Jump to content
Dac

Revizie Tucson - diesel

Recommended Posts

Hai sa facem si pentru Tucson un topic dedicat reviziilor,

si, mai important,

 

sa ne ajutam cu informatii despre costuri la consumabile si manopera pe la diferitele service-uri autorizate de pe la noi si nu numai (ar fi interesant sa aflam costuri la revizii de pe dincolo de mai la vest...)

 

Chiar am cautat pe forum si nu am gasit prea multe informatii, fiind majoritatea imprastiate.

 

Asadar, ar fi foarte util pentru noi toti ca cei care au facut si isi mai amintesc sa posteze cat mai detaliat costurile reviziilor.

 

Un lucru deasemena util ar fi sa stim codurile consumabilelor in cazul in care le-am putea comanda de la alti distribuitori sau de pe net.

De ce sa platim mai mult cand am putea plati mai putin cu un pic de informare?

 

Din pacate eu nu aduc prea multe informatii utile pe topic deocamdata dar din ce am aflat pana acum revizia la Tucson diesel ar fi cam 1200 RON (inclus manopera, ulei si toate filtrele schimbate) la RMB Casa Auto Timisoara - nu am informatii defalcate pe costuri consumabile si manopera.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie 60 000 km

1723 Lei.

S-au inlocuit:

Ulei motor +filtru (Mobil1-5W30FAP 6 L)

Filtru Motorina.

Filtru Aer.

Filtru habitaclu - activ.

Lichid racire 3L + 3 Apa distilata

3 becuri, cele doua suffit iluminare numar spate si un bec frana/pozitie cu doua filamente.

Placute frana fata.

Verificat: directie, bucsi, jocuri, amortizoare fata/spate, frane, sisteme electrice(inlocuit un claxon/garantie), sistem climatizare, test computer.

Am schimbat la 60 000 si setrgatoarele, al doilea set aero. Nu am mai luat Valeo Aero Silencio, am luat de la SUbaru stergatoare de Impreza WRX pentru ca sunt identice si de o calitate ireprosabila, 180 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie 1 an - schimb ulei - Mobil 5W30 si filtru - gratis cf.pasaport, totul in 15 minute!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor

Am facut revizia de 30K la noua locatie ptr Hyudnai, la DAB AUTO SERV. Nu a fost nevoie de programare si a durat cca doua ore cu totul. Promotia cu uleiul gratuit este inca valabila.Acum cateva preturi:

-manopera electrica 47.50

-manopera mecanica 248.00

-filtru ulei 78.95

-filtru aer 72.82

-filtru motorina 173.08

-filtru polen 114.17

-ulei ptr diferential HP GL4 SAE 80W90/2 l - 58.80

-antigel 3 l - 50.00

-ulei motor REPSOL 5W40 - 288.00 (al carui pret s-a scazut din factura finala)

Total factura cu discounturi/tvauri/adaosuri/etc. a fost de 1003.23 lei. De altele nu a fost nevoie fiindca nici macar 9k km nu am facut inca. Fiindca nu sunt foarte activ pe aici, specific ca este vorba de un Tucson 2.0 CRDI VGT 4WD.

Avand in vedere ca revizia trecuta, ptr un an, care am facut-o la HAR la expozitie, a costat 979 lei si nu mi-au schimbat decat uleiul motro si filtrul, pot spuna ca aici a fost mai ieftin; promotia cu uleiul ptr motor a fost decisiva in stabilirea pretului. Oricum la oricare service te-ai duce si ptr orice masina, este bine sa ai bani la tine sau un card(daca nu vrei sa le dai bani) ca sa nu te faci de ras.

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TCS07, mi pare ieftin la cate s-au facut.

vad ca ai si manopera la partea electrica: la ce a fost necesar ? :) sunt curios..

uleiul Repsol 5w40 e ok pt FAP (filtru particule)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am diesel, dar pretul la revizia asta mi se pare urias atit la manopera cit si la piese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari

Mie personal toate preturile mi se par prea mari in RO. Totusi nu cred ca la alte service-uri(cu firma nu pe iarba in spatele blocului) sa fie mai ieftin. Inainte de Tucson am avut Peugeot si sa fi vazut acolo preturi nesimtite, atat ptr manopera cat si ptr piese(care erau de la noi din EU nu din Asia). Mai am o masina mai mica, ptr oras/Buc, cei care vin la intalnirile Clubului au vazut-o, la care, la primul schimb de ulei, numai ptr uleiul respectiv si filtrul aferent, am platit 277 lei.

Ref la manopera pe partea electrica, nu stiu ptr ce a fost, ca nu au facut nimic pe partea asta. Probabil ceva verificari care erau stabilite ptr revizia de 2 ani/30k km. Cel care s-a ocupat de revizie mi-a spus ce vor sa faca, dar la cultura mea mecanica nu am retinut mai nimic. Mi-a placut faptul ca totul s-a facut repede, expeditiv, fara programare prealabila. Acum un an am facut revizia la HAR/expozitie si a trebuit sa ma programez cu o luna inainte, iar cand trebuia sa ma duc la atelier a nins si nu avea cine sa le dea zapada din fata portilor. A trebuit sa ma reprogrameze si tot asa, in loc de noiembrie, am facut revizia la sfarsit de ianuarie. Cred ca la numarul din ce in ce mai mare de Hyundaiuri din Buc chiar si doua service-uri sunt inca prea putine. DAB este inca prea putin cunoscut de posesorii de H si din cauza asta nu este aglomerat, dar probabil ca in curand o sa fie nevoie de programare si aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vad ca ai si manopera la partea electrica: la ce a fost necesar ? sunt curios..

Conform fisei de revizie la orice revizie exista o componenta de 0.5 ore verificari instalatie electrica (Hi- Scan, verif. sisteme iluminare, verif. incarcare baterie). Pret 25 Euro fara tva Ora. Tarif Hyundai.

Pe toti dracii, e mai ieftin ca la accent! Mai bine-mi luam Tucson!

Cred ca la numarul din ce in ce mai mare de Hyundaiuri din Buc chiar si doua service-uri sunt inca prea putine. DAB

In Viena sunt cel putin 10!

Edited by llaure

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolfgang Denzel AG - Wien Erdbergstr. Erdbergstraße 189-193 1030 Wien 01/740 20-0 wien.erdberg@denzel.at

Autohaus Löschl GmbH Zinnergasse 34 1110 Wien 01/7694951 loeschl@hyundai-loeschl.at

Scholz Rostoffhandel GmbH WA Angerer Straße 15 1210 Wien 258 51 21 silvia.koschicek@voestalpine.com

Fränkel, Kirchner & Co Prager Straße 112 1210 Wien 01/2783308 office@fraenkel-kirchner.at

 

Io n-am gasit decat 4 ! Ma rog .....mai degraba vezi aici decat acolo ....un Hyundai pe strada. In plus ei nu au megaservice cu 7-8 elevatoare , sunt garaje cu 2-3 elevatoare care au primit girul de repara si Hyundai. Am fost oaspetele unui astfel de service si credeti-ma ca in Romania nu ar fi "pupat" Hyundai in veci. Dotare precara ...receptie lipsa ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

 

Azi am facut revizia de 30000 la Tucsonul meu CRDI VGT 4WD. Locatia aleasa a fost DAB auto service. Lucrurile s-au desfasurat astfel.

Vineri dupa amiaza am facut programarea si .... surpriza (placuta), am fost programat azi la ora 08.00.

Am ajuns cu vreo 10 min mai devreme. Din nou surpriza. Desi poarta era inchisa, programul incepand de la ora 08.00, am fost invitat inauntru am parcat masina si imediat un domn receptionist s-a apucat de hartii. Cam in 15 min masina a fost bagata in hala si s-au apucat de treaba. Inainte de a baga masina in hala omul de la receptie a aparut cu niste folii de protectie pentru scaunul soferului, volan si ceea ce n-am mai vazut pana acum pentru covorasul de la sofer (din nou o surpriza placuta). Am fost invitat in sala de asteptare am servit o cafea si dupa cam 2 ore si 15 min masina a fost gata. Ce s-a facut:

- Schimb ulei motor si filtru aferent - pret filtru 78,95 RON

- schimb filtru aer - 72,82 RON

- schimb filtru motorina - 173,08 RON

- schimb filtru polen - 114,09

- schimb ulei diferentiale fata-spate - 1L ulei - 15 RON

- schimb antigel 3L - 87,9 RON

- schimb garnitura buson evacuare baie ulei -3,81 RON

- Manopera electrica - 1/2 ore -47,5 RON, unde singurul lucru pe care l-am vazut facandu-l a fost acela de a verifica luminile, stergatoarele si cred ceva comenzi electrice din interior.

- Manopera mecanica - 3,10 ore - 248 RON, unde i-am vazut verificand jocuri la articulatii, tubulatura esapamentului, starea placutelor de frana, starea transmisiei si cam tot ce se face la acesta revizie. Ca bonus mi-au schimbat suportii de numere pe care ii aveam personalizati cu numele unui dealer Hyundai, cu niste suporti de numar personalizati cu Dab Auto. Sa fiu sincer nu prea mi-a placut treaba asta mai ales ca nu mi-au facut nici un discount sau sa-mi ofere ceva, pentru ca am numele lor pe masina. Am uitat sa va spun ca nu m-am folosit de promotia lor cu uleiul gratuit (inca in vigoare), am venit cu uleiul meu pe care chiar l-au si pus.

S-a mai facut un test de franare si mis-a spus la telefon ca ar trebui sa schimb placutele de frana fata dar am refuzat, masina avand 20K km reali si a fost folosita 70% extraurban, asa ca m-am cam indoit de spusele lor.

Per total costul facturii a fost de 1000,97 RON cu tot cu TVA.

Plusuri:

- Service nou, curat, primitor,bine organizat, serviabilitate, timpi foarte buni de raspuns la programare si buni la efectuarea lucrailor, destul de corecti.

Minusuri:

- Frig in sala de asteptare.

- Nu poti urmari ceea ce se face la masina decat pe un sistem de televiziune cu circuit inchis, unde nu se poate vedea bine ce iti fac la masina. a trebuit sa stau mai tot timpul cu ochii in monitor si de multe ori sa intuiesc lucrarea care se executa la masina.

- lipsa unui wireless in sala de asteptare, astfel incat sa poti sa-ti mai faci oarece treburi sau pur si simplu sa pierzi timpul pe internet.

Concluzia:

Un altfel de service fata de ceea ce stim de la service-ul HAR, cam la acelasi nivel dpdv al serviciilor si preturilor cu ELCA Ploiesti, dar totusi mai aproape de casa pentru cei din Bucuresti. Pe general eu am fost multumit si am plecat destul de happy de acolo.

Cam asta ar fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

senior, daca a durat 2 ore si 15 minute, de ce ti-au facturat 3.10 ore manopera mecanica? Nu de alta dar e interesant ca atat a platit si TCS07, la care a durat tot cam 2 ore si amandoi ati fost la DAB.

Edited by not_this_punk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca timpii care se taxeaza sunt nu stiu ce fel de timpi tehnologici, luati din cataloage, nu timpul real petrecut de mecanic langa masina. Daca in catalog zice ca dureaza 30 minute sa schimbe bujiile, iar el le schimba in 15 minute e alta mancare de peste, pe factura se trec 0.5 ore, nu 0.25!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pentru ca timpii care se taxeaza sunt nu stiu ce fel de timpi tehnologici, luati din cataloage, nu timpul real petrecut de mecanic langa masina. Daca in catalog zice ca dureaza 30 minute sa schimbe bujiile, iar el le schimba in 15 minute e alta mancare de peste, pe factura se trec 0.5 ore, nu 0.25!

PERFECT ADEVARAT

Toti dealerii din lume utilizeaza pentru TOATE operatiile de reparatii "standardele de timp" impuse de producatorii masinilor. Nu numai Hyundai , ci toti producatorii.

Aceste standarde de timp sunt universale si obligatorii cel putin pentru toate operatiile de la garantii, adica cele pe care le platesc producatorii . Pentru reparatii, dealerii pot sa adopte si alti timpi, in conformitate cu pregatirea tehnicienilor proprii si dotarea atelierului. Dar este o situatie rar intalnita. La Hyundai nu exista asa ceva.

Ceea ce pot face dealerii, este sa-si imbunatateasca pregatirea astfel ca sa efectueze operatiile intr-un timp mai scurt. Tot la indemana dealerilor este stabilirea valorii orei de manopera. Pentru garantii, aceasta este insa stabilita prin contractul cu producatorul. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faptul ca a terminat mai repede decat timpul taxat se datoreaza si faptului ca au fost si cate doi mecanici la masina in acelasi timp, iar timpul de lucru al fiecaruia a fost insumat in factura. Am observat ca au fost cativa dintre proprietari in atelierul unde se lucreaza in timpul reviziei si au discutat si cu mecanicul care lucra la masinile lor. Deci se poate, nu este strict interzis ca la HAR. Factura a fost similara cu a mea, doar cateva mici diferente nesemnificative. Nu-mi dau seama daca exista si o diferenta de profesionalism intre DAB si HAR, dar modul de comunicare cu clientul este total diferit si net in favoarea lui DAB.

Va doresc numai bine tuturor si sa nu aveti nevoie de serviciile nici unui service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca vorbesti din amintiri , nu cred ca ai mai fost in Expozitiei de mult , oricum nu a fost interzis nici la HM sa intre clientul in atelier niciodata , oricare a solicitat acest lucru a fost lasat la masina lui , iar modul de comunicare este posibil sa fie diferit doar prin faptul ca un receptioner la oricare service in afara de HM are mult mai putini clienti de rezolvat intr-o zi, si la mine daca vine cineva si ma gaseste cu trei sau patru persoane pe cap , este normal sa nu pot comunica exact cum ar vrea omul si mi se pare la fel de normal sa comunic altfel atunci cand sunt liber ? Fapt concret este faptul ca in fiecare zi am tot mai multi care revin dupa ce au fost la DAB si nu a fost chiar atat de Ok , si prefera sa bata drumul pana aici chiar daca sunt vecini cu acel service. Cat despre timpul utilizat cu doi mecanici la aceeasi masina deodata uital,mai degraba se explica prin lucrari uitate.Oricum la o problema mai deosebita o sa ajunga mai toti tot in Expozitiei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, din amintiri, dar din amintiri neplacute. Sa inteleg ca lucrezi pe acolo pe la serviceul din expozitiei? Pana acum nu am avut nevoie decat de inspectiile periodice si sper sa nu am nevoie sa vin la service pentru alte reparatii. la nici unul din ele. Chiar si asa a trebuit de fiecare data sa fac cateva programari si de fiecare data am pierdut aproape o zi intreaga fiindca chiar si cu programare la ora fixa trebuie sa astepti pana se elibereaza o rampa ocupata de neamuri si pile. Chiar daca am ajuns la ora fixa conform programarii a trebuit sa astept fiindca toate rampele erau ocupate cu "urgente". Incearca sa renunti la atitudinea asta(Oricum la o problema mai deosebita o sa ajunga mai toti tot in Expozitiei) , ca numeni nu este de neanlocuit si nu s-a nascut invatat. Sunt convins ca atat DAB cat si alte service-uri deschise mai de curand or sa se dezvolte si cel de la expo sper sa se inchida ca piramidele egiptene cu cei care l-au ridicat inauntru. De cand citesc acest topic nu am gasit nici un mesaj de la cineva care sa fi fost 100% multumit sau impresionat de amabilitatea celor din expo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum spune si zetics, timpii reali de manopera niciodata nu sunt egali cu timpii normati de manopera, care sunt stabiliti de producator pentru orice operatie efectuata, astfel incat managerizarea unui service sa poata fi facuta in mod optim (programari, lucrari interne etc). Despre acest service DAB intr-adevar, poate oamenii nu au atata experienta ca cei din Expozitiei, dar au stiut sa se foloseasca de atuul comunicarii si a raspunsului fata de client. Sa nu uitam totusi ca este un dealer Hyundai si ca sa poata rezista pe piata si in conditiile actuale, trebuie sa respecte atat standardele impuse de producator (lucru care pe la service HAR nu se prea intampla), cat si standardele impuse de piata si de clienti, in speta, pentru a se putea dezvolta. Probabil ca vor veni la service HAR clienti nemultumiti de DAB dar din semnalele de pana acum se pare ca se intampla invers. Oricum politica HAR este aceeasi poltica din tot grupul Tiriac auto si daca veti intra si pe forumurile celorlalte marci ale acestui grup, veti vedea ca si ei patesc acelasi lucru. Va las sa trageti concluzia singuri, insa noi clientii ne bucuram ca exista concurenta, astfel ca mai putem sa vedem si altceva si sa ne formam o opinie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probabil ca vor veni la service HAR clienti nemultumiti de DAB dar din semnalele de pana acum se pare ca se intampla invers.

 

De unde ai tu "asa zisele semnale"?

Scuza-ma dar esti prost informat.

Mai informeaza-te prietene si ai sa vezi ca la HM Expozitiei vin clienti si din tara.

Sarbatori fericite :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De unde ai tu "asa zisele semnale"?

Scuza-ma dar esti prost informat.

Mai informeaza-te prietene si ai sa vezi ca la HM Expozitiei vin clienti si din tara.

Sarbatori fericite :cheers:

Discutam de clientii care vin de la HM Expozitiei la DAB si nu de cei care vin din tara la HM. Probabil ca cei care vin din tara, vin intr-adevar cu probleme ceva mai complicate ce nu pot fi rezolvate pe plan local din varii motive (lipsa de piese de schimb, profesionalism si pregatire mai scazuta a personalului etc), insa treaba asta ar trebui sa ingrijoreze importatorul si nu sa-l bucure. Insa noi vorbeam in acest topic despre revizii, costuri si alte chestii legate de acest lucru pt. Tucson diesel, topicul despre service bun, service rau este in alta parte. Oricum multumesc pentru urari si mai bine sa n-avem nevoie de service. Sarbatori Fericite

Share this post


Link to post
Share on other sites
Discutam de clientii care vin de la HM Expozitiei la DAB si nu de cei care vin din tara la HM. Probabil ca cei care vin din tara, vin intr-adevar cu probleme ceva mai complicate ce nu pot fi rezolvate pe plan local din varii motive (lipsa de piese de schimb, profesionalism si pregatire mai scazuta a personalului etc), insa treaba asta ar trebui sa ingrijoreze importatorul si nu sa-l bucure. Insa noi vorbeam in acest topic despre revizii, costuri si alte chestii legate de acest lucru pt. Tucson diesel, topicul despre service bun, service rau este in alta parte. Oricum multumesc pentru urari si mai bine sa n-avem nevoie de service. Sarbatori Fericite

 

 

Exemplu care ti l-am dat este ca sa-ti faci o imagine vis a vis de profesionalismul din Expozitiei, iar pentru ca faptul ca unii clienti HM vin la DAB este pt.ca unii dintre acestia locuiesc in zona sau au avut oarecare nemultumirii in trecut, nestiind ca la HM intre timp sau schimbat foarte multe lucruri in bine si cand spun "in bine" ma refer la satisfactia clientului.(Incearca si nu vei regreta). Any way, Happy New Year tie si la toti membrii forumului.

DRIVE YOUR WAY :drive:

Edited by accent07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Exemplu care ti l-am dat este ca sa-ti faci o imagine vis a vis de profesionalismul din Expozitiei, iar pentru ca faptul ca unii clienti HM vin la DAB este pt.ca unii dintre acestia locuiesc in zona sau au avut oarecare nemultumirii in trecut, nestiind ca la HM intre timp sau schimbat foarte multe lucruri in bine si cand spun "in bine" ma refer la satisfactia clientului.(Incearca si nu vei regreta). Any way, Happy New Year tie si la toti membrii forumului.

DRIVE YOUR WAY :drive:

Multumesc pentru sfat. Promit ca urmatoarea vizita la service o voi face la HR Expozitiei si va voi impartasi impresiile.

Din nou sarbatori fericite si fara evenimente, tuturor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia gratuita la 15000:

- schimbat filtru motorina

- schimbat filtru ulei

- schimbat ulei (nu am voie sa vin cu uleiul meu; personal preferam un ulei mai calitativ, special pt. filtru particule)

- schimbat filtru aer

Un singur lucru pozitiv de mentionat: am avut voie sa particip la efectuarea reviziei si chiar sa pun intrebari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

revizie 45.000 km - Szeged, Ungaria

cost: 260 euro, timp: 2h; amabilitate, alea-alea: exemplare

nici nu se poate face comparatzie cu hotzia, mitocania si prostia crasa de la RMB Timisoara (ford). rusine! dar vine si criza si o sa vada si ce inseamna si concurentza!

aaa.... vorbitori limba engleza/germana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 milioane nu e mult. Pe factura daca poti sa le dai, cum erau preturile la piese?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...