Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
01sorin

Revizie 1 an sau 15000 km

Recommended Posts

Azi am facut revizia de 1 an la Exclusiv Auto,fosta Casa Auto MB Constanta.Pret total 243 lei.Manopera 75 lei,ulei Mobil 30005W40 116 lei ,filtru ulei 19 lei,1 litru antigel Motul 32 lei,din care a completat vreo 200 grame.Per total sunt multumit de pret,dar cred ca am aceeasi problema cu acel tacanit ca de diesel care apare dupa schimbarea uleiului la motoarele astea.Am ridicat capota dupa revizie si intradevar motorul are o trepidatie mai puternica si un tacanit mai profund,inainte nu vibra si se auzea rotund.Nu stiu ce sa zic,sa vedem in timp poate pina se amorseaza tachetii sau actuatorul ala hidraulic de care se vorbeste pe aici.Drive safety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

peste 2 saptamani trebuie sa merg sa fac si eu revizia de 1 an la Hyundai i20, in Bucuresti.

Recomandari?

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

peste 2 saptamani trebuie sa merg sa fac si eu revizia de 1 an la Hyundai i20, in Bucuresti.

Recomandari?

Multumesc anticipat

 

 

Cere oferte de la toti pe email ... si cumpara-ti filtrele de polen inainte... :fingerup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna idee!

ma gandesc ca se vor eschiva cumva de la a-mi da o chestie completa, doar pt revizie... o sa-mi dea un tarifar si imi fac eu calcule, daca am noroc sa-l primesc.

plus ca de exemplu, la DAB, am gasit undeva ca manopera e 35-38 euro fara TVA, ceva de genul.... deci la 2h-2h.30... iti dai seama cat e manopera :(

hai ca le scriu de luni incolo si sper sa-mi dea un raspuns.

Am vazut ca e oferta la Colina, doar ca e valabil pt masinile achizitionate pana in 2011...nu mi se aplica :( ma bucurasem cand am vazut :(

pot sa achizitionez filtrele? nu se uita ciudat la mine? sau chiar sa ma refuze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti clientul nu sclavul lor ...

 

uite ce am trimis eu recent

 

Buna ziua,

 

Va rog sa imi transmiteti o oferta pentru revizia de 3 ani pentru auto Grand Vitara model 2008, vin xxxxxxxx

 

Ca ulei doresc sa utilizez in continuare Mobil 1 Esp Formula 5W30 pe care il voi cumpara separat.

 

Va rog sa imi transmiteti detaliat operatiunile care vor fi facute, precum si costurile cu manopera si piesele.

 

.....

 

As dori sa fac revizia la sfarsitul lunii noiembrie.

 

Cu stima,

 

blah blah

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna idee!

ma gandesc ca se vor eschiva cumva de la a-mi da o chestie completa, doar pt revizie... o sa-mi dea un tarifar si imi fac eu calcule, daca am noroc sa-l primesc.

plus ca de exemplu, la DAB, am gasit undeva ca manopera e 35-38 euro fara TVA, ceva de genul.... deci la 2h-2h.30... iti dai seama cat e manopera :(

hai ca le scriu de luni incolo si sper sa-mi dea un raspuns.

Am vazut ca e oferta la Colina, doar ca e valabil pt masinile achizitionate pana in 2011...nu mi se aplica :( ma bucurasem cand am vazut :(

pot sa achizitionez filtrele? nu se uita ciudat la mine? sau chiar sa ma refuze?

 

Salut,

Cumperi filtrele de polen si le inlocuiesti singur cu o luna inainte iar la revizie poti sa-ti dai seama daca sunt seriosi. La fel poti sa faci si cu filtru de aer.

Eu am dat pe manopera la reprezentanta din Bacau acum un an 209lei + TVA numai pe manopera.La iasi mi-au cerut pentru revizia de un an (filre polen, filreu aer, filtru ulei si ulei 5w30 ESP formula).....- 930lei, in conditiile in care pentru un Santa Fe ajunge 1000lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma ofertelor primite, trag niste concluzii, poate va ajuta si pe voi:

- Colina MOTORS – mi-au zis ca ma incadrez in promotia de la revizie (500 lei cu tot cu TVA). Doar ca in revizia aia nu e inclus (cel utin nu scrie in pliant, si ma astept sa fie plus de): revizie electrica, revizie mecanica. (scrie asa: revizia include CONSUMABILELE + MANOPERA pentru schimb ulei, filtru ulei, filtru de aer si filtru de polen). Pare ok, dar ma tem ca imi vor pune in plus un 200 lei pentru test mecanic + electric (din devizul de la Expozitiei am luat termenii :)) ).

- La Expozitiei : pret 372 lei cu tot cu TVA, include schimb ulei + filtru ulei + manopera + revizia tehnica, electrica. Cum in carte scrie ca doar filtrele de ulei + ulei trebuiesc inlocuite si restul doar I = inspect, iar masina are 6000km la bord, iar la revizia an 2 sunt obligatorii de schimbat filtru polen + bujii + alte chestii. Deci daca sunt ok in termeni tehnici – nu le schimb acum si ies in castig, le schimb oricum la anul, obligatoriu. In carte vad ca scrie de filtru aer, obligatoriu de schimbat….si nu e inclus aici.

- La DAB : mi s-a spus ca revizia ajunge la aproximativ 550 lei (TVA inclus) pentur modelele pe benzina, cam atat. Nu am dat nici eu nr de sasiu si cred ca mi-au dat un pret aproximativ.

Evident ca ma tenteaza sa merg la Expozitiei din cauza faptului ca am doar 6000km parcursi in acest an si pentru ca oricum voi fi obligata sa schimb acele filtre in anul 2 de revizie, acum – nu )))

Din auzite, am inteles ca la Expozitiei s-au schimbat multe chestii in bine si ca service-ul e decent.

Am avut un mic accident acum 3-4 luni si am reparat-o la DAB – am ramas multumita si acolo (doar timpul de reparatie nu a fost ok, reparatia in sine - da)

 

Mai am cateva zile sa ma gandesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi, intereseaza-te si de carduri de reduceri ... am inteles ca in Expozitiei este disponibil un card TiriacAuto - cred ca se foloseste pentru operatiile ulterioare ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, pentru i20 se da dupa prima revizie

pentru un i30 (sau masini mai scumpe) s-a dat cand s-a achizitionat masina :)

cred ca e cu o reducere la manopera... din cate imi aduc aminte.

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna!

Revin pe forum cu revizia efectuata.

Locatia : Expozitiei, Tiriac Auto, Bucuresti

Durata : 2h, chiar un pic mai putin probabil

Intai am facut cerere de oferta, cu 1 saptamana inainte, am specificat ca am 5800km parcursi si am primit un deviz asa:

Ulei motor Super 3000 Mobil 4 L = 84 lei + TVA

Filtru ulei = 22.4 + TVA

Revzie mecanica 1.3 h = 120.12 + TVA

Rev electrica 0.3h = 27.72 + TVA

Verificare finala 0.5h = 46.2 + TVA

Total : cu TVA : 372.55

 

Cand am venit in service, am prezentat si acest deviz, care e valabil si mi-a zis ca va fi mai ieftin probabil, pentru ca au promotii.

Am intrebat cat e un filtru de aer, mi-a zis ca e 60-70 de lei, ca e promotie, pretul fara promotie fiind la 100 lei. Inainte de a turna antigel, mi-a zis ca trebuie pus si m-a intrebat daca vreau.

La final, am iesit asa:

Ulei : 84 + TVA

Filtru ulei : - discount 20% - 17.92 + TVA

Antigel 33.28 + TVA

Si 1 bec la numarul din spate : 2.1 lei

Total manopera : discount 24% : 203.29 + TVA

Total piese : 141.78 + TVA

Discountul total a fost de 51.05 lei + TVA (si din piese si din manopera)

Total facturat : 364.58 lei. (cu tot cu TVA)

 

Mi-a zis ca in rest totul era ok, franele ok, filtru ok, etc etc.

Am dat peste un consultant service foarte amabil :)

Am intrebat de curiozitate daca lucreaza cu piesele clientului si au zis ca da, insa ca nu ofera garantie in caz ca se produce vreun defect la masina din cauza piesei stricate (filtru de ulei, de exemplu).

Eu sunt super multumita, in caz de ceva, cumpar piesele si schimb la cineva, asa m-am gandit din start :) Ma refer la filtrele de aer si polen, in general.

 

Sper sa va fie de folos postul meu.

Edited by Sartoris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut si eu revizia de 1 an.

 

Au schimbat filtru ulei, ulei evident, filtru polen si nu stiu ce diagnoze si verificari la suspensie.

 

Pe langa faptul ca au montat filtrul de polen invers!, (era bagat efectiv cu forta si pus capacu de forma) scotea un zgomot insuportabil daca era pornita ventilatia. Dar asta a fost simplu, l-am scos cu greu de acolo de unde era indesat efectiv si l-am pus cum trebuie.

 

Problema grava pe care o vad eu, si stiu ca e practicata de multe reprezentante Hyundai din Romania este folosirea uleiului 10W40. Ca-i mai ieftin. Nu este recomandat nici pentru i20 si nici pentru alte modele Hyundai. Producatorul recomanda doar 0W40, 5W30 si 5W40. Da, sunt niste RECOMANDARI, "merge si asa" cu 10W40 dar uzura motorului va fi mult mai mare.

 

De cand cu uleiul asta, motorul i20-ului, recunoscut pentru silentiozitatea sa, acum a devenit efectiv un tractor. Cand e rece, zici ca e diesel, acum se aude si cu geamul inchis. Iar mai sus de 3000rpm imi e mila sa ii dau acum pentru ca face un sunet foarte urat fata de cum se auzea inainte.

 

Sa nu mai zic de ulei curs pe tot motorul, pe scut si pe alte piese.. pus cu o neglijenta incredibila.

 

 

Cred ca pana la urma o sa dau din nou niste bani si schimb uleiul cu un 5W30 pentru ca m-am dus cu masina buna si am luat-o proasta.

Edited by bradone

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) ''Filtrul de polen'' sunt de fapt DOUA puse unu peste altul, se scoate primul si celalalt e deasupra... sunt foarte scumpe si de aceea nu cred ca o sa le schimb la revizie.

2) 10w40 se pune in service si toata lumea se plange de zgomot. verifica si nivelul de ulei sa nu fie pus prea mult si sa iasa din motor...Sper sa pot cumpara de la ei 5w30.

3) Verifica in alt service masina pentru zgomotul de la roti pentru ca e posibil sa iti fi 'inlocuit' piese cu altele vechi.

 

Mai am o luna si trebuie sa merg si eu... Doamne ajuta ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Da, sunt doua, cel de sus pus corect, si cel de jos invers. Era bagat cu forta, capacul nu se inchidea complet si suiera vantul pe acolo. Le-am scos cu greu si le-am pus corect. Acum intra si ies fara niciun efort.

 

2) Nivelul e corect, l-am verificat. Petele de pe motor si de pe scut sunt din neglijenta, nu cred ca mi-a dat motorul uleiu pafara (desi initial acolo m-am gandit) :))

 

Mai ai o luna cu motorul silentios.. am citit si despre alte cazuri cand s-a pus ulei corect (5w30 sau 5w40) si zgomotul tot a aparut. La fel, dupa prima revizie.. Chiar nu stiu de la ce provine zgomotul ala, mai ales ca e o problema atat de des intalnita chiar si la cei ce folosesc uleiul corect.

 

Daca nu ar fi garantia masinii la mijloc te-as fi sfatuit sa nu te duci la revizie pentru ca sti ce va urma.. :sad:

Edited by bradone

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o idee sa faci o geometrie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

atat trebuie sa coste o revizie:
http://www.hyundai-motor.ro/userfiles/carMaintenanceFiles/maintenance/noul%20i20%201.2%20benzina_29a.pdf

aici gasiti conditiile de garantie, cat ar trebui sa coste o revizie in functie de model si motor, si manualele de utilizator pentru fiecare masina in parte si multe altele:

http://www.hyundai-motor.ro/servicii-post-vanzare#garantie

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa informez colegii despre cateva amanunte.

1 Un ulei din clasa de vascozitate 5W e in general sintetic (adicatelea carbonul din uleiul "mineral", extras din titei, e inlocuit cu siliciu, de unde si denumirea de lubrifiant (ulei, vaselina) siliconica. Diferenta e ca a) e mai scump; b) are calitati chimice si mecano-termice mai bune (are o mult mai larga plaja de stabilitate cu temperatura, e mai rezistent la oxidare si descompunere, etc.)

Insa... data fiind vascozitatea mai redusa, chiar daca e mai "bun" la frig (unde "curge", nu se "ingroasa", deci face ungere mai buna si rece), exista riscul sa nu "umple" jocurile dintre piese la fel de bine ca un ulei mai vascos, de unde poate rezulta o functionare MAI ZGOMOTOASA a motorului (si eu am trecut de la 10W40 practicat de reprezentant la un 5W30, si parca motorul e ceva mai "tacanitor" la relanti, cald). Practica lor nu stiu daca e din cauza de "ieftin" (in fond uleiul il platim noi), cat din cauza ca ei aprovizioneaza la butoi (chiar ca e mai ieftin) si folosesc si la motoarele mai vechi, avand un singur sortiment de ulei.

2 Va plangeti de zgomot de rulaj? Sunteti in garantie, poate ar fi bine sa sesizati situatia celor care va asigura respectiva garantie (desi inteleg reticenta dvs, avand in vedere neglijenta si lipsa de pregatire dovedita la acel service). Sau puteti merge la un service care lucreaza directii bine, sa va faca ei o diagnoza (unghiuri, jocuri, altele). Interventiile la altii sunt contraindicate (totusi cred ca unele consumabile se pot inlocui oriunde, desigur cu exceptia celor care asigura conditiile garantiei, gen ulei si filtru ungere). Sau va puteti duce la service-ul cu garantia cu diagnoza de la altii (sau "am tras de roata si are joc...... (unde are)). Eu am patit o chestie: la schimbat rotile iarna-vara, observ un amortizor curs destul de rau (sau ar trebui sa spun "bine"?). Ma duc la "aia", insa ghinion, ploua si fiind tot ud pe sub masina nu se vedea zona umezita. "Baietii" o pun pe "standul de verificat amortizoare", adica o chestie cu niste placi sub roti care vibreaza cred ca sub 1 milimetru; standul zice ca amortizorul e ok (e oarecum normal, la amplitudinea aia trebuia sa fie complet scurs ca sa nu aiba efect de franare!).

Bafta!

Edited by Obositu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...sa va impartasesc din experienta mea cu service-urile din Italia (masina cumparata de la dealer din It, locuiesc si muncesc in aceasta tara):

1. 20000 de km : cost 240 de euro ( motor 1.4 diesel, distributie pe lant), nu a fost necesara schimbarea filtrului polen

 

2 43000 km: cost 260 de euro ( am "intarziat" cu 3000 de km, dar cei de la service m-au asigurat ca nu e nicio problema cu garantia, deoarece uleiul cu care imi fac schimbul este garantat 30000km). ca un fapt ciudat in acest motoras de 1.4 intra la un skimb 5.3 litri de ulei total 5w30

 

3 53000km am schimbat placutele fata cu unele aftermarket cost 100 ron + 30 lei la mecanic. schimbul l-am facut in Romania

 

4 60000km: cost 280 euro...operatiunile conforme cu manulalul, nu s-a schimbat nimic special, decat consumabilele..

 

Bafta!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Hyundai in Otopeni pun acum mobil 1 esp 5w30. M-am programat la revizie. Revin cu detalii dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa informez colegii despre cateva amanunte.

1 Un ulei din clasa de vascozitate 5W e in general sintetic (adicatelea carbonul din uleiul "mineral", extras din titei, e inlocuit cu siliciu, de unde si denumirea de lubrifiant (ulei, vaselina) siliconica. Diferenta e ca a) e mai scump; b) are calitati chimice si mecano-termice mai bune (are o mult mai larga plaja de stabilitate cu temperatura, e mai rezistent la oxidare si descompunere, etc.)

Insa... data fiind vascozitatea mai redusa, chiar daca e mai "bun" la frig (unde "curge", nu se "ingroasa", deci face ungere mai buna si rece), exista riscul sa nu "umple" jocurile dintre piese la fel de bine ca un ulei mai vascos, de unde poate rezulta o functionare MAI ZGOMOTOASA a motorului (si eu am trecut de la 10W40 practicat de reprezentant la un 5W30, si parca motorul e ceva mai "tacanitor" la relanti, cald). Practica lor nu stiu daca e din cauza de "ieftin" (in fond uleiul il platim noi), cat din cauza ca ei aprovizioneaza la butoi (chiar ca e mai ieftin) si folosesc si la motoarele mai vechi, avand un singur sortiment de ulei.

2 Va plangeti de zgomot de rulaj? Sunteti in garantie, poate ar fi bine sa sesizati situatia celor care va asigura respectiva garantie (desi inteleg reticenta dvs, avand in vedere neglijenta si lipsa de pregatire dovedita la acel service). Sau puteti merge la un service care lucreaza directii bine, sa va faca ei o diagnoza (unghiuri, jocuri, altele). Interventiile la altii sunt contraindicate (totusi cred ca unele consumabile se pot inlocui oriunde, desigur cu exceptia celor care asigura conditiile garantiei, gen ulei si filtru ungere). Sau va puteti duce la service-ul cu garantia cu diagnoza de la altii (sau "am tras de roata si are joc...... (unde are)). Eu am patit o chestie: la schimbat rotile iarna-vara, observ un amortizor curs destul de rau (sau ar trebui sa spun "bine"?). Ma duc la "aia", insa ghinion, ploua si fiind tot ud pe sub masina nu se vedea zona umezita. "Baietii" o pun pe "standul de verificat amortizoare", adica o chestie cu niste placi sub roti care vibreaza cred ca sub 1 milimetru; standul zice ca amortizorul e ok (e oarecum normal, la amplitudinea aia trebuia sa fie complet scurs ca sa nu aiba efect de franare!).

Bafta!

Amplitudinea de 1 mm este urmata si de altelele de ... 10 cm.Acel tester este ok pentru verificare amortizoare.poate omu' ce-l manipuleaza nu este corect.Cere listingul sa te convingi cu ochii tai ce crie acolo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regret ca trebuie sa te contrazic, una din (destul de putinele) bile albe a service-ului "Casa auto" e ca am intrat si eu langa masina. Asa ca as fi observat o oscilatie de 10 centimetri!! Oricum, s-ar parea ca amortizoarele contemporane difera de ce vazusem eu odata, in sensul ca simeringul ala nu a crapat total si definitiv, ci a lasat sa curga "niste" zeama insa s-a "refacut" dupa ce a lasat niscai lest...

Si la alt automobil gasisem niste ulei prelins pe amortizoarele din spate, insa starea lor nu s-a agravat, in sensul ca nu am mai vazut lichid scurs pe ele. (Si nici la Hyundai)

Si oricum, astea-s chestii destul de vechi.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reviziea de un 1 an la 8000 km - Tiriac Auto - Otopeni.

 

1) Nu ma intrebati de ce au trecut 3 litri de ulei pe factura. Le-am atras atentia dupe ce am platit si le-am spus sa nu imi spuna nimic si au tacut.

2) Filtrul de aer au spus ca doar il verifica si sufla de praf, nu l-au verificat e praful pe capac si cleme neatins daca vreti va fac si poza.

3) Filtrele de polen au insistat sa le schimbe inainte sa le vada pe cele vechi. Am fost de acord dar sa mi le dea si pe cele vechi pentru ca stiam ca sunt bune, doar ce le curatasem. Atentie sunt doua filtre si se platesc la bucata, sa tineti minte cand primiti oferta sa inmultiti cu 2 pretul filtrului polen.

4) Valoarea facturii nu a depasit cu mult costul primei revizii afisate in planul de revizii de pe site postat de mine mai sus de aceea am si fost de acord sa imi inlocuiasca filtrele de polen, altfel mi-ar fi umflat factura ca sa ajunga la aceeasi suma.

 

Consultantul a intarziat 20 de minute la munca si a trebuit sa il astept sa imi faca fisa. Dar dupa asta inca 40 de minute masina a ramas neatinsa. Lucrul efectiv la masina a durat 30 de min. Nu te lasa sa stai langa masina.

Acum motorul merge mai bine se aude mai bine, ma bucur ca nu am acel sunet cu tachetii si ca au bagat uleiul care trebuie 5w30.

Daca aveti intrebari nu va sfiiti. O sa mai revin cu detalii.

post-35588-0-29007400-1382625888_thumb.png

Edited by RYU

Share this post


Link to post
Share on other sites

e foarte interesant.

Desi preturile sunt bune la piese, nu inteleg de ce au insistat sa schimbi filtrele de polen, mai ales ca ai doar 8.000 km....

Filtrele de aer sunt obligatorii de schimbat, cele de polen nu, la prima revizie. Asa scrie in carte :)

Edited by Sartoris

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu, starea de imbacsire a filtrelor de aer depinde mai mult de "densitatea" prafului decat de kilometri. La concret, ca sa ia banu' se trece "automat" la inlocuire... De cand cumpararea de masini noi a scazut mult, mulsul la garantii s-a facut slab. Ca sa mai vada masinile si post-garantie, unele servisuri de dealer s-au apropiat de tarifele mai "prietenoase" practicate "la liber". Raman insa si unele "practici" considerate aducatoare de bani (schimbarea obligatorie a unor filtre discutabile, schimbarea unui subansamblu scump in locul unei piese ieftine, de ex brat suspensie in loc de bucsa, invocandu-se indicatia constructorului - care are "avantajul" ca e mai rapida, cere mai putine scule si mai putina pregatire a mecanicului, si aduce si mai multi bani, din adaosul mai mare la piesa/subansamblul mai scump...). Asta e reversul cresterii fiabilitatii: defectiunile apar mai rar, insa cand apar, nu se gasesc nici oamenii priceputi, nici onestitate pe circuitul comercial al pieselor, si nici sculele oarecum specializate (de exemplu, presa pentru extras si introdus bucse), si nici timpul necesar acestor operatii sau, eventual, priceperea posesorului - acu' 20 si ceva de ani fie te costa o gramada sa o repari numai in service, si era destul de frecvent sa se defecteze in afara localitatilor, era o problema tractarea la atelier, asa ca aveam o trusa de scule mai mare si diverse materiale gen sarma, tabla, clei, cu care ajungeam pana la atelier sau numai magazin de piese...

 

Scuzati derapajul! Bafta si numai drumuri bune!

Edited by Obositu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar m-au intrebat unde este antifurtul de la roti chiar daca nu le-au dat jos. Sunt obligati la prima revizie sa verifice discurile si placutele de frana conform cu manualul proprietarului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curios, eu nu-mi amintesc sa-mi fi demontat vreo roata la reviziile alea anuale...

Da poa' ca nu-mi amintesc eu (nu ca m-ar deranja ca nu au umblat acolo, ca altii, la Dacia se "harnicisera" aia sa verifice franele spate si mi-au stricat un rulment - pe care NU l-au inlocuit! Motivul pentru care s-a intamplat asta era ca axul fuzetei era ceva mai mare si rulmentul nu iesea, si prin fortare au rupt colivia; daca ar fi fost corecti ar fi trebuit schimbata puntea spate; eu m-am hazardat sa "rectific" din smirghel diametrul axului fuzetei, da' eu sunt un simplu amator....)

Dar garantia "adevarata" s-a terminat iar aia "promotionala", care nu acopera aproape nimic, decat ca trebuie sa faci "reviziile" anuale la ei si sa platesti schimburile de consumabile la preturi "adevarate" nu-mi trebuie...

 

La cei 51 + ca km si patru ani depasiti, pot spune ca sunt multumit cum merge. Sa vedem cum va functiona dupa ce (daca) va depasi 10 ani!

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...