Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
Zetics

Ce probleme aveti la Accent-ul vostru?

Recommended Posts

Un astfel de topic consider ca trebuie sa existe, si am o chestie minora care ma cam deranjeaza.

 

 

Mai exact, parca a devenit motorul prea zgomotos, si odata cu el parca si transmisia.

 

Deci:

1. Motorul deja de la 3000 de rotatii se aude foarte tare

2. Cind schimb vitezele, sau chiar daca nu schimb dar am apasat ambreiajul si apoi ii dau drumul din nou, are un cloncanit, care parca se si simte asa in masina

3. cind merg in la viteza constanta, si sufucient de incet ca sa nu existe zgomot de rulare prea mare (de ex in a 2-a pe la 20-30 la ora, sau in a 3-a pe la 40-50 de exemplu, se aude asa...un fel de harait gros, sau ca un zbarnait gros, nu foarte tare, de ca si cum e o tabla ceva pe la tobe care nu e prinsa foarte bine....altfel nu stiu cum sa o descriu.

 

Ati intalnit asa ceva, sau similar (ma refer evident la posesori de motor 1.3, ca de 1.6 vad inca nu sint pe forum). Oricum, faptul ca e motorul mai mare banuiesc ca nu e un motiv sa fie mai zgomotos in aceleasi conditii de antifonare, right?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa-ti raspund eu,desi motoarele sunt diferite iar masina ta a ajuns pe la 15.000 parca,in timp ce a mea e la 3.000 :

1-motorul incepe sa se auda destul de tare de pe la 3.200-3.500 ture dar cred ca si faptul ca este iarna are ceva de spus in problema asta,motorul era mai silentios cand era cald.

2-am mai citit ca te-ai plans de treaba cu cloncanitul,a mea nu face asta.

3-la fel ca mai sus nu se aude nici un zgomot de genul asta,cred ca ar trebui sa verifici la revizia pe care urmeaza sa o faci.

Nefiind vorba de acelasi motor si in conditii de antifonare similare este posibil sa fie mai galagios.

Topicul e bine venit dar sper sa postam aici cat mai rar. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un zdranganit urat la relanti, care dispare daca apas ambreiajul. Suna cam ca un rulment pe duca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un scartait fin in fata....un zgomot de tabla care nu este prinsa bine...si face numai la gropi...abia astept sa se incalzeasca afara si ma bag sun ea :)....poate scutul nu este prins bine,cine stie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, am un fel de scut...doar pe jumatatea din fata a motorului...nu sub tot motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de cand am cumparat masina am senzatia ca la relanti nu incarca suficient

daca am toti consumatorii porniti: dezgetare/aeroterma/faruri/proiectoare/audio, etc

si las masina la relanti am impresia ca scade putin intensitatea la lumini

 

chestia asta se intampla de obicei cand e frig si masina e rece

cineva mi-a spus ca ar avea o rezistenta de preincalzire la filtrul de motorina care functioneaza cand motorul este rece si afara e frig

 

vreau cand fac revizia de 7500 sa-i pun sa masoare incarcarea la relanti...

 

 

PS: sa stiti ca accentul are tabla destul de tare - mi-a cazut de pe o cladire destul de inalta un morman de zapada pe capota motor si plafon si nu s-a indoit...

 

PS2: din gresala am apasat pe ceva butoane la sony xplode si acum merg melodiile random cred...de la 20 sare la 120 si apoi mai jos...trebuie sa citesc in carte...

Edited by cata73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul Accent diesel are acea rezistenta pentru incalzire si este posibil ca avand toti consumatorii porniti plus rezistenta sa se simta cumva la relanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu Sony-ul, vezi ca la tasta "4" si deasupra scris "Shuf". Are din cite stiu, 3 pozitii: OFF, DISC_SHUFFLE si FOLDER_SHUFFLE, deci cind esti pe disc apesi pe el pina scrie OFF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de model.

De exemplu, la CDX-MP30 e pe tasta 4 (adica aia cu care selectezi memoria 4), dar la CDX-7750 e pe tasta 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat , multumesc mult, este adevarat ce spuneti voi, doar ca era pe tasta...3

o sa ma uit ce model este sa va spun exact...

ce am observat...dac apesi pe 1 in timp ce ruleaza un disc mp3, se muta la melodia 1, la 2 la fel, dar de la 3 incolo nu mai vrea, de aceea am apasat din gresala si s-a mutat pe random...

Edited by cata73

Share this post


Link to post
Share on other sites

La modelul meu .. 1.3i+ am observat o ciudatenie (poate e kestie de marketing decat)... pe bord are semul de avertizare centura... la centura sofer are unde se infige centura si 2 fire.. deci senzor exista .. dar.. nu face nimic.. nici daca e centura nici daca nu e... :D ... o fi defect.. sau modelele de la noi.. nu au asa ceva.. in carte scrie - optional.... oare unde as putea afla exact ce are (din optionale) modelul 1.3i+ full (benzina) , pt ca manualul e generic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manualul, cel putin cel original in engleza pe care il am eu acopera toate versiunile posibile.

 

La mine nu se aprinde nimic, dar nu ma deranjeaza, mi-a intrat in sange sa pun centura (de la Tico, ala are avertizare pe bord :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
... pe bord are semul de avertizare centura... la centura sofer are unde se infige centura si 2 fire.. deci senzor exista .. dar.. nu face nimic.. nici daca e centura nici daca nu e...

Deduc ca nu ti se aprinde becul. Ai masina de noua? Sau SH? Poate fostul proprietar, certat cu centura si deranjat de becul din bord, a desfacut mufa care in mod normal se afla sub scaunul de la sofer! Verifica!

 

ce am observat...dac apesi pe 1 in timp ce ruleaza un disc mp3, se muta la melodia 1, la 2 la fel, dar de la 3 incolo nu mai vrea, de aceea am apasat din gresala si s-a mutat pe random...

Nu cumva butoanele 1 si 2 indeplinesc functia de Previous, respectiv Next song? :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E noua .. vineri face o luna ... si da.. nu se aprinde becul in bord... nu ma deranjeaja problema .. dar am vazut firele si ma intrebam de ce totusi nu se aprinde nimic in bord daca tot au pus senzorul ala. In manual scrie optional.. dar nu specifica la ce model este si la care nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

ce am observat...dac apesi pe 1 in timp ce ruleaza un disc mp3, se muta la melodia 1, la 2 la fel, dar de la 3 incolo nu mai vrea, de aceea am apasat din gresala si s-a mutat pe random...

 

 

La mine, pe aceste doua butoane am "group next" si "group previous", adica trece la folderul urmator. Daca tu ai toate mp3-urile varsate in radacina, fara nici un alt folder, sau le ai puse intr-un singur folder pe toate, evident ca oricare din aceste doua butoane te duce la inceputul folderului, adica la primul song.

Share this post


Link to post
Share on other sites
E noua .. vineri face o luna ...

Verifica totusi si mufa de sub scaun! Poate au uitat s-o cupleze sau a iesit cind ai bagat ceva pe sub scaun.

 

Si s-o stapanesti sanatos! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut un cablu sub scaun (de fapt l-am simtit).... o sa verific.. sper si vremea sa imi permita

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. centura nu are senzor "activ", o fi montat dar nu este activ

2. la sony xplode aveti dreptate cu cele descrise mai sus, cu singura mentiune care am facut-o si mai sus (butonul 3 pentru random)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cata .. sa inteleg ca nu are rost sa ma uit la cablu?? l-au pus decat ca sa il activeze la versiunea GLS???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am facut cunostiintza cu buna crestere si kretinismul romanului... un specimen kretin si pus nu mai pe a face rau.... ma intreb oare ce simte un asemea om in momentul in care face asa ceva... x-(

Am gasit masina zgariata pe ambele portiere de pe partea dreapta... Aveti vreun sfat unde as putea merge pt a remedia problema.. atat cat se mai poate remedia... ca cel putin la prima vedere zgarietura e destul de adanca..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bleah! Nasol. Stiu cum e. :(

 

Ce sa-i faci, Casco si fuga la service, cit mai curind, din 2 motive:

 

1. Sa nu apuce rugina sa prinda

2. Sa nu cumva sa modifice astia reteta la vopsea (eu am patit treaba asta, vopsea cu acelasi cod, arata altfel pe o masina din 2003 decat pe una din 2002!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta caracterizeaza rasa asta balcanica de tot rahatul...invidia,prostia,lenea si multe altele...pun pariu ca a fost un vecin care poate nu-si permite asa ceva si s-a zgariat pe fata cand te-a vazut cu ea in fata blocului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i motivul pt care eu am spalat Hyundaiul doar de 2 ori in 9 luni! Ultima oara prin octombrie anul trecut! Noroc ca mai ploua, mai ninge... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyrus - macar din pct asta de vedere nu e asa... nu a fost vecin.. cel putin nu vecin de acasa.. era parcata la munca in fatza firmei pe trotuar - dar cu loc mai mult decat suficient sa poti sa treci pe langa ea.. fara sa te deranjeje

M-am uitat in diminetza asta mai atent (era mai multa lumina) si nu pare atat de adanca cum am crezut aseara... adika nu e luata toata vopseaua

Trebuie revopsita sau oare merge "polish si restaurare a suprafetei vopselei"

??? am gasit un site tot cautand pe net...http://www.expertdetailing.ro/servicii/listaservicii.php - voi atzi auzit ceva de ei? sau de altzii

Sau solutia e doar revopsirea la hyundai

Si alta intrebare : treb sa merg la politie pt dovada .. sau e de ajuns la casco???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...