Jump to content
coco1959

Pareri despre ix35

Recommended Posts

luxcor, tu probabil ca lucrezi la ei ca prea le tii parte si se vad in afirmatiile tale exact stilul celor de la HAR. o sa incerc sa fac un trace-back pe tine sa vad de unde scrii si o sa fac public rezultatul :D Poate ne zici tu unde vrei sa recunosti ca lucrezi :)

 

Oricum, eu zic la toti care vor sa incerce si sa vada ca e vrajeala cu caii. Am condus si "noul i20" care cica are 100CP si nu am putut sa ma tin de un clio din 94 care are numai 75CP, INDIFERENT CE AM FACUT. Poti duce motorul la i20 la 7000 de ture ca nu scoate decat zgomot mare si se dau aialalti din tracfi la o parte pe baza sunetului si nu a puterii :)), ei cam asa e si iX35-ul.

 

E vraja cu puterea. Iar caii declarati sunt 174. Mergeti la si si va convingeti si de pret si de cum merge si de cum arata.

 

Sunt la ei in curte la showroom niste borduri mai inalte, ia incercati sa le urcati si povestim dupa de putere si putoare :p

 

Motorul de 90CP nu este de la Tucson, ci a echipat initial o varianta de mercedes 90CP si apoi una de chevrolet de 100CP. O sa va dau detalii exacte cu poze ca sa vedeti si voi cum arata in realitate acele motoare prin comparatie cu cele pe care le "foloseste" (a se intelege fura) Hyundai. Singura diferenta e turbina.

 

EU M-AM DAT CU iX35 si concluzia mea e aceeasi: E DEZASTRU LA TOATE CAPITOLELE. Cei care nu sau dat cu ea, sa se abtina de la pareri pana apuca (daca apuca) la ea.

 

NU E DE MIRARE CA LE-AU SCAZUT VANZARILE CU 79% !!! PANA SI DACIA ARE SCADEREA DE NUMAI 43% :)))))))))))))) SUCCESUL E PE MASURA CALITATII SI SERIOZITATII LOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie altceva mi-a atras atenția din specificațiile de pe site :

- ix35-ul de 136 CP prinde suta în numai 9,4 sec :

post-3302-127610847816_thumb.png

 

- pe când cel de 184 CP prinde suta în 10,2 sec :blink: :

post-3302-127610845869_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

luxcor, tu probabil ca lucrezi la ei ca prea le tii parte si se vad in afirmatiile tale exact stilul celor de la HAR. o sa incerc sa fac un trace-back pe tine sa vad de unde scrii si o sa fac public rezultatul :D Poate ne zici tu unde vrei sa recunosti ca lucrezi

 

Draga Domnule Poorgamer, (vezi ce oficial sunt)

Pana sa dai matale traceip am dat eu report la toate posturile tale.

Asta pentru ca nu exista NICI un post in care sa nu injuri sau sa dai in judecata marca Hyundai (de la Tucson la ix 35 si mai nou i3 ).

Personal banuiesc ca lucrezi la Dacia Renault (ia vezi pe dacia club sau reno cine e luxcor) ca prea le e frica de concurenta la Duster sau alte modele Dacia.

Ca ii injuri pe astia de la Hyundai nu e nici o problema - si ai si dreptate pe undeva au vandut fff mult cu 2 serviceuri - mai grav este ca ne crezi pe noi prosti si iti dau un singur exemplu:

"Mai intai spui ca Tucsonu' are motor de 90CP apoi revii si spui ca motorul de 90CP nu este de la Tucson, ci a echipat initial o varianta de mercedes 90CP si apoi una de chevrolet de 100CP. O sa va dau detalii exacte cu poze ca sa vedeti si voi cum arata in realitate acele motoare prin comparatie cu cele pe care le "foloseste" (a se intelege fura) Hyundai. Singura diferenta e turbina" Pai mai baietica daca singura diferenta e turbina ne-am lamurit ... esti as in masini vai de capul tau :)

 

Despre ix 35 iti c opiez parerea mea mai jos (pe care evident ca nu ai avut bunul simt sa o citesti)

 

Fost ... vazut ... pipait ... dat un pic ... dezumflat un pic ...

 

Am fost si eu ca tot posesoru de Tucson sa il vad pe asta nou - de ii zice ix35 - am fost am vazut, m-am dat si sunt un pic dezumflat.

Acum sa va pun si de ce si o sa incep cu lucrurile care imi plac:

- imi place cum arata la exterior - legata, picatura, nervoasa, 95% de drum lung 5% de teren (a la kuga)

- silentioasa, bine legata, sprintena (cat am putut sa imi dau seama in 5 min. in jurul show-roomului o tura nu mai mult)

- combinatia 2.0 cRDi + cutia AT in 6 trepte, pare de mare senzatie (atat ca si consum cat si ca performante)

- imi plac jentile de 18 - din pacate cauciucurile din dotare sunt 100% de fuga - flancul scurt iti poate crea probleme chiar si in gropile din Buc

- clima bizona ok

- ok ideea cu camera video parcare spate - oricum in oglinzi nu vezi mare lucru -

- finalmente tempomat si comenzi audio pe volan

- de senzatie zic eu comenzile bluetooth pe volan (conexiunea prin mic + boxe masina a tel mobil)

- imi place eco drive-ul pentru oras

- un plus pentru asistenta la coborare / urcare

- imi place ca ai buton separat (pe usa sofer) pentru rabatarea oglinzilor laterale

- imi place ideea cu mufele hitech aux, ipod in

- un plus ptr. senzorii de ploaie si aprindere automata a farurilor noaptea

- rezerva de dimensiuni normale inca

 

Ce nu imi place:

- pretul pretul pretul ! ! !

- 2.0 CRDI 4WD 6AT GLS PREMIUM este 28.000 EUR - daca era 25.000 cat am dat eu pe Tucson V6 AT Full Premium ma mai gandeam (e criza fratilor)

- mica la interior (mai mica ca Tucsonul care nu era Santa Fe)

- nu sunt un tip f mare 1.73 / 82 kg da stateam cam inghesuit in scaunele cochilie fata

- luneta spate ff mica facand oglinda retrovizoare aproape inutila

- nu imi place volanul (desi se poarta) prea mic pentru cate are pe el

- nu imi place noua unitate clima ... parca e de tico ...

- nu imi place noua unitate cd/radio/... cum arata si cum se aude - un pic mai bine dar nu ceva deosebit ...

- nu imi plac materialele din interior - par cheap - incepand cu 2/3 din plastice si terminand cu pielea care e subtire rau

- portbagajul mic fara sa aiba aceeasi posibilitate/capacitate de incarcare ca la Tucson prin rabatarea banchetelor spate / fata

- husa / polita care se trage peste hayon de 2 lei ... parca eram la Duster

- gadgeturi dicutabile cum ar fi incalzire scaune spate sau monitorizarea presiunii in pneuri

- nu mai exista posibilitatea de deschidere a geamului hayon separat

- pachetul fumator ca la reno / scumiera ocupand unul din cele 2 locuri cafea / sucuri din fata

- accesul la rezerva limitat / spatiul mai ingust

- niste dobitoci ca nu au pus cutia AT in 6 trepte si pe motorul benzina 2.0 MPI

 

In concluzie:

O lume HiTech, propulsata de un motor diesel super prin intermediul unei cutii AT "state of the art" inghesuita intr-o haina cu 2 masuri mai mici, realizata din materiale proiectate in Coreea dar realizate din pacate in China ...

 

O masina excelenta pentru fete ... excelenta repet ... dragelor asta e pentru voi 100% ... Parerea mea ...

 

Daca asta e parere de om care lucreaza la HAR atunci trebuie sa ma dea aia afara.

Daca nu e parerea de omd e la HAR astept scuze imediat.

Daca scuzele nu apar spun doar atat: esti un manelist barat care a nimerit din greseala aici ...

Hai sa vedem pe cine baneaza adminu' primu ca io oricum ma saturasem de forumul asta pe care fiecare scrie ce vrea si nu pateste nimic ...

 

Saluti a tutti ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pune cutia cu 6 viteze AT pe motorul de 2 litri dar nu se aduce la noi. Sunt in Qatar si toate, dar absolut toate Hyundaiurile au automata. Astia nu cred ca stiu ce e aia cutie manuala. Si motor sub 2 litri (in afara de indieni). Alta problema la astia este ca nu vor neam sa cumpere diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce ar fi asta o problema?... Scuze de off-topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pune cutia cu 6 viteze AT pe motorul de 2 litri dar nu se aduce la noi.

Atunci eu ma mut in Quatar ... pana nu apare un benziar de macar 2.0 l cu cutie AT in 6, pe ix 35, nu cumpar ...

Asta e ... am ajuns nababul petrolului =))

 

LE: O sa apara si la noi ... pun pariu ...

Edited by luxcor

Share this post


Link to post
Share on other sites

luxcor, tu probabil ca lucrezi la ei ca prea le tii parte si se vad in afirmatiile tale exact stilul celor de la HAR. o sa incerc sa fac un trace-back pe tine sa vad de unde scrii si o sa fac public rezultatul :D Poate ne zici tu unde vrei sa recunosti ca lucrezi :)

 

Ce tareee estiiii! Fii capitanu' nostru! Buna asta cu tracert, habar n-ai despre ce vorbesti cel mai probabil, asta este o optiune care e rezervata doar adminilor sau moderatorilor si pana la un anumit nivel. Tu nici macar nu stii ce sa cauti pentru ca nu stii despre ce IP posteaza =))

 

Motorul de 90CP nu este de la Tucson, ci a echipat initial o varianta de mercedes 90CP si apoi una de chevrolet de 100CP. O sa va dau detalii exacte cu poze ca sa vedeti si voi cum arata in realitate acele motoare prin comparatie cu cele pe care le "foloseste" (a se intelege fura) Hyundai. Singura diferenta e turbina.

Vorbesti prostii! Motorul de pe Tucson este fabricat sub licenta VM Motori Spa Italia. Varianta initiala a motorului a avut 170 CP si 350 nm, fiind echipat cu turbina cu geometrie fixa, fara DPF (stii ce-i ala nu?) si cu norma de poluare E3. In aceasta varianta motorul a echipat mai multe modele Alfa Romeo. Pe norma E4, acest motor - cod de fabricant RA420SOHC - a echipat mai multe modele chevrolet - in variante de 121 CP, 123 CP si 150 CP, diferente de putere provenind din turbina cu geometrie fixa sau variabila si din soft - absolut toate fiind echipate cu DPF si modelele Hyundai Tucson si Santa fe (vechiul model), in variante de putere de 110 si 140 CP, toate cu turbina cu geometrie variabila (parca), fiind si variante cu si fara DPF, in functie de piete.

Motorul RA420 SOHC a fost fabricat intr-o singura varianta, cea turbo, neexistand varianta aspirata! Mai mult, niciun motor VM Motori nu a echipat vreodata vreun model Mercedes, stiut fiind faptul ca Mercedes este un motorist de exceptie si ca-si fabrica singur motoarele. De asemenea, nu exista Chevrolet diesel de 100 CP, cea mai mica putere la chevy diesel echipat cu acest motor este de 121 CP. Motoare VM Motori gasesti pe Alfa Romeo, pe Chrysler, Toyota, Opel, Rover, Ford, GAZ, UAZ, Jeep, Chevrolet, Hyundai.

Asa ca mai pune mana si informeaza-te maestre, nu mai da cu praf in ochi ca nu ai de-a face cu niste tampiti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut , are cineva ix 35 ? pareri ? :drive:

 

Salut, eu am achizitionat recent un ix 35 4wd cu motor 2.0 benzina. In principiu sunt foarte multumit de aceasta masina singura problema fiind consumul. Ei declara 9.9 in oras si vreo 6.5 in afara. Vreau sa iti spun ca defapt te duce la 13 l in oras si 9 in afara. Calitatea materialelor si cum se imbina toate e super ok. Motorul se aude frumos si trebuie sa faci prima revizie la 30.000 km. Foarte interesant e fapt ca ai 5 ani garantie totala, asistenta rutiera si 2 verificari pe an gratuite. Daca vrei mai multe detalii da-mi un reply.

Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai obtinut cele 2 verificari pe an gratuite? Erau oferite de dealerul respectiv sau te-ai targuit tu pentru ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 74xxl

In principiu sunt foarte multumit de aceasta masina singura problema fiind consumul. Ei declara 9.9 in oras si vreo 6.5 in afara. Vreau sa iti spun ca defapt te duce la 13 l in oras si 9 in afara.

 

Nu stiu cati kilometri ai parcurs deja, dar, daca te linisteste cu ceva, Sonata mea a consumat in oras 21 de litri de benzina in primii 1.000 de km. Acum, dupa 10.000 de km consumul e pe la 14-15 in oras. Evindet, in carte la consum urban scrie 11,8.

Sa ai noroc la masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos si mii de km fara probleme, si sa dai mai des pe aici!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai obtinut cele 2 verificari pe an gratuite? Erau oferite de dealerul respectiv sau te-ai targuit tu pentru ele?

 

teoretic trebuie oferite de toti dealer-ii hyundai. Este programul 5 year triple care in care ai verificarile astea garantia si asistenta rutiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm, acum cateva zile am dat si eu (pt taicamio) o comanda pentru un IX 35 (dauna totala Tucsonul), dar nu au fost mentionate aceste 2 verificari. Doar cei 5 ani de bla bla. Oricum inca nu s-a semnat contractul doar s-a facut rezervarea pe masina.

 

Luni ajung pe la dealer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am confundat verificarile cu reviziile. La tucson am avut primele 3 revizii gratuite (consumabile and stuff). Aici e vorba de verificari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sosit si ix 35 -u . Ieri l-am luat de la dealer , desi e cel "chel" are muuuult mai multe ca fratiorul Tucson. Interiorul arata foarte bine, acum sa vedem cum se comporta in timp. partea nasoala ca anvelopele sunt pe 17 iar cele de tucson pe 16, asa ca daca sunt doritori de 4 anvelope de iarna (rulate aprox 3000 km ) am de vandut la un pret bun. Detalii pe pm.

 

 

P.S. In luna noiembrie 2009 au costat 2000 de lei, ca si idee. Astep oferte, si poze inca nu am facut ca sunt in garaj, marca, dimensiuni si poze , zilele urmatoare. .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorizare? Dotari ?

 

Zi-ne omule ca suntem curiosi :biggrin:

 

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el in fiecare zi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna Ziua,

 

L-am cumparat in August de la dealerul din Rm Vl. Initial voiam Duster, m-am dus la dealer Dacia si mi-a iesit pretul de 18.300 Euro. Am zis ca la banii astia deja nu mai vorbim de low cost. Copii m-au tot batut la cap sa mergem si la Hyundai. Fiu-meu se tot dadea pe net si facea configurari cu IX 35. La intrare era parcata masina dealerului cu 500Km la bord. In 5 minute am cumparat-o. Mi-a placut din prima, diferenta dintre IX35 si Duster este remarcabila. Am luat versiunea 2.0 6AT 184 cai. In afara de trapa si navigatie are toate optionalele. M-a costat 27K. Tot dealerul mi-a facut rost si de 3 rable, asa ca pretul real a fost de vreo 25K.

 

Impresii:

 

Antifonata OK, dar fara sa exceleze la silentiozitate.

Are putere suficienta dar nu pare a avea 184 cai. Probabil cutia de viteze este de vina. Cand pun cutia in manual, tot nu ma lasa sa trec de 3500 ture, se schimba viteza automat. Oricum se misca foarte bine si sportiv.

Suspensiile sunt tari, masina intra in balans foarte usor. Orice denivelare din drum se simte. Probabil ca se datoreaza partial si jentilor de 18" cu cauciucuri cu talon relativ mic. Fac mereu comparatia cu cealalta masina a familiei si anume un Megane II estate 1.5 dCi. Megane-ul este mult mai tolerant cu drumurile romanesti, treci mult mai usor de denivelari.

Consumul nu scade sub 12l/100km in oras indiferent de modul de conducere ECO sau mai putin ECO. La drum lung obtin 7.5 dar daca o calc se duce la 8.

Instalatia audio decenta fara insa a fi de top. Ajuta mult mufa USB. Am pus in stick acolo si nu ma mai chinui cu CD-uri.

Nu are nici un fel de valente offroad, sa nu va dea prin cap la vreunul sa iesiti de pe drumurile neasfaltate. Garda la sol masurata de mine este de vreo 17-18 cm. E drept ca masina sta pe curbe foarte bine, am mers pe Dealul Negru la Pitesti singur in masina si am fost foarte incantat de dinamicitatea ei. Cauciucurile late au un rol important.

Pielea de pe scaune este plastic de duzina. Cred ca si RATB-ul are "piele" mai buna pe trolee. Incalzirea in scaune e foarte buna acuma in sezonul rece.

 

Pe scurt nu va asteptati la minuni. La compararea cu celelalte masini in clasa ei : Tiguan, Rav4 etc sta bine insa. E mai eiftina, portbagaj mai mare, putere teoretica mai mare.

Sper ca v-am fost de folos cu o parere sincera si dezinteresata. Va stau la dispozitie daca aveti intrebari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pun cutia in manual, tot nu ma lasa sa trec de 3500 ture, se schimba viteza automat.

It's a feature, not a bug. Se gandeste ca mai ai nevoie de motor si maine. ;)

 

Oricum se misca foarte bine si sportiv.

Suspensiile sunt tari, masina intra in balans foarte usor.

Pai ori... ori? :dontknow:

 

 

Consumul nu scade sub 12l/100km in oras indiferent de modul de conducere ECO sau mai putin ECO. La drum lung obtin 7.5 dar daca o calc se duce la 8.

E noua. O sa-ti mai scada dupa vreo 5-10000 km. Nu te ingrijora.

 

 

Nu are nici un fel de valente offroad, sa nu va dea prin cap la vreunul sa iesiti de pe drumurile neasfaltate.

Asta scrie si-n manualul de utilizare! :)

 

 

E drept ca masina sta pe curbe foarte bine, am mers pe Dealul Negru la Pitesti singur in masina si am fost foarte incantat de dinamicitatea ei. Cauciucurile late au un rol important.

Nu, de fapt amortizoarele duc greul p-acolo. Da' parca ziceai ca intra in balans. ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut NFS,

 

 

Si multumesc de reply. Nu este nimic contradictoriu in cele expuse de mine anterior. Masina intra in balans si tremura pe drum accidentat, spre exemplu la acele denivelari de la trecerile de pietoni, dar in acelasi timp se aseaza foarte bine la drum atunci cand drumul e de calitate. De asemenea, orice groapa sau neregularitate a drumului pare a fi amplificata in loc sa fie absorbita. Acest fapt ne-a cam dezamagit pe toti membrii familiei. Vei vedea ca pe masura ce vor aparea mai multi posesori, aceste relatari se vor inmulti. Probabil masina este facuta sau setata ptr Europa de Vest.

Eu am dorit sa expun o parere ptr colegii de forum , este primul meu post nu sunt foarte activ din lipsa de timp, am crezut ca pot contribui la valoarea discutiei printr-o comparatie onesta dar intr-adevar subiectiva cu cealalta masina a familiei care nu are aceste probleme pe drumurile denivelate. Cu parere de rau trebuie sa spun ca e mai confortabil Megane-ul si ca merg cu mai mare viteza cu el pe drumurile valcene vesnic in lucru. Iti spune asta cu regret un om care a platit 25k ptr un SUV. Vad insa ca tu imi pui vorbele in contrast si incerci sa ma faci sa par confuz si ilogic. Eu iti doresc succes in continuare.

 

 

Bafta cu Getz-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am senzatia ca este mult mai confortabila pe drum rau,( comparatia o fac cu Tucson-ul, care scutura al naibii de tare). Cu ix 35 , in schimb, acelasi sector de drum (un pic mai rau chiar) e mult mai confortabil si mai lin sa zic asa. In principiu multumit de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte interesant, doua pareri contrare, probabil generate si de experientele anterioare: unul de la Megane, cred eu o masina recunoscuta pentru suspensia confortabila dar ne-sportiva, celalalt de pe Tucson.

 

Oricum, descrierile lui Ecos seamana al dracului de mult cu ceea ce zic posesorii de Accent. Or fi descoperit inginerii de la Hyundai o setare miraculoasa a suspensiei, care dezamageste dar enerveaza! :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot de la Duster am plecat.Vroiam un 4x4 ieftin, ma saturasem sa nu pot urca cu masina la munte pe un drum mai inclinat :p si cu 4 oameni in masina.Asa ca, dupa ce am configurat un Duster, cum spunea si Ecos pe la vreo 17 -18 mii mi-am dat seama ca mai bine pun inca 2000 si-mi iau nu stiu ce masina care are 10 cai in plus...si tot asa pana am incercat aproape toate masinile din gama, am ramas la acest monstru(pentru mine)de 2.0 crdi GLS 4W 6AT Premium.

 

Imi pare rau ca nu am avut ocazia s-o scot la drum lung ci am tinut-o inchisa numai in oras.

Cand pun cutia in manual, tot nu ma lasa sa trec de 3500 ture, se schimba viteza automat

Probabil esti in viteza a-6-a ca asa-mi face si mie dar in vitezele inferioare sare de 4000 linistita, iar cand pun cutia in manual nu mi s-a schimbat singura intr-o trepta superioara si era aproape de rosu turometru.

Nu are nici un fel de valente offroad, sa nu va dea prin cap la vreunul sa iesiti de pe drumurile neasfaltate.

Nu stiu eu ce e ala offroad cu adevarat dar am urcat zilele trecute un deal cu o inclinatie de vreo 45 grade fara sa simt nimic, inafara de faptul ca vedeam doar cerul.Deci din puctul meu de vedere e super capabila "light offroad". Ce e super tare e ca in timp ce te afli in varf acolo, daca iei piciorul de pe acceleratie nu o ia la vale ci se opreste singurica fara sa pui picioru pe frana.

 

E cam tarziu acum si nu stiu ce sa mai zic.

Revin cu mai multe detalii...Salutare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt acasa acum ptr a reconfirma treaba cu schimbatul automat in treapta superioara la 3500 ture. Nu inteleg ce vrei sa spui cand zici ca poate eram in viteza a sasea. Daca sunt intr-a sasea nu are cum sa mai schimbe in sus. Am trecut masina pe manual, am pus-o in prima viteza si m-am infipt in acceleratie. Masina a schimbat singura intr-a doua pe la 3500 de ture. O sa refac testul acesta in 2 saptamani cand voi reveni acasa. Eu cred ca Hyundai nu-si permitea sa ofere 7 ani garantie daca nu-si protejau motorul in felul acesta. Cat despre schimbatul in treapta inferioara atunci cand viteza o impune chiar daca sunt in manual, sunt complet de acord.

Inca un lucru care imi lipseste mult este inchisul automat al geamurilor atunci cand apas de 2 ori pe butonul de inchidere al usilor de pe cheie. La megane il am si este foarte util.

Una peste alta sunt multumit de masina, cu trei remarci negative: suspensia, suspensia, consumul. Am deja 6 mii Km si nu scad sub 12-13 L/100Km in oras in conditiile in care nu fortez deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eram obosit....vroiam sa zic ca la mine in a 6-a nu trece sub nicio forma de 3500 ture la 195 km/h.

Ai apasat vreodata pedala pana la fund ca sa simti acel buton de kick-down? Cu siguranta n-o sa mai schimbe la 3500.

 

Cat despre consum, am abia 1000 km si un 10,8 L/100km...asta numai in oras, cu un mers agresiv doar din cand in cand :p

 

Eu, din pacate, nu am decat 5 ani garantie nu 7.

 

Inainte de a intra in posesia masinii, cei de la hyundai mi-au dat o lista de accesorii si obtionale pentru a le studia si a le instala pe masina inainte de a intra in posesia ei. Si am ales din lista, o alarma de la viper, un modul de pornire automata din telecomanda si un modul de inchidere automata a tuturor geamurilor la inchiderea din telecomanda. In total erau vreo $300 parca...iar spre surprinderea mea, totul mi-a fost oferit cadou de catre hyundai.

 

Singura mea problema cu aceasta masina este ca nu mi se inchid luminile automat la inchiderea masinii din telecomanda chiar daca sunt date pe auto...nici nu ma atentioneaza macar.Mi s-a intamplat de f multe ori sa uit farurile aprinse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...