Jump to content

Recommended Posts

Salutare tuturor posesorilor de H1 , este usor sa critici prin diferite postari si sa nu te contrazica nimeni .

Daca cineva este de "meserie" si da indicatii undeva , nu inseamna ca este si adevarat in ce spune .

Pentru @cosminH1 , sa sti ca eu sunt inginerul de la service Expozitiei cu care ai vorbit de fiecare data, iar eu nu cred ca a fost vorba de vreo discutie mai aprinsa in cele trei vizite ale tale in service la noi. Am spus ceva si am sa repet si prin aceasta postare :

1. la prima vizita s-a intarziat , deoarece s-a introdus masina pe elevator mai tarziu (este vorba de elevator cu patru coloane ,pe care poate fi suspendat acest tip de auto,la auto care era inaintea acestuia au aparut si alte probleme ce a intarziat eliberarea lui . In plus a fost si pauza de masa intre timp .)

2. la prima verificare, dupa ce informatia a fost ca este plin de ulei ,a fost verificat uleiul din diferential ,acesta fiind la nivel , iar trepidatia s-a dovedit ca am dreptate pana la urma . Ce au spus la Pitesti, nu stiu, doar ce am citit acum. Eu am zis atunci cand m-ai sunat sa te opresti pentru o verificare , sa mergi mai departe linistit in concediu .La prima verificare , am spus ca este posibil sa fi fost peste nivel, nu ai cum sa verifici si nici nu pot inlocui o piesa in garantie pana nu certific ce defect are. La fel si un mecanic de aici isi da cu parerea ,dar decizia de inlocuire a unei piese tot eu o dau , si trebuie sa o justific. Nu aprob inlocuirea unei piese pentru ca "face gura " un client care se mai "pricepe" sa mestereasca la masini , din astia am cel putin cinci pe zi.

3. sa nu confundam revizia de 15000 km cu un schimb banal de ulei si filtru, repet , in manualul de utilizare este specificat intr-un tabel exact ce are de facut un service la aceasta revizie , iar testul final , respectiv frane , amortizoare si noxe , este impus de RAR , este obligatoriu , nu este un moft al nostru pentru a mai taxa pe client. Costul reviziei mai este dat si de uleiurile utilizate, ai certitudinea ca au fost folosite piese originale de prima montare , in plus s-a mai facut si geometria .

4. garantia este exact ce scrie in pasaportul de service, unde este "teapa" ?

5. @vio H1 , revizia de 5000 km pe care spui ca ai facut-o ( in pasaport spune ca este recomandata la 7500km, este vorba doar de schimb ulei si unele mici verificari) insa reviziile obligatorii sunt mult mai complexe .

6. se gasesc tot felul de piese in afara celor de origine, imi pare rau ca nu mai am pozele sa le postez cu filtru de ulei , montat la un service , s-a blocat motorul si la demontare s-a constatat ca era adunat filtrul ca o carpa mototolita .La fel si cu filtre de carburant sau de polen si chiar cu ulei de motor care s-a constatat ca s-a format ca o parafina in jurul sorbului , iar exemplele pot continua. Despre ce vorbim , despre o revizie facuta la colt de strada si ne mandrim ca am platit cu 100 sau 200 mai putin ,iar cand se imtampla ceva ,aoleu , este "teapa" garantia . "Serviciile sunt de tot rahatul ", chiar nu stiu ce mai trebuia facut, cand in realitate s-a discutat normal, orice client poate sa intre la masina, piesa s-a comandat si s-a inlocuit in garantie fara vreo discutie " mai aprinsa" in prealabil,singura problema a fost ca trebuia sa ma conving de necesitatea inlocuirii acesteia. De discutia cu mecanicul, daca lasi pe cineva sa discute , iar nu este bine , apare postarea ca a spus acesta cine stie ce minune, concluzia , nu o sa mai permit aceste discutii, sa fiu sigur ca nu se interpreteaza ceva gresit .

Share this post


Link to post

Pentru baietii cu H1 si in special pentru vio h1: mai puneti tata si voi un punct, un alineat ... hai ca tasta Enter e destul de mare.

 

Ma ia durerea de cap de la scrisul asta "de colo pana colo", plus ca din cand in cand mai pierdeti sirul ideilor si de la jumatatea "MEGAfrazelor" incepe alta idee.

 

In stilul asta o sa ajungem sa facem o actiune gen "Let's do it, Romania!" si pe forum. WTF?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Buna ziua.

Draga Leonide nu ne-am nascut toti cu tastatura in brate ,pc am de citeva luni si nu am unblat niciodata cu asa ceva dar invat{multumesc pt tasta

"ENTER"}ai un pic de intelegere .

Share this post


Link to post

Ok. Doua lucruri sunt de retinut: tasta Enter cand ne mai povestesti una-alta pe aici si "Sfantul Save" cand lucrezi cu fisiere ;)

Share this post


Link to post

Va salut Domnu Nelu

 

O sa va raspuns pe rand si cat mai scurt posibil ca sa nu mai facem posturi prea mari.

 

1.La prima vizita am stat ~ 5 ore la dvs. Am inteles nu a fost elevator disponibil, lucru care il aflu acum atunci nu mi-a zis nimeni asta.V-am spus care sunt sintomele si am zis posibile cauze ,trepidatie in volan poate fi cauza unor discuri ovalizate.Nu v-am zis ca o posibila cauza ar fi roata rezerva ca nu e stransa bine sau alte chesti de genu.

Nu am venit cu o lista de piese si am zis ca trebuiesc schimbate si nu am batut cu pumnul in masa sa imi schibati discurile.In prima vizita s-au facut teste si mi s-a spus ca posibila cauza supraincalzirea pneurilor.Am plecat acasa si in nici 5km masina se comporta la fel. Conclizie am stat ~5 degeaba.De ce nu a fost bagata masina in alea 5 ore la reglatul geometriei daca dvs a-ti fost sigur ca nu sunt discurile ovalizate?Am spus la receptie ca plec in concediu cu ea si fac ~2000km si nu vreau sa merg cu ea asa.

La grup la fel, de ce au fost nevoie de 3 vizite ca sa se schimbe supapa. Mereu am zis masina imi lasa pata sub ea si am ulei pe luneta ba chiar am venit cu ea murdara ca sa se poata vedea ca nu vorbesc prosti.Mi sa mai spus ca e normal sa arunce ulei,am precizat merg cu ea la 130km/h nu mai tare.Sunt exemple pe forum care au zeci de mi de km si nu treaba cu aruncatul uleiului.Apreciez faptul ca piesa s-a schimbat pe garantie si am spus ca, garantie este o teapa deoarece la Pitesti au spus ca pieasa trebuie sa o platesc, de ce nu stiu.La fel si cu puntea spate.Este posibil sa-mi schimb parerea in bine legat de garantie.

 

3.Revizia a decurs bine , sunt multumit de ce sa facut.Am precizat ca mi sa parut pretul mare in comparatie cu acesi revizie efectuata pe aceasi masina dar in alta parte si aici ma refer la alta reprezentanta. Nu mai conteaza acum. Legat de testele de noxe si amortizoare am inteles astea sunt regulile , dar nu cred ca o masina noua la 7000km nu o sa iasa bine la testul de noxe si de amortizoare, din aces motiv am zis ca au fost facute ca sa ridice costul reviziei

 

Nu sunt suparat pe dvs, poate a-ti crezut asta.Ma deranjat faptul ca a fost nevoie de 3 vizite ca sa se rezolve cele 2 probleme. Fiecare dintre noi avem un loc de munca si nu este placut sa pleci de la servici, sa vi la service si sa pleci acasa cu masina cu acelasi defect.

Masina este pe drum si reveni cu impresi dupa ce se va intoarce.

 

Ps: Nu a-ti vorbit cu proprietarul masini aici, sunt fiul dumnealui.

Share this post


Link to post

La grupurile de acest gen , inclusiv Terracan, au iesirea de aerisire destul de mica , la Terracan ,dupa ce am avut acelasi simptom si am reclamat la randul nostru la coreeni ,acestia au venit cu o solutie constructiva de modificare a acestui sistem de aerisire a carterului,respectiv,teava de aerisire era mai mare in diametru. La prima vizita, am presupus ca a existat ulei peste nivel in diferential,v-am dat cartea de vizita in ideea , sa ne auzim la telefon in legatura cu acest aspect. Am fost sunat,nu mai stiu acum ,tata sau fiul, iar indrumarea mea a fost sa va opriti la cel mai apropiat service autorizat din drum,dupa care nu am mai fost sunat. Ati venit la revizie,a doua vizita , la care am comandat supapa si la a treia vizita s-a inlocuit . Nu depinde de mine sa avem in stoc toate reperele , dar sunt peste 40 de modele a cate 40-50.000 de repere fiecare model , si nimeni nu cred ca are un asemenea stoc de piese.

@vio h1, service-uri mai de rahat poti gasi inclusiv in sudul europei ,dar si in vest, chiar am vazut acestea , iar masini sunt destule cumparate din Franta sau Germania , si au avut probleme mai mari decat cele cumparate din Romania,iarasi am exemple destule , la toata gama Hyundai si chiar si la destule marci ,mai cu renume .

In ce priveste garantia, in acea carticica albastra , scrie destul de explicit , termeni si conditii de garantie, iar balanta cred ca se inclina in favoarea pastrarii garantiei .

Share this post


Link to post

Buna ziua ,domnu Nelu

Eu nu am pomenit de rahat iar servicu-uri proaste am gasit doar in Brasov{acolo am locuit}.Toti INGINERI erau lareati Nobel asa de superiori se uitau la tine, tu erai doar unu care sa coborit din caruta nu unul care a muncit din greu si a facut prostia sa cumpere de la ei.

Rev de 5000km a fost obligatorie altfel pierdeam garantia iar celalante au fost la fel de complexe si cu proba de traseu 30-40km la rev de 20000km am avut placuta surpriza sa costat ca masina franeaza si ruleaza mult mai bine

 

eu nu stau dupa mecanic, inginer ,las masina la service, cheia intr-o cutie speciala iar cind termin munca vin si o iau daca asa se procedeaza si la tine la service bravo te felicit si ai toata stima mea.

PE CURAND.

Share this post


Link to post

Revin cu impresi dupa ce masina ajuns acasa.

 

Inainte sa plec am sters grupul de ulei si dupa vro 200km parcursi se vedea putin ulei scurs pe el, nu mai lasa pata jos. Am ajuns la destinatie si am sters grupul iar.Din acel moment am facut ~ 900km si nu a mai aparut urma de ulei. Un lucru bun .Inainte de a se schimba supapa s-a completat cu ulei si presupun ca excesul a fost aruncat afara de supapa noua.Acum grupul este perfect uscat .

 

Domnu Nelu inteleg ce spuneti dvs dar treaba asta cu aruncatul uleiului am vazut-o doar la masina mea si inca una in service la dvs care era tot cu 8 locuri.In rest toate pe care le-am vazut au grupul uscat.Am mai discutat cu posesori de h1 surprinsi in trafic si nu au astfel de probleme.Chiar si in acest topic sunt astfel de pareri

 

Important este ca acum nu mai arunca si pot merge linistit fara urme de ulei pe luneta si hayon

 

Numai bine!

Edited by cosminH1

Share this post


Link to post

Nu am vizitat de mult timp aceasta sectiune a forumului, vad ca intre timp a sporit numarul posesorilor de H1.

Voi incerca sa raspund la cateva din intrebarile puse in posturile anterioare.

 

Nu am verificat daca curge ulei pe la grup ,dar banuiesc ca nu curge daca nu am gasit urme de ulei pe bara ,pe hayon sau in curte unde parchez masina .

Am cumparat jante de aliaj Mak Sierra (170 euro/buc) ,sunt mai ieftine decat cele de tabla originale.

Folosesc anvelope de iarna Nokian 215/65/16C.

Probleme nu am avut cu masina in cei 45000 km parcursi.

Consum extraurban 8...8,5 l/100km. Pentru oras am alta masina cu motor mic (998cc).

Share this post


Link to post

Cauciucuri de iarna aveti pentru H? De unde? La ce pret?

Eu caut de ceva vreme, iar dimensiunea asta idioata nu o gasesc niciunde.

 

215/70 R16C - asta e trecuta in talon si dupa un schimb de idei cu asiguratorul mi-a recomandat sa pun pe ea ce e trecut in talon caci altfel s-ar putea sa plang in cazul unui accident.

Share this post


Link to post

Am avut si eu aceisi discutie atat cu asiguratorul cit si cu cei de la service ,din pacate doar coreeni fac dimensiunea asta .

Pt. mine datorita ESP-uli cauciucurile hancook au fost multumitoare le-am schimbat pe toate 4 de curand au costat 150€/buc cu montaj echilibrat reglat directia.

 

Ai incercat pe www.cauciucuridirect.ro

Share this post


Link to post

Le-am schimbat la repr Hyundai dar nu in RO.

Pe saitul pe care l-am dat nu ai gastit? are o sectiune cu colaboratori.

Sint din Brasov dar nu mai locuiesc in Romania cu mai mult nu pot sa te ajut.

Daca o rezolvi spunemi si mie poate imi va fi util cinva.

Multumesc

Share this post


Link to post

@ulycornel ai cauciucuri de iarna? de care? de unde? cat?

 

La cei de la www.cauciucuridirect.ro am trimis un mesaj caci asa am mai gasit la cativa, dar le aveau doar postate. Nu aveau pe stoc si nici nu aduceau doar 4 bucati.

Share this post


Link to post

Incearca saitul asta www.hankooktire-eu.com am vazut ca este o repr in Ungaria.

Share this post


Link to post

eu am gasit in targ in vitan in bucuresti cauciucuri iarna 205/75/16 T matador noi la 350ron bucata cu montaj inclus.

Nu am gasit 215/70/16 iarna, si majoritatea cand le spui dimensiunea asta spun ca nu exista.

Eu caut la un pret ok 215/65/16 sau 215/70/16.

Share this post


Link to post

Am 215/75/16C, caci mai am si un Fiat Ducato de marfa si folosesc aceleasi dimensiuni, insa am fost cu un far si o aripa zgariata la asigurator si mi-a sugerat subtil ca pe viitor se poate considera ca din cauza anvelopelor neconforme cu cele din certificatul de inmatriculare ar putea sa nu ma mai despagubeasca. :angry:

 

.... tara de cacao si de incompetenti ..... va las pe voi sa continuati ..

Share this post


Link to post

Salut,

Si eu cind am busit "h"-ul a venit asiguratoru cu subler si manometru pt pneuri.

Am primit prin posta o brosurica de la Hyundai o promotie pt intretinere de iarna iar la cauciucuri recomanda pt H1 jante de otel de 6.5x16 cu caucicuri 225/65/16 pretu e teribil 925€ doar cu montaj pe jante.

C e de retinut e dimensiunea pt cauciucuri deci mai late si mai joase.

Sper ca va va folosi.

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor,

Vreau sa stiu daca e cineva care are H1 cu cutie de viteze in 6 trepte ,cum se comporta ,e un consum mai redus?

Cum a fost iarna asta ?

Pt mine lopatica a facut toti bani la fel si husa pt cauciucuri din pinza de sac.

DRUM BUN tuturor

Share this post


Link to post

Buna ziua,

 

Am trecut de 100.000.km cu bune si ceva rele, respectiv discuri ovalizate si arc spate stinga rupt ,placute frana fata, spate, revizii si atat cheie,motorina si mana.

Cu discurile s-a intinplat din cauza (sevice)placute neoriginale .La rev 60.000.km s-au schimbat placute fr. fata bun, o.ca.platit plecat .

Prima oara dupa ceva spt. intra ABS si incepe circu rectifica nu a mers (vibra urat )cumpar discuri, placute 600E inainte sa plec primesc indicatii pretioase sa nu franez brusc 500 km o.ca ,dupa citeva spt. frana ABS alt circ mai grozav de data asta pt ca nu am vrut sa rectific am mers la alt service astia au cerut un repr. hyundai, a venit dupa o spt si mi-au platit discurile si placutele.

Peste citeva spt primesc un e-mail ca cei de la hyundai au introdus o masina fantoma la vechiul service si ca cele smnalate de mine s-au confirmat si si-au cerut scuze pt.neplaceri (marketing ?)

Cu arcul e simplu am facut in Ro saritura peste canalul fara capac am salvat fata dar am sacrificat spatele .

S-a intinplat in Sighisoara la intoarcerea din vacanta ,m-am uitat atunci dar nu am obs. nimic am fost bucuros ca am scapat prin Germania cind rulam pe placii aud "clak clak clak clak" am oprit si am vazut a3 lamela de sus rupta si atarnata de inel am mers usurel, bine ca nu a fost prima lamela ca acolo intepeneam.Arcul a costat 1150E dupa vacanta a picat "bine".Totusi sint multumit ca am ajuns sanatos.

La 85.000. am schimbat placute spate ,rev la 80.000.km schimbat ulei diferential 400E, rev 100.000.km a costat 350E.

 

Sper ca forumul sa se mai animeze.Va urez durmuri bune pe oriunde va-ti afla sa ajungeti intotdeauna teferi acasa.

Share this post


Link to post

Salut tuturor!

Cum stati cu becurile pe faza scurta? La mine cam la 3-4 luni trebuie schimbate caci se ard. Am incercat Philips de X tipuri, am incercat Osram, am incercat Noname-uri ... nimic. E posibil sa fie de la vibratii, de la instalatia electrica? sau de la socurile de curent? Faza scurta sta tot timpul pornita si implicit la fiecare pornire de motor, becurile "sufera" si ele doua "porniri".

 

S-auzim de bine!

Share this post


Link to post

Horia nu mai inteleg nimic. Tu vorbesti de becurile de pe accent sau ai si vreun H1?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...