Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Zetics

Ce probleme aveti la Accent-ul vostru?

Recommended Posts

nu inteleg ce spui despre ramas usa deschisa. cred ca ai probleme la sistemul de inchidere care e de plastic si ar trebui schimbata daca face figuri. Am patit-o si eu pe partea dreapta intr-un an. Dar asta nu are legatura cu bateria. Sau poate am inteles eu altceva?

 

Daca am inteles bine nu circula cu usile descuiate, tii usa cu mana si incui usile. Si din exterior si din interior. Nu o tranti, lipeste-o de stalp si incuie

Edited by uko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legatura dintre usa si baterie este ca atunci cand ingheata usa pornesc masina si o las asa pana se incalzeste si se inchide mecanismul. Daca nu am baterie nu pot porni motorul si raman cu usa deschisa.

Cand e inghetata nu se inchide nici dinafara nici dinauntru, in nici un fel. Credeti-ma ca am incercat. Am incercat sa lipesc de usa sticle cu apa fierbinte dar nici asa nu merge. Probabil ca e ceva vaselina care ingheata acolo si trebuie sa se incalzeasca zdravan ca sa cedeze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, e mecanismul de plastic care agata "tzamburushul" din stalp. Ala e uzat si cand e rece face figuri. trebuie schimbat. NU agata, din cauza asta nu se inchide.

 

Cand imi facea asa, trageam usa ca si cum ar fi fost inchisa si apoi o incuiam din butoane. Uneori mergea din a doua incercare dar mergea. Acum depinde, daca e foarte uzat mecanismul poate nu mai prinde deloc.

Edited by uko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se poate schimba, o sa il schimb. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Destul de scump. Noroc ca se intampla sa inghete numai cateva zile pe an...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat o Varta de 52Ah cu 220 lei, mi-au adus-o acasa si au montat-o. Am intrat pe cealalta usa din fata si asa o sa fac cand temperatura scade sub -12 grade si totul a fost in regula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am un Accent 2006, motorizare 1.4 benzina, 111.000 km.

De ceva vreme, odata cu kilometrii, simt in pedala acceleratie o vibratie fina, aproape ca ma gadila sub talpa!

Aveti idee ce poate fii?..tampoane motor, bucsi...

 

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,la mine in momentul cand apas pedala de ambreiaj se aude si se simte in pedala un mic clank,acest zgomot se aude in interiorul masinii,probabil cand voi schimba kitul de ambreiaj,furca,o fi ceva si pe la pedala de face acel clank,v-a dispare.

Edited by vasii_marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, o problema si anume dau sa pornesc masina si porneste sacadat,(cu un miros de fum)parca ar merge in 3 bujii,dau si a doua oara,la fel,merg cu ea,si incet incet isi revine;o opresc si o pornesc din nou si merge bine acum. Ce ar putea fi? O sa vad maine dimineata cum porneste.

 

Hyundai Accent 1.4 benzina,2009.

Edited by vasii_marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie sau s-a lovit cineva de codul de eroare P2015 ? L-am gasit de dimineata cuibarit bine in ECU si nu prea inteleg din link-ul asta ce anume trebuie sa verific. Inafara unui zgomot mai infundat al motorului pus pe seama temperaturilor scauze, nu am remarcat nimic anormal la masina, se comporta in parametrii normali pentru aceasta perioada a anului.

 

 

Screenshot_2017-02-01-07-43-28.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil o bujie nu functioneaza cum trebuie / uda. Sau mai grav.... Incearca sa vezi cum arata bujiile prima data

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, dar nu cred ca este de la bujie, altfel as fi vazut in bord si as fi simtit motorul mergand neuniform. Chiar de-ar fi de la vreo bujie, sincer nu m-as baga, findca la diesel e mai complicat procesul demontarii si sincer nici nu stiu cum mi-as putea da seama ca este uda atata timp cat bujia este incandescenta, teoretic macar :)

 

Banuiesc ca vreo clapeta de pe traseul de admisie a inghetat din cauza temperaturilor scazute si a generat eroarea asta. Am sters-o oricum din ECU si astept sa vad daca reapare. Preventiv am dat cu WD-40 pe toate clapetele pe care le-am putut vedea la blitz-ul telefonului la 8 seara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am raspuns lui vasii-marian. Nu stu cum ai aparut tu intre raspunsul meu si el :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am raspuns lui vasii-marian. Nu stu cum ai aparut tu intre raspunsul meu si el :)

Multumesc,o sa schimb bujiile cand se mai incalzeste afara,deocamdata nu am mai avut acea problema. Probabil o fi fost si de la benzina,numai cu efix95 am alimentat si de cateva ori de la petrom si atunci am avut aceeasi problema cand am alimentat de la petrom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am mai spus, cine vrea sa asculte , bine, cine nu... :) mol 98 e la limita de jos. as baga doar petrom 99 sau omv 100 iarna

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu benzina de 95 da in nas cand e frig si pleci imediat de pe loc. cu benzina de 98 e la lmita...aproape nu da in nas, dar mai se simte o oarecare lipsa de viata. cu 99 si 100 pleaca de pe loc fara sa mai dea in nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol, credeam ca s-a renuntat la diluarea benzinei ... Apropo insa de benzina de 100, eu nu am sa uit niciodata prima mea experienta cu Shell V-Power 100 :) Doar ochii confirmau ca eram in aceeasi masina, restul simturilor spuneau contrariul ... Ce vremuri :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

am si eu o nemultumire legata de masinuta mea: numi place tinuta de drum, mai ales in curbe - imi pare instabila-, si nici la franare - parca nu o simt sa se lipeasca cauciucurile de asfalt.

 

 

cauciucurile vechi au "obosit" si acum va tb sa le inlocuiesc cu altele noi.

 

imi poate spune cineva daca 195/70/14 sau 195/65/14 s-ar potrivi pe jenti fara sa loveasca / atinga pe undeva pe la aripi?

 

in prezent am 185/65/14

 

as vrea sa castig ceva comfort si aderenta cu noile cauciucuri. Nu ma intereseaza daca consumul si viteza indicata la bord se vor modifica putin.

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

am si eu o nemultumire legata de masinuta mea: numi place tinuta de drum, mai ales in curbe - imi pare instabila-, si nici la franare - parca nu o simt sa se lipeasca cauciucurile de asfalt.

 

 

cauciucurile vechi au "obosit" si acum va tb sa le inlocuiesc cu altele noi.

 

imi poate spune cineva daca 195/70/14 sau 195/65/14 s-ar potrivi pe jenti fara sa loveasca / atinga pe undeva pe la aripi?

 

in prezent am 185/65/14

 

as vrea sa castig ceva comfort si aderenta cu noile cauciucuri. Nu ma intereseaza daca consumul si viteza indicata la bord se vor modifica putin.

 

Multumesc

Salut,este posibil sa ai probleme cu amortizoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,este posibil sa ai probleme cu amortizoarele.

 

mda, ar fi o posibilitate. o sa verific. mulțumesc, dar oricum, nu mia placut niciodata cum "sta" pe drum, si acum ma gandeam sa incerc si niste cauciucuri mai late.

cu multi ani in urma am pus pe Dacie 195 late si si-a schimbat tinuta de drum radical.

 

voi verifica si amortizoarele care acu au vro 60.000 km

 

ms.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune amortizoare KYB sau Monroe si o sa vezi ca ai alta masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@b66vpi: ti-ai expus problema pe 3 topic-uri diferite. nu e ok. alege un topic cu subiect apropiat de problema ta si dezbatem acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor,

 

Probleme cu incarcarea la Hyundai Accent, benzina, de 1,4 din 2007! Cu motorul oprit, masor 12,5V pe bornele acumulatorului. Pornit fara consumatori masor 14,2V. Cand pornesc incalzirea, faza lunga, radio, spoturi, faruri ceatza ... 12,8V. Daca sting spoturile si farurile de ceata, urca putin, pe la 13,7V. Pe masura ce elimin din consumatori, tinde sa revina la acei 14,2V (care, oricum, inteleg ca ar trebui sa fie 14,5V). Acumulatorul este unul de tip Moll, cumparat anul trecut la sfarsitul lui iulie si este potrivit pentru tipul de masina, am fost la verificare pentru garantie si mi-au gasit problema asta. Daca nu o rezolv in scurt timp, pierd garantia. La verificarea initiala, mi-au spus ca incarcarea nu e foarte ok, dar ca ei accepta valorile (cu consumatorii porniti era la 13,74V). Intre timp s-ar zice ca lucrurile s-au inrautatit. Totusi inclin sa cred ca problema exista si la momentul cumpararii acumulatorului, doar ca nu au fost porniti toti consumatorii enumerati mai sus. Din cate stiu eu, indiferent de cati consumatori sunt porniti la un moment dat, alternatorul trebuie sa genereze o tensiune constanta (acei 12,5V, care sunt recomandati pentru o incarcare buna). Idei? Sfaturi? A mai patit cineva?

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...