Jump to content
Sign in to follow this  
qwertyas

Hyundai i30SW vs. Skoda Octavia Combi

Recommended Posts

Salutare tuturor si imi pare bine ca am ajuns pe acest forum.

Vreau sa-mi cumpar o masina noua, am buget de 15.000Euro, vreau un diesel mare si bun, si obligatoriu break, sa am loc pentru parafernaliile a doi copii. Mi-am restrans cautarea la Skoda Octavia Tour Combi, motor 1,9tdi, care acum e 13.500E, si Hyundai I30CW, care are un 2.0CRDi la 14.870E. Hyndai-ul are tot ce vrei pe ea, nu e cazul pentru Skoda, asa ca daca mai pui niste dotari, tot acolo iesi cu banii. Skoda pare ceva mai mare la portbagaj, motorul de 1.9 e superok, are reputatie buna, chiar daca nu e nou. Hyundai are o garantie nesimtita (7 ani), cai putere sa dai si la altii, si, dupa cum spuneam, dotari.

 

Am citit pe acest forum in extenso despre service la Hyundai. Eu as merge pe mana Skodei, (service mai ieftin, mai rapid, fiabilitate recunoscuta) dar cei 7 ani de garantie de la Hyundai sunt greu de ignorat.

Am si cateva intrebari punctuale:

1. Cat e taxa de inmatriculare la motorul mai sus mentionat?

2. Cum e portbagajul? Cat de spatios si de versatil?

 

Orice alta informatie care ma ajuta sa iau o decizie in cunostinta de cauza este binevenita.

Multumesc mult.

Edited by qwertyas

Share this post


Link to post

Primul lucru foarte important de mentionat: masina are garantie din bara in bara 3 ani (cu cateva exceptii de genul baterie, sistem audio) iar restul pana la 7 ani reprezinta garantie extinsa acordata de importator (Hyundai Auto Romania) doar pe teritoriu Romaniei, doar pentru primul proprietar si doar pentru motor si transmisie (daca nu s-a mai schimbat ceva intre timp).

 

Ar mai fi si intrebarea de ce nu iei in considerare i30 cu motorul 1.6 crdi in loc de 2.0, crezi ca nu ajunge? Oricum e recomandat un test drive.

 

In rest, las colegii cu i30 sa mai comenteze.

Share this post


Link to post
Guest PrietenCuTine

daca as mai avea 14000 de euro cum am avut in 2007 cand am dat pe accent... Nu as mai "bâjbâi" la skoda m-as oprii... ciudat ca mai au inca de vanzare varianta tour destul de veche ca aspect... Si facelift-ul sau skoda octavia II (nu asta ultima) nu apare pe site-ul lor.

 

Pot sa iti spun ca skoda tour nu cred ca este cu an de fabricatie 2010... Ai grije... Eu nu mi-as cumpara o masina cu an de fabricatie 2009. Daca mai dispui de o diferenta pentru skoda octavia III (ulitmul model) break nu mai sta pe ganduri.

Eu iti mai sugerez daca ai timp... sa citesti amandoua forum-urile ca sa iti faci o parere. Eu daca citeam inainte forumul hyundai nu cred ca imi mai cumparam accent :laugh:

poate te asteptai sa zica toata lumea i-ati hyundai, i-ati hyundai.

Share this post


Link to post
Ar mai fi si intrebarea de ce nu iei in considerare i30 cu motorul 1.6 crdi in loc de 2.0, crezi ca nu ajunge? Oricum e recomandat un test drive.

Pe configuratorul de pe site-ul oficial Hyundai nu era accesibila, pentru diesel, decat varianta de 2 litri. O sa caut si despre varianta 1.6 informatii, dar ma gandesc ca o sa traga greu o masina bine incarcata.

Share this post


Link to post

Ia fa tu un drive test sa vezi daca trage greu. Pana acu` n-am auzit pe nimeni sa se planga de motoarele diesel. Si, apropo, toti ar vrea acum sa-si ia Skoda... toti cu Accent, ca d-astia cu i30 n-am prea vazut. Bineinteles, pentru cine prefera hatchback.

Share this post


Link to post
daca as mai avea 14000 de euro cum am avut in 2007 cand am dat pe accent... Nu as mai "bâjbâi" la skoda m-as oprii... ciudat ca mai au inca de vanzare varianta tour destul de veche ca aspect... Si facelift-ul sau skoda octavia II (nu asta ultima) nu apare pe site-ul lor.

 

Pot sa iti spun ca skoda tour nu cred ca este cu an de fabricatie 2010... Ai grije... Eu nu mi-as cumpara o masina cu an de fabricatie 2009. Daca mai dispui de o diferenta pentru skoda octavia III (ulitmul model) break nu mai sta pe ganduri.

 

Nu dispun de diferenta. Oricum, daca pui dotarile si taxele, sub 16.000 euro nu scapi, ceea ce e foarte mult pentru mine. Pe de alta parte, nu sunt genul care sa vrea neaparat ultimul model. Mai degraba merg pe solutii verificate. Asa ca masina poate fi si din 2008, daca e cu 0 kilometri, nu vad care ar fi problema.

 

Eu iti mai sugerez daca ai timp... sa citesti amandoua forum-urile ca sa iti faci o parere. Eu daca citeam inainte forumul hyundai nu cred ca imi mai cumparam accent :laugh:

poate te asteptai sa zica toata lumea i-ati hyundai, i-ati hyundai.

 

Poti fi sigur ca am plantat un mesaj similar si pe forumul skoda. Acolo lumea imi recomanda sa-mi iau de banii astia una putin rulata, model mai nou, eventual cu 4*4. Spune acolo cineva despre Hyundai ca materialele care nu se vad (plastice, cleme, bucse etc.) sunt de proasta calitate. Ma intreb daca chiar o fi asa.

 

P.S. Nu ma asteptam sa-mi zica toata lumea "i-ati hyundai", poate "ia-ti hyundai" :)).

Edited by qwertyas

Share this post


Link to post
Guest PrietenCuTine

Cam au dreptate baietii de pe forumul celalalt... una SH de la proprietar cu km putini e o afacere buna... poti cumpara o masina buna la 10000 de euro de la proprietar si din start economisesti 5000 de euro care sunt peste 200 de milioane de lei (20000 ron) si nu sunt de ici de colo...

 

Este prima ta masina ?!? Ce masina ai avut inainte ?!? Ai banii cash sau faci un imprumut/leasing ?!? De curiozitate... ca nu vreau sa "te atac" ;))

 

EDIT: Daca te orientezi spre un SH sa il cumperi neaparat de la proprietar, cu carte (carnet) service sa ii vezi istoricul... Sau de la o reprezentanta mai de "doamne ajuta". Sa nu te duci prin targuri... Eu nu mi-as cumpara o masina din targ. Oricum si reprezentante dau km inapoi sunt 100 % convins... :)

 

faza cu i-ati hyundai i-ati hyundai... s-a intamplat din fuga... cel putin am pus cratima ;))

Edited by PrietenCuTine

Share this post


Link to post
Cam au dreptate baietii de pe forumul celalalt... una SH de la proprietar cu km putini e o afacere buna... poti cumpara o masina buna la 10000 de euro de la proprietar si din start economisesti 5000 de euro care sunt peste 200 de milioane de lei (20000 ron) si nu sunt de ici de colo...

 

Este prima ta masina ?!? Ce masina ai avut inainte ?!? Ai banii cash sau faci un imprumut/leasing ?!? De curiozitate... ca nu vreau sa "te atac" ;))

Nu am avut masina personala, ci doar masina de serviciu (logan) - sunt un sofer incepator, nu am facut mai mult de 5000km.

Banii ii am 60% cash, restul cu credit auto.

Exista si varianta second hand la banii astia, dar eu nu ma pricep, nici nu prea stiu oameni care sa se priceapa, si mi se par riscurile destul de mari, sa cumpar direct de la particular. Pe la dealeri am cautat masini rulate, dar nu m-a impresionat nimic.

Pe de alta parte, mie garantia mi se pare importanta.

 

P.S. Nu uitati, va rog, de cele doua intrebari punctuale:

1. Cat e taxa de inmatriculare pentru motorul de 2 litri diesel pe i30cw?

2. Cat de mare/ versatil e portbagajul la i30cw

La care mai adaug una:

3. Ce reducere e plauzibil sa obtin de la dealer? Ar fi dispus sa-mi plateasca taxa de inmatriculare, de ex.?

Edited by qwertyas

Share this post


Link to post

Salut!

Parerea mea este sa te mai gandesti... din punctul meu de vedere, Skoda nu merita banii... da-mi voie sa-ti recomand alte variante, respectiv :http://www2.autovit.ro/italoparts/oferte.php- vezi Hyundai Tucson ( solida, functionala, incapatoare, sigura- inteleg ca ai copii, buna vara/iarna). Din cate cunosc vanzatorul este o S.C. care scoate la vanzare masini recuperate din leasing...

In ceea ce priveste masinile sau noi, pentru o economie mai mare, recomand cumpararea unei masini de pe stoc, indiferent ca este produsa in 2008 sau 2009... spre ex., un coleg forumist a cumparat o Sonata diesel la 12.000 euro... recomand masina, si eu fiind proprietar al unui astfel de model... clasa mare, silentioasa, super incapatoare ( si eu sunt tatic), sigura.

Alte marci.. recomand Nissan Qashqai ( model recent si super ok, in fond e masina japoneza), Toyota Corolla sau Avensis Break ( evident, sh), Renault Megane II Break- o masina solida, design atragator, super- dotari si un pret super-ok ( schimbandu-se modelul)...

Share this post


Link to post

@qwertyas

Iti recomand i30 diesel, eu sunt foarte multumit de acest motor!Trage bine, consuma putin 5% mixt (daca mergi la consum ...), spatioasa (fara vrajeala), confortabila (cele produse in korea au scaunele mai confortabile decat varianta cehia), este destul de silentioasa si tinuta de drum e mai mult decat placuta!

Banchetele din spate se rabateaza, si poti baga destul in masina.Eu am bagat vreo 8 saci de 50~60 kg fiecare, au incaput lejer plus ca motorul a tras aproape fara sa simta aceasta greutate extra (vreo 300 kg + 120 kg ale mele).

Mai citeste pe forum la sectiunea i30 si acolo gasesti plusuri si minusuri, constatate de detinatorii de i30.

Nu stiu cum e Skoda dar la banii astia (eu am dat 11.000 euro, diesel, classic;acum 2 saptamni aceeasi masina era 12.600 euro) sunt foarte multumit de ea.

Garantia este 3 ani bara la bara, 5 ani fara limita de km (doar grupul moto-propulsor) si 7 ani in limita a 150.000 km.

Fobia asta cu masinile germane si Skoda imi provoaca greata, efectiv!Sunt si altii care fac masini bune, nu numai germanii.

Mai bine te-ai uita la costul reviziilor si piata after-market .... ca masina e buna!!!

Eu, personal, nu dau masina asta decat la fier vechi, cand nu o sa mai poata functiona :)) nu ma intereseaza alt model ....

 

Sunt convins ca fiabilitatea motoarelor diesel coreene nu e cu nimic mai prejos ca cele produse de germani, si stiu ce zic!Daca utilizezi corect motorul diesel si ii dai ce-i mai bun ... te va duce muuulti km fara probleme.

In domeniul motoarelor diesel navale, Hyundai, este un brand recunoscut pt fiabilitate si performante.Ca idee, navele germane importa motoare diesel Hyundai pt a echipa navele lor.Deci, despre ce vorbim aici!?!?! :))

O fi marketing garantia asta de 5 ani fara limita de km, dar, totusi ..... e ceva!Adica, baietii stiu ce motorizare au pus pe masinile astea, nu?

Edited by ucinrov

Share this post


Link to post

Pe mine ma surprinde chestia cu garantia in Romania. Aici I30 are 7 ani, full. Garantie europeana, nu belgoida. Am impresia ca faza cu garantia "oferita" de importatorul roman e ca-n bancul ala... nu e vorba de o masina, ci de o bicicleta, si nu i s-a dat, ci i s-a furat...

Garantite extinsa oferita de importator a avut geztul meu, insa nu inteleg de ce sa nu fie decat pt primul proprietar... e aberant. Doar se da garantie la masina, nu la sofer. Eu am preluat-o de la fostul proprietar insa am renuntat la ea dupa cateva luni pt ca acoperea doar chestii care oricum nu crapa si ma obliga sa fac intretinerea mai des.

 

Am facut test cu Ceed Break, care e sora geamana cu I30, cu dieselul de 1.6. Se misca decent, nu e masina sport insa pentru cineva care nu se tine de liniute e ok. Oricum motorul de 1.6 are 115CP (adica mai mult decat 1.9 tdi). Mi s-a parut mai silentioasa decat Octavia.

 

Discutia nou vs sh e una separata dupa parerea mea... ambele au avantaje si dezavantaje.

Daca nu esti genul care sa schimbi masina la fiecare 2 ani, in locul tau as merge pe I30 (sau kia ceed) nou pentru chestia cu garantia.

Ai putea lua in calcul si sora geamana Kia Ceed, la care din cate stiu nu sunt asa multe restrictii la garantia de 7 ani, si care are service si dealer mai decent.

 

Bineinteles, asta daca te convinge masina dupa drivetest, nu inainte. De exemplu eu am fost foarte pornit sa imi iau honda civic, m-am dus la dealer cu gandul sa negociez pretul insa dupa ce am facut drivetest mi-a trecut. Nu-ti fa planuri si iluzii inainte de drivest, ca sa nu fii dezamagit....

 

 

@ucinrov

Eu vreau sa-mi iau Skoda peste o luna :p Insa pastrez si hyundaiul....

 

Motorul diesel de la Hyundai - auto - e de origine italiana. De aici vine probabil rafinamentul.... italienii sunt f buni la diesel. E un motor proiectat de VM Motori care fac motoare si pt GM, peugeot, et...

 

Motoarele navale sunt alta mancare de peste.... unele sunt in doi timpi :p Astept cu interes sa vad un motor 2T diesel in industria auto... si mi-ar placea sa vad si motoare auto cu randament apropiat de cele navale. Eu la propiectul de stat am avut un motor naval rusesc (licenta MAN) mai batran ca mine care la consum specific (g/kwh) bate la cur orice motor auto din 2010, fie el german sau japonez...

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
....

1. Cat e taxa de inmatriculare pentru motorul de 2 litri diesel pe i30cw?

2. Cat de mare/ versatil e portbagajul la i30cw

La care mai adaug una:

3. Ce reducere e plauzibil sa obtin de la dealer? Ar fi dispus sa-mi plateasca taxa de inmatriculare, de ex.?

 

Ca deţinător de i30 există posibilitatea să fiu subiectiv, dar am să-ţi spun criteriile pentru care eu mi-am luat această maşină.

1. În primul rând sunt adeptul unui produs creat şi testat de firma mamă. După părerea mea, orice produs fabricat în altă parte decât la "mama lui", nu va corespunde fiabilităţii sau calităţii aşa cum a fost conceput.

2. Multă lume discută de Skoda că ar fi o maşină foarte bună şi că pe ea se află în dotare motar WW. Poate că sunt cusurgiu dar mă întreb: WW nu mai există? Şi continui cu întrebarea, de ce producătorul de WW îşi crează singur concurenţă :hmm: Nu seamănă a Logan cu motor Renault?!. Mie unul îmi pare dubios. Cauze ar fi după unii; producţia de motoare WW foarte mare, sau tipul de motor depăşit moral, sau.....

3. Niciodată nu am fugit de NOU, chiar dacă am riscat de a ajunge cobai. Consider că, în ceea ce înseamnă nou s-a investit mai multă tehnologie şi oamenii au căpătat mai multă experienţă pentru realizarea acestuia.

 

Dacă crezi că te ajută sau nu ceea ce am scris....eu mi-am spus doar părerea.

Referitor la întrebările tale

1. Nu ştiu

2. Acest "mare" este diferit pentru mulţi. Acum depinde şi cât şi unde vei merge cu maşina. Noi românii avem tendinţa de a avea un portbagaj mare chiar dacă în 90% din cazuri mergem cu el gol. Îl folosim doar când plecăm în excursii săptămânale (oare cât de des) sau concedii. Pentru aceste momente există alte soluţii. Eu unul folosesc maşina mai mult în Bucureşti şi pot spune că uneori şi i30 este mare.

3. Asta numai cu dealerul poti stabili

 

L.E. Referitor la SH şi nouă...... Dacă ai bani ia nouă, măcar câţiva ani ştii că nu ai de dat o grămadă de bani în cazul unei defecţiuni, fie injectoare, turbină, motor, pompă frână, electromotor, discuri etc. Fă un calcul şi trage linie. SH este totuşi o loterie.

 

Când este nouă toţi înjură service-ul, când este veche se înjură pe ei că au fost fraieri.

Share this post


Link to post

Cateva raspunsuri/completari punctuale:

@ met - ma mai gandesc, de aia am si venit pe acest forum :)) Si nici eu nu tin sa am neaparat ultimul model. Ma gandesc ca in februarie or sa se mai ieftineasca putin, ca dealerii chiar vor sa scape de modelele vechi, iar ianuarie-februarie e oricum o luna moarta la vanzari.

 

@ucinrov - nu ma intereseaza rabatarea banchetei din spate. Acolo tre sa stea o bunica si doi copii. De aia vreau musai CW. In privinta dieselului, am avut o experienta cu un Peugeot 307 SW cu motor de 110 cai, cu patru oameni in masina si bagaje. Tragea greu pe niste serpentine, fara sa fie abuzata. Nu stiu daca e valabila comparatia cu motorul de pe Hyundai.

 

@james kilowatt - intr-adevar, drive testul ar trebui sa spuna totul. Dar nu stiu daca si mie, ca, asa cum spuneam, sunt un sofer incepator. Dar asta nu inseamna ca nu o sa fac drive test.

 

@Bog54 - discutia cu VW si Renault, respectiv Skoda si Dacia, e lunga si nu cred ca isi are locul aici. Dar mie nu mi se pare canibalism o astfel de miscare. De ex. skodele noi sunt totusi cu un pas in urma VW-urilor, la dotari, si chiar la motoare. Cu Renault la fel - ai vazut dci-ul de 105 CP pe vreo Dacie? Asta inseamna sa amortizezi intr-un mod inteligent, pe un termen mai lung costurile de proiectare, dezvoltare, blabla. Repet, discutia e lunga, stiu ca sunt argumente pertinente de ambele parti, dar mie nu mi se pare o miscare proasta.

Cat despre portbagaj - si eu sunt din Bucuresti, dar parintii si socrii sunt din Gura Humorului. Mergem de 5-6 ori pe an acolo. Am nevoie de loc pentru doua carucioare, chiar daca pliate, plus bagaje. La ce te referi cand spui ca mai sunt si alte solutii? Cutii-portbagaj montate pe barele transversale? Sunt si astea o solutie, nu zic nu, dar nu pentru ce imi trebuie mie. De aceea o sa astept in continuare, poate posteaza un posesor de i30CW...

Share this post


Link to post

Cum a zis si Ucinrov, arunca un ochi si la Cee'd SW, acolo au 1.6 diesel 115CP, manuala cu 6 viteze.

Share this post


Link to post

Pai sa stii ca nu trebuie sa fii Schumacher ca sa iti dai seama daca masina iti place sau nu. Trebuie sa te simti bine la volan, sa iti placa cum suna, etc. Nevasta-mea nu are carnet si nu se pricepe la masini deloc, insa diferenta de zgomot si de calitate intre civic si subaru legacy de exemplu a remarcat-o imediat.

 

 

Skoda au aceleasi motoare cu VW, cu exceptia celor mari, insa cele pana in 2L sunt aceleasi, nu sunt mai proaste sau mai vechi. Nu e o miscare proasta. Una la mana, au nisa de piata diferita. Aia care cauta skoda vor raport pret calitate, aia care vor VW cauta "calitate germana" si aia care vor audi vor premium.

 

In al doilea rand, profitul Skoda intra in acelasi buzunar ca si cel VW :) Si s-ar putea sa fie mai mare, ca muncitorul ceh e mai prost platit decat ala neamt.

 

In al treilea rand, profitul mare se face din intretinere si reparatii, nu din vanzarea directa de masini. Cu aceeasi logistica intretii 3 marci... si jumulesti 3 categorii de clienti. La 50-60€ ora de service, si din niste adaosuri absolut nesimtite la piesele vandute prin reteaua de service se fac profituri mult mai mari cu eforturi mult mai mici decat din vanzarea de masini in sine. Asa ca nu e mare pierdere daca in loc sa vinzi o Bora vinzi o octavia, ca oricum il prinzi pe urma la revizii... important e sa fie fara numar, vorba pro-tv-ului :D Pierdere e ca in loc sa vinzi o masina (chiar cu profit 0) pe care sa o intretii tu o vinde Renault sau Toyota ;)

 

Toata lumea face asta... oare kia si hyundai de ce vand aceleasi masini? :unsure:

Share this post


Link to post

Intre I30 SW si Skoda Octavia Tour Combi, eu as alege Renault Megane Break cu motor DCI de 120 cp si cutie in 6 trepte, cu optiuni care la Hyundai sau Skoda sunt doar in proiect... pornire cu card, senzori de lumini, ploaie, presiune in roti, parbriz atermic, piele ( daca iti place), etc. In plus, are un design foarte actual, spre deosebire de Octavia, care isi arata varsta...

Ca plus, cred totusi ca Octavia are portbagajul mai mare, ori inteleg si eu ca nu poti urca un carucior pentru copii intr-un portbagaj montat pe plafon... ca sa nu mai spunem ca pierzi la capitolul dinamica...

Share this post


Link to post
....senzori de lumini, ploaie, presiune in roti, parbriz atermic, piele ( daca iti place), etc. ....

Te contrazic. Există şi la Hyundai, depinde numai de ce bani doreşti să dai. Modelul Premium le are, inclusiv rabatare oglinzi.

Sunt curios dacă tot cei care dau sfaturi, dacă ar fi deţinut modelele respective timp de 2,3,4 ani dacă ar mai recomada acelaşi lucru.

Zăpăciţi omul de tot. Sunt convins că a postat şi a verificat pe mai multe forumuri.

La urma urmei este vorba de bani, de un target al pretenţiilor/calitate/posibilităţi.

Share this post


Link to post

Deja ma cam enerveaza cei care vin p'aici si cer detalii despre Hyudai, dra daca le spui ca e ok si merita .... isi pun intrebari daca skoda sau VW sau mai stiu eu ce masina nu e mai buna ca hyundai!?

Auzi domnule, du-te si fa un drive test si lamureste-te, punct!

Intrebi despre i30 CW?Pai ce vrei sa stii?Adica, tu ce crezi ca are in plus fata de i30 hatchback?Iti spun eu ca in afara de spatiul ala in plus prea multe nu difera.

Din partea mea, nu ma mai obosesc sa lamuresc nelamuritii .... pot citi frumusel ce scriu utilizatorii pe acest forum, cu bune si cu rele.

Si pana la urma, uite d'al dracului mi-am luat Hyundai si nu o masina germana, poftim!Toata lumea numai germane si frantuzesti .... de parca altii nu fac masini decat astia, ce sa-ti povestesc.

Fiecare brand are parti bune si rele, fara exceptie!

Fa drive test, vezi ce-ti place si cumpara ce doresti tu.Daca vrei super-masina, atunci da si tu vreo 100.000 euro si ai rezolvat fenomenul, corect?

Eu am dat 11.000, ma duce din punctul A in punctul B fara probleme de nicio culoare, si s-au scurs 23.500 km fara incidente mecanice, electrice, sau de care vrei tu .... nu am greieri, nici cosasi, nici macar un rateu la pornire (si -22 grade au fost ...).Nu am derapat, nu am sarit vreun pod cu ea, am dus-o pe Rarau pe un drum ... no comment si-i intreaga!

La banii care i-am dat, sunt extrem de multumit de masina.Dar, unii nu cred asta ... sa fie sanatosi!Eu maine imi urc fundul in ea si stiu ca ma va duce unde vreau eu, in timp util si safe!

Numai bine si succes la drive test!

 

L.E.

Citeste sectiunea dedicata modelului i30 si ai sa vezi cati nemultumiti sunt de acest model si ce inconveniente are.Nu am condus modelul i30 CW dar presimt ca mari diferente nu pot fi .... ca n-are cum sa fie!

Nu regret o secunda ca am dat banii pe masina asta, una macar!

Edited by ucinrov

Share this post


Link to post

poate ar trebuii sa citeasca si forum-ul "Skoda - Probleme".........oricum din cate se pare nici el nu stie sigur ce vrea, l-ati ametit - fara suparare -

 

cand iei o masina noua, mai tine si de noroc.........cunosc pe cineva care a avut o Skoda Octavia - tractoras (adica pe motorina), luata nou nouta, auzind ca e super masina, bla, bla, bla..........nu l-a prins 10.000 de km cu ea...........mai mult statea in service decat sa mearga el cu ea..........un alt coleg de servici e foarte incantat de acelasi model..........deci, parerile sunt impartite.

 

daca vrei parerea mea, eu unul nu mi-as lua motorina, dar e o simpla si umila parere :cheers:

 

ca sa fac o paranteza si tuoareg-ul e o super masina, dar erau service-urile pline cu ele - probleme la CV, majoritatea masinilor au o problema mai mica sau mai mare, nu s-a inventat inca masina perfecta, asa ca daca (,) cauti bube vei gasi la orice masina.

Edited by hapciu

Share this post


Link to post

Referitor la intrebarile tale:

1. poti calcula aici

2. Nu pot sa-ti spun, eu detin Accent ;)

3. La Skoda poate obti o reducere sau ceva, in schimb la Hyundai tre sa negociezi foarte bine cu ei (Tata Tiriac nu le prea da voie sa dea discounturi) pentru un casetofon sau presuri.

 

Bafta :fingerup:

Edited by Aztec

Share this post


Link to post

Vrei sa iei Golf 4 din 98?

Skoda Octavia Tour e un Golf de 10 ani...

Dupa parerea mea as avea dubii intre i30 si Skoda Octavia 2 facelift

pe care s-o iau. Chiar si acolo as merge pe i30.

 

Oricum iti dau un sfat personal: NU cumpara o masina dupa ce scriu unii sau altii

pe forum. E ok sa-ti faci o idee despre cele 2 masini dar NEAPARAT fa test drive

cu ambele sau macar intra in ele si o sa vezi diferente imense.

 

Si inca o chestie... daca tie ti s-a parut motoru 1.6 hdi 110cp de la PSA

lent pe nusce drum ai mers atunci e clar ca nu o sa te satisfaca nici una din

cele doua variante.

Share this post


Link to post

Eu nu inteleg de ce comparati cele doua modele?

 

Cel putin eu, nu incerc sa le compar ca n-are sens .... pana la proba contrarie i30-ul diesel (fabricat 100% in Korea) ce-l detin e cel mai bun avand in vedere pretul de achizitie (10,889 euro).

 

Da, o fi buna si Skoda, nu contest asta dar cand o sa iau Skoda Octavia Combi sau ne combi la pretul asta,noua, atunci voi face o comparatie.

 

Oricum, fobia (snobism de multe ori) a romanului ca masinile germane sunt cele mai bune, e deja traditie!Consider ca si altii pot face masini pe masura germanilor (sau foarte aproape de cele germane).

 

Ca sa nu mai pun la socoteala conditiile in care sunt rulate in Germania fata de conditiile rutiere din romania ....

 

Daca tot vreti si aveti placerea sa comparati cele doua modele, ar fi bine sa comparati Germania cu romania .... ca tot rahatul ala e!Ia sa vedem, la ce rezultat ajungeti!?

Share this post


Link to post

1. Daca ai prejudecati cu privire la marca, atunci o sa-ti iei Skoda ca este "germana"

2. Daca vrei ceva care nu are designul anilor 2000, cu limitarile de rigoare atunci iei Hyundai.

3. Daca citesti pe forum nu-ti iei niciodata masina ( tot timpul sunt probleme tehnice, de user, etc )

4. Mult succes in achizitionarea masinii. Indiferent de ce ai alege sa te bucuri de ea si sa circuli mii de km fra incidente

Share this post


Link to post

te pomenesti de exemplu ca standardele coreene sunt aceleasi cu cele turcesti, sau cu cele cehesti (sau pe unde se face i30-ul mai nou). On topic, intre cele 2 , daca e vb de skoda octavia 2 aleg masina ceheasca. Arata mai bine, e mai practica, cred ca e mai fiabila, arata mai bine interior/exterior. Daca e vorba de tour, aleg i30-ul, desi parca as vedea niste alternative mai interesante

Share this post


Link to post

P.S. Nu uitati, va rog, de cele doua intrebari punctuale:

1. Cat e taxa de inmatriculare pentru motorul de 2 litri diesel pe i30cw?

TAxa depinde de mai multi factori. Uite colea un calculator pt aceasta taxa, pe situl ANAF.

 

http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/calculator_taxe/taxa_poluare_14_01_2010.html

 

Trebuie insa sa stii ce emisii are si daca are filtru de particule.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...