Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Zetics

Ce probleme aveti la Accent-ul vostru?

Recommended Posts

Am rezolvat problema turatiei (nu știu dacă definitiv). Era de vina aceasta piesa care ramanea împinsă înăuntru. db490ae1383c3ada4531cce17a555684.jpg3a46afc27d5cfe9173ba80ec3eb8dc55.jpg

Cred ca era puțin înțepenită si arcul nu o mai aducea inapoi. Am tot rotit-o si acum se mișca mai usor (si se accelerează si motorul la pornire).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. am constatat abia azi ca inchiderea centralizata de la usa spate stanga nu mai functioneaza.

partea hazlie e ca am stat cu usa descuiata zile intregi in parcare, norocul meu ca nu a incercat nimeni usile.

deci, cand actionez butonul de inchidere generala de pe usa soferului (sau din telecomanda) se inchid toate usile mai putin usa stanga spate.

1. aveti idee care ar putea fi motivul?

2. pot remedia singur sau tre sa ajung la service?

3. multumesc!

Motorasul de la actuatorul usii este defect. De fapt nu motorasul se defecteaza ci protectia aflata in interiorul lui.

Edited by pringles

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult de idee. am unul de rezerva, sper sa pot rezolva singur inlocuirea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Am și eu o problema la accent, virat stg pe denivelări se aude o troncaneala, parca să zic că se simte și-n podea. Pe drum drept nu se aude absolut nimic, ca de altfel nici virat pe drum fără gropi dacă sunt virat. Acum 3000 de km am schimbat amortizoare, flanșe, bielete antiruliu iar acum bieleta plus cap de bară pe stg. Problema persistă, menționez că nici alte jocuri nu sunt. Aveți vreo idee ce ar putea fi? Mulțumesc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Cristifull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Si eu am avut simptomele descrise de tine, dar cu viraj dreapta (parca...)

S-a facut liniste dupa ce am inlocuit caseta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și n-ar trebui să bată și pe drum drept dacă au apucat-o dracii? Este suspect că bate numai în viraj stg, ceea ce iarăși nu înțeleg. Mulțumesc frumos pentru răspuns.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema destul de grava as zice. Masina porneste greu la rece, adica trebuie sa ma chinui vreo 2-3 minute ca sa porneasca, la cald porneste mai repede dar si asa pare ca se chinuie, am schimbat bujiile si degeaba, o sa pun maine testerul pe ea sa vedem ce zice, ma gandeam ca poate a mai avut cineva o problema asemanatoare si ma poate ajuta. Bateria este si ea noua, schimbata in octombrie. Mentionez ca masina este un Hyundai Accent din 2006, diesel, 1.5 crdi, avand in jur de 110.000 km la bord. Sper ca ma puteti ajuta :)

Edited by George89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu intrebare la voi...Tata are un Hyundai Accent 2008 si am schimbat jantele din tabla in aliaj de R14 5,5/ET35. Problemele au venit in momentul cand am vrut sa montez jantele din aliaj, imi trebuia alte inele decat cele originale, alte piulite speciale pt aliaj(problema este ca ele sunt infilitate la maxim dar tot nu ajunge sa acopere toata piulita)...Mai are cineva problema asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus pe accentul meu jante de aliaj de opel cu gaura centrala de 60mm fara inele de centrare si am folosit vechile piulite de la jantele de tabla. Intr-adevar, piulita se infiliteaza pana la capat, cred ca maxim pana la jumatate. Am aceasta formula de vreo 3-4 ani si nu am avut nici o problema.

Edited by catanutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, mersi @catanutz. La service mi-au recomandat alte piulite pt ca acelea nu erau bune zic ei...plm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conteaza de la janta la janta. La unele jante de aliaj pur si simplu nu intra in gaura de prezon piulitele originale. Nu te lua dupa altii, alte exemple de pe forum, decat daca aveti jante de aliaj identice de pus pe aceeasi masina. Altfel, exemplul colegului nu e valabil pentru tine, deci niciun "...plm".

Eu zic sa iti cumperi inele de centrare si piulite potrivite. Rotile te tin pe pamant si practic iti cresc sansele sa ramai in viata atata vreme cat ele raman pe masina si nu iti zboara in mers, daca intelegi ce zic. Nu te juca cu fortele din prezoane/roti, mai ales pe drumurile noastre. Mergi la un centru mare de tip Auto-Soft (altul, nu asta, ca sa nu ziceti ca fac reclama) si o sa te ajute ei cu toate informatiile si o sa iti furnizeze exact ce ai nevoie. Si eu am doua randuri de piulite, pentru cele doua randuri de jante, plus inele de centrare. Investitie undeva la 200 RON in 2013.

Edited by Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat caseta de direcție și descopăr acum că de fapt problema era pivotul de pe stg față. Atentie la diagnosticul dat de meseriași.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

e1a0fed0d96d9806fca324589a6b4a95.jpg. Schimate inelele de centrare de pe janta ca sa fie exact pe roata. Schimbate piulite, uite cum arata.

 

 

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiindcă sunt pe topicul de probleme, am și eu o problemă: nu știu să dau jos bandourile. :)) Sunt cu clips-uri? Se dau jos forțat? Sau e vreo tehnică?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se dau jos cu forta,sunt pe clipsuri care se rup cand le scoti(e bine sa ai altele noi)dar nu clipsurile sunt problema ci la capetele bandourilor au un clips altfel decat celelalte care are un holdsurub care trebuie desfiletat si nu ai acces sa il desfiletezi si se cam strica si ala e ca un bumb care face parte din bandou,celelalte se ataseaza pe bandou,cauta poze pe net ca sa iti faci o imagine de ansamblu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfaaai... Mersi. :) Să văd cât o să stric prin datul lor jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

De 1 an jumate am usa din spate stânga blocată, închisă.

Actuatorul s-a stricat. Vreo idee cum pot sa-l repar/înlocuiesc singur? Usa nu se poate deschide, tot ce pot sa fac e sa dezmembrez broasca, însă nu pot face mare lucru de acolo...

Ce pot face?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cateva zile a inceput sa intre in rezonanta motorul cand ajunge la ~1300 de ture, cand cresc sau scad turatiile nu se mai aude.

Indiferent daca este in gol sau in mers si nu simt diferente in forta motorului. Stie cineva la ce sa ma astept ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate fi fulia de la alternator ori alta problema(distributie, tampon motor, scut motor slabit din suruburi etc....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat alternatorul ( second hand ) acum o luna.

Edited by pmariushd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiindcă sunt pe topicul de probleme, am și eu o problemă: nu știu să dau jos bandourile. :)) Sunt cu clips-uri? Se dau jos forțat? Sau e vreo tehnică?

 

Am rezolvat cât se poate de simplu cu ajutorul unui prieten, care a venit și cu ideea:

- desfăcut patru șuruburi de la fața interioară de ușă spate (unul acoperit cu căpăcel în lateral, unul jos, unul în mâner, unul în spațiul mic de depozitare);

- tras fața de ușă afară (atenție să trageți de mânerul interior cât să iasă fața, atenție la mufa închiderii centralizate, care are opritor ce se apasă ușor);

- desfăcut, cu grijă, folia izolatoare lipită cu mastic și se pot vedea clips-urile bandoului;

- de preferat cu încă o persoană, împingeți clips-urile afară, încercând să comprimați acei dinți cu care stau fixe pe portieră, cu mențiunea că ultimul clips este mai dur, dar poate fi împins ok;

- la fața interioară a ușii din față, dați mai întâi plasticul interior de la oglindă, după care fața interioară; mai aveți o mufă de la comenzile oglinzii; șuruburile sunt aceleași;

 

Operațiune terminată cu succes fără să stric absolut nimic. Am acoperit găurelele rămase cu o bandă izolatoare, în caz că plouă, curățând înainte locul de praf.

post-12281-0-22705400-1463554242_thumb.jpg

post-12281-0-95959100-1463554247_thumb.jpg

post-12281-0-61457200-1463554251_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai degraba s-ar incadra la capitolul DIY daca nu ne spui si motivul pentru care ai avut nevoie sa le dai jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

După accidentul din 2011, mi-au fost vopsite bandourile prost. Astfel că a început vopseaua să se decojească din cauza pregătirii proaste a plasticului și vopselei. Într-o perioadă, vecinii mei nu depășiseră inteligența unui parameci, astfel că obișnuiau să-mi atingă bandourile, afectându-le vopseaua. În combinație cu spălarea mașinii (presiunea jetului etc.), bandourile au început să se exfolieze. Și am fost nevoit să le dau jos pentru a le revopsi cum trebuie.

Astfel, am avut o problemă cu Accent-ul meu pe care am ridicat-o aici, pe topicul ăsta (pe pagina anterioară): cum dau bandourile jos? :) Și mi-a fost explicată metoda. Iar eu am găsit altă metodă și am relatat-o aici, ca să fiu de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim; totusi as recomanda sa apara si in rubrica tutoriale deoarece aici se va pierde in noianul de postari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

 

Am un Hyundai pe benzina din 2006. Motorul s-a oprit cand am lasat masina la relanti si nu a mai pornit. Adica se aude ca invarte dar motorul nu porneste.

Ce poate fi?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...