Jump to content
speedo

[Probleme] - Coloana de directie Accent 2006

Sunt rugati sa voteze numai cei cu probleme  

424 members have voted

  1. 1. Pe ce model ai avut probleme cu coloana de directie?

    • Accent 1.4 GL STD
      7
    • Accent 1.4 GL STD CU A.C
      21
    • Accent 1.4 GL STD CU ABS
      64
    • Accent 1.6 GL STD CU ABS
      16
    • Accent 1.5 VGT STD CU A.C.
      6
    • Accent 1.5 VGT STD CU ABS
      18
    • Accent 1.4 GL FULL
      46
    • Accent MC 1.5 CRDi GLS 4DR MT TR
      89
    • Accent 1.5 VGT GL FULL
      30
    • Accent 1.6 GLS FULL
      32
    • Accent MC 1.5 CRDi GLS+ 4DR MT TR
      70
    • Accent MC 1.5 CRDi GLS CONFORT 4DR MT TR
      28


Recommended Posts

Buna ziua. Este cineva prin apropiere de Buzau care ma poate ajuta cu o curatare a senzorului pentru un Accent 2007 benzina 1.4? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru DINO

Va salut, și va multumesc pentru informatiile deosebite pe care le furnizati.

Am un Hyundai Accent CRDi 2007 – 150.000 km. De două săptămani a început blocarea (îngreunarea direcției) după aprinderea EPS la bord și un zgomot la virarea la stanga, dreapta si ceva mici sarituri....percepute în volan După ce am citit ce ati scris d-voastra și după recomandarile celor de la service mi-am cumparat o coloana noua. Ieri am montat-o la un service autorizat insa directia este mai greoaie, in special la viteze mici. Va rog sa-mi spuneti daca pot sa va trimit coloana veche pentru o curatire - reconditionare (ca sa o am de rezerva la nevoie ..) si daca puteti sa-mi dati un sfat pentru ingreunarea directiei (poate este un defect si ar trebui sa o returnez cat este in garabtie ....). Va multumesc. Telefonul meu este 0733956825. Astept raspunsul dumneavoastra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

 

sunt si eu un mandru posesor de accent crdi 2007, 65500 km, caruia bineinteles ca a inceput sa i se aprinda minunatul beculet in bord de vreo 10000 km. dupa sperietura initiala cauzata de blocarea volanului, chiar te obisnuiesti si deja stii cand auzi tacanitul ca se va intampla si mana merge involuntar spre contact....... chiar si sotia, caci a ei e de fapt masina, a trecut peste problema si nici nu se mai sperie. am cautat disperat o solutie pe la serviceuri de cartier, autorizate, la baieti priceupti si m-am speriat de ce auzeam....coloana....caseta......multi bani...... am descoperit acest forum din intamplare si a venit ca o mana cereasca pt ca m-a linistit in prumul rand. deja ma simt minunat cand vad ca sunteti atatia cu aceaasi problema. :) am descoperit forumul pentru ca as vrea sa vand masina si cautam o solutie(nu ma lasa inima sa o dau fara sa spun ce are).

 

asa ca indraznesc sa pun si eu aceeasi intrebare, des intalnita aici:

Dino, cand ai drum in bucuresti? :)

din lipsa de timp, nu pot ajunge eu pana la constanta. sau daca cineva ar fi interesat sa o cumpere asa, ne putem intelege la pret......

 

vreau sa va multumesc tuturor celor care ati scris si ati ajutat si pe altii aici, desi 121 de pagini sunt cam mult de citit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am curățat senzorul de la coloana de direcție la un Hyundai Accent 1.4 2007 exact dupa tutorialul postat de Dino si acum imi virează mai ușor stânga decât dreapta. Are cineva idee ce am facut greșit ? Mașina are 82000 km si nu părea uzat senzorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

nu ai aliniat bine senzorul si asta e cauza fenomenului,trebuie sa desfaci coloana ,la senzor nu mai umbli,atunci cind bagi axul senzorului in axul coloanei trebuie sa fii atent,mai fa o incercare ,daca mai vrei detalii suna ma 0723564063.

Spor la treaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum adica nu l-am aliniat ? ca l-am mai desfacut odata si am fost foarte atent sa pun agrafa bine sa fie in drept cu sageata aceea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te cred ca ai facut ce trebuia,dar exista posibilitatea ca atunci cand introduci acel bolt si il bati sa se tensioneze componentele in senzor si cind scoti agrafa sa se mite putin si atunci nu mai este aliniere perfecta.Te sfatuiesc ca dupa ce ai pus boltul si pui axul senzorului in axul coloanei pentru a inchide coloana dupa ce scoti agrafa mai baga o odata si vezi daca pica bine si lejer pe gauri

(Adica daca trece prin toate cele 3 gauri pentru aliniere lejer,daca nu ai inteles suna ma).

Spor la treaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am montat-o la un service autorizat insa directia este mai greoaie, in special la viteze mici.

La fel am simtit si eu, dupa ce am inlocuit doar senzorul cu unul nou. Mergea sensibil mai greu.

Nu stiu daca in timp si-a dat drumul, sau m-am obisnuit eu cu ea, dar acum mi se pare ca merge bine.

Deci trebuie sa insist :) ??

Din pacate e un sistem cam tampit, ca nu se poate regla dupa montare, iar daca la montare ai miscat ceva, o iei cam de la capat.

 

Aici am zis cum m-am chinuit eu: http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=468&page=113&do=findComment&comment=165257

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate regla si dupa montare cu ajutorul unui tester cu care poti regla punctul 0,acest tester iti arata si forta pe care senzorul o inprima motorului servo,dar e o investitie pe care greu o amortizezi,si pe care o faci daca faci un business din asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

 

senzorul e ca nou multumita lui blondu' :fingerup: m-a ajutat, l-a curatat, merge struna si o pun la vanzare. puteti gasi poze si informatii in sectiunea bursa.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

am si eu probleme cu coloana blocata

Cineva din Cluj ma poate ajuta si pe mine cu curatarea acestui senzor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu o intrebare.Mi-am cumparat recent un Hyundai Accent 1.4 16v an 2007. si am gasit o problema mai "mare" cand pornesc masina si rotesc volanul se aude ca un carait , insa nu mereu , mentinez ca nu trage nici dreapta, nici stanga, nu troncane absolut nimic . Masina are 81.000 de km Ce i-as putea face?

Seara buna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa cureti senzorul.

Daca nu ti-a aparut inca martorul EPS aprins si sa ramai fara asistenta electronica a directiei, o sa ti se intample cat de curand. Acel harait este primul simptom ca din clipa in clipa se poate bloca volanul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu mia aparut niciun martor aprins in bord... insa unde este situat acel senzor? si cum se curata

Share this post


Link to post
Share on other sites

insa, mai pot merge cu ea asa ? deoarece masina nu o voi putea rezolva decat in 2 saptanami....si trebuie sa o inscriu...ceea ce inseamna cateva sute de km....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ionel2009, mergi in continuare cu masina, dar trebuie sa fi putin mai vigilent. Se poate intampla sa se opreasca motorul de la servo-directie, adica sa devina dificila manevrarea volanului. De obicei se intampla la manevrele de parcare, cand freci volanul stanga-dreapta. Caraitul ala poate sa iti tina 10000 de km si servo sa functioneze fara probleme, sau poate sa sa faca figurile de mai sus mult mai devreme. Important e ca masina nu ramane blocata sau imobilizata, cand se aprinde becul galben tragi pe dreapta o lasi 2-3 minute si isi revine la o noua pornire.

Sfatul meu e sa o folosesti in continuare daca nu are simptomele de mai sus, in timp o sa inveti ce are si despre ce este vorba, strangi bani de un senzor si cand cade definitiv il schimbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine se aude un fel de rulment stricat sau ceva cand rotesc volanul. Este vorba de MC 1.5 CRDi varianta "basic". Imi cer scuze, nu am urmarit topicul. Ce e de facut?

Edited by Dcm 2506

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine se aude un fel de rulment stricat sau ceva cand rotesc volanul. Este vorba de MC 1.5 CRDi varianta "basic". Imi cer scuze, nu am urmarit topicul. Ce e de facut?

am patit si eu asta, inainte sa-mi pice senzorul. le-am zis cand am fost la revizie si au descoperit ca se stricase nu stiu ce garnitura la caseta de directie. am platit o ora de manopera sa-mi inlocuiasca o garnitura care a costat 75 de bani :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...