfalt curat ca sa-i zic asa, nu pe drumuri neasfaltate). Ce parere aveti? Se poate sa se fi intamplat ceva intre timp?Astept raspunsurile voastre ptr cele 3 chestiuni. PS: Daca nu am postat bine, rog sa se mute topicul. Quote Share this post Link to post
diaconescubogdan 9 Posted November 24, 2010 La doua problema iti raspund si eu, da mai nou asa se monteaza farul din stanga, ma rog mai corect spus e reglat sa bata mai jos decat cel din dreapta.La a treia problema e posibil sa ai pietricele intre santurile cauciucurilor si de accea sa auzi acel "ticait". Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted November 24, 2010 La treaba cu chederele daca nu se imbina bine intra apa printre geam si partea exterioara a usii...ma gandesc ca nu are cum sa fie incat sa nu lase deloc apa..dar nici la liber sa fie Quote Share this post Link to post
sharpalx 0 Posted November 24, 2010 Nu stiu ce sa-ti spun despre chedere.Si la mine am avut impresia ca la usa soferului se cam imbina una peste alta..talmes-balmes pe acolo dar a plouat de a rupt de cateva ori si nicio picatura de apa...deci e bine la mine Quote Share this post Link to post
jenelescu69 0 Posted November 25, 2010 Salut,referitor la faruri confirm ca cel din stanga este reglat sa bata mai jos,cauciucurile mele sunt pirelli cinturato si retin foarte multe pietricele care fac zgomot cand prind viteza si se desprind ...la chedere nu am gasit probleme dar am observat ca in cazul in care vreau sa "rad" apa de pe geamul lateral stanga(cand ploua),prin deschidere se indeparteaza de garnitura si geamul se deschide fara sa se curete de picaturile de apa.La alte marci prin coborarea geamurilor cureti si apa din exterior si condensul din interior.(dar asta este o problema care nu ma deranjeaza prea tare). La denivelari trec cu viteza f mica, suspensia este cam tare, dar ajuta la virajele luate cu viteza.Am facut cu masina 1300 de km si pot spune ca este o investitie buna. Quote Share this post Link to post
szsz 1 Posted November 26, 2010 Am facut aproape 1000 km, nu am avut probleme cu ea. Nu am consum instantaneu de benzina, dar uitandu-ma la linii, pare OK. Stiti cum sa fac un calcul apropiat al consumului? Am mai ridicat scaunul, dar nu vad bine fata ca sa aproximez distante. Nu am faruri de ceata si as pune ceva in locasuri pentru ca nu arata nemaipomenit asa. In general, sunt multumit si toti vecinii se uita mirati nemaivazand acest model. Quote Share this post Link to post
marius.zadara 174 Posted November 26, 2010 E prea devreme sa ii faci un consum, este inca in perioada de rodaj. Amana operatia asta pentru dupa 5.000 km. S-o pastrezi sanatos si cat mai multi kilometrii fara probleme cu ea! Quote Share this post Link to post
peles 0 Posted November 27, 2010 Treaba cu pietricelele din santurile cauciucurilor am patit-o si eu ,duminica asta. M-am speriat tare , ca se auzea de parca aveam cauciucuri cu tinte.Veneam de la "tara" si cum am intrat pe drum asfaltat cum am inceput sa aud "tacanitul" .In legatura cu stergerea geamurilor laterale de apa la coborarea si ridicarea lor asa este: la alte marci se curata prin simpla efectuare a acestei operatiuni, la i20-ul meu nu am facut inca proba dar o sa incerc sa nu uit sa fac. Deocamdata am 1200 Km si in afara de sperietura cu petricelele din cauciucuri n-am avut alte incidente si am alergat-o si pe drumuri bombardate de-a dreptul. Drum de evitat : Izvorul Muntelui - Durau = 20Km de cosmar! Quote Share this post Link to post
jenelescu69 0 Posted November 27, 2010 La geamurile electrice nu se curata geamul, in momentul in care incepe sa coboare se indeparteaza cativa milimetrii de garnitura(la alte modele nu este asa,intr-adevar)...ma gandesc ca nu o sa pot sa merg pe ploaie cu geamul usor intredeschis.Am facut proba si la portierele din spate unde nu am geamuri electrice si normal ca se "rade" orice de pe suprafata geamului. Quote Share this post Link to post
szsz 1 Posted November 28, 2010 Se pot dezactiva-activa boxele din spate? Nu se aude decat la cele din fata jos. Quote Share this post Link to post
bradone 29 Posted November 28, 2010 da, daca nu ma insel, la setari ai balance left-right pentru stanga-dreapta, apoi fader sau fading front-back(sau rear) si de aici se poate seta daca cat sa se auda fata-spate Quote Share this post Link to post
sharpalx 0 Posted November 28, 2010 Szsz daca ai echiparea cu 4 boxe inseamna ca pe spate nu ai deloc,de aceea nu se aud .Pe spate ai doar preechipare ( nu m-am uitat dar sper ca au tras si ei firele pana acolo ) Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted November 29, 2010 Am si eu o problema la I20` ... imi intra greu de tot in Revers ... ! stie cineva de ce .. ? sau daca la toate i20`urile e asa ! .. Quote Share this post Link to post
peles 0 Posted November 29, 2010 La ce te referi cand spui: "Revers" ? Quote Share this post Link to post
jenelescu69 0 Posted November 30, 2010 (edited) Am si eu o problema la I20` ... imi intra greu de tot in Revers ... ! stie cineva de ce .. ? sau daca la toate i20`urile e asa ! ..Salut, daca este vorba ca nu intra din prima:da, s-a intamplat si la mine.O rezolv revanind la punctul mort, ridicat si apasat din nou ambreiajul, apoi bag revers din nou si merge. Am intalnit si la alte masini problema asta.La i20 s-a intamplat de vreo doua ori... Edited November 30, 2010 by jenelescu69 Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted November 30, 2010 partea proasta e ca mi se intampla din ce in ce mai des ... Quote Share this post Link to post
sharpalx 0 Posted December 3, 2010 Si mie mi se intampla sa intre greu in marsalier :( Quote Share this post Link to post
danaserban 0 Posted December 3, 2010 cred ca este totusi un viciu de fabricatiesi eu am avut probleme la inceput cu marsalierul, acum si-a mai revenit - se intampla mai rar Quote Share this post Link to post
xuletzz 0 Posted December 3, 2010 am crezit ca la masina mea are probleme cutia . m`am mai linistit acum Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted December 3, 2010 Mie imi intra greu in viteza I cand incerc sa bag de la a II-a chiar daca am 5km/h....trebe sa opresc de tot si apoi sa bag I...e nasol ca dacă tre sa mergi mai incet nu poti baga I decat daca te opresti..si cu soferii din zilele noastre.....Asa se intampla si la voi? Ca daca stau cu a II-a la 5km/h e aproape de murit motoru:) Quote Share this post Link to post
Hadrianvs 0 Posted December 3, 2010 Mie imi intra greu in viteza I cand incerc sa bag de la a II-a chiar daca am 5km/h....trebe sa opresc de tot si apoi sa bag I...e nasol ca dacă tre sa mergi mai incet nu poti baga I decat daca te opresti..si cu soferii din zilele noastre.....Asa se intampla si la voi? Ca daca stau cu a II-a la 5km/h e aproape de murit motoru:)Ar trebui sa te duci cu ea la reprezentanta, e in garantie. Nu e normal sa faca asa Quote Share this post Link to post
Alex_Ntz 9 Posted December 3, 2010 probleme cu marsalierul am si eu la i30 adica trebuie sa bag ferm in viteza nu ca la celalalte trepte, cu 1-a la fel dar numai la viteza mica <10km/h si problema cu a 1-a a fost si pe topic la i30 , multi au aceeasi problema Quote Share this post Link to post
littlefox 0 Posted December 3, 2010 (edited) Inca o chestie...Acum am venit din oras si am mai observat ceva, care cred ca inainte nu era. Cand plec de pe loc bag I apoi, cand scot din viteza I sa bag intr-a II-a iese parca zici ca scoti fara ambreiaj, adica se simte la mana un fel de galma, ca tine ceva(nu se aude un carait dar se simte ca si cum ar fi), apoi cand bag a II-a la fel se simte parca zici ca tine ceva contra sa nu intre . Schimb vitezele I-II ducand la maxim de schimbator spre stanga, apoi cand scot din I si bag in II la fel, nu mai las schimbatorul pe liber, ci direct I->II. Chiar daca am facut sa scot din I apoi punct liber apoi viteza a II-a e la fel. Inainte nu facea chiar asa din I in II. Mai las, poate e si iarna si poate cum e noua masinuta pana se face rodajul si pe acolo pe la cutie, nu stiu ce sa zic. Edited December 3, 2010 by littlefox Quote Share this post Link to post
sharpalx 0 Posted December 3, 2010 Aceeasi problema o am si eu cu viteza I .nu prea vrea sa intre,parca tine ceva contra acolo (ceva gen ca la marsalier) si trebuie sa franez aproape de tot. Quote Share this post Link to post