Jump to content
Zetics

Ce probleme aveti la Accent-ul vostru?

Recommended Posts

Vezi sa nu fie o dovada de "profesionalism" daca cumva ai montat un radio-cd, sau alarma.

 

La mine, de ex, am montat inainte sa o ridic alarma, si aveam un zgomot in bord. Dupa vreo 3 luni am pus si cd player-ul si difuzoarele, ocazie cu care mi-a disparut greierul din bord dar a aparut altul mai mic in usa dreapta. Dupa un timp a murit si ala. Asa ca vezi daca nu ai astfel de surprize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai incearca intai sa identifici zgomotul:

- tumburusele de la usi

- vreo tija inauntrul usii

- mie odata imi scirtiia o boxa in locas.

- etc...

 

Apoi te orientezi spre modul de rezolvare... care poate fi de la desfacut fata de usa si izolat diverse prin ea, pina la dat un pumn mai tare si tacut! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
M-am intors de la munte aseara dupa 450 km. (Masina are acum 1300 facuti).Aud un mic zgomot la usi (fata/spate) mai ales cand mai trec peste o denivelare. E normal sa se intample asta ? Adica - e maisna 9 si trebuie sa se "aseze ca lumea" caroseria? Sau e vreun defect aiurea ?

Atzi mai patit si voi ?

La mine aparuse un zgomot la usa cind treceam peste denivelari. Era greu sa-i sesizez pozitia. La un moment dat a disparut. Apoi am constatat ca geamul nu mai cobora complet si am fost cu ea la service. Mi-era frica sa nu se fi stricat mecanismul de la geam. De fapt era un capacel interior (la motoras) care se desprinsese apoi cazuse si se oprea geamul in el cind incercam sa-l cobor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni, am o mare dilema, oarecum am expus-o dar acum voi intreba clar:

 

Cum trebuie sa functioneze in mod normal aerul conditionat?

 

La mine, dupa ce il pornesc, compresorul nu sta cuplat tot timpul, ci din cand in cand se decupleaza, sta un timp asa (5-20 secunde, depinde de cum merg, cum e dat ventilatorul...) apoi iar cupleaza, sta 5-10 secunde, iar decupleaza....si tot asa.

 

La revizia de 15.000km aia de la Pitesti mi-au zis ca e defecta nu stiu ce sonda, si ca de fapt trebuie sa stea tot timpul pornit!

 

Bun, chestia care m-a dat peste cap este faptul ca am fost azi sa testez un Accent model 2002 (ma gandeam sa il cumpar ... :) ) si am pornit in timpul drive-testului A/C-ul. Si...surpriza: facea exact ca al meu!!!

 

Asa ca acum sint complet debusolat: amandoua masinile sint defecte, sau este normal sa fie asa??? De mentionat ca ambele fac frig in masina (nu instantaneu...dar dupa 1-2 minute se simtea, mai ales daca sint pe ventilatie treapta de la 2 in sus)

 

Mentionez ca beculetul de A/C ramine tot timpul aprins! E vorba de un zgomot usor care se aude cand cupleaza compresorul!

 

Thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai, sincer sa fiu, si eu stiu ca trebuie sa stea compresorul pornit tot timpul. In schimb, stiu ca la cielo/espero cand calci pedala la fund in depasire ii taie compresorul ca sa-i creasca puterea. Nu stiu cum e la ale noastre, nu am apucat sa stau mult cu AC pornit ca ...nu a fost cazul...

 

De aia ii zice AC si nu clima, pentru ca este comandat manual si nu automat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp m-am lamurit de tot. Am sunat si la service Expozitiei, unde am discutat telefonic cu un nene care mi-a spus clar, ca in nici un caz nu sta tot timpul pornit. Am intrebat si pe niste forumuri Hyundai in USA, si acelasi raspuns l-am primit.

In concluzie, A/C-ul meu n-are nimic, iar aia de la Pitesti se dovedesc a fi niste looseri!

Stau si ma intreb daca mai merita sa ma mai duc sa ii las sa isi bage nasul in nu stiu ce bucse stabilizatoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ce....bucse stabilizatoare?!

 

 

Ok, fost in sfarsit la Pitesti la revizia de 15.000(desi eu am 14.000km de fapt)

 

Pret revizie: 336 roni.

 

DAR, trebuie sa ma mai duc again, deaorece am doi problemi:

 

- nu stiu ce sonda de la a/c, din cauza caruia aerul porneste si se opreste, in loc sa mearga tot timpul (eu sincer am crezut ca asa tb sa faca, deoarece asa facea de la bun inceput)

- nu stiu ce bucse de la bara stabilizatoare? (nu sint sigur ca am retinut corect)

 

Acum urmeaza sa faca cerere la Buc de piese, pe garantie, si ma anunta cind sa ma duc sa le schimb. Teoretic as putea sa le fac si in Bucuresti...dar ei m-au sfatuit sa nu (oricum nu aveam de gand)

 

Sint putin dezamagit, dar asta e, bine ca am garantia aia de care fac misto atati poolifreech...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai la ce gropi aveti voi in buc, la ce te astepti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intre timp m-am lamurit de tot. Am sunat si la service Expozitiei, unde am discutat telefonic cu un nene care mi-a spus clar, ca in nici un caz nu sta tot timpul pornit. Am intrebat si pe niste forumuri Hyundai in USA, si acelasi raspuns l-am primit.

In concluzie, A/C-ul meu n-are nimic, iar aia de la Pitesti se dovedesc a fi niste looseri!

Stau si ma intreb daca mai merita sa ma mai duc sa ii las sa isi bage nasul in nu stiu ce bucse stabilizatoare...

O sa verific si eu zilele astea cum sta treaba cu functionarea aerului conditionat.

Pentru treaba cu bucsele,fiind in garantie poti merge si in Bucuresti,nu ar trebui sa platesti nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intre timp m-am lamurit de tot. Am sunat si la service Expozitiei, unde am discutat telefonic cu un nene care mi-a spus clar, ca in nici un caz nu sta tot timpul pornit. Am intrebat si pe niste forumuri Hyundai in USA, si acelasi raspuns l-am primit.

In concluzie, A/C-ul meu n-are nimic, iar aia de la Pitesti se dovedesc a fi niste looseri!

Stau si ma intreb daca mai merita sa ma mai duc sa ii las sa isi bage nasul in nu stiu ce bucse stabilizatoare...

Asa este. Nu sta tot timpul pornit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai nici o problema la AC. Asa sint ele facute dupa modelul AC-ului din apartament cind este pus pe auto: raceste, ajunge la o temperatura ambientala selectata de tine si se opreste, apoi incepe iar. O adoua ratiune ar fi aceea de a economisi combustil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si din discutiile de pe daewoo tocmai am dedus ca asta este asa-zisa clima semiautomata! :blink: Si astia de la Pitesti ziceau ca e defect! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

oau, aveam semi-clima si nu stiam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, si din discutiile de pe daewoo tocmai am dedus ca asta este asa-zisa clima semiautomata! :blink: Si astia de la Pitesti ziceau ca e defect! :o

In manualul de utilizare nu apare nimic despre treaba asta,avand in vedere ca ledul de la aer ramane aprins si daca nu stii nu e greu sa te pacalesti,sa nu-ti dai seama ca nu se intrerupe.

Nu am apucat inca sa verific si la mine,la cei care a-ti observat se aude in timpul mersului vreun sunet de cuplare/decuplare?

Ar fi bine sa fie semiautomat,sa-l tii pornit dar el sa-si faca treaba atunci cand trebuie. ;)

 

M-am intors de la munte aseara dupa 450 km. (Masina are acum 1300 facuti).Aud un mic zgomot la usi (fata/spate) mai ales cand mai trec peste o denivelare. E normal sa se intample asta ? Adica - e maisna 9 si trebuie sa se "aseze ca lumea" caroseria? Sau e vreun defect aiurea ?

Atzi mai patit si voi ?

Vezi ca multe din sunete pot fi si de la sticlele de apa/suc tinute in suporturile din usi sau alte obiecte din torpedou. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cu siguranta se aude. Daca opresti muzica, mai ales la relanti eu zic ca este destul de evident, e un "clanc" atunci cand cupleaza ambreiajul de la compresor.

 

De asemenea, dupa ce cupleaza compresorul, se aude si un fel de suierat incetisor, care apare lent, dureaza citeva secunde, apoi la fel de lent dispare, ca un "fading"...dupa care compresorul iar decupleaza...si tot asa.

Edited by zetics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi avem filtre la aerul nostru??? si daca da... cam la cat trebuie schimbate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avem, si sint destul de scumpe. Cei de la Pitesti le inlocuiesc la 30.000, cei de la Bucuresti la 15.000 (care justifica o mica parte din diferenta de pret intre cele doua orase).

 

Dar eu m-am uitat in manual, si pare ca se schimba destul de simplu, cindva o sa il schimb eu, presupun ca ies mult mai ieftin daca il cumpar in regie proprie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Bucuresti se schimba filtrul tot la 30.000 Km. Am fost marti la revizie si mi-au confirmat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scump sau ieftin e foarte bun sa-l ai,mai retine din praful si mirosurile de afara.

La tico unde nu aveam,cand porneam ventilatia intra praful in masina prin gurile de ventilatie.La fel se intampla la toate masinile care nu au,ca sa nu mai zic ca unora le-au intrat si frunze pe acolo. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost azi din nou la Pitesti si am schimbat chestiile programate. Sonda de la A/C nu era o sonda ci nu stiu ce valva, si intr-adevar sa simte o diferenta. Acum nu stiu daca compresorul merge sau nu tot timpul, dar suieratul acela de a/c se aude tot timpul, si parca baga mai rece...dar vedem cand o veni mai cald afara.

 

Marea surpriza au fost acele bucse stabilizatoare, initial nu stiam ce naiba or fi vazut oamenii aia, dar acum dupa ce le-au schimbat, am putut vedea diferenta! Adica, inainte cand treceam peste gropi, simteam putintel in volan, foarte putin, si eu credeam ca e normal. Ei bine, nu era normal, dupa ce le-am schimbat, nu se mai simte absolut nimic in volan, simt masina mult mai inchegata!

 

Asa ca totusi se pare ca stiu ce fac oamenii aia pe acolo, la Sebastian. Sper sa o tina tot asa!

 

PS: in urma schimbarii acelei valve la a/c, s-a pierdut freonul, asa ca au umplut din nou instalatia. Mi-era teama ca ma vor pune sa platesc, pt ca mai citisem ca pe la diverse service-uri asa se procedeaza, fiind un "consumabil". Dar n-a fost cazul! Azi am platit doar drumul pana la Pitesti! Ce bine...ca si-asa deja stau cam prost luna asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ce este asa mare diferenta intre serv buc si cel din pitesti, de ai plecat pana acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi s-a parut mai inchegata dupa ce mi-au schimbat bucsele de la capetele de bara. Bine c'au fost seriosi.

Cind va exista concurenta atunci va prima calitatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
da ce este asa mare diferenta intre serv buc si cel din pitesti, de ai plecat pana acolo?

 

Pretul la revizie! 330 lei versus 800 lei la Bucuresti! Cu dezavantajul ca a trebuit sa mai fac un drum sa imi schimbe chestiile alea pe garantie, dar chiar cu 2 drumuri, am iesit la 450 lei fata de 800!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine ca te-ai convins ca sunt seriosi si ca stiu ce fac....merita sa te mai duci la ei si alta data.......doar la revizii. :D

Edited by Catalin M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...