Jump to content

Recommended Posts

Becurile de pe Accent n-au nimic. S-a ars o singura data unul de faza scurta la un far si au fost schimbate ambele. La H-1 schimb becurile de faza scurta de m-am saturat.

Share this post


Link to post

Becurile originale au tinut cam 1 an, dupa care am montat un kit xenon H7 6000k .

Timp de 2 ani nu am mai avut probleme ,pana au inceput controalele si amenzile pentru xenoane (politia rutiera impreuna cu RAR).

De 1,5 ani schimb si eu becuri cu gramada, numai faza scurta .

Recordul (negativ) a fost de cateva ore (~10), Bistrita -Bucuresti iar la intoarcere prin Brasov nu mai aveam un "ochi".

Share this post


Link to post

Poi si oare de la ce sa fie problema asta? Sa ajunga tensiune prea mare? Se incalzesc excesiv? Care sa fie problema?

 

 

Share this post


Link to post

Pare a fi similara problema cu cea de la unele i30. la fel, se ard intr-o veselie becurile de pe faza scurta (H7), cam indiferent de marca, calitate, pret, etc. Media de rezistenta este cam de 6 luni, minimul fiind la fel de cateva ore pentru un bec din super-market (7 lei cred ca fost). Motivul este misterios...

Share this post


Link to post

Eu cred ca e de la trepidații ,suspensia la H1 e destul de rigida ,iar drumurile patriei .....

Nu cred ca e de la instalația electrica .

Am led-uri montate în interiorul mașinii , poziție fata ,iluminat trepte , număr

și nu s-au ars niciodată în 4 ani ,iar led-urile sunt mult mai sensibile la fluctuații de tensiune decât becurile.

Share this post


Link to post

Cine poate sa ma ajute si pe mn cu un manual de utilizare pentru H1 an 2005 2497cm3 103KW 140HP CRDI bus

Share this post


Link to post

Cine poate sa ma ajute si pe mn cu un manual de utilizare pentru H1 an 2005 2497cm3 103KW 140HP CRDI bus, am gasit niste sugestii dar nu e nimic in romana sau macar in engleza sau franceza

Share this post


Link to post

Salutare !
Daca intereseaza pe cineva, am :
4 Jante tabla ptr. Hyundai H1 sau Hyundai Starex 6Jx15" 5x120 ET40 ptr. C -uri(greutate)
Pret 600 lei toate 4 buc.Tel.0764.065205.O zi buna !

Share this post


Link to post

am H1 din 2005 tractiune spate cu grup simplu si deoarece locuiesc in zona de deal ma gandesc sa montez un diferential blocabil care ar fi singurul care m-ar putea ajuta; astept sugestii daca ati mai montat sau aveti ceva idei.

Share this post


Link to post

pai nu am gasit nimic,doar pe google firme care monteaza pentru masinile de teren care le baga pe munte , paduri etc ;am o panta acasa unde patineaza si vara pe pietris, daca ploua nu mai urc deloc,iarna as putea sa ii pun lanturi dar vara e aiurea, nu imi place cand iese fum din roti :mad: esp sau asr nu cred ca ma ajuta; unele s-ar putea sa aiba si din fabrica esp,asr ,diferential blocabil ,a mea are doar abs :sad:

Share this post


Link to post

Cauta macar un diferential cu alunecare limitata. LSD prescurtarea, de la limited slip differential. Din astea se gasesc uneori si pentru masini "normale", nu doar pentru cele de teren. Am gasit la o firma din anglia pentru petrolierul meu, era pe la 1800€...

Daca insa pe pietrisul ala invarti amandoua rotile, si nu doar una, nu te ajuta...

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post

are peste 140 cai si cand patineaza iese fum instantaneu si a si ramas blocata; nu ma grabesc sa iau ceva pentru ca ma va costa destul de mult si nu vreau sa iau ceva prost sau care nu se potriveste sau nu functioneaza corect. Diferentialul LSD ar fi o solutie ,nu stiu cat este de fiabil,nu am vazut pana acum, mai astept idei

Share this post


Link to post

Pentru retrofitting nu prea cred ca ai sa găsești LSD. Vezi la magazine/serviceuri de modificat 4x4. Va trebui si un compresor.

Share this post


Link to post

deja am rupt 2 cauciucuri bridgestone de juma de an :mad::w .Si eu tot la varianta cu 4x4 ma gandesc si o sa incerc sa iau aer comprimat de la o pompa de vacuum........



compresorul celor de la ARD (900euro )am inteles ca are 0 bari 25l/min a folosit cineva???

Share this post


Link to post

Salut! Firma se numeste ARB, este australiana. Nu vei gasi diferential blocabil sau LSD pentru masina ta. Cea mai rapida varianta ar fi inlocuirea anvelopelor tale cu unele All Terrain- dar aceasta se dovedeste utila doar vara, iarna necesitand lanturi fara discutie. Alta varianta e sa o dai la schimb cu un H1 4x4 :).

Share this post


Link to post

Cum spunea si Cristi S, pune niste AT-uri si pe urma vezi daca este necesar blocantul.

 

Eu am un Santa Fe 4x4 cu ESP, TCS, toate cele si abia daca ma pot misca prin noroaiele si hartoapele de pe baltile noastre - cu gumele M+S (Pirreli Scorpion STR). Insa am mers vreo 6 luni cu BF Goodrich AT.......este cu totul alta poveste. Acum am fortat nota si am facut un up-grade - am pus Cooper Discoverer STT (MT-uri), diferenta este mare (de asemenea.... si zgomotul in rulare).

 

De ce dimensiuni ai nevoie? Iti dau AT-urile sa faci o proba, si asa le tin in depozit degeaba. Am 4 bucati 235/70 R16, daca te "coafeaza", suna-ma 0756016011.

Share this post


Link to post

Am inteles ca ar monta o firma in Ungaria sistemul ARB(scz de greseala) pe grupul existent , nu am aflat nimic concret.......

 

Nu mai caut varianta rapida pentru ca am luat 2 italiene pe spate de "terfeleala", C-uri

 

Problema este cand e goala si usoara pe spate, am niste cauciucuri de iarna de 205/70 R15 C (transport greutate) din care s-au rupt bucati de la patinat pe pietris si celelalte de vara s-au mai zdrentuit chiar daca sunt mai tari

Am urcat cu 1000 kg si nu a patinat absolut deloc dar nu merg mereu cu ea incarcata...

 

Iarna nu am avut probleme mari,pentru ca e inghetat si cand e zapada nu afecteaza cauciucurile,iar daca nu urc ,pun lanturi.

 

Oferta mi se pare generoasa dar si daca le-ai avea cu janta , mi se par mari sa nu fac alte prostii :w ,ideea este sa gasesc niste cauciucuri care chiar daca patineaza sa nu se rupa bucati din ele, chestia e ca eu merg mai mult pe asfalt si numai acasa am pietris si daca pun MT de exemplu pe asfalt se tocesc foarte repede si mai sunt si ineficiente :_sad: , de asta am zis ca ar trebui un sistem de tractiune sa ma ajute la urcat

 

Apropo mai nou la o mica revizie, am vazut ca nu am arcuri pe fata deloc, ci doua bare de torsiune si una centrala,iar cu incarcatura de 150% nu se lasa mai deloc, ce parere aveti, mie unu nu-mi venea sa cred :))

Share this post


Link to post

Ce inseamna "incarcatura 150%"? Si cum adica nu se mai lasa deloc?

Share this post


Link to post

In talon are vreo 650 kg masa autorizata si eu am pus peste 1000 si nu se lasa "mai deloc" adica e aproape ca atunci cand e goala, ai priceput??

Share this post


Link to post

Mai incearca ceva, atunci cand patineaza.......de fapt incepe sa tzopaie si pierde aderenta: da un pic drumul la aer din anvelope, sa fie un pic mai elastice si o sa vezi diferenta. Astfel maresti si suprafata de contact cu solul si ai tractiune mai mare.

 

AT-urile nu le am pe jante, am in schimb MT-urile cu tot cu jante. Eu acum merg cu cele de vara cu jantele de aliaj. Si mai am un set de iarna cu tot cu jante. Le schimb in functie de terenul pe care merg dintr-un singur motiv: se rup/zdrentuiesc cele de iarna cand intri pe piatra sparta (asta ai observat si tu, spui ca ai distrus cateva), cele de vara nu au aderenta pe noroi, iar MT-urile se uzeaza inutil pe asfalt (lucru de asemenea observat si de tine). Cel mai bun compromis sunt tot At-urile.

 

Deci, am MT-urile cu jante - cele de aliaj de Santa Fe 5x114.3 cu gaura la butuc de 67.1 si dezaxare 46. Daca ti se potrivesc, vorbim.

Share this post


Link to post

De fapt am presiune f mare , pe spate am avut 4 bari, pe fata mai putin, acum 3,35 ca transport marfa mereu si nu-mi place sa reglez presiunea mereu,o sa am un compresor mai performant si atunci poate o sa reglez mai des(cu un compresor de frigider=ieftin si bun).

Eu cum aflu marimea rotilor mele??? si butucului

 

Din fericire s-a reparat drumul,dar nu am sperante mari pt ca nu s-a asfaltat si se poate strica oricand

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...