Jump to content
georol

Revizie Accent crdi - 90.000 km

Recommended Posts

Am dus-o la Expozitiei , sa vedem ce o fi cum o fi ....

Revin cu impresii si detalii.

Ce m-a frapat ...lipsa de clienti. Unde acum 2 ani faceai programare cu 2 saptamani inainte ....acum nu s-a suparat nimeni ca am intarziat o ora.

Share this post


Link to post

Am revenit: total = 1107 lei cu reduceri incluse.

Scimbat filtre ulei , ulei si placute de frana

Share this post


Link to post

Eu am platit 600 RON la un service non-Hyundai in Iasi, insa fara placute :hmm: cred ca au mai scazut tarifele , fara placute pb a fost intre 600 si 700 RON si la tine.

Share this post


Link to post

Doar atat se schimba la revizia de 90.000 km? Filtrele si uleiul?

Share this post


Link to post

Daca nu e nevoie si de altceva atunci da, doar atat. Numai la cele pe benzina se inlocuie la acest kilometraj distributia, pe cand la CRDi-uri la 120.000 km.

Share this post


Link to post

Am facut astazi ITP-ul... nu stiu unde s-ar incadra rezultatele testelor facute cu aceasta ocazie... eu le postez aici:

Suspensie:

Fata: Stanga 46% / Dreapta 57%

Spate: Stanga 55 % / Dreapta 61%

Frane:

Fata: 63%

Spate: 59%

 

Amortizorul stanga fata este scurs >>> ceea ce inseamna ca deja Sachs scrie pe mine! Tre' sa ma grabesc sa ii dau un mesaj lui Mos Craciun!

 

PS:

Ca valori pt test suspensie exista sistemul de apreciere: [60 - 99 % BUN, 40 - 59 % SUFICIENT, 20 - 39 % INSUFICIENT, 0 - 19 % SLAB]

Edited by BlueKing

Share this post


Link to post

Revizii de 90.000KM mai recente a facut careva?

 

Ma intereseaza ce se schimba la CRDI (obisnuiesc sa imi cumpar piesele + uleiul in avans)

 

THX!

Share this post


Link to post

Deci avem asa: revizie de 90.000 de km pentru Accent 1.5 CRDi facuta azi la Mecca Plast Ploiesti, cu toate consumabilele de la ei.

 

1. Electrica: 34.62

2. Mecanica: 124.63

3. Verificare finala: 34.62

4. Filtru ulei: 61.00

5. Ulei motor, 10W-40: 150.00

6. Filtru aer: 73.00

7. Filtru polen: 180.00

8. Filtru motorina: 240.16

9. Lavete: 1.39

 

Total: 899.42 RON (cu tot cu TVA), la care s-a aplicat un discount de 20% obtinut la intalnirea locala de la Ploiesti (de dinaintea aniversarei de 5 ani - vedeti ba de ce e bine sa mai dai pe la intalniri? :D) - final: 719.54 RON (TVA inclus).

 

S-a mai constatat si necesitatea inlocuirii placutelor de frana pe spate, pe care le-am achizitionat prin Mecca Plast la pretul de 70 de RON (sunt aftermarket).

Share this post


Link to post

Astazi urmeaza sa fac revizia de 90000km. Am cumparat:

-filtru ulei JapanParts - 18lei

-filtru aer JapanParts - 30lei

-filtru motorina Muller - 96lei

-ulei Eneos Premium Hyper 5w-30 5l - 126lei

 

Filtru de polen nu-l schimb, doar am sa-l suflu, il schimb odata de 20000km (facand revizia din 10km in 10km).

Manopera: Ma ajuta un prieten mecanic si ma descurc eu cu el!

Share this post


Link to post

Odata cu revizia de 90000km, am reglat si frana de mana, care imi tinea inegal pe rotile din spate. S-a dat rotile din spate jos, discurile la fel, sabotii erau ok, s-a polizat un pic discurile pe interior caci aveau un pic de buza, s-a regat la maxim pozitia sabotilor, apoi s-a adaugat o saiba la unul din cabluri caci era un pic intins, iar acum franeaza simultan pe ambele roti.

PS: In motor mi-a intrat toti cei 5l de ulei, si mai intra vreo 100ml de ulei pana la nivelul maxim.

PS1: Sunt foarte multumit de noul ulei din motor, care l-am pus pt prima data in motor, pana acum am bagat aproape numai castrol si dupa parerea mea Eneos (facut in Olanda) este mult peste Castrol (probabil ca la noi se gaseste mai mult contrafacut). Primul lucru care l-am sesizat in mod placut este faptul ca acum imi intra foarte usor in orice viteza, mai ales in prima treapta, care inainte de revizie (avand Castrol in motor) imi agata aproape de fiecare date. Plus ca motorul este mai elastic si trage mai bine (aici influenteaza si faptul ca filtrele sunt noi).

PS2: Manopera revizie totala: 50ron.

Edited by catanutz

Share this post


Link to post

Faptul ca ai alt tip de ulei in motor nu este o explicatie a faptului ca intra mai usor in viteza. Cele doua nu au absolut nicio legatura, cel mai probabil este o simpla impresie. :fingerup:

Share this post


Link to post

Are dreptate Cristi, nu au legatura cele spuse de tine. Eventual poti schimba si uleiul din cutia de viteze daca nu l-ai schimbat pana acum. E posibil sa scapi de problema cu agatatul in treapta I. Oricum in treapta I iti intra greu din mers, trebuie sa ai sub 20 km/h ca sa iti intre "ok" fara sa agate, daca la asta te referi...

Edited by diaconescubogdan

Share this post


Link to post

Sa stiti ca m-am gandit si la asta. Uleiul din cutia de viteze l-am schimbat tot din pricina asta si nu am vazut o mare imbunatatire. Inainte imi intra greu in treapta intai chiar si la plecarea de pe loc, insa acum dupa revizie surpriza: intra ca unsa in viteze.

Edited by catanutz

Share this post


Link to post

Stii, pe topicul de amortizoare (cele de Accent, desigur), la un moment dat se spunea ca, urmare a ridicarii masinii pe elevator se ducea uleiul din amortizoare nustiucum pe nustiuunde si ulterior amortizoarele se comportau ok!

Este posibil ca si la tine sa fie la fel referitor la cutia de viteze! :fingerup:

Share this post


Link to post

Nepotul meu trebuie sa faca revizia de 90.000 km la accentul lui si nu e hotarat la ce "pachet de revizie" sa aleaga...

1. http://www.albatrosauto.ro/articol-nou/431/pachet_revizie_hyundai_accent_1.5_crdi.html#focus PARTS-MALL 90 lei.

2. http://hyundai-piese.ro/pachete-revizii-tehnice-hyundai/accent/pachet-revizie-hyundai-accent-15-crdi/ "Filtre producator Korea" - 100 lei.

3. http://www.albatrosauto.ro/articol-nou/415/pachet_revizie_hyundai_accent_1.5_diesel_2006-2011.html#focus Filtre originale MOBIS - 190 lei.

 

A folosit cineva filtrele de la firmele de mai sus ?! Astept raspuns, stima!

Share this post


Link to post

Cred ca e destul de simplu. Daca sta bine cu banii, cel mai bine e sa ia filtre originale.

Daca are accent diesel cred ca macar filtrul de motorina e bine sa fie original. Eu asa am pus intotdeauna si nu am regretat.

Share this post


Link to post

@diaconescubogdan, eu am obtat pentru originale la consumabile! recomand

Share this post


Link to post

Am facut si eu revizia de 90 de mii, la service autorizat Hyundai de la mine din Slobozia:

-filtre- pachet revizie de la King =190

-ulei bidon 5l+bidon 1 l =200

-manopera incluzand diagnoza si verificare mecanica (cerute de mine) =250

-ciubuc la mecanic =10

Total 650 Ron (mult mai bine decat la Tiriac CT unde nu mai calc)

Uleiul a fost Castrol Edge turbo-diesel 5W-40

Share this post


Link to post

@diaconescubogdan - pana la urma de unde ati luat filtrele ?

Share this post


Link to post

Proaspat intors de la revizia de 90.000 km / 6 ani, va atasez - pentru ca altfel ar fi prea mare mesajul - tabelul cu reperele inlocuite, costul manoperei precum si o comparatie folosita pentru a decide de unde cumpar repererele. In mare am urmat revizia standard, la care am adaugat si inlocuire ulei CV, lichid de frana, amortizoare + flanse + rulmenti amortizoare, antigel, motoras far, iar pe restul le regasiti in tabel. Daca doriti informatii suplimentare, va rog sa ma contactati.

 

Deoarece nu toate operatiile au fost facute in service ci si in regie proprie, voi reveni in limita timpului disponibil cu tutoriale noi. Masina a avut la revizia de ieri 75.969 km / 6 ani fara 5 zile, iar dintre problemele ramase nerezolvate sunt legate de baterie (are curent, insa nu si amperaj - undeva la 330 CCA), discuri de frana cam uzate si frana de mana care nu prea este eficienta pe o roata - se presupune a fi tamburul ovalizat - se va rezolva insa cand voi inlocui discurile.

 

PS: Preturile sunt cu TVA, iar in ceea ce priveste manopera este fara discount. Toate reperele si foundurile pentru manopera au fost stranse in decursul a 5 luni, rezultatul intrecand orice asteptare.

 

PS2: Pentru cei care mergeti la acelasi service la care am fost si eu, atentie ca nu beneficiati de discount la piese si manopera decat daca cumparati reperul din service. Daca insa il aduceti voi, nu beneficiati nici de discount-ul la manopera, principiul fiind "totul sau nimic". Faceti-va socotelile si analizati riscurile pe care le impune decizia de a cumpara piesel dinafara service-ului inainte de a ajunge cu masina pe rampa.

Revizie 90k-6y.xls

Share this post


Link to post

Am vazut la tine "Solutie curatare injectoare". Ce este mai exact si mod de folosire. Este cumva solutie de aia de gasesti pe toate drumurile si pui in rezervor, sau e ceva mai deosebit?

Multam.

Share this post


Link to post

Este din cea "obisnuita", marca Carlube, singura diferenta fiind ca este pentru diesel, nu universala - sau cel putin asa zice pe eticheta. Nu am incercat-o deoarece nu am facut inca plinul (300 ml solutie la 50 litri de carburant), dar am luat-o in ideea de a mai curata putin pe la interior.

Share this post


Link to post

Lichidul de frana l-ai schimbat acasa sau in service ? E vorba de 6 ce ? Litri sau bidonase a cate x ml fiecare ?

S-a golit complet instalatia sau s-a scos pe la roti ? Eventual ce scula s-a folosit (daca s-a folosit asa ceva) ?

Share this post


Link to post

in mod normal intra un litru de lichid. Eu unul inlocuiesc prin slabirea aerisirilor de la roti. Dau drumul la roata si completez in borcan. Cand vad ca iese lichid nou strang si ma mut la alta roata. In felul acesta esti sigur ca nu vei baga aer pe instalatie.

Share this post


Link to post

Poti detalia un pic ? Cum yti dai seama ca vine lichid nou, banuiesc ca are alta culoare, si cum faci - dai la pedala , cu motor pornit/oprit+pui capacul la borcan de fiecare data ? Si mai cred ca trebuie sa ai masina pe o rampa altfel e mai greu, ridicata pe cric de 4 ori. Uitasem, la roata cand slabesti surubul ala de aerisire nu trebuie pus si un furtunash care sa barboteze intr-un borcan cu lichid de frana? Am procedura din manualul Hyundai american, dar de la teorie la practica e diferenta.Ce ma intereseaza sant micile aspecte practice de care te lovesti cand faci operatiunea yn regie proprie.Multumesc anticipat.

Edited by bnmbgmxzh

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...