Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
giovanotti

Amortizoare

Recommended Posts

Hai sa facem un topic numai cu amortizoarele de la noul accent; cand(la cati km) au inceput sa cloncane, zdrandane, etc...

A schimbat cineva pe garantie vreun amortizor ? Cum s-a convins si nenea' mecanicu ca amortizorul necesita inlocuire ?

In cazul meu la viteze mici cloncane pe dreapta fata, cred si pe spate ca si cum nu am amortizoare. Mecanicu' de la service a ridicat-o a hatanat de roti..... " nu are nimica domne' "

Astept impresii !

A schimbat cineva amortizoarele pe gaz cu altele pe ulei sau mixte ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca sunt amotizoarele de vina? Nu de alta dar suspensiile noului accent sunt "best in class" la zgomote.

Daca te tin nervii, du-te la un atelier neutru, sa-ti dea scris ca e picat amortizorul, dupa care du-te la reprezentanta, altfel iti spune ca nu are nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ca fapt divers, stiu ca amortizorul ti-l schimba daca are sub 40% eficienta, sau daca diferenta stanga-dreapta este peste 20%

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi le-au schimbat pt joc in tija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primu amortizor mi l-au schimbat la revizia de 1000 pt ca incepuse sa curga (eu am sesizat, dreapta fata). La 7500 mi-au schimbat ambele amortizoare (plus flansa dr fata + ceva de la etriere) de pe fata pt ca imi troncanea la viteze mici pe denivelari. Acu am 19.000 km si deocamdata par ok. Cand am avut problema cu suspensia am vb si cu un mecanic la un moment dat si cica suspensia la accentu nou ar fi foarte slaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt chiar asa de proaste cum se aude, chiar mai proaste ca la Logan? :o

Pana nici io nu pot sa cred asa ceva. :pray:

Cam intre ce masini se claseaza Accentu la suspensii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrei123, amortizoarele pe gaz curg?

 

Se cunoaste ca suspensia de la logan este una dintre cele mai reusite - mai ales pt drumurile de la noi.

Acest fapt se datoreaza platformei imprumutate de la Megane/Micra dar si a cauciucurilor mai late decat la Accent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am 9300 km in 6 luni si cit am carat cu masinuta asta n-are nimic.Si n-avem cele mai bune drumuri!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca la diesel sa fie alte amortizoare (mai bune) avand in vedere ca si masina e mai grea?

Din ce spune andrei123 ma ia cu friguri

Share this post


Link to post
Share on other sites
Se cunoaste ca suspensia de la logan este una dintre cele mai reusite

 

=)) Defineste te rog ce inseamna suspensie reusita. Are loganul vreun control activ al geometriei? E adaptiva suspensia? E multilink?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei123, amortizoarele pe gaz curg?
Am sapat 1/2 h, dar a meritat: aici si aici.

De aici rezulta ca pe Accent s-au folosit si amortizoare cu ulei.

Cam asa ceva avem pe masina.

 

P.S. Nu curg decat daca sunt...bune :sad:

Edited by flomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca sunt MADE IN CHINA nu ma mira ca sunt probleme :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cam asa ceva avem pe masina.

 

Chinezoii astia se lauda nu gluma:

 

Wenzhou ca&L Auto Parts Co.,Ltd.

 

 

Shock Absorber

 

Click to enlarge image

 

We supply many kinds of shock absorber for Mercedes-Benz, BMW, Audi, Nissan, Honda, Toyota, Mitsubish, Hyundai, Kia, Daweoo, Mazda, and so on

 

Our products confirm to the Korean and Germany stardard, and our price adapt to all over the world. We have our our experters to research and develop for them.

 

NU cred ca la mertz sau bmw sa le curga telescoapele, iar daca aceleasi telescoape sunt pe Cielo la 33k nu am avut nici o problema cu ele. Sa speram ca bataile la telescoape nu sunt decat cazuri izolate si suspensia nu este una problematica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la a mea nu cred ca erau pe gaz. Chestia care se prelingea pe amortizor, pe sub protectia aia de plastic era uleioasa si dupa ce au verificat la service, agentul care mi-a adus-o inapoi a zis ca intradevar a curs si l-au schimbat, asa ca ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum am mai spus pe alt topic am cerut un test la amortizoare pentru ca prea topaia masina. In service la Cta 34 RON testul. Zic, bun daca nu sunt probleme i-l platesc ca nu-i mult.

 

Am facut testul astazi si am obtinut valori de 81% pe puntea fata respectiv 54stg cu 56dr pe puntea spate. In tabelele lor spune ca eficienta trebuie sa fie sub 20% pentru ca amortizorul sa fie defect.

 

Oricum lipsesc foarte multe date din fisa aia cum ar fi presiunea in pneuri, masa masinii etc. pentru care receptionerul a dat din umeri. E inutil sa spun ca aceste date pot influenta esential rezultatul (testerele sachs au protectie la introducerea de date eronate de catre operator - asta nu avea)

 

Cei care ati schimbat amortizoare la ce valori le-ati schimbat?

Edited by Ktau28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !

Eu de doua saptamani astept amortizorul dreapta fata; joc in tija. Azi ma duc peste ei; deja volanul la gropi a inceput sa troncane plus ca bocane si amortizorul.

A luat cineva in considerare inlocuirea amortizoarelor de cacao de pe accent pe banii proprii montand unele similare pe ulei.

Un amortizor defect sau ineficient duce la transmiterea socurilor (energiei cinetice) la alte parti ale suspensiei, poate chiar si la axul volan care crapa foarte repede.

Incep sa cred ca vom schimba casete de directie si axuri volan intr-o veselie, dar degeaba, noi eliminam efectul, cauza trebuie sa o cautam in alta parte adica pe la amotizoare. In curand va incepe campania de schimbat arcuri, capete de bara, bucsi si alte minuni. In garantie merge, sa vedem ce ne facem dupa 3 ani la expirarea garantiei, stim cu totii preturile de la "hyundai parts" :wall:

Eu deja am inceput sa caut amortizoare pe ulei compatibile cu sistemul de fixare de pe accent si pe banii mei le voi schimba !Deocamdata nu am gasit! Ma p... pe garantia fantastica de la hyundai :wall::wall::wall::wall::wall: In fond este vorba despre siguranta familiei mele !

Ganditi-va un pic la acest topic !

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca (dar eu sper sa nu fie asa :pray: ), chinezariile prezentate in link-ul lui flomar sa fie singurele disponibile pentru accent.

 

Am mai citit si pare-se ca eficienta trebe sa fie intre 40 si 80%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wait, ce s-ar putea face pentru chestia asta? (nu ma pricep la mecanica, dau variante)

- alte amortizoare

- alte suspensii

 

Astea ar rezolva problema?

 

Cat ar fi un "kit" din fiecare? O cunostinta cu logan vrea sa isi puna suspensii (parca) mai sport si a zis ca il duce la 2000 RON, ceea ce nu e un capat de tara. Voi ce stiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici chiar asa !

Un amortizor Monroe sau Bilstein pentru Cilelo sau Opel.... costa in jur de 250 ron. Socurile cauzate de gropi sau inclinarea masinii la viraje bruste sunt (ar trebui) controlate de amortizoare ceea ce nu este cazul accentului. La arcuri sau bucsaraie nu cred ca rebuie sa umblam. De exemple bucsile sunt introduse la lagaruirea articulatiilor si arcurile preiau sarcini verticale. Ma repet : socurile sunt absorbite cred ca 90% de amortizoare.

Hai sa mai sapam in legatura cu amortizoare pe ulei sau combinate gaz / ulei. Unde le gasim si cat costa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu foarte curand, ma voi duce sa fac un test la amortizoare "pe usa din dos". Va tin la curent :drive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija sa fie setat programul strict pentru masina ta (masa) si sa ai verificata presiunea in pneuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-au facut 3 saptamani de cand astept amortizorul !

Cum pot sa ii constrang sa vina mai repede ? Mi se pare exagarat de mult timpul de asteptare !

La voi au venit mai repede piesele de schimb ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nici chiar asa !

Un amortizor Monroe sau Bilstein pentru Cilelo sau Opel.... costa in jur de 250 ron. Socurile cauzate de gropi sau inclinarea masinii la viraje bruste sunt (ar trebui) controlate de amortizoare ceea ce nu este cazul accentului. La arcuri sau bucsaraie nu cred ca rebuie sa umblam. De exemple bucsile sunt introduse la lagaruirea articulatiilor si arcurile preiau sarcini verticale. Ma repet : socurile sunt absorbite cred ca 90% de amortizoare.

Hai sa mai sapam in legatura cu amortizoare pe ulei sau combinate gaz / ulei. Unde le gasim si cat costa !

 

Adica ne-ar costa 10 milioane lei vechi un set de 4 amortizoane BUNE, for crying out loud, amortizoare cu care masina s-ar putea sa stea si in curbe, si nu le punem? ce ne tine?

 

in cat timp se duc dracu niste amortizoare? mi-as pune unele din alea mai rasarite, mai ales daca as avea sansa sa scap si de troncaneli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, si eu as schimba amortizoarele cu unele mai tari (daca s-ar putea) daca as sti de unde sa le iau :hmm: Cred ca ar schimba radical in bine tinuta masinii pe drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maestre giovanotti, ia zi de unde ne facem si noi de-un monroe sau bilstein? si cine ni-l monteaza, si daca are efect asupra garantiei.

 

si inca nu am aflat in cat timp se distrug amortizoarele... :D, deci cand as avea oricum nevoie de unele noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...