Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania
cniole

Chip Tuning Tucson

Recommended Posts

a facut cineva remapare la Tucson 2.0 crdi de 112 cp? daca da rog detalii referitoare la rezultate, tuneri, costuri

Share this post


Link to post
Share on other sites
a facut cineva remapare la Tucson 2.0 crdi de 112 cp? daca da rog detalii referitoare la rezultate, tuneri, costuri

 

 

multumesc pt adresa

Share this post


Link to post
Share on other sites
a facut cineva remapare la Tucson 2.0 crdi de 112 cp? daca da rog detalii referitoare la rezultate, tuneri, costuri

 

--salutam membrii forumului--

 

Tucson 2.0 crdi (prin mufa de diagnosticare)

 

am facut acest model si clientul este foarte multumit :drive:

daca cineva doreste remaparea si este din zona va pun in contact direct cu clientul respectiv

asa poate sa va spuna parerea despre performanta masinii dupa chiptuning-ul oferit de noi cu un soft profesional.

 

tucsonfp1.jpg

 

---- va dorim asfalt uscat ----

 

LvbPowerEngineering

Share this post


Link to post
Share on other sites
--salutam membrii forumului--

 

Tucson 2.0 crdi (prin mufa de diagnosticare)

 

am facut acest model si clientul este foarte multumit :drive:

daca cineva doreste remaparea si este din zona va pun in contact direct cu clientul respectiv

asa poate sa va spuna parerea despre performanta masinii dupa chiptuning-ul oferit de noi cu un soft profesional.

 

tucsonfp1.jpg

 

---- va dorim asfalt uscat ----

 

LvbPowerEngineering

 

multumesc pt. informatii. am facut remaparea in Bucuresti si acum sunt in curs de verificare a rezultatelor

Share this post


Link to post
Share on other sites

pareri dupa modificare?

 

si la accentu nou?

 

 

va rog sa cautati in car database

 

(deleted link)

 

Nu mai cautati ca nu este

Edited by Rumbu

Share this post


Link to post
Share on other sites

iata si cateva poze cu masini modificate, Tucson-ul si multe altele am uitat sa le pozez ;(

 

ATA ETE :mda:

 

(deleted links)

 

Intr-adevar, ata ete, n-ai poze cu tucson, nu ne intereseaza

Edited by Rumbu
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: faceti si in Bucuresti sau trebuie sa merg la Cluj? Parca m-as baga si eu, cu toate ca la benzinar nu e saltul asa spectaculos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la tucsonul de 140cp ati facut ????cum se comporta?,cit scade consumul?,citi cai are?,se poate face prin HAR sau aveti o intelegere cu HAR ptr garantie? cit costa?.astept raspunsul dvs......

mai am o nelamurire...

este acelas motor de 112 cp si l-au facut cei de la har de 140???/mai merge remapat?

Edited by Silver

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebare: faceti si in Bucuresti sau trebuie sa merg la Cluj? Parca m-as baga si eu, cu toate ca la benzinar nu e saltul asa spectaculos.

 

La benzina nu se poate face decat prin chip clasic: dezlipit / citit / modificat / rescris / lipit eeprom. Alta solutie nu este momentan pentru modelele benzina aspirate de la Hyundai.

 

 

la tucsonul de 140cp ati facut ????cum se comporta?,cit scade consumul?,citi cai are?,se poate face prin HAR sau aveti o intelegere cu HAR ptr garantie? cit costa?.astept raspunsul dvs......

mai am o nelamurire...

este acelas motor de 112 cp si l-au facut cei de la har de 140???/mai merge remapat?

 

Noi am facut Hyundai Tucson 2.0 CRDI 140 si Santa FE 2.2 CRDI 150CP (cutie manuala) prin OBD si 2.2CRDI 150CP (cutie automata) prin BDM. Costurile le gasiti pe forum la rubrica de anunturi:

 

http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=69

 

Atasez deasemenea oferta completa pentru motorizarile hyundai:

 

Ca oferta pentru hyundai sa fie completa, va anunt ce este posibila si modificarea motoarelor BENZINA ASPIRATE. Metodele de tuning sunt prin OBD, BDM sau rescriere EEPROM.

 

Preturile pentru motorizarile aspirate benzina se prezinta astfel:

 

- 200 euro pentru motoare pana in 1500 cmc (inclusiv)

- 250 euro pentru motoare peste 1500 cmc

 

Pentru motorizarile turbo diesel preturile se prezinta astfel:

 

- 250 euro pentru EDC15 pana in 2000 cmc inclusiv

- 300 euro pentru EDC15 dupa 2000 cmc

- 300 euro pentru EDC16 pana in 2000 cmc inclusiv

- 325 euro pentru EDC16 dupa 2000 cmc

 

Lista cu puteri dupa tuning o puteti gasi pe site-ul www.obdtuning.ro.

 

Persoana de contact: Doc

Telefon: 0788.194.100

Email: obdtuning(at)gmail.com

Web: http://www.OBDtuning.ro

ID YM: obdtuning

Share this post


Link to post
Share on other sites
La benzina nu se poate face decat prin chip clasic: dezlipit / citit / modificat / rescris / lipit eeprom. Alta solutie nu este momentan pentru modelele benzina aspirate de la Hyundai.

 

Ca oferta pentru hyundai sa fie completa, va anunt ce este posibila si modificarea motoarelor BENZINA ASPIRATE. Metodele de tuning sunt prin OBD, BDM sau rescriere EEPROM.

 

Ok, sunt mai greu de cap mai ales dupa ce citesc de trei ori cele doua fraze de mai sus. Se poate sau nu la motoarele pe benzina FARA TUBRO prin OBD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa fac o delimitare sau sa precizez ca pentru toate modelele (benzina & diesel) metodelede TUNING sunt cele enumerate mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trebuia sa fac o delimitare sau sa precizez ca pentru toate modelele (benzina & diesel) metodelede TUNING sunt cele enumerate mai sus.

 

Eu inteleg ca la benzine aspirate nu se poate prin OBD, ci doar prin deslipire/rescriere EEPROM. In cazul asta nu ma bag.

La diesel inteleg ca se poate prin OBD, p-asta as face-o, dar n-am diesel. Cine are, norocul lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor! Stie cineva unde se pot face modificari suspensii (suspensii semisport, stabilitate, garda la sol) pt noul Accent 2006 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiam exista o lista cu accesorii Accent 2006. Daca gasesti acolo arcuri sport atunci poti face ceea ce vrei tu la service HAR.

 

Din cate stiu, firmele de piese auto iti pot recomanda arcuri si amortizoare compatibile cu ale tale unele din ele chiar mai bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Din cate stiam exista o lista cu accesorii Accent 2006. Daca gasesti acolo arcuri sport atunci poti face ceea ce vrei tu la service HAR.

 

Din cate stiu, firmele de piese auto iti pot recomanda arcuri si amortizoare compatibile cu ale tale unele din ele chiar mai bune.

 

multam :fingerup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine ai facut.....hmmmmmmmm........the best :::)))).....3 softuri dar mai vreauuuuuuuu ca nu fugeeeeee, man unde gasesc pe cineva pentru manifold?

 

La benzina nu se poate face decat prin chip clasic: dezlipit / citit / modificat / rescris / lipit eeprom. Alta solutie nu este momentan pentru modelele benzina aspirate de la Hyundai.

 

 

 

 

Noi am facut Hyundai Tucson 2.0 CRDI 140 si Santa FE 2.2 CRDI 150CP (cutie manuala) prin OBD si 2.2CRDI 150CP (cutie automata) prin BDM. Costurile le gasiti pe forum la rubrica de anunturi:

 

<a href="http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=69" target="_blank">http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=69</a>

 

Atasez deasemenea oferta completa pentru motorizarile hyundai:

 

Ca oferta pentru hyundai sa fie completa, va anunt ce este posibila si modificarea motoarelor BENZINA ASPIRATE. Metodele de tuning sunt prin OBD, BDM sau rescriere EEPROM.

 

Preturile pentru motorizarile aspirate benzina se prezinta astfel:

 

- 200 euro pentru motoare pana in 1500 cmc (inclusiv)

- 250 euro pentru motoare peste 1500 cmc

 

Pentru motorizarile turbo diesel preturile se prezinta astfel:

 

- 250 euro pentru EDC15 pana in 2000 cmc inclusiv

- 300 euro pentru EDC15 dupa 2000 cmc

- 300 euro pentru EDC16 pana in 2000 cmc inclusiv

- 325 euro pentru EDC16 dupa 2000 cmc

 

Lista cu puteri dupa tuning o puteti gasi pe site-ul www.obdtuning.ro.

 

Persoana de contact: Doc

Telefon: 0788.194.100

Email: obdtuning(at)gmail.com

Web: <a href="http://www.OBDtuning.ro" target="_blank">http://www.OBDtuning.ro</a>

ID YM: obdtuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai merge prin un powerbox cu 300 lei..am pus eu la tucsonul meu si merge perfect trage mult mai bine si consuma mai putin.. se monteaza in 10 min si e f ieftin...nu fac reclama la nimic...nu vand asa ceva doar am montat pe masina mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cine spune ca powerbox-ul ala de 300 ron este ceea ce trebuie pentru Tucson? In primul rand trebuie sa stii si ce modificari aduce un powerbox ca sa spui ca totul este in regula cu el. La un motor turbo diesel common rail, prin powerbox se intelege marirea presiunii in rampa comuna si atat. Nu avem nicio modificari in mapele de injectie, cele de presiune in turbo sau modificari de limitatoare de cuplu sau presiune in rampa si turbina. Totul se traduce prin exces de motorina ce aduce un plus de cuplu fortat, dupa care intervine calculatorul si incearca sa readuca motorul la valori normale. Adica ai un "zvac" si cam atat. In plus de asta, excesul de motorina pe toata plaja de turatie nu face deloc bine motorului si catalizatorului. Un powerbox de 300 ron nu este decat un variator de tensiune pe rampa de injectie. "Creierul motorului" se afla in ECU si modificarile de parametri acolo trebuie sa se faca nu in alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"zvacul" ala creeaza multora senzatia performantelor sporite, chiar daca in realitate e vorba de senzatie si atat. Se poate obtine chiar si doar modificand timpul de raspuns la pedala de acceleratie....

Si numai zgomotul daca il modifici vei putea convinge cativa ca au CP mai multi.

 

Exista si powerbox-uri pe bune. Insa care sunt alea, e mult mai greu de spus, aici intervine loteria.

 

De aia, masuratorile sunt sfinte. O bucata de drum liber, 80-120 cu caramida pe accelerator (sau 60-100, sa fie legal) in treptele 3-4-5, repetat de cateva ori cu si fara powerbox, in acelasi loc, si log cu GPS (sau prin OBD cu jucarele gen ELM si Torque), filmat bord, din astea. E simplu, mult mai simplu decat masurat alte chestii gen consum.

Edited by james kilowatt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powerbox-urile alea bune costa de la 450 euro in sus. Sunt mult mai complexe decat pare la prima vedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnul Dok eu nu incerc sa-ti stric afacerea , nu vand asa ceva, era doar o discutie pe forum, dar sa zici ca este doar un zvac sau o senzatie mi se pare exagerare pentru a vinde propria marfa. Eu leg de tucson o platforma incarcata cu 2000-2500 kg si am vazut clar diferenta dupa ce am montat aceast power box, Dupa cum ai observat nu am dat nume de firma, nu am dat link si nici nu vand asa ceva. Nu face bine la motor?... foarte posibil, dar am 100 mii km cu el montat, iar daca vrei sa ma convingi ca modificarea mapelor de injectie ii face bine motorului, da-mi voie sa nu te cred. Eu cred ca motorul merge cel mai bine asa cum a iesit din fabrica. Motivul pentru care am montat un powerbox este pentru ca aproximativ un an am avut destul de mult de tractat si aveam nevoie de un plus de putere pe care l-am si obtinut. Diferenta este ca eu pot sa renunt oricand la el in 10 sec si nici nu am platit un pret, din punctul meu de vedere, exagerat de mare pentru o remapare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...