Jump to content
speedo

[Probleme] - Coloana de directie Accent 2006

Sunt rugati sa voteze numai cei cu probleme  

428 members have voted

  1. 1. Pe ce model ai avut probleme cu coloana de directie?

    • Accent 1.4 GL STD
      7
    • Accent 1.4 GL STD CU A.C
      21
    • Accent 1.4 GL STD CU ABS
      64
    • Accent 1.6 GL STD CU ABS
      16
    • Accent 1.5 VGT STD CU A.C.
      6
    • Accent 1.5 VGT STD CU ABS
      18
    • Accent 1.4 GL FULL
      47
    • Accent MC 1.5 CRDi GLS 4DR MT TR
      90
    • Accent 1.5 VGT GL FULL
      30
    • Accent 1.6 GLS FULL
      32
    • Accent MC 1.5 CRDi GLS+ 4DR MT TR
      71
    • Accent MC 1.5 CRDi GLS CONFORT 4DR MT TR
      29


Recommended Posts

Cum adica dupa interventie vireaza singura?Si eu am intervenit la coloana (de fapt Dino a intervenit) si nu vireaza singura nici stanga ,nici dreapta...sigur ai aliniat saracia aia de senzor cum trebuie.

Edited by Acc3nt
Nu mai cita (reply) ultima postare, se subintelege ca la ea faci referire.

Share this post


Link to post
Are amortizoarele schimbate de 4 sapt. Oare necesita o verificare la unghiuri?
Da, detalii aici. Macar scoti din ecuatie una din cauze.

Share this post


Link to post

Cum adica dupa interventie vireaza singura?Si eu am intervenit la coloana (de fapt Dino a intervenit) si nu vireaza singura nici stanga ,nici dreapta...sigur ai aliniat saracia aia de senzor cum trebuie.

Cand pornesc motorul, se invarte volanul spre stanga singur cam 1/7 tura!! si crede ma, ca l am dat jos de 2 ori, iar a doua oara am "mancat din el" sa l fac ok! practic, face la fel ca inainte sa l desfac!

Share this post


Link to post

Invarte 1/7 spre stanga indiferent de pozitia in care lasi rotile ??

Pe unul din topicurile dedicate amortizoarelor unul dintre colegi zicea ceva de flansele amortizoarelor fata care erau montate gresit si i-au dereglat unghiurile. poti incerca sa verifici si asta ;) bafta :D

Share this post


Link to post

Cand pornesc motorul, se invarte volanul spre stanga singur cam 1/7 tura!! si crede ma, ca l am dat jos de 2 ori, iar a doua oara am "mancat din el" sa l fac ok! practic, face la fel ca inainte sa l desfac!

 

Daca esti pe loc si se invarte volanul singur asa cum spui ,eu zic ca este tot din senzor.Daca nu ma insel ,Rica a patit asa ceva dupa interventia asupra coloanei ,si nu s-a remediat decat atunci cand a aliniat senzorul.Nu cred ca are legatura amortizoarele cu miscarea volanului atunci cand nu esti in miscare.

Share this post


Link to post

ma pute-ti ajuta cu codul de reper de la noua coloana de directie? :pray:

Share this post


Link to post

Ultimul "upgrade" pe care il stiu eu avea forma ...502 fff sau ...702 fff. seria 500 este pentru benzina iar 700 pentru motorina. Acuma depinde la ce vrei sa folosesti informatia asta, pentru ca nu gasesti la magazine reperele respective sau nu au nici un fel de relevanta

Cele cu fff la sfarsit s-au nascut din MDPS-rile inlocuite pe garantie care au fost reconditionate undeva (intr-un loc verde si frumos) si apoi montate pe alte masini care a avut probleme (acceptate de garantie).

Share this post


Link to post

Anul trecut in septembrie am trebat un sef de atelier(cred) de la DAB cum e cu codurile si spunea ca el nu poate sa imi spuna nimic de modelele din seria 700 pentru ca nu ar exista la ei asa ceva. Spunea ca exista numai din seria 500 si ca s-a ajuns pana la 502.

Alex, sunt unii distribuitori/magazine care iti spun ce cod are coloana din stoc. Eu am vorbit undeva si mi-au spus ca au 702 ultima versiune.

Dar nu stiam ca seria 700 este pentru diesel, sa inteleg ca nu se potriveste pe benzina (daca o iau, o iau degeaba?)?

Share this post


Link to post

ms alexlaur,ma intereseaza pentru ca am gasit la dezmembrari o coloana cu seria 56300-1E-501,si are alt model de senzor ,eu am modelul 700 disel,si as vrea sa stiu daca se potriveste cea cu 501 pe disel,cu toate ca am vb cu "dino" si a zis ca nu s-ar potrivi.

 

poze cu senzorul de pe coloana 56300-1E-501

 

diferite unghiuri,apropo nu se potriveste pe coloana cu ON 700 disel

 

cine are idee sa comenteze asta...

post-22231-070202700 1303503751_thumb.jpg

post-22231-066819500 1303503768_thumb.jpg

post-22231-044612500 1303503785_thumb.jpg

post-22231-025468500 1303503898_thumb.jpg

post-22231-028735500 1303503913_thumb.jpg

post-22231-099300300 1303503927_thumb.jpg

post-22231-094636400 1303503942_thumb.jpg

post-22231-083648300 1303503957_thumb.jpg

post-22231-077824900 1303503975_thumb.jpg

Edited by Acc3nt
Foloseste inseratorul de link-uri

Share this post


Link to post

Si de ce nu se potriveste 50X benzina pe 70X diesel? Ce difera ??

Share this post


Link to post

sau aici...

 

pai diferenta este de gosimea senzorului + ca nu intra pe ax,si multe altele

Edited by Acc3nt
Foloseste inseratorul de link-uri

Share this post


Link to post

Deci practica cand o coloana e zis "stricata" se poate schimba si senzorul fara a schimba toata coloana ? Am iesii mult mai ieftin asa.

Share this post


Link to post

STOP puneti frana vedeti ca pe e-bay are cautator de modele si in primul rand nu e pentru Hyundai

 

"Compatibility

Please choose your vehicle year, make and model for specific results.

Year Make Model Submodel

2007 Hyundai Accent GLS

 

error

This part doesn't fit the vehicle you entered. " ;)

 

Mai sapa

Spor :D

Share this post


Link to post

am inteles de la dino ca difera prin forta cu care actioneaza motorasul si cursa de rotire,la disel forta este mai puternica

Share this post


Link to post

Aaa, ok ;) nu stiam asta, e bine de stiut. Desi nu vad de ce ar fi diferente

Share this post


Link to post

acc3nt tu ai dreptate ,dar arata la fel ca al meu ,singurul lucru este ca difera mufa

 

si sincer as risca 400ron decat sa dau 5400ron pe noua coloana de la hyundai

Share this post


Link to post

Diferenta intre diesel si benzina este de amperaj, instalatia electrica de pe masinile diesel este ceva mai "fortoasa". Totul sta in puterea generata de alternator, de aici a venit si dimensionarea motoarelor electrice de pe MDPS. Un diesel lucreaza cu 62Ah sau 64Ah, pe cand benzina se multumeste cu 45Ah. Oare ce se intampla daca pui un motor dimensionat la 64Ah (seria 700) pe o masina cu 45Ah (seria 500)?.

In privinta senzorului nu ma pot pronunta, din punctul meu de vedere ar trebui sa fie identici, circuitele electrice din calculatorul MDPS clar sunt corelate cu puterea instalatiei.

Edited by alexlaur

Share this post


Link to post

Multam de explicatie nenea Alex :fingerup:

Acum s-au limpezit apele :D

Share this post


Link to post

Dar nu stiam ca seria 700 este pentru diesel, sa inteleg ca nu se potriveste pe benzina (daca o iau, o iau degeaba?)?

 

Seria 700 mi-am pus eu pe masina, merge brici ;)

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu, Seria 700, sau mai nou 702 diesel si 500 respectiv 502 benzina - nu este decat seria motorasului care actioneaza caseta de directie nu si seria intregii coloane.

Diferenta dintre cele doua motorase este de putere. La diesel trebuie o forta un pic mai mare pentru caseta.

Senzorii sunt identici. Tin minte ca atunci cand am desfacut pe a lui @Rica (diesel) si pe a lui @manuela (benzina), ambele in acelasi timp, am avut senzorii unul langa altul ca la un momendat nu am mai stiut care si de unde vine senzorul respectiv.

In afara diferentei motorasului, tot restul coloanei este la fel pentru ambele tipuri de motorizare.

Am mai constatat o chestie. La benzina sunt 3 rotatii de volan, iar la diesel sunt 3,5 ture.

@XMilai - nu are de ce sa nu mearga brici. Poate daca se punea invers era posibila o problema din cauza subdimensionarii motorasului

Share this post


Link to post

Ok, chiar diseara o sa las masina in service, la KingAuto, pentru diagnosticare, macar, daca nu pentru remediere. In ce priveste corectarea directiei de mers - e adevarat ca trage putin dreapta, dar pentru corectie nu trebuie sa virez cu 10 grade de volan, daca pun volanul in pozitie dreapta, masina vireaza clar spre dreapta iar volanul opune rezistenta cum e si normal.

 

Eu te sfatuiesc sa o iei in ordinea ascendenta a costurilor si sa-ti verifici mai intai echilibrarea rotilor si gradul de deformare a anvelopelor inainte sa te apuci sa dai banii pe amortizoare, flanse, colana, whatever...

Am avut si eu probleme similare si au disparut cand am pus cauciucurile de iarna, proaspat cumparate si echilibrate.

La mine nu numai ca tragea intr-o parte dar mai si dardaia urat pe la 120 de la ora sau chiar la 80 la ora pe anumite drumuri.

 

Chestia cu volanul stramb s-a rezolvat la Expozitiei - fusese asezat prost la DAB dupa ce se umblase la kit si nu mai statea drept nici dupa mai multe incercari.

Share this post


Link to post

De vreo 3 zile sunt plecat in vacanta si a aparut o problema la masina(model accent 2008), am avut aceasta problema pana acum de 2 ori intr-un interval de 500 km.

In timp ce conduc se aprinde ESP in bord iar servo nu mai merge,trebuie sa trag pe dreapta sa opresc motorul sa-l pornesc iar ca sa-si revina servo.

Stie cineva ce problema ar putea fi?Se poate rezolva cumva?

 

Va multumesc.

Share this post


Link to post

Gasesti aici tot ce trebuie pentru reparare.

Vezi ca este si un topic cu problemele coloanei de directie.

Daca sunt ceva nelamuriri imi poti trimite un mesaj, si incercam sa o rezolvam cumva.

Edited by Dino

Share this post


Link to post

Accent-ul nu are ESP! are EPS.

daca este in garantie, mergi la service pentru rezolvare, poate gasesti pe drum unul.

Edited by iflorin

Share this post


Link to post

Mare dreptate ai @iflorin.

Nu am realizat pe moment si din graba inversarea literelor, dar din simptomele descrise sigur se refera la vestita problema a coloanei de directie. Deci este vorba de martorul EPS.

Si daca totusi mai ai garantie la masina, recomandarea este sa te duci peste ei cat mai urgent.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...