Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Zetics

Ce probleme aveti la Accent-ul vostru?

Recommended Posts

Salutare,

 

Ma confrunt si eu cu o problema de 2 zile la Hyundai Accent 2008 1.5CRDI. In timpul mersului in timp ce sunt intr-o treapta si vreau sa trec in treapta urmatoare, in momentul in care apas ambreiajul, simt efectiv cum ma da cu dintii in volan :) . Sentimentul este unul de franare de motor brusca. Acest lucru se intampla in momentul apasarii ambreiajului doar, de intrat in viteza intra perfect.

Am totusi impresia ca dupa ce accelerez motorul si ma uit pe turometru, turatia scade foarte repede (posibil sa mi se para).

 

Ce sa fie ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un inceput de sfarsit: Ambreiajul .

 

Trimis de pe al meu DUB-LX1 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost ieri la mecanicul meu si se pare ca problema este volanta. Mi-a zis ca mai pot merge asa cu ea, pana imi va ceda si ambreajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, nu stiu daca cei cu Hyundai Accent 1.4 benzina ati mai patit asta.. de vreo sapt se aude un sunet ciudat (un uruit asa, nu tare, doar in mers, gen ca si cum ar fi turata mai tare, gen ca si cum ar fi toba putin fisurata, nu stiu.. dar e deranjant).. la service au zis prima oara ca s-ar putea sa fie de la rulment de roata, dar au verificat mai bine s-au uitat sub ea, au invartit rotile si nu este de la rulmenti, la final cica de la anvelope ca sunt tocite (intr-adevar erau putin tocite cele vechi si putin mai late 205/50r15, dar le-am schimbat intre timp si tot asa se aude).

Masina are 38.000 km schimburile de ulei facute la 10k-12k km, i-am pus pe la 33k aditiv benzina Liqui Moly, dupa iar acu la 38k nu cred ca ar fi din cauza asta..

Daca a mai intalnit cineva problema reply va rog, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa turezi motorul cu masina scoasa din viteza sa vezi daca sunetul vine de la motor sau de la calea de rulare ori cutia de viteza. Daca nu e de la motor poate fi de la cutia de viteza daca de exemplu ai pierdut cumva ulei (ceea ce e mai putin probabil). Ma gandesc ca e de la rulmenti sau discurile de frana. Daca e de la rulmenti zgomotul incepe sa se auda de la viteza de 60 la ora aproximativ (cam asa a fost si la mine) si creste odata cu cresterea vitezei. Daca e de la discurile de frana, in sensul ca acestea au ruginit si nu mai sunt line atunci se aude de la viteze mici. Incearca sa vezi daca nu sunt colmatate discurile mai ales cele din spate. Ma gandesc ca ar putea fi discurile pentru ca vad ca umbli foarte putin cu masina si poate sta multe zile nemiscata (am patit la fel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la rulmenti a zis ca nu este, au verificat-o sau poate nu au facut-o bine.. incepe sa se auda de la peste 30km/h, discurile sunt ok, merg zilnic cu ea, 20-30km..o sa revin cu o inregistrare sa poate se aude sunetul ala, mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm...au verificat rulmentii pe stand? Sa vada ...ce? Ca nu au joc? Pai la cat de mic e zgomotul, nu au joc inca, sesizabil cu mana...

Este foarte posibil sa fie de la riulmentii fata, trebuie sa vada care e ( in ce parte se aude). Uneori e inselator... Oricum daca unul a cazut, va urma si celalalt la scurt timp. Cu cat mergi, va incepe sa uruie mai tare.

Totusi...ce viteza aveai ? Mi se pare totusi ca reactioneaza pe baza de acceleratie, nu de virteza. Rulmentii actioneaza pe baza de viteza, cu cat mergi mai repede, cu atat uruie mai tare. La tine pare altceva...pare ca e in functie de turatie. Sau ma insel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu codul pentru volanta pentru un Hyundai Accent 1.5CRDI din 2008.

 

Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un inceput de duca :) Si la mine mai face.Probabil candva va ceda compresorul. Poate Dino sau altii sa infirme/ confirme...

Periculos nu e. Mai exista posibilitatea sa aiba nevoie de freon. O sa incerc si eu sa il reincarc sa vad daca se mai aude.

 

Suna oarecum ca un cosworth :) vezi cum se aude cand schimba vitezele la secundele 33-35: https://www.youtube.com/watch?v=94RD6krZFRA

Cred ca s-a dus...

Aveti idee cat costa un compresor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.autohut.ro/piese-auto/hyundai/ACCENT-III/compresor-piese?gclid=CjwKCAjw7anqBRALEiwAgvGgmw2tkl7KQtXLCig2lH06oW0YqM8avDxd-BSgc7AMJ1THU-2jZSv3RBoCHM4QAvD_BwE

 

probabil ca si pe alte siteuri pretul se intvarte tot pe acolo, 900-1200. Cauta mai bine, eu am pus primul link gasit

 

Trebuie totusi vazut care e defectiunea. Sa nu fiedoar ambreiajul magnetic. Trebuie sa se uite cineva

Edited by uko
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult. O sa merg la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm...au verificat rulmentii pe stand? Sa vada ...ce? Ca nu au joc? Pai la cat de mic e zgomotul, nu au joc inca, sesizabil cu mana...

Este foarte posibil sa fie de la riulmentii fata, trebuie sa vada care e ( in ce parte se aude). Uneori e inselator... Oricum daca unul a cazut, va urma si celalalt la scurt timp. Cu cat mergi, va incepe sa uruie mai tare.

Totusi...ce viteza aveai ? Mi se pare totusi ca reactioneaza pe baza de acceleratie, nu de virteza. Rulmentii actioneaza pe baza de viteza, cu cat mergi mai repede, cu atat uruie mai tare. La tine pare altceva...pare ca e in functie de turatie. Sau ma insel?

Au ascultat cu niste casti cu un furtunas ca tot nu isi dadeau seama, la cel din stanga fata se aude..pe inregistrare mergeam cu 40-50km/h, cam de aici incepe sa se auda si uruie mai tare si mai rpd la viteze mai mari..am observat ca daca se lasa greutatea pe partea stanga, gen cand iau un viraj dispare sunetul.. de la motor nu cred are ce sa fie totusi are 38k km.. oricum luni m-au programat la Mavexim sa il schimbe (160lei a costat), sper ca o sa fie ok, mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foarte probabil sa fie rulmentul. Mi se pare ieftin...aia e doar manopera sau...? Pe mine m-a costat cam 350 un rulment cu totul...

 

PS: Daca are 38 000 si rulmentul si motorul...tot prea devreme e :) Eu am avut probleme pe la 90 000 sau aroape de 100 000

Edited by uko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

La câți kilometri ați schimbat prima dată distribuția la un Hyundai Accent 1.5Crdi?

Uni zic că la 120000km alți că nu prea se schimbă căci e pe lanț.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se schimba cand incepe sa bata. Eu am schimbat la 218 mii. Am intalnt persoane care ziceau ca au schimbat la 90 altele care au schimbat la 400. E foarte important uleiul pe care-l folosesti si la cat timp este schimbat. Intinzatoarele sunt hidraulice si ajung sa nu mai lucreze cum trebuie. la fel si patinele. daca nu este ungere corespunzatoare, din cauza frecarii, incepe sa se manance si sa apara niste santuri pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti,

 

detin un Hyundai Accent , benzina 1.4 din 2007, 140.000 km.

Problema este la pornire, astfel:

- cateodata invarte electromotorul vreo 4 secunde si motorul termic abea porneste, adica cupleaza greu (se balbaie apoi isi revine)

- cateodata nu porneste deloc la prima cheie, la a doua o ia imediat

 

Ma gandesc ca problema este pe partea de alimentare, aceea supapa care tine benzina sub presiune in circuit, ca sa nu se duca pe retur in rezervor. Unde este localizata aceasta supapa ?

Aveti alte pareri ? Merci.

 

Trimis de pe al meu DUB-LX1 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

 

Eu am un Accent 1.5 CRDI din 2008 și încă nu am schimbat distribuția. Mașina are 101 000km dar îmi aduc aminte ca am fost sunat la un moment dat de un reprezentant DAB auto care mă chema să schimb distribuția acum 3 ani. Eu am fost surprins pt că nu aveam nici cei 120000km trecuți în carte și știam ca e pe lanț deci nu se schimbă fără să auzi zgomote specifice defectului de distribuție. Așa că am întrebat: De ce să schimb distribuția că e pe lanț?->Este pe lanț? -> Da este diesel. -> Aha, atunci în cazul ăsta nu trebuie schimbătă decât în caz de zgomote. O zi bună.-> Mulțumesc la fel. și cam așa s-a încheiat discuția legată de distribuția pe lanț. Concluziile le trageți și voi.

 

Trimis de pe al meu WAS-LX1 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o nedumerire, nu stiu daca neaparat este un defect sau "asa face toate": circuland acum mai des cu masina, atat in localitate cat si inafara, am observat in mai multe randuri ca indicatorul nivelului de combustibil are un comportament ciudat, in sensul:

 

- daca indicatorul este putin deasupra patratelului de jos si alimentez cu 10 litri, imi indica ca as avea jumatate de rezervor - ceea ce e incorect, cu tot cu rezerva si ce ar mai presupune acel patratel, nu as avea cum sa am 22.5 litri.

 

- daca mai am doar un sfert (ochiometric) si alimentez cu 35 litri, imi arata plin - hai sa zicem ca ar fi corect, 1/4 * 45 + 35 ar cam fi plinul ala. Cu alte cuvinte, abia sfertul reprezinta 10 litri, ceea ce ma si asteptam, nicidecum un patratel.

 

Daca imi amintesc bine, situatia a mai fost raportata in trecut si de catre @BlueKing, dar nu mai stiu care a fost verdictul. Se discuta atunci legat de un alt posibil "feature" al Hyundai, respectiv o indicare eronata in mod special tocmai pentru a nu ramane fara combustibil, dar ... aveti si alte pareri? Poate e cazul / nevoia de a inlocui acest senzor? A facut careva acest lucru, eventual ne poate impartasi costurile / impresiile de dupa?

 

Multam'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine se intampla. Am facut plinul si am mers de la CT la Buc si nu se misca acul. Iar de la Buc pana in Valcea am ajuns cu acul la jumate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus intrebarea pe un al topic, insa o aduc in discutie si aici, intrebandu-va daca voi intelegeti mai mult decat faptul ca doar doua injectoare au acelasi debit, iar celelalte doua au debit diferit chiar si intre ele. Care ar trebui sa fie cel corect, ce se intampla daca merg in continuare asa si e intr-adevar de rau, daca se poate corecta. Am pus intrebarea si la un service de specialitate si mi s-a raspuns cu generalitati:

 

O pierdere pe retur la injector se poate corecta prin inlocuirea pieselor defecte. Daca interventia trebuie facuta la 1 injector sau la toate 4 va putem spune doar dupa o diagnosticare a autovehiculului sau a injectoarelor. Este bine ca intre injectoare sa nu existe diferente de debit. Daca veniti cu injectoarele demontate de pe motor, va recomandam sa le aduceti pe toate pentru verificare, iar in urma verificarii va putem spune care sunt parametrii pe fiecare injector si care are nevoie de reparatie. Costul de verificare este de

Injectoarele se verifica in 24 de ore, iar costul de verificare se achita la predarea agregatelor.

 

 

Nu e chiar pierdere in adevaratul sens al cuvantului, sistemul de alimentare este etans. Daca nu se poate corecta, la ce mai e bun diagnosticul? Care ar trebui inlocuit din cele 4, ca doua-s bune ... 24h pt diagnoza nu e totusi cam mult? Mai mult de 1h sa le dea jos de pe masina n-ar trebui sa ia, zic si eu.

 

Voi ce ziceti, care pastila sa i-o dau? Un injector Bosch nou costa cam 1500 ron si nu stiu daca include saiba ori ba. Dar unde se duc 6000 ron, s-or mai duce inca X ...

 

PS: Situatia a fost descoperita in 2016, la o revizie. Masina merge rotund, raspunde bine, nu scoate fum mai mult decat alte diesel-uri, etc.

20160810_164320_resized.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre injectoare, pai nu stiu ce sa mai zic, e de inlocuit sau nu? Am continuat discutia cu service-ul pe tema asta si am convenit ca ma intai sa se faca o diagnoza si apoi comandat piesele care trebuie inlocuite. Cu alte cuvinte, tot la inlocuire se ajunge si nicidecum nu poate fi vorba de rectificare ... Nu am ajuns insa la diagnoza, astept o sugestie daca e vreo problema cu nivelul ala diferit sau nu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-a mancat si am dat drumul la caldura. Stiu, nu trebuia, asta e acum, ce sa fac, recunosc. Nu am dat la maxim, nu eram (chiar) in mijlocul iernii. Am tinut pasul cu vremea si am dat inapoi la rece, pe aceeasi pozitie unde asta-vara (sau cum s-o mai fi numind) baga aer rece chiar si fara AC. De data asta am simtit oleaca de aer cald, lucru care imediat mi-a aburit geamurile. Toate geamurile. Groaznic. Eram singurul - cred - care mergea cu AC pe 6 grade afara. Am repetat figura, in sensul ca din nou caldurica apoi frigulet, actiune care a condus la eliminarea acelei calduri reziduale (?), doar ca in continuare am geamurile aburite, semn ca am devenit ... insensibil la caldura produsa, ea existand in continuare.

 

Ce ar trebui sa verific si mai ales cum? Filtrul e schimbat de o luna, e curat, debit de aer exista, doar ca am geamurile fffff....ffff...fffff aburite, ma exaspereaza, nu (o) mai suport. Anul trecut parca am inlocuit termostatul din motivul ca nu prea imi placea ca nu baga caldura la nivelul de care stiam ca e capabila, acum baga prea multa si mai ales cand nu trebuie. Am verificat termostatul pe OBD2, deschide pe la 85 si inchide pe la 75, teoretic e ok. Antigelul l-am inlocuit personal in vara, fiind insotit de curatarea instalatiei, etc.

 

Dati-mi un sfat ca sa nu vedeti un foc de tabara in centrul metropolei .... Sunt aburite permanent chiar si fara caldura.

 

Multam'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatia de AC functioneaza corect? Cand AC-ul este pornit, aerul este circulat printr-un condensator care contine un sac de desicant ce usuca pur si simplu aerul. De aceea comanda de dezaburire parbriz activeaza automat AC-ul. Daca dezaburirea parbriz cu AC nu functioneaza aproape instant, problema e la condensator.

Daca functioneaza, problema e altundeva.

Nota: condensatorul AC este in fata radiatorului de antigel (ca doua felii de paine in fata masinii) verifica sa nu aiba pierderi.

Momentan incearca si sa elimini umezeala reziduala din masina cu un dezumidificator auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greșești Alexandru... Apa (sau umezeala) se depune pe radiatorul de aer rece din habitaclu, ca urmare a fenomenului de condens.... Apoi se scurge sub mașină.... Se dezaburește rapid parbrizul când aerul este deumidificat rapid, adică AC lucrează la maximum și eficient

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...