Jump to content
Zetics

Ce probleme aveti la Accent-ul vostru?

Recommended Posts

Fara.

Share this post


Link to post

Chiar n-aveti nicio recomandare privind un inlocuitor pentru radioul 2DIN standard? Asa "noroc" am? :( Am intrebat pe topicul de Audio, la Bursa, pe-aici ... 

Share this post


Link to post

am avut pe outlander un 2din android de 7 inch, octa core cu 2 gb de ram . avea inclusiv bluetooth, gps etc. 

A fost perfect , puteam rula waze , care avea integrare spotify. 

 

Arata ca asta https://www.carsound.ro/tv---dvd-auto/dvd-de-bord/carsound/navigatie-auto-2din-cu-android-8-2gb-ram.html 

 

Nu era acealsi brand , si ca pret a fost pe la jumatate, insa a meritat din plin . practic era mai bun decat orice navigatie originala. 

Share this post


Link to post

Merci.

Face mai mult decat masina ... Vreau ceva simplu care sa poata acoperi crizele unui copil de aproape 4 ani, nu trebuie nici macar sa aiba navigatie sau mirrorLink. Daca se nimereste sa aiba BT ar fi ok, dar nici ala nu e musai ca am alte instrumente la dispozitie de avertizare privind apel/mesaj/etc. M-am lasat si de compatibilitatea cu comenzile de pe volan, asa ceva e greu de obtinut aftermarket ... Poate doar un RDS daca nu e o cerinta prea mare pt secolul 21, dar in rest, cu cat mai simplu cu atat mai bine. 

Share this post


Link to post

Una noua :wall:

initial am crezut ca e de scurta perioada de stat pe dreapta insa vad ca persista: fac plinul iar acul indicator nu se ridica imediat. Trec cam 10-15 km pana cand in final indica plinul si in bord, desi la pompa era deja confirmat. Pe toata aceasta distanta (estimata ochiometrica), se vede cum se ridica acul dar fff...ff incet. Invers am vazut ca functioneaza normal, adica nu sta mult timp la plin si dintr-o data coboara astfel incat sa imi dau seama vizual ca nu mai e la F. 

Vreo idee, ceva? :dontknow:

PS: Legat de radio, am facut primul pas: achizitionarea cablurilor adaptoare ... Mai departe inca nu m-am hotarat la model, dar sigur-sigur imi vor trebui acele cabluri ... Va tin .. pe frecventa 

Share this post


Link to post

Aia cu indicatorul e ok , invers era nadol ca faceai pana prostului. 

 

Legat de adaptoare nu cred ca ai nevoie . Eu am belit firele elegant ...

Share this post


Link to post

Adica nu facea inainte de pandemie cand chiar si nivelul in rezervor era muuult sub 1/2, insa face acum cu rezervorul plin? Hmm, ciudat ... Ar fi prima masina data peste cap cand i se face plinul ... De obicei erau cele mai fericite atunci, la fel si proprietarii lor ....

Cablurile nu exclud segmentarea motorului prin teava de esapament, se stie asta deja. Ce nu au stiut coreeni cand au vandut masina este existenta unui oarecare standard in domeniu, motiv pt care nici nu s-au obosit sa il respecte. Asta sau au presupus ca niciodata-niciodata, dar absolut niciodata, unitatile lor radio nu vor trebui inlocuite. Nu au luat insa in calcul crizele copiilor, probabil ca ai lor copii sunt mai ... necrizati.

Share this post


Link to post

Stai liniștit. Să vezi ce mișto e la Skodă, când scoți unitatea originală și vrei să pui un Sony. Adaptor Sony --> în adaptor special din comerț --> în firele mașinii, plus adaptor separat pentru radio. Plus fir tras separat de electrician. Evident, toate pot fi schimbate dacă ai și cheie torx, pentru că le era greață să pună stea ca la Accent. :)

Share this post


Link to post

Tocmai am aflat din surse sigure: un radio-casetofon original (modelul meu) nou costa aproape 8000 ron, cu TVA inclus. Neavand acordul reprezentantului Hyundai pt a va da mail-ul complet, va trebui sa ma credeti pe cuvant. Ii multumesc insa pe aceasta cale. Mai mult chiar nu mai pot spune, am ramas fara cuvinte. 

LE: Ba da, stiu, Merlin a avut dreptate din nou: nu totul e precum pare si nu totul pare precum e.

Share this post


Link to post
On 7/2/2020 at 4:35 PM, marius.zadara said:

fac plinul iar acul indicator nu se ridica imediat

ASa cum a venit, asa a si plecat ... Nu i-am facut nimic in mod special, alimentez ca de obicei, de la acelasi furnizor ba chiar si de la aceeasi pompa ... Ma intriga dar am invatat sa mai ignor din toanele astea care vin cu varsta ... In curand, adica la anul, ii fac buletinul ... 

Share this post


Link to post

Din cele descrise de tine  s-ar parea ca  din linia de masura nivel cb, indicatorul de pe bord pare a fi OK, doar ca sistemul are un timp de raspuns mai mare; mai departe , - nu stiu exact cum arata senzorul de nivel din rezervor - dar daca este cu mecanismul  ce functioneaza pe principul arhimedic atunci ar trebui inspectat  ce se intampla acolo : depuneri de gume sau alte impuritati din cb, coroziuni , samd, ce ingreuiaza miscarea pe ax a parghiei  cu flotor, flotor cu ceva lichid in el, etc.  Recunosc ca este o treaba cam...murdara :D.

Baftathumb.jpg.1f8e6586c2e9127eef3fa91392682934.jpg

Edited by ida01ro

Share this post


Link to post

Ceva sigur a fost dar nu-mi dau seama ce. Adica nu a acumulat mizerie cand nivelul de combustibil era sub 1/4 si iarna dar acumuleaza cand este plin si vara? In aproape 14 ani de existenta nu a facut nicioadata asa. Poate in combustibil a fost ceva, dar repet, alimentez de la acelasi furnizor si cu acelasi sortiment, chiar si aceeasi pompa de cand am luat-o.

Ansamblul prezentat anterior nu stiu daca este pt diesel, oricum nu prea conteaza, treaba fiind murdara oricum. N-as incerca-o insa de unul singur, ci as merge in service ... Dar daca si-a revenit ... Dumnezeu cu mila acum, ce sa mai zic ...   Merci oricum.

Share this post


Link to post

Ok, e bine ca si-a revenit!.

In combustibil este mereu "ceva", iar efectul este cumulativ - dupa atatia ani, depunerile  (gume, oxizi, impuritati, apa din condens sau din pompa furnizorului, etc.) sunt inevitabile. Si eu am alimentat vreme de 13 ani cam de la acelasi furnizor si filtrul de benzina din rezervor s-a infundat pana la urma saracul; cei din service au spus ca asa ceva  este imposibil (ca sa vezi culmea prostiei!! ), si ca filtru ala nu se schimba ! Asta este o poveste lunga cat un roman, care m-a determinat, printre altele, sa imi cumpar un tester simplu de diagnoza, pentru ca service-ul nu ii dadea de cap - in afara de stingerea lampii aleia galbene de pe bord !

Totusi, sa stii ca este relativ usor sa scoti ansamblul ala din rezervor, mai ales ca afara este frumos - cel de mai sus era pe post de exemplu, nu stiu de la ce masina este. La service nu se repara nimic (au trecut timpurile alea!) si o sa-ti spuna ca sa-ti cumperi altul.

S-auzim de bine. 

Share this post


Link to post

Din principiu nu prea vreau sa ma joc cu/pe langa surse inflamabile, de aceea evit sa imi bag nasul in zona cu pricina. Plus ca trebuie data la o parte canapeaua ca sa ajungi la acel senzor, mai mare daraua decat ocaua ... Si-a revenit cumva, treaba ei cum, asta e cel mai important :) Daca nu si-ar fi revenit singura, mergeam la service pt asta ... Ma gandesc totusi sa o ajut oleaca cu niste aditiv care se baga in rezervor si care ar mai curata pe-acolo, chit ca e special pt sistemul de alimentare, dar cine stie, mai inlatura din carcalacii de-acolo ...

Mai am si varianta in care cumva sa "ard" intr-atat de repede combustibilul incat carcalacul sa fie aspirat din rezervor si prajit oleaca in cilindrii, dar cred ca este oarecum imposibil de realizat asta, cel putin nu atat de repede pe cat ar trebui (diesel, na ...) si sigur nu la noi pot folosi intreaga zona a vitezometrului (pe principiul "am platit pt tot vitezometrul, am de gand sa il utilizez pe tot").

Share this post


Link to post

Salutare ,

 

am tot cautat pe forum dar nu am gasit informatii despre pompa injectie ( inalte ) hyundai accent 1.5 crdi, poate ma puteti ajuta cu sfaturi sau recomandari pentru rezolvarea situatiei si service unde pot rezolva ,treaba sta in felul urmator :

 

imi picura motorina pe la pompa de injectie dar masina porneste bine si se deplaseaza , stiti cumva unde pot schimba si eu garniturile la pompa de injectie ? 

Share this post


Link to post

Recomand o vizita la InterAutoTech din Bragadiru pentru evaluare si solutii.  

Share this post


Link to post

Gata, intrai si eu in randul lumii cu un minunat cod de eroare P0401si un martor Check-engine aprins dupa pornirea motorului. 14 ani / ~170k km a durat pana sa ajung aici, asa ca asta ar fi plina a paharului ... Partea goala este aceea a faptului ca EGR-ul, cel vizat dealtfel de eroare, incepe sa o ia pa aratura, ceea ce ma pune oleaca pe ganduri fiindca intentionez sa mai ma bucur de atelaj oleaca. Cat mai ma lasa autoritatile practic.

Si astfel ajungem la intrebarea de baraj: ce sa fac, sa aleg (1) un EGR nou, cost aproximativ 400 RON, fara montaj sau (2) sa iau cheia si surubelnita in mana si sa incerc sa il curat pe asta si sa inlocui garniturile - cost aproximativ 30 RON + spray/benzina pt curatare + niscaia apa-neagra sa mearga cheia bine? A curatat cineva EGR-ul pana acum si sa mai si mearga dupa? Inafara de a-mi tine degetele incrucisate (inainte, in timpul si dupa operatie), ce ar mai trebui sa fac pt ca pacientul sa mai supravietuiasca operatiei?

Chiar nu stiu ce e acolo, ma batea gandul mai demult sa il curat, acum pare ca cere el ...

Multam'

 

Share this post


Link to post

Am ales intr-un final sa inlocui tot modulul EGR, nu doar sa il curat ... Asta pentru ca am asa o mica presimtire ca nu ar fi de fapt infundat, ci solenoidul ar avea o problema, iar asta nu o pot eu repara oricat m-as chinui ... Azi am mers cam 20 km fara niciun martor aprins, pe cand altadata se aprindea imediat dupa ce dadeam jar la caluti. La borna de 21 km s-a aprins si asa a ramas pana la intoarcerea la grajdul fermecat.

Hai ca de curatat as mai putea, dar de bagat nasul pe-acolo nu, asa ca am investit intr-un modul complet EGR cu 2 garnituri. Mai luai si niste bucsi pentru bara stabilizatoare si 2 bielete antiruliu, ca nu strica la casa omului, iar toata afacerea m-a costat aproximativ 600 RON, deocamdata far' manopera. Pentru cei care doresc sa stie costul unui modul EGR original, acesta este pe la 1800 RON. Cu TVA.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...