Crasty 0 Posted October 5, 2017 Salutare , acum am verificat bateria, după două zile in care nu a fost pornită, indică 12,7 V , ceea ce înseamnă că este 100% încărcată. Altceva de incercat ?? Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk Quote Share this post Link to post
Bobbo1981 1 Posted October 6, 2017 Nu e relevanta tensiunea pe care o citesti, cel mai probabil nu da suficient curent la pornire (amperajul). Quote Share this post Link to post
feedback 3 Posted October 6, 2017 In gol, fara consumatori, o baterie descarcata iti arata o anumita tensiune, sa zicem 12V.In momentul in care cuplezi consumatori (becuri, demarorul), bateria nu mai are "forta" necesara sa mentina acei 12V, tensiunea scazand foarte mult. Incearca sa masori tensiunea pe baterie cu cat mai multi consumatori (toate becurile pornite, ventilatorul de la clima etc). Sau chiar cand incerci sa pornesti motorul. Cel mai simplu ar fi sa probezi direct cu alta baterie. Quote Share this post Link to post
Crasty 0 Posted October 6, 2017 Și să fie atât de sensibil senzorul ăla de temperatură încât să fiu nevoit să masor curentul ??? Adică mașina nu da semne că ar avea bateria pe duca , pornește instant, claxon ok..... Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk Quote Share this post Link to post
alybadboy 5 Posted March 24, 2018 Se pot face reviziile la reprezentanta ( Tiriac) cu piesele mele? Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted March 26, 2018 Se pot face reviziile la reprezentanta ( Tiriac) cu piesele mele?Da. Quote Share this post Link to post
ramses86 89 Posted April 14, 2018 (edited) Salutare.Am zis ca nu mai deschid topic nou. Pe scurt, masina are 4 ani si 6 luni, 38 000km, si dupa cum se vede in poze "apare ceva putred la mijloc". Ce ziceti? Frumos?(inchiderea la portbagaj + suportii de scaune). De asemenea a inceput sa picure pe langa pabriz in masina, maciuca de la schimbator arata ca la un vw dupa 15 ani (a fost schimbata piesa acum 2 ani, dar degeaba) etc etc... Edited April 14, 2018 by ramses86 Quote Share this post Link to post
alexht 0 Posted August 20, 2018 Salutare.Am zis ca nu mai deschid topic nou. Pe scurt, masina are 4 ani si 6 luni, 38 000km, si dupa cum se vede in poze "apare ceva putred la mijloc". Ce ziceti? Frumos?(inchiderea la portbagaj + suportii de scaune). De asemenea a inceput sa picure pe langa pabriz in masina, maciuca de la schimbator arata ca la un vw dupa 15 ani (a fost schimbata piesa acum 2 ani, dar degeaba) etc etc...20180414_150657_HDR.jpg inchiderea la portbagaj mi-au schimbat-o pe garantie ! Scaunul sper sa reziste !Am citit mai multe pareri despre ce ulei sa folosim, pana acum l-am folosit pe cel de la reprezentanta pentru ca masina era inca in garantie. Acum ca nu mai am garantie m-ar interesa ce ulei folositi voi la revizie pentru motorul 1.4 MPI ? Quote Share this post Link to post
ramses86 89 Posted November 6, 2018 inchiderea la portbagaj mi-au schimbat-o pe garantie ! Scaunul sper sa reziste !Am citit mai multe pareri despre ce ulei sa folosim, pana acum l-am folosit pe cel de la reprezentanta pentru ca masina era inca in garantie. Acum ca nu mai am garantie m-ar interesa ce ulei folositi voi la revizie pentru motorul 1.4 MPI ?Ai fost norocos. Mie doar mi-au vopsit, si acum dupa o perioada rugineste din nou; ce minune...Ref la ulei, 5w30 sau 0w30 dar sa fie Acea A5 (apropo cei din reprezentanta habar n-au ce e acel standard, de aici tind sa cred ca ei pun ce au, chiar daca e B3 poate...) Apropo am gasit si primul punct de rugina la prag, culmea in interior spre usa und enu bat pietre sau alte prostii. Dar nefiind "perforat" nici nu intra in garantia de 12 ani. 1 Quote Share this post Link to post
alc2 0 Posted May 21, 2019 Si eu am avut hayonul revopsit in garantie de la cativa pistrui de rugina. Revolvat dupa mai multe insistente si telefoane .... Quote Share this post Link to post
nats 62 Posted February 5, 2020 Aviz amatorilor: https://www.automarket.ro/stiri/hyundai-romania-cheama-in-service-modelul-i30-2550-de-masini-au-probleme-96071.html?fbclid=IwAR3JKieAJWoaTX6lc7kQSsu2aW7fOgYk6br52O_onEGGEb-HQRWMnlhdALY Quote Share this post Link to post
MOTANUL 2 Posted September 7, 2021 Apropo de garantie: Stiu ca pe undeva pe forum am gasit ca se pot schimba filtrele si uleiul si tot ce scrie in carte la intretinere la un service autorizat RAR - nu obligatoriu la reprezentanta. Dar nu gasesc mai exact unde scrie asta in lege. Stie cineva unde se regaseste informatia in lege? Eu am gasit ca s-a pornit de aici: http://ec.europa.eu/competition/sect.../mv_faq_ro.pdf si s-a ajuns aici: (citez ce am gasit si eu undeva). "Reparațiile și reviziile auto în perioada de garanție sunt posibile si la service-urile auto multi-marcă! Acest lucru este stipulat de Ordinul ministrului transporturilor nr. 1022/2013, publicat în Monitorul oficial nr. 542 din data de 28 august 2013. Astfel, dealerul de la care ați cumpărat mașina nu vă poate constrânge să vă întoarceți dacă nu doriți. Condiţiile pe care proprietarii de maşini trebuie să le îndeplinească pentru păstrarea garanţiei Pentru păstrarea garanţiei, proprietarii de maşini trebuie să respecte intervalele de service şi specificaţiile producătorului în efectuarea acestora. Toate aceste specificaţii sunt disponibile în manualul de reparaţii al maşinii. În cazul nerespectării acestora, proprietarii de maşini pot pierde garanţia maşinii. Aminteşte-ţi să păstrezi toate facturile şi documentaţia adiţională a vizitelor la service pentru a putea atesta lucrările făcute, adiţional ştampilei din cartea de service.Condiţii pentru service-urile auto Service-urile auto care vor efectua reviziile obligatorii trebuie să urmeze specificaţiile producătorului. Toate piesele de schimb folosite trebuie să fie originale sau recunoscute de către producător iar service-ul care executa trebuie sa fie autorizat RAR pentru marca si operatiile pe care se fac." Quote Share this post Link to post
MOTANUL 2 Posted September 7, 2021 Stiu cel putin un caz in care au oferit garantie la o masina foarte scumpa (audi), desi facuse reviziile la un service multimarca autorizat RAR. Service-ul cu pricina (a fost sunat de reprezentanta) le-a transmis factura cu piese originale, ulei Castrol recomandat de producator pentru marca si nu au mai avut nimic de comentat. Garantia s-a acordat. Acum din ce am citit pe aici la hyundai si cu toate reviziile facute la ei te trimit la plimbare si cauta sa nu-ti acorde nimic. Dar asta nu mai tine de utilizator - tine de cum stiu sa-si pastreze clientii pana la urma. Eu la Suzuki am schimbat in garantie amortizoare 2 bucati (desi lumea pe aici sustine ca sunt consumabile), la seat leon turbina. Si mergeam la revizii cu jante 8,5J / 17" after market de fiecare data si nu a zis nimeni ca nu schimba turbina ca sunt jantele prea late. Quote Share this post Link to post