Jump to content
slybaby

Revizie benzina - 15.000 Km

Recommended Posts

Astazi am fost la revizia de 15 000 km cu i30 1.6 benzina, la 15 200km pe bord. La Dab Auto.

Am facut programarea de luni, voiau sa ma cheme tot luni, i-am amanat pana azi.

La 8:30 mi s-a facut receptia, la 10:00 am plecat.

 

revizia electrica - 47,50 ron

revizia mecanica - 168 ron

4 bucati ulei durablend 10w40 valvoline - 100 ron

1 filtru ulei nm bt cg... - 25,79 ron

1 filtru aer i30 - 85,72 ron

 

total+tva 508,14 ron (fara tva 427,01)

 

nu am avut probleme de semnalat si nici ei nu au (spus daca au) gasit ceva.

Edited by slybaby

Share this post


Link to post

Cea mai de cenzurat. revizie posibila in service-ul din spatele Romexpo.

 

880 Ron

 

Mobile 1 10x40 4 l.........nu mai stiu cat a costat 30-40 euro.

Filtru polen 45 euro................cand l-au schimbat au uitat sa mai puna capacelul de la baza stergatorului, ce rost are ala, da-l dracu.

Filtru aer 35 euro

Bucsa bla bla sub volan, aveam batai la virare maxim stanga 30 euro

Manopera 3xx ron

 

Ideea este ca am reclamat bataie la volan stanga, au schimbat o bucsa, am mers 30 km si.......................am EPS aprins, servo directia crapata, am reclammat asta, ei au considerat ca este o bucsa.

 

Am sunat sa reclam problema EPS si chiciti: este frana.............eu-nu Dle este Energy Power Steering, servo, ei...........nu, este un fel de ESP dar cu alt nume, ceva la frana, nu are legatura cu directia, a facut si comparatie..........nu are legatura becul din baie cu robinetul de apa:D.

 

Dupa rezolvarea problemei am sa-i dau si numele persoanei cu care am purtat discutia, are si functie in service-ul ala, nu-i un mecanic amarat.

 

Programare Miercuri la 8.30.

 

A mai patit careva ceva de genul asta?

Share this post


Link to post

Problemele cu bataia de sub volan le-am avut mai multi. In alte parti de vina a fost un cuplaj de la servo-directie. Insista pe treaba asta. Poate schimbi si service-ul... La mine au insistat ca e de la amortizoare zgomotul, pana le-am spus sa o lase asa ca merg la altii, dupa care brusc si fara ca eu sa cer, dupa revizia de 7500, in timpul verificarii finale, s-a auzit bataia si era clar de la directie. S-a rezolvat 2 saptamani mai tarziu... In cazul meu a trebuit comandata piesa. In cazul celuilalt i30 care era acolo se pare ca piesele erau pe stoc. Unele service-uri stiu de problema asta si sunt pregatiti. incearca sa suni si la altii daca inca nu ai dus masina. Poate sunt mai cooperanti. E totusi o problema la directie la o masina in garantie.

 

Bafta multa.

Share this post


Link to post
Cea mai de cenzurat. revizie posibila in service-ul din spatele Romexpo.

 

880 Ron

 

Mobile 1 10x40 4 l.........nu mai stiu cat a costat 30-40 euro.

Filtru polen 45 euro................cand l-au schimbat au uitat sa mai puna capacelul de la baza stergatorului, ce rost are ala, da-l dracu.

Filtru aer 35 euro

Bucsa bla bla sub volan, aveam batai la virare maxim stanga 30 euro

Manopera 3xx ron

 

Ideea este ca am reclamat bataie la volan stanga, au schimbat o bucsa, am mers 30 km si.......................am EPS aprins, servo directia crapata, am reclammat asta, ei au considerat ca este o bucsa.

 

Am sunat sa reclam problema EPS si chiciti: este frana.............eu-nu Dle este Energy Power Steering, servo, ei...........nu, este un fel de ESP dar cu alt nume, ceva la frana, nu are legatura cu directia, a facut si comparatie..........nu are legatura becul din baie cu robinetul de apa:D.

 

Dupa rezolvarea problemei am sa-i dau si numele persoanei cu care am purtat discutia, are si functie in service-ul ala, nu-i un mecanic amarat.

 

Programare Miercuri la 8.30.

 

A mai patit careva ceva de genul asta?

 

 

aM sI eu astfel de probleme cu al meu diesel i30 lafel acel cuplaj se numeste MDPS si al meu a fost schimbat si apoi mi s a aprins martorul EPS in bord; am fost cu masinuta la minunatul service din spatele Romexpo ca i motorasul servo pana la urma nu au pus mufele bene pe acolo si cica de aceea dar jocul stanga la volan inca mia exista si a ramas ca o sa vb si ei cu cei din korea si o sa mi dea un raspuns.

Eu credeam ca sunt singurul cu astfel de probleme, dar se pare ca mai exista

 

Va salut cu respect pe toti ! :drive:

Share this post


Link to post

Am facut si eu revizia de 15 mii la dab.

 

Cost 390 ron.

 

A fost ok, s-au miscat bine, astfel incat in 1 h am terminat acolo.

 

Nu au gasit probleme.

Share this post


Link to post
Cea mai de cenzurat. revizie posibila in service-ul din spatele Romexpo.

 

....

880 Ron

 

Bucsa bla bla sub volan, aveam batai la virare maxim stanga 30 euro

Manopera 3xx ron

Acum m-am uitat mai cu atentie pentru ca mi-am facut programare de 15000 si m-au anuntat ca ar costa cam 800 de lei. Mi se pare foarte mult. Vad ca ai platit bucsa de la directie si manopera destul de mult. Bucsa aia si schimbarea ei nu intra pe garantie? Din cate stiu in caietul de service se mentioneaza clar ca toata bucsaraia de directie si suspensie e in garantie fix 36 de luni.

 

Eu oricum calculez nu vad ce ar putea costa 800 de lei la revizie. Sunt curios sa vad factura luni. La 7500 (septembrie) in acelasi service costul a fost sub 300 de lei. La 15000 se schimba in plus filtrul de aer si cel de polen care impreuna costa pana in 350 de lei. Manopera pentru ele sa fie atat de mare (200 de lei)? Pai la 100 de lei un schimb de filtru de aer ma las de medicina si ma fac mecanic... :blink:

Bafta multa.

Share this post


Link to post

Noi am achizitionat anul trecut un hyundai i30 de la Casa Auto Iasi si am refuzat initial ridicarea lui pentru ca era lovit. Dupa o saptamana s-a remediat problema, iar la 7.500 km am mers la revizie, toate bune si frumoase, s-au purtat exemplar am achitat 250 RON. Acum in schimb imi tremura portofelul ca avem revizia de 15.000 km si costurile sunt ametitoare. Nu inteleg ce mare smecherie se face la masina, si nu pricep deloc de ce costa manopera 100 RON pe ora, este enorm si nejustificat.

Oricum arata jalnic, deplorabil sediul Hyundai de la Iasi, e inghesuit cu Mitubishi, anul trecut cand am fost sa luam masina, toate masinile care erau scoase pentru predare, inclusiv a noastra erau pe marginea santului si un cetatean cu o vaca legata cu funia facea slalom printre masinile noi noute, inclusiv printre doua trei jeep-uri, in incercarea de a trece strada.

Avand in vedere ca ese criza, ar trebui si ei sa lase stacheta mai jos cu preturile. Treaba asta cu garantia de 7 ani e o vrajeala, asta e de fapt cheia sa te tina legati cu revizia la ei, la orice alte service-uri o astfel de revizie probabil costa 1/3 din pretul lor.

Poate cineva sa-mi dea o sugestie prin care sa pot face revizia in alta parte dar sa nu pierd garantia pe piese si caroserie sau sa-mi spuna unde in alta parte in tara asta sunt preturile mai mici decat la Casa Auto Iasi?

Multumesc

Share this post


Link to post

Azi am facut si eu revizia de 15000 la 14900. Ajuns acolo la 11.30 cu programare la 11.30, lasat masina pe la 11.45. Nu stiu cat a durat pentru ca mi s-a spus ca voi fi sunat cand sa ridic masina ca mai sunt si alte masini de facut si o sa dureze. Asta e. Am fost sunat pe la 16.00 ca e gata masina si ca trebuie sa ajung inainte de 17.00...

Costuri: Ulei - Castrol 5W40 - 4 litri = 150 RON

Filtru ulei - ACC06... = 30 RON

Filtru polen = 185 RON

Filtru aer = 105 RON

Manopera - 2,5 ore = 285 RON

 

Total = 760 Ron... Scump dom'le, scump...

 

Dupa revizie, doua treburi care "ma doare":

 

1. Am intrebat cat costa un set de stergatoare. Mare greseala. Am zis ca lesin. Obisnuit cu cele de Renault 18 la 5 lei setul, ma asteptam la SF-uri gen Valeo de 150 lei setul. De unde... costa "doar" 46 si 41 de euro bucata fara TVA. Adica aproape 110 euro setul. Maiculita, dar ce fac alea la 400 de lei perechea? Aia este jumatate de rata la leasing... :blink:

 

2. Se pare ca vestitul "lasat" al motorului dupa rodaj sa petrecut la mine intre 7500 km si 15000. S-a lasat atat cat sa intre in plus fata de revizia de 7500 cam 1 litru de ulei. :huh:

 

Bafta multa. :drive:

Share this post


Link to post

NU,

dar sa nu depasesti cu 1000 peste, asa stiu :shhh:

Eu am fost la 15945 si nu au zis nimic.

Share this post


Link to post

Acum, stau si ma gandesc la o chestie!

Daca service-ul nu spune nimic, mergi mai departe cu reviziile si ... la o adica ... faptul ca acu' jdemii de km nu ai respectat intervalul reviziei, nema garantie?

Nu ma refer la intrebarea lui mendys, ci la problematica asta, generic...

Share this post


Link to post

Stergatoarele de la Bosch si Valeo sunt net superioare celor originale. Eu de mult nu mai folosesc filtre de polen, de ulei sau alte consumabile de la Hyundai. Costurile sunt la jumatate din cele de origine iar piesele sunt facute pentru masina. Cel putin la filtrul de ulei mann s-au uitat la el sa corespunda si in rest nimic. Cea mai scumpa revizie a fost la Bucuresti, a fost asa scumpa si din cauza ca s-a montat cruise controlul insa oricum, depasea cu peste 100 euro costul celor facute pana atunci la Pitesti. Piesele au fost de origine. Mi s-a comunicat ca ma costa 50 euro schimbarea celui de-al treilea bec de frana de la luneta. Decat sa dau banii aia mai bine imi pun felinar acolo.

Edited by Cristist50

Share this post


Link to post

mersi fratilor ca deja am 15008 si pana luni marti mai fac vre+o 500km

 

MERRY CHRISTMAS TO EVERYONE! :fingerup::drive:

 

STOP ACCIDENTELOR VIATA ARE PRIORITATE!!!

Share this post


Link to post

Am schimbat stergatoarele cu unele Valeo la 150 de lei setul de la un magazin normal de piese auto. Sunt exact dotarea de serie de pe i30 - s-au potrivit fara nici o problema, merg de rup. Singurele probleme - cand e foarte frig si las masina o vreme parcata, ingheata mecanismul ala de conectare la brate si isi pierd din flexibilitate si sterg in "pete" pe centru.

 

La Brasov nu mi-au dat voie sa aduc consumabilele mele. Asa o senzatie de "nesatui" imi dau cei de la reprezentanta - chiar trebuie sa platesc consumabilele lor la preturile alea in conditiile in care manopera costa cat costa? iar la asta se adauga atitudinea superioara pe care o afiseaza de parca ei mi-ar face vreun serviciu daca merg la revizie nu platesc eu un serviciu la suprapret....

 

Bafta multa.

 

LE: La multi ani.

Edited by MikkiDuda

Share this post


Link to post

Am fost si eu astazi 23.01.2009 la DAB pentru revizie 15.000.

Am avut programare la 8-830 cum am ajuns mai era cineva in fata mea, a mers repede in 10 minute a bagat masina inauntru.

Pana aici totul ok. Cu o zi inainte cand mi-am facut programarea am intrebat cam cat costa si mi-a zis cam 600 lei care de fapt s-au dovedit a fi 790 lei, de care mi-a zis dinainte sa bage masina inautru, deci nu era cazul ca au gasit ceva si costa in plus. Noroc ca am fost inspirat si am avut mai multi bani la mine, ca ma faceam de caca original.

Celebrul troncanit la directie pe care il am si eu, l-am reclamat, a facut 2 ture cu masina, nu aude nimic in neregula, n-am insistat ca ma grabeam, dar la 35.000 nu-i iert. Am vazut ca un coleg de forum zice ca tot la dab la 15.000 a platit doar 390 de ron!! colega s-au pacalit aia cu ceva!!?? sau m-au pacalit pe mine??!!c" :))

Share this post


Link to post
Am fost si eu astazi 23.01.2009 la DAB pentru revizie 15.000.

Am avut programare la 8-830 cum am ajuns mai era cineva in fata mea, a mers repede in 10 minute a bagat masina inauntru.

Pana aici totul ok. Cu o zi inainte cand mi-am facut programarea am intrebat cam cat costa si mi-a zis cam 600 lei care de fapt s-au dovedit a fi 790 lei, de care mi-a zis dinainte sa bage masina inautru, deci nu era cazul ca au gasit ceva si costa in plus. Noroc ca am fost inspirat si am avut mai multi bani la mine, ca ma faceam de caca original.

Celebrul troncanit la directie pe care il am si eu, l-am reclamat, a facut 2 ture cu masina, nu aude nimic in neregula, n-am insistat ca ma grabeam, dar la 35.000 nu-i iert. Am vazut ca un coleg de forum zice ca tot la dab la 15.000 a platit doar 390 de ron!! colega s-au pacalit aia cu ceva!!?? sau m-au pacalit pe mine??!!c" :))

 

Eu eram ala....nu s-au pacalit si nici nu m-au pacalit. Pe vremea aia era uleiul gratuit (cam 150 RON parca) si inca ceva....au vrut sa-mi schimbe filtrul de polen..care se schimba putin mai tarziu....asa ca le-am spus sa il lase naibii asa, ca nu miroase in masina si aerul merge perfect.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post

Din ce vad eu pe-aici, ceva probleme si troncaneli sunt si pe la directia lui i30. Oare nenea coreanul nu s-a lecuit cu directia Accentului? Cu masina asta vor sa cucereasca Europa? Kia cum naiba de nu are problemele astea? Si cred totusi ca s-au vandut mult mai multe decat Hyundai...

Share this post


Link to post

Si Kia Ceed are (avea) probleme cu troncanitul directiei.De pe la jumatatea anului 2008 tot ce iese din fabrica iese cu bucsa noua si problema a fost remediata,pentru cei ce au avut probleme bucsa din coloana de directie a fost schimbata pe garantie.

Am citit topicul asta cu revizia la 15 mii si preturile mi se par piperate rau de tot.Eu am facut revizia de 15 mii in noiembrie si m-a costat 509 RON, un pret acceptabil zic eu.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am facut vineri 13 martie revizia de 12 luni (la 10900 Km). Scriu aici deoarece implica acealeasi consumabile si verificari ca si cea de la 15000 KM. Revizia a fost facuta la service-ul Magna Tech din Calarasi.

 

Hyundai I30 1.4

Costuri (toate costurile includ tva):

Filtru Polen: 203.56

Filtru Aer: 109.31

Filtru Ulei: 37.96

Total 5W40 4L (ulei): 165.03

Manopera: 149.94

 

Total: 665.80

 

Impresie service: Nu foarte buna.

Incepand cu rezervarea si terminand cu manopera facuta in graba.

Am sunat sa fac rezervare si cel care a facut rezervarea dupa ce i-am spus cand doresc sa fac rezervarea a spus "Bine, va asteptam" fara ca eu sa ii dau un nume, tipul masinii sau ce verificare vreau :) Pana la urma am reusit sa ii ofer si aceste date, insa cand am ajuns la service, omul nu era si clar nu scrisese nimic pe nicaieri. Insa am reusit sa intru in service la ora 9.15 si la 10 am primit masina.

Din acest punct de vedere mi se pare scumpa manopera :D.

Lucruri ciudate:

Tipa care a receptionat masina a scris pe carnetul de service 11.250 km in loc de 10.900 cat aveam (am observat ulterior).

Tipul care a facut revizia a uitat sa prinda banda de cauciuc ce nu ii permite torpedoului sa se tranteasca atunci cand il deschizi. Cand i-am spus raspunsul lui a fost: " A...pai alte masini nu au!" Duh. Legat de bataia de la roata dreapta spate nu a gasit nimic in neregula (cu toate ca bataia e prezenta). O sa fac un drum pana la Dab saptamana viitoare.

Cand am ajuns acasa de curiozitate, am ridicat capota masinii sa vad cat de mult ulei a lasat pe capacul de plastic al motorului. Raspuns: Mult! Si unde bagi ulei si la joja. Dar trebuie sa ii multumesc, in graba a lasat un mic bonus: Capacul sticlei de ulei era desupra ventilatorului de la radiator (ar fi trebuit sa fac o poza).

 

Parti bune: Femeile de la receptie au fost amabile.

Puteai sa iti vezi masina in timp ce ii facea verificarea. Au dus conceptul asta, putin mai departe :) : Un proprietar de Accent alb statea pe bancheta din spate a masinii cand un mecanic umbla la bord.

 

Imi cer scuze pentru un post asa de lung.

O zi senzationala tuturor.

Share this post


Link to post

eu de acolo mi-am luat masina si as vrea sa ma feresc sa fac revizia acolo...de ce ai fost nevoit sa revizia tocmai la calarasi?

apropo de mecanici, cel mai tare cand mi-am luat masina am fost avertizat de cineva sa ma uit atent la masina pt ca in proportie de 80% din masini erau zgariate cand le coborau de pe trailer

Share this post


Link to post

Salut,

 

A trebuit sa depun niste acte in Calarasi si am zis sa impusc 2 iepuri dintr-o lovitura. La livrarea masinii au fost foarte ok, si am sperat sa fie si la service :).

Share this post


Link to post

Am facut si eu revizia de 1an tot la DAB. Impresie buna, service-ul foarte bine aranjat, organizat si curat. Si intr-adevar poti intra sa te mai uiti la masina, sa mai intrebi una alta daca e cazul. Oamenii amabili. Am fost pe faza si am scapat fara inlocuirea suportului placutelor de inmatriculare. Per total 670 RON cu filtru de aer, ulei si polen + ulei si manopera mecanica si electrica. Curios a fost ca mi-au reprogramat calculatorul pentru injectie din cate mi-a spus seful acela de service. N-am inteles si de ce...

Share this post


Link to post

sal

deci pana la urma unde e bine sa faci revizia?? din cate vad DAB e cel mai indicat...ca si la mine se apropie revizia de 15000 si fac si 1 an cam in aceeashi perioada :rolleyes: deci daca ma costa in jur de 600 ron este bine...

in leg cu problema cu bucsa aia de care zicea toata lumea yo am un benzinar finlandez 1.6l si pana acuma nu am azuti nica sa troscane...la astea sa fie altfel...??doamne fereste ca nu vreau dar ma intreb, oare astea sa fie mai bine facute...dau si yo cu parerea :drive:

si app se mai intalnesc cluberii hyundai la sala palatului si cand..... :blink:

Share this post


Link to post

Si eu am tot benzinar dinala "finlandez" si la 21000 se cere schimbata bucsa vietii a doua oara. Sper ca te-am incurajat suficient. :D Dar nu-i bai ca numai pe drumuri proaste troncane. In rest, daca e drumul bun, nici nu stii ca ai motor.

 

Legat de revizie, daca scapi cu 600 de lei e bine. La mine a costat aproape 800. Se uita cred si la om...

 

Bafta multa.

Share this post


Link to post

deci trebe neaparat inlocuita ca sa stiu daca le zic la astia cand ma duc la revizie .... :dontknow:

ca yo nu am auzit nici un troncanit la directie chiar si pe drumurile mai proaste alias BD aviatorilor....daia intreb ca daca nu se aude nu are rost sa dau acuma niste bani ... :wacko:

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...