Jump to content
RSO_71

Dau Accentul si ce-mi iau?

Recommended Posts

Toyota nu si-ar lua nimeni? ;))

 

Eu mi-as lua un Golf sau o Jetta dar fara turcisme. Dar cum la noi se practica turcismele, ar trebui sa ma duc sa o iau din Vest si de cate ori inlocuiesc vreun reper sa cer non-turcisme.

Share this post


Link to post

Doar pedala de acceleratie de la Toyota. Ii pun un bob de vaselina ca la ambreiajul de la Accent si sigur nu mai se blocheaza :wacko:

 

Deci: Toyota Accent :D

 

 

P.S. Plecand de la gluma ta si dorind sa-mi confirm ca sunt si Toyote turcesti, macar Corolla, surpriza! Auris-ul e facut tot la ei. Cred ca pe topicul asta spuneam ca singura japoneza accesibila ca pret pentru un schimb cu Accent-ul ar fi Auris. Acum imi retrag spusele. E o turceasca accesibila :blink:

Share this post


Link to post

Stirea auzita azi la radio pur si simplu m-a lasat fara replica: a aparut o rechemare si la Volkswagen :wacko:

Am stat si m-am intrebat: oare mai e vreo marca ce a scapat ?

Dupa ce m-am dezmeticit mi-a venit o idee: as da Accent-ul si mi-as lua... vechea Dacie :D

Timp de 30 de ani niciun... recall ;))

Share this post


Link to post

Florine sincer îţi recomand i30. Nu te va duce la o diferenţă de bani substanţială şi pot spune că, chiar nu sunt probleme cu maşina. Micile necazuri reclamate de unii sau de alţii, crede-mă pentru că şi eu la început am trecut prin astea, sunt ignisifiante mult mai mărunte de cât la firme de renume. Dar asta bineânţeles dacă vrei să rămâi totuşi pe acelaşi brand.

Vreau să fiu cât se poate de obiectiv dar chiar nu am de ce să mă plâng, poate doar că nu este cutia în 6 viteze.

Pentru a fi mai aproape de adevăr, vorbesc de i30 coreean, de cele ansamblate în altă parte, nu mă pot pronunţa.

Cele coreene au VIN-ul începând cu KMH....

 

Şi obligatoriu să nu aibă notorul sub 1,6 :biggrin:

Share this post


Link to post

Întrucât urmează să îmi schimb locul de muncă în curând, într-o zonă muntoasă unde voi face naveta cel putin săptămânal (250 km dus-întors) şi fiind încă sub impresia vremii de afară, vă rog să mă sfătuiţi spre ce masină să mă orientez, dintre TUCSON diesel 4x4 style aprox. 21.000 EUR şi SANTA FE diesel 4x4 style aprox. 23.000 EUR.

NU sunt fan Hyundai, după 2 ani cu New Accent, m-am încadrat doar într-un buget prestabilit, având drept criterii: maşină nouă, SUV, diesel, 4x4.

Ar mai fi alte variante?

Oare Hyundaiul are şi program buy-back?

Share this post


Link to post

La 23.000EUR oare nu poti sa te legi de un Subaru Forester ... Citroen C-Crosser... Nissan QASHQAI... Renault Koleos (toate cu motorizari de ~150CP/4x4/M6 si dotari medii, absolut similare Tucson si SantaFe). Pentru Forester am o slabiciune si mai ales acum de cand arata mai bine fata de vechea generatie si a primit motor diesel - bijou!

 

Cu Tucson am facut un drive test de peste 300km si am fost dezamagit de cum era masina dupa vreo 50K Km de utilizare - zgomote de suspensie destul de pronuntate, zgomotul motorului era cam mare in habitaclu, interiorul in stofa nu prea fusese bine intretinut (masina de inchiriat, careia banuiesc nu i-a fost facut decat strictul necesar si a fost condusa cum o fi fost).

 

As alege Santa FE-ul in locul lui Tucson - motor mai bun (2.2l, potential de remapare 150CP>180CP) si mai mult spatiu/confort.

 

Cred ca trebuie sa te gandesti si la service... costuri, distante... etc

Edited by auretu

Share this post


Link to post

Nu prea găsesc altceva, toate sar de 25.000 pt variante diesel 4x4 iar benzinarele, puţin mai ieftine, consumă mult la un motor de 2L în sus. Cel mai mult mi-ar fi plăcut un Subaru Forester dar modelul anterior, clasic, nu cel de acum.

Spre Sanfa Fe înclin şi eu, rămâne să studiez secţiunea respectivă de pe forum. Ar avea vreun minus mai important, ceva gen amortizoarele, caseta de direcţie la accent?

Share this post


Link to post
Întrucât urmează să îmi schimb......

Ar mai fi alte variante?

 

De ce nu mai astepti un pic sa iasa Duster 4x4 diesel (daca te aranjeaza motorul de 1.5)....

Share this post


Link to post
De ce nu mai astepti un pic sa iasa Duster 4x4 diesel (daca te aranjeaza motorul de 1.5)....

Am citit articole pe net ca nu ar fi prea stralucit, aceeasi calitate a materialelor pentru autoturismele din gama dacia, preturile nu ar fi prea mici (aproape 17.000 eur pt 1,5 dci 2X4 deci cu 1.000-2.000 eur in plus pt 4x4 si parca aceasta motorizare are cam 105 cp, putin cred eu). Totusi ramane de vazut, parca in martie apare pe piata.

Edited by raduflorea

Share this post


Link to post

Duster are in jur de 1300Kg la fel ca si accent-ul , motoarele sunt relativ similare la putere , eu unul nu vad sa nu traga bine pe Dacia , ma refer la motorul diesel.

 

Santa Fe nu stiu ce sa zic , insa este cam scump la intretinere si nici motorul asta de 2.2 L nu este foarte stralucit(din spusele unora avizati).

 

Un Chevrolet Captiva 2.0 Diesel de 150 Cp nu te-ar satisface , se invarte in jurul banilor tai pe care ii ai disponibili si din punctul meu de vedere arata al naibi de bine.

 

Daca vrei te ajut cu o oferta buna sau mai bine zis te recomand unui amic(detalii pe PM) care lucreaza la ei si poate-ti face o oferta de nerefuzat :D

 

A nu se considera reclama.

Edited by Maxirazvan

Share this post


Link to post

Bulversat de o noua rechemare la Toyota pe partea de arbori de transmisie si sistem de franare, dar si de o alta noua la Honda pe partea de airbag-uri mi-am intarit convingerea ca in ziua de astazi masina e o loterie, nu o certitudine.

Deunazi am primit o informatie, dintr-o singura sursa, care ma incurca la randul ei. Cum ca Logan-ul dCi nu ar fi atat de Euro4 pe cat s-ar crede. Un coleg a fost sa-si faca ITP-ul la un alt service decat al lor si a trecut testul noxelor la limita, motivatia fiind ca motorul nu respecta decat la limita normele de poluare. Acum nu pot ca pe baza unei informatii sa trag o concluzie, ci doar vi-o supun atentiei sa vedem daca se confirma sau nu.

Faptul ca se vinde bine in Germania, Franta, unde regulile sunt stricte ar infirma aceasta supozitie. Da, dar cine imi garanteaza ca masinile vandute in Romania sunt echipate la fel si ma gandesc aici doar la filtrul de particule? Oricum am vazut ca si la Accent conteaza piata de desfacere @Acc3nt fiind de exemplu un posesor de trapa... austriaca.

 

P.S. Interesant ca rechemarile au ca pol central SUA. Oare asta inseamna civilizatie sau interese economice? Oricum ar fi, e in favoarea clientului :)

Edited by flomar

Share this post


Link to post

ce iti garanteaza ca e euro4? Rar-ul si omologarea masinii. Faptul ca o masina are probleme din diverse cauze (proasta intretinere) nu inseamna ca nu indeplineste anumite standarde care sunt verificate de stat. Si oricum e neeconomic sa faci motoare cu diverse standarde de poluare.

Share this post


Link to post

Din pacate nimic!

 

Auzind ca Toyota are probleme cu... servodirectia, dau sa caut informatia si cand colo ce sa vezi: rechemare Logan pentru... servodirectie! :blink: Culmea, ca e din 2007! Articolul aici.

Sa revenim insa la... servodirectia noastra: iata ca acum Toyota sufla si in iaurt si anunta ca investigheaza posibile defecte la directia unor modele Corolla. No comment!

 

Nu mai povestesc ca Ford recheama in service-uri Ford-urile Fusion Hybrid pentru probleme la sistemul de franare. Care Ford Fusion este o alternativa la Accent, chiar daca-mi veti spune ca alternativa nu e hibrida si ca cel fabricat colea, nu peste ocean, e bun. Deocamdata, asa e :D

Edited by flomar

Share this post


Link to post

fusionul ala de peste ocean e mare cat un mondeo, e altceva fata de fusionul european. Oricum ideea e ca firmele care se respecta fac recall atunci cand constata probleme la masinile lor (bine.. mai putin toyota care au fost prinsi cu chilotii in vine odata cu recall-urile din ultima vreme)..

Share this post


Link to post

Da, corect!

Americanu' are dimensiuni generoase.

Al nostru intr-adevar e comparabil cu Accent-ul.

 

Oricum ramane ideea:

"Dupa toate recall-urile in service-uri facute de Toyota, Citroen, Honda, Peugeot, Renault a venit randul celor de la Ford sa recheme in service-uri modelele Fusion Hybrid fabricate inainte de 17 octombrie pentru o problema la pedala de frana." (info. forum topgear)

 

Au omis marca Volkswagen cu recall-ul din Brazilia, asta ca sa ne limitam la cele "proaspete".

Edited by flomar

Share this post


Link to post
ce iti garanteaza ca e euro4? Rar-ul si omologarea masinii. Faptul ca o masina are probleme din diverse cauze (proasta intretinere) nu inseamna ca nu indeplineste anumite standarde care sunt verificate de stat. Si oricum e neeconomic sa faci motoare cu diverse standarde de poluare.

Pare neverosimil ca-ti dau iar dreptate, dupa ce am scris aici, dar:

am fost astazi special la un ITP sa vad cum stau lucrurile, iar oamenii mi-au zis ca doar proasta exploatare a dieselurilor (mers subturat) e singurul motiv pentru care nu iese testul de opacitate la masinile noi.

Deocamdata scorul este 1-1 din cele spuse de 2 ITP-uri.

Eu nu am stat, ci am mai facut zilele astea niste cercetari pe internet si sunt mai multi nemultumiti de testul de opacitate, destui cu Logan sau Clio (motorul de 1.5 dCi). Nu m-au convins nici ei pentru ca pana la urma isi exprima niste pareri personale care nu inseamna neaparat ca sunt si obiective. Ca si ale lucratorilor de la statiile ITP.

Mai cercetam. :rolleyes:

Share this post


Link to post

Va pierdeti vremea cercetand... parerea mea.

 

Nu cred ca exista vreun producator sa riste un scandal enorm din cauza unui produs neconform - si ma refer aici de gradul de poluare, care este foarte important....

 

Masinile din banda de montaj sunt echipate conform specificatiilor la fel pentru oricare masina (repet conform gradului de echipare ales pleaca de acolo masini cu aceleasi piese - nu exista niste piese pentru X tara, altele pentru Y tara) - de aici rezulta ca nu se poate una sa fie Euro4 iar alta nu....

Share this post


Link to post

Florine, vezi ca ai atins numarul maxim de posturi pe topicul asta =))

Cred ca vanezi posturi sau ceva de genul asta. :p In plus, nici nu cred ca vrei sa dai Accent-ul; esti prea indragostit de el.

 

Glumesc. Noroc cu tine ca zilele astea a fost subtire rau de tot cu postarea pe forum.

Share this post


Link to post

Pentru @Ilie_v:

Esti convins ca produsele chinezesti care vin in Romania sunt de aceeasi calitate cu chinezariile care ajung in Europa de Vest? La masini idem. De ce crezi ca pentru Europa de Est fabricile-s pe langa noi, iar pentru vest pe langa ei?

Vrei sa-ti spun ca intr-o tara sunt de exemplu doua linii de asamblare pentru o marca de centrale termice, una pentru noi si una pentru ei (est-vest)?

De ce pentru vechile Dacii mergeam la unguri sa le cumparam? Ca erau de export si mai bune calitativ.

 

Eu zic ca astazi toti producatorii risca pentru ca doresc sa acapareze pietele cu orice pret, iar pentru asta trebuie sa reduca drastic costurile. E evident ca nu au procedat corect de vreme ce marca dupa marca anunta recall-uri in ultimul timp. Acum intrebarea e alta: e cineva care le arata ca nu joaca tocmai corect sau sunt alte interese si asta e doar pretextul? :dontknow:

 

Ce nu-mi da pace e cum de un motor de 1.5dCi de generatie veche cum e cel de pe Logan, cu 8 valve ca al vechii Dacii, e la fel de putin poluant ca al nostru CRDi?

 

L.E. Da Paul. Esti primul care m-ai ghicit. Cu cat m-am indepartat de intalnirea cu HAR-ul, cu atat mi-a trecut dorinta de a scapa de Accent. Dar principalul motiv e ca nu sunt masini infailibile si parca nu as risca a doua oara un 6000 EUR doar ca sa scriu pe un alt forum ;))

Edited by flomar

Share this post


Link to post

Eu cred ca motivul pentru care nu dai Accent-ul e ca nu vrei sa dai de baut dupa =))

Acum sincer, daca voi gasiti o masina MAI fiabila la aceiasi bani si cu motorizare similara, e mare lucru.

In ziua de azi, cam toate din gama asta sunt facute pe principiul reducerii costurilor cu efect asupra calitatii.

Share this post


Link to post

Exact.

Am fost de cateva ori la Kia, Hyundai, Renault, m-am hlizit pe site-urile de second-hand pentru un monovolum, dar nu mai am am incredere in nimeni si nimic. Am pierdut zeci de ore pe forumuri sa ma informez, toti au parte de necazuri. Acum depinde %.

Oricum de pe forumul nostru am ramas cu spusele unui coleg, vorbe care m-au marcat: si cat am studiat in ce masina sa-mi investesc 12000EUR cu gandul sa o iau pe cea perfecta si pana la urma e... perfectibila :D

 

Bashca, un reprezentant de la Kia, un om deosebit, chiar mi-a spus ca nu are rost sa arunc 6000 EUR pe o masina pentru care poate peste 2 ani o sa platesc un impozit inrobitor. De ce? Pentru ca trendul este spre hibride si e foarte posibil ca nu peste mult timp sa fim sufocati cu taxe mari care sa ne oblige spre ele: spre hibride.

 

P.S. Astazi am fost la Hyundai sa mi-o evalueze. Deci tot nu am stare :D

Share this post


Link to post

Eu zic ca o sa ai multa stare dupa ce or sa-ti spuna la cat ti-au evaluat-o :D

Apropo de chestiunea cu hibridele: nu stii ca lucruri din astea normale nu se aplica la noi decat dupa ani de zile? Un amic imi zicea ca legile fizicii inceteaza sa ma functioneze la granita Romaniei. Aici functioneaza alte legi :p

 

Eu intentionez sa tin masina asta pana isi da ultima suflare. Asta e unul din motivele pentru care am ales Hyundai - unii zic ca e un fel de Duracell al masinilor, decat ca unul la care mai repari una-alta :D

 

Bine, daca e sa castig la loto peste noapte (adica daca ma si apuc sa joc) o sa o fac exponata de muzeu si-mi iau ca tot omul un BMW ultimul model :D

 

L.E. sau un Santa Fe, ca stiu unde sa-i fac reviziile :D

Share this post


Link to post

Banuiesc ca ai citit raspunsul, totusi:

4800 E-uri evaluare la Tiriac, iar valoarea asigurata pentru Casco la acelasi Tiriac: 9200 E-uri :wacko:

Ma abtin de la comentarii pentru ca cifrele... vorbeste.

 

...sunt mai multi nemultumiti de testul de opacitate, destui cu Logan sau Clio (motorul de 1.5 dCi). Nu m-au convins nici ei pentru ca pana la urma isi exprima niste pareri personale care nu inseamna neaparat ca sunt si obiective. Ca si ale lucratorilor de la statiile ITP. Mai cercetam. :rolleyes:

Intrebare, chiar si retorica: cum de acelasi motor pentru care nu am convingerea ca respecta din plin Euro 4, primeste Euro 5 pe Duster? :dontknow:

Despre Euro 4 am scris pe un topic ca se poate realiza cu un filtru de particule (diesel), dar mai departe?

E totusi un motor cu 8 valve...

Share this post


Link to post

pentru ca motorul nu e 100% identic cu cel de 85 cp

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...