Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Zetics

Ce probleme aveti la Accent-ul vostru?

Recommended Posts

Este vorba de cele 2 trepte de oprire a usilor. Si la mine venea usa inapoi cand o lasam deschisa. Este din cauza ca se tocesc niste chestii de plastic care strang acea tija. Eu am desfacut chestia aia si am bagat sub acele plastice un adaos de 1 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, dețin un accent 1.5 crdi și am o problema cu scurgerea uleiului pe la capacul culbutori, am schimbat garnitura dar după un timp iar a început să curgă,dacă cineva a mai avut asemenea probleme cum a rezolvat definitiv această problema fiindcă schimbare garniturii nu este o soluție,, ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca arata ca aici: http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=12734&hl=

nici nu iti mai bate capul sa il mai schimbi, eu l-am lasat asa de 50.000 de km.

Daca e mai rau, inseamna ca nu a strans mecanicul in ordinea corecta suruburile de la capac sau nu a pus "liquid gasket" in punctele de mai jos:

post-33879-0-58947400-1534181048_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

 

Se opreste masina in mers si nu porneste imediat. Dupa cateva minute porneste, merge 50 sau 100 m si se opreste din nou. La un moment dat s-a aprins check engine. Asta s-a intamplat ieri. Azi dimineata masina a mers OK, becul era stins.

Am patit asta si acum 2 saptamani. S-a oprit de 2 ori in mers dupa care a mers bine.

 

Acum am lasat-o la service pentru diagnoza. Ce credeti ca poate sa aiba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postez aici ca sa nu mai deschid alt topic. Am descoperit in garajul de la tara cele patru discuri de frana originale de la vechiul accent. La momentul demontarii mersesem cu ele vreo 59 mii km; acum, normal, sunt ruginite dar au o "carne" pe ele ceva de invidiat.

Ruginite fiind, credeti ca pot sa le montez pe actualul accent? Adica, ar fi ceva probleme de siguranta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au nimic. Acolo unde are contact cu placuta se va lustrui imediat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! De câteva zile întâmpin o problema la mașina. Aceasta este 1.5 crdi 65kw, 88hp, diesel. Problema este următoarea: pornesc mașina, se subtureaza pana moare si apoi nu mai vrea sa o ia. Singura modalitate este sa o împing si sa o pornesc in viteza. Mi se pare ca doar la cald face asa. Stie cineva ce poate fi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incepe prin a verifica filtrul de motorina, posibil sa aiba ceva probleme si sa nu asigure debitul necesar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu` cateva zile am pus rotile de iarna si am facut o mica intretinere la etrieri si culise. Am descoperit stupefiat ca la rotile din spate aveam culisele cu garnitura de cauciuc puse jos iar pe fata erau puse sus. Sa fie clar: eu le-am pus asa, la ultima intretinere, dar nu-mi amintesc sa fi fost euforic sau altceva in acel moment :wacko: .

In manualul de service si in clipurile de pe net, la benzinare, zice ca pe fata se pun sus culisele cu garnitura. Despre spate nu fac vorbire.

O fi altfel la diesel?

Stiu ca s-a mai discutat chestia asta acum ceva ani, dar...

Voi, cei cu diesel cum le aveti puse?

Si care e rolul acelei garnituri, adica de ce o culisa are si cealalta nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa iti spun in curand, cand fac si eu schimbul. Apropo, ce fel de vaselina ai folosit?

 

---------------

 

In alta ordine de idei,

 

(1) poate oleaca offtopic, dar cunoasteti cumva vreo alternativa viabila a bieletelor antiruliu? Adica alternativa in sensul potrivirii de la alta masina, cum sunt amortizoarele de pe Logan. Nu ma luati cu alt ministru al transportului, CNAIR, "Dragnea, Dragnea, ... Dragnea", emigrare, teleportare, martieni, etc, ca ... ca, nu mai incep, nu mai tin nervii, nu mai pot. M-am saturat sa le tot schimb la maxim 6 luni, vreau ceva care sa tina mai mult de atata tinand cont ca merg totusi cu grija, sau cel putin asa cred :(

 

(2) una dintre boxele spate da semne de oboseala, vibreaza la "basu' si cu toba mare". Am exagerat si eu pe "Diesel Power" de la Prodigy, na, fiecare cu ale lui :D ... Ailalta nu, cel putin nu inca. Cunoasteti cumva dimensiunea, forma sau alte caracteristici ale acestui minunat instrument de relaxare ca sa pot cauta un inlocuitor? Daca e ceva mai bun intr-un buget acceptabil cu atat mai bine, nu trebuie neaparat sa aiba origine albastra. Gasisem "pe net" ca ar fi de 5.25", dar impedanta, cum ramane cu impedanta? Cati W? Chiar nu ma pricep la de-asta si inutil sa spun ca rasplata va fi pe masura: un tutorial DIY :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Initial, am pus ce aveam prin garaj, adica Mobil NRGI2 cu litiu care s-a topit ca speranta romanilor sa scape de dragnea.

Apoi, pt. ca nu am gasit altceva prin magazinasele noastre de doi bani care traiesc oferindu-se sa faca comanda in locul tau, am cumparat ceva vaselina spray WD-40 Silicon, dar nu mi s-a parut o solutie pe termen lung.

Acum am comandat ATE plastitube pt. culise si garnituri (cca 25 lei/75 gr), iar pt. fundul cilindrului etrierului (ca am umblat si pe acolo - garnitura rupta) pasta ATE (cca 50 lei /180 gr) ambele de la epiesa. Gasisem si ceva vaselina TRW, dar mult mai scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...

 

(2) una dintre boxele spate da semne de oboseala, vibreaza la "basu' si cu toba mare". ...

 

 

 

...

 

(2) una dintre boxele spate da semne de oboseala, vibreaza la "basu' si cu toba mare"...

 

Probabil ai rupt suportul coselor de la difuzor, se rezolva cu poxilina. Cosele fac legatura intre firele leonice de la bobina difuzorului si firul cu papuc care vine de la casetofon. Sant prinse pe un material izolator, care la randul lui este prins de sasiul difuzorului, se rupe de la bagajele indesate in portbagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Initial, am pus ce aveam prin garaj, adica Mobil NRGI2 cu litiu care s-a topit ca speranta romanilor sa scape de dragnea.

Apoi, pt. ca nu am gasit altceva prin magazinasele noastre de doi bani care traiesc oferindu-se sa faca comanda in locul tau, am cumparat ceva vaselina spray WD-40 Silicon, dar nu mi s-a parut o solutie pe termen lung.

Acum am comandat ATE plastitube pt. culise si garnituri (cca 25 lei/75 gr), iar pt. fundul cilindrului etrierului (ca am umblat si pe acolo - garnitura rupta) pasta ATE (cca 50 lei /180 gr) ambele de la epiesa. Gasisem si ceva vaselina TRW, dar mult mai scump.

RECTIFIC ARE

Vaselina ATE Plastitube, contrar opiniilor si indicatiilor de pe siturile unor magazine, NU se foloseste pe garnituri. Scrie clar pe tub. Este destinata "urechilor" placutelor de frana sau spatelui placutelor (acolo unde fac contact cu ghearele etrierului sau cu gulerul cilindrului). Eu nu am dat si pe culise pt. ca ar fi trebuit sa ung si burdufurile culiselor in interior si, cum este contraindicata cauciucului ...

Pasta ATE este foarte buna pt. culisele etrierilor, garnituri de cauciuc si pt fundul si corpul cilindrului fiind perfect compatibila cu lichidul de frana DOT 3, 4, 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti,

 

detin un Hyundai Accent model 2006 - benzinar.

Azi am decis sa imi schimb bucsile de la cele 2 bascule ( Bucsa mai mare - anterioara si Bucsa posterioara) + cele 2 bucsi de la bara stabilizatoare.

 

Mecanicul s-a chinuit jumatate de ora sa desfaca o piulita de la bascua, in cele din urma a renuntat.

Cica, trebuie dat jos suportul motor pentru a putea desface Bascula.....fiind foarte complicat.

 

V-ati mai lovit de aceasta problema ?

 

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt mecanic, dar cred ca tre sa ceri si a doua opinie fata de spusele mecanicului tau. Cum, doamne iarta-ma, sa dai jos suportul motorului pt. a schimba niste amarate de bucse? Chiar asa idioti au fost coreeni astia cand au proiectat masina asta?

La dieselul meu le-am schimbat singur foaaarte lejer, folosindu-ma de groapa din garaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am inteles, a ruginit acel surub care trece prin centrul bucsei ( vb. de bucsa mare - anterioara ) de pe bascula....si nu are pozitie foarte OK sa o desfaca, necesitand o fortza foarte mare.

...a incercat din toate pozitiile, nu a cedat surubul.

 

merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WD40?

Nu a cedat...

 

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta un penetrant special facut pentru asa ceva, nu WD40. Insista, pune cate putin in fiecare zi. Va ceda. Avem probleme de cest gen zilnic in fabrica. Asti au ceva industrial, habar n-am cum se cheama dar exista.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheie de impact? Insa asta presupune probabil surub/piulite noi ulterior. Am patit-o si eu cu surubul de la capetele de bara de egalizare insa cum oricum au fost schimbate deci nu m-am jenat sa folosesc impactul.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregătește-te cu șuruburi noi și cu ceva de tăiat.

Am schimbat eu bucșele basculelor și unul din șuruburi era efectiv sudat de camasa metalica a bucșei.

A trebuit tăiat cu un flex mic și am tăiat și șurubul pe jumătate pe lung ca sa pot prinde cu un clește/mox. Deci, am deșurubat prinzând de camasa bucsei, nu de șurub, că erau totuna amândouă.

Treaba cu demontatul suportului motor e spusa așa, din puțul gândirii.

 

Se rezolva, dar e ceva chinuiala.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveam mai demult un degripant mai bun decat WD, parca Cogelsa se numea...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregătește-te cu șuruburi noi și cu ceva de tăiat.

Am schimbat eu bucșele basculelor și unul din șuruburi era efectiv sudat de camasa metalica a bucșei.

A trebuit tăiat cu un flex mic și am tăiat și șurubul pe jumătate pe lung ca sa pot prinde cu un clește/mox. Deci, am deșurubat prinzând de camasa bucsei, nu de șurub, că erau totuna amândouă.

Treaba cu demontatul suportului motor e spusa așa, din puțul gândirii.

 

Se rezolva, dar e ceva chinuiala.

Exact beny....este sudata si la mine camasa bucsei de surub, gen "pietrificare"...si neavand elevator sa ridice masina, era foarte greu sa faca "priza" buna, sa aiba fortza sa desfaca...

 

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...