Jump to content
gioni

Revizie Accent - 1.000 km

Recommended Posts

Imi poate spune cineva ce trebuie sa fac la revizia de 1000 de km.

Mentionez ca am un accent 2006 benzinar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nimic... se schimba uleiul si filtrul, se verifica niste cupluri de stringere... cam atit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost ieri si a fost totul bine. Comportament al angajatilor ireprosabil, totul in limite normale zic eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De remarcat totusi ca nu au facut nimis in plus fata de ce le-am spus eu sa faca si adica sa se uite la rotile din spate. Cu siguranta am facut o greseala ca le-am indicat fix rotile din spate. In rest numai de bine, au umflat rotile, au schimbat uleiul adus de mine, nu au uitat sa imi puna bidonul gol inapoi. Nu sunt rai. Recomand acesta verificare pe care nu o consider un moft deoarece este bine de verificat tinand cont ca este gratuita.

Edited by gioni

Share this post


Link to post
Share on other sites
De remarcat totusi ca nu au facut nimis in plus fata de ce le-am spus eu sa faca si adica sa se uite la rotile din spate. Cu siguranta am facut o greseala ca le-am indicat fix rotile din spate. In rest numai de bine, au umflat rotile, au schimbat uleiul adus de mine, nu au uitat sa imi puna bidonul gol inapoi. Nu sunt rai. Recomand acesta verificare pe care nu o consider un moft deoarece este bine de verificat tinand cont ca este gratuita.

 

 

O revizie fara folos. S-a renuntat la aceasta revizie datorita tampeniei ei.

 

Exemplu : cumperi masina din Iasi , mergi in Suceava si dupa 2 zile vii in service. Din cate stiu a ramas revizia la un an sau 15.000 de km. ( 7500, 15.000 km.) Este valabil pentru cei care sunt rezidenti in Iasi, Neamt, Vaslui, etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand aveam doar Dacii pe la noi, revizia asta la 1000 km se facea pentru ca motoarele nu erau rodate pe banc... La Accent 2005 am facut-o, dar cei de la HAR nu au stiut sa-mi spuna daca sunt sau nu rodate motoarele.

Are cineva raspunsul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat este ca informatiile de genul asta nu circula si asta dauneaza imaginii marcii hyundai. Banuiesc ca prin aceasta revizie mai este o modalitate de a aduce bani in visteria firmei si de ai tine ocupati pe angajati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce bani? Din cite stiu eu, e gratuita! Asta inseamna manopera. Te costa doar uleiul si filtrul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul si filtru inseamna bani iar daca vrei sa faci o reducere la bugetul tau vii cu uleiul ceea ce inseamna o reducere semnificativa. Daca esti mai comod il poti cumpara de la servis cu tariful adiacent. Bani si iar bani...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia de 1000Km este o rusine ce dracu acum in 2006 mai faci revizii la 1000Km,nu stiu daca mai are o firma revizie la 1000Km.Totusi este o masina concept 2006,chiar si gratis este deranjant.Eu vad doar o modalitate de stors banii de la client nu cred ca un Hyundai are nevoie de revizie la 1000Km ce naiba nu este Dacia 1310.

Edited by teodoreanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teodorene tata, cum anume scoate Hyundai banii de la client? Nimeni nu ma conditioneaza ca la cei 1000km sa cumpar uleiul si filtrul de la service. Nu mi se iau bani pe manopera? Atunci?

Cum spunea si NFS, e gratuita. Si revizia respectiva nu este o rusine, gandeste-te ca in 2006 sunt inca producatori auto care ofera in Romania 2 ani garantie .... asta e o rusine ...

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai, io nu inteleg de ce va ganditi numai ca service-ul vrea sa stoarca de bani pe bietul client. Inainte de asta ar trebui sa va ganditi "o fi bine pt masina?" Eu unul asa fac. Si ma doare-n pix daca mai cistiga si service-ul citeva sute de mii de lei pe linga asta. :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fim seriosi. Din moment ce in provincie s-a renuntat la revizia de 1.000 de km. si a ramas doar cea de la 7500 si 15.000 de km. ( cei care au facut revizia la 1.000 de km vor face a doua revizie la 15.000 de km sau un an, deci o brambureala totala din care nu se mai intelege nimic) este evident ca cea de la 1.000 de km. era un moft inutil si o sursa de bani pentru service.

Facturile sunt ciudate rau: am trei facturi in care apar sume de 5xx.xxx lei si 1.xxx.xxx lei ca fiind manopera si care nu se platesc. Ce Dumnezeu fac astia in contabilitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cand aveam doar Dacii pe la noi, revizia asta la 1000 km se facea pentru ca motoarele nu erau rodate pe banc... La Accent 2005 am facut-o, dar cei de la HAR nu au stiut sa-mi spuna daca sunt sau nu rodate motoarele.

Are cineva raspunsul asta?

 

Interesant ca n-au stiut sa-ti spuna; mie mi-au zis ca motorul este rodat pe banc, dar nu si in sarcina, cu caroseria si toate celelalte pe el. De-aia nu se poate vorbi de "rodaj" in vechiul sens al Daciilor, dar nici nu se recomanda (nici la Hyundai, nici la alte marci) sa dai in ea fara mila in primii "n" mii de kilometri.

 

In alta ordine de idei, eu am facut revizia de 1000km, exact din motivul expus de NFS: masina e scumpa si mai bine sa ai prea multa grija de ea decat prea putina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe naiba! Ce rodaj e ala in gol? Teoretic, ar trebui incarcat motorul cu o frana hidraulica, in regimuri diferite etc. Ce ti-au spus e probabil doar pentru proba, sa vada daca functioneaza (motorul)...

 

NFS are dreptate. Pentru masina e bine. De-am merge si noi la doctor cat ducem masinile la service...

 

Sunt curios, la americani, ca au garantiile alea minunate, tot asa ii cheama la 1000 km la revizie? :unsure:

Edited by viorelc

Share this post


Link to post
Share on other sites
:biggrin: am 850 km deja..:) de miercuri am luat-o ..deci la revizie cu ea la 1200km cred..

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce mai pastrezi 2007 la profil, deja ai luat-o.

 

Eu cred ca este intardevar optionala, altfel nu dadeau garantii de 3, 5 ani fara sa fie obligatorie

Edited by Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu merg la verificarea de 1000km. Abia dupa ce o sa am ulei proaspat o sa incerc cu adevarat posibilitatile masinii. Desi chiar si in rodaj am fost multumit de realizarile ei. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blush: pai anul ei pe talon e 2007 !:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, eu nu am inca talonul, sunt la numere rosii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea mea este sa faceti schimbul de ulei pe la 1500 Km.

Se mai aduna una-alta prin acel ulei si e bine sa scapati de el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat uleiul si filtrul la 1150 km. La Mecca Plast in Ploiesti. I-am prins in pauza de masa (de fapt eu intarziasem o jumatate de ora). Fara sa le spun mi-au scurs uleiul uzat inainte de a intra efectiv in pauza cand motorul era inca incalzit de pe drumul de la Brasov :fingerup:. Amabili, serviabili. Si-au cerut scuze pentru intarzierea pricinuita de pauza de masa desi, dupa cum am mai spus, de fapt am intarziat eu. Ceea ce am mai spus eu intr-un topic si vad ca si angajatHMC confirma este faptul ca sunt creiere pe metru patrat, dar sunt depasiti deocamdata de noutatea masinii. Eu fiind de felul meu un minitehnicus stiu ce inseamna sa desfac de exemplu o camera video pentru prima data :dontknow:. Senzatia de neputinta am avut-o chiar si cand a trebuit sa conduc masina. Desi citisem documentatie la greu tot practica m-a... omorat! Cu buna stiinta cand am cumparat masina trebuia sa fim constienti ca vom fi cobaii unei masini noi. Bineinteles ca fiecare spera sa nu i se intample lui nimic :sick: .

 

Ulei Mobil 10W40, 5 litri = 102 lei

Filtru de ulei = 70,5 lei

Lavete = 2 lei

Total = 174,5 lei cu TVA.

Pauza de masa de la ora 12 dupa cum am constatat neoficial. Am inteles de pe forum ca la Bucuresti este intre orele 11 si 12. :wink:

L.E. Da, consumabilele de la ei. Scuze ca am omis. Am comparat pretul uleiului cu cel din Carrefour, de la intrarea in Bucuresti dinspre Ploiesti, si sunt ok, chiar mai bune. Daca nu ma insel 4 litri 85 lei, iar inca un litru separat 25 lei. Rezulta mai convenabil cu uleiul lor.

Edited by flomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

uleiul si filtrul de la ei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi am editat postul meu precedent am considerat ca mai bine postez si informatiile urmatoare poate vor fi utile si altora. Mai exista in Ploiesti si firma ELCA tot un service specializat in Hyundai. Am preferat firma MECCA poate si pentru ca s-a deschis in 2005 si poate e mai tehnologizata. Ambele sunt la iesirea din Ploiesti spre Buzau. Victor daca vii pe la Albesti-Paleologu si intri in Ploiesti cred ca nu faci 300 m de la benzinaria Petrom de la intrare si dai pe dreapta de ELCA. Dupa inca un km treci pe un pod si imediat dupa el, pe dreapta, este MECCA. O sa ii vezi sigla inca de pe pod daca te uiti usor in dreapta. Bafta. Daca tii la masina ta si iti permiti financiar eu te sfatuiesc sa faci si aceasta verificare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...