Jump to content
gabrolio

Hyundai i20

Recommended Posts

Trebuie sa apara si un CRDi de 1.4 - 75 CP (destul de interesant), in italia e la un pret de 13500 euro...la noi probabil va fi undeva la 12000-12500 cu tot cu tva.

Share this post


Link to post

mie unul tot ala in 3 usi si cu motor de 1,6 imi place, dar ...nu se importa!

Share this post


Link to post

Arata frumos foc i20 sincer imi place mai mult ca i30 cred ca pt o prima masinutza i20 este o alegere de luat in calcul :D

Share this post


Link to post

din pacate, o cam " strica " pretul, care e foarte apropiat de i30...

Share this post


Link to post
i20-ul o sa vina cu spoilerele vopsite in culoarea caroseriei; am trecut acum vreo 2 zile pe langa "tarcul" pentru masini hyundai si am vazut multe modele i10...si toate cu spoilerul vopsit la culoare.

Citeam pe undeva ca i20 va fi produs in India...voi mai stiti modele hyundai produse in India?

Oricum...interesanta masina...

 

da mai stim e vorba de i10:))))

Share this post


Link to post

in curand i20-ule va fi produs in turcia, in loc de india :)

Share this post


Link to post

Uraaaaa ! Se mareste familia! Pe langa Accentul din 03.2006 mai apare intr-o saptamana un i20 nou-nout. Din nefericire pt mine :wall: si din fericire pt sotioara mea :applause: este ROSU !!!

Merit un premiu de la HAR, ce ziceti? :hmm:

Share this post


Link to post

Macar un discount. Sa va bucurati de el.

 

Multumesc Cristi.

"Paste Fericit" tuturor posesorilor de Hyundai si nu numai ...

Share this post


Link to post

Maine voi fi posesorul unuei masini Hyundai i20 Classic luat in leasing pe firma,7525E fara TVA.Revin cu impresii.Deja caut scut,roata rezerva si covorase.Poate ma ajuca careva cu cateva link-uri.

Jantele de aliaj,spre toamna.

Am citit cu mare interes tot ce ati scris voi,mai sus.

Edited by marian57

Share this post


Link to post

pentru covorase contacteaza-l pe the mircea, la bursa; are marfa de calitate si dedicata fiecarui model :fingerup:

Share this post


Link to post

multumesc bradone,am sa-l contactez pe mircea.

la fel si tie xuletzz,sa te bucuri si tu de masina si cati mai multi km!

Share this post


Link to post

Primele impresii,condus confortabil,directia asistata face toti banii.Destul de nervoasa la capacitatea ei.Sunt super multumit.

Share this post


Link to post

Multumesc Kraver,sa ai si tu multi km cu al tau i30.

Am o nelamurire cu schimbatul vitezelor,in bord imi arata cand sa schimb vitezele,si de fiecare data la orice treapta,imi arata sa schimb viteza cand se apropie turatia la 2000rpm.De regula eu schimb la 2500rpm-3000rpm.Daca schimb cum imi arata in bord,nu moare motorul dar demarez mai greu.

Cred ca bordul ma invata la un consum mai economic.

Share this post


Link to post

DA, pentru schimbatul economic. Calea de mijloc e cea mai buna. Contradictia cu masina o am la schimbatul din a patra in a cincea. Merg pe mana mea.

Share this post


Link to post

Cred ca si eu am sa fac la fel,merg pe mana mea la o cale de mijloc,chiar daca o sa rulez pe banda 1-a.Masina am luat-o pentru casa-serviciu,ajung cu 20min mai devreme,deci nu are rost sa consum mai multa benzina(dar te mananca talpa cand vezi cat de usor se conduce :biggrin:)

Majoritatea colegilor de munca,mai ales tineretul,mi-au luat masina la condus si nu le-a venit sa creada cat de usor se conduce i20-ul,multi dintre ei au masini de la 15000E in sus.

Edited by marian57

Share this post


Link to post

Dupa mine "shift indicator-ul" ala e o fita fara de care poi sa mergi de n-ai treaba... De ce sa-mi spuna mie masina cand sa schimb? :blush:

 

Eu la i30 nu am asa ceva si schimb uzual pe la 2500-3000 in conditii normale de mers.

 

Nu uitati, motoarele sunt de turatie... nu consuma mai mult daca mergeti un pic mai turat cu ele.

 

Inca o data mou, sa o stapanesti sanatos.

 

Sanatate si numai bine!

Share this post


Link to post

multumesc Kraver,asa am gandit si eu ca sunt motoare de turatie si trebuie sa le impingi mai sus tocmai sa ai un consum mai redus,dar am sa fac o proba la un condus cu motorul mai turat la schimbarea vitezelor,adica schimbat la 3000rpm,si alta proba cum zice bordul.Bineinteles,ambele probe le fac cu rezervorul plin.

Share this post


Link to post

Astept pareri ale posesoriior noului i20 varianta 1.0 T-GDi, 100 CP, 5DR, benzina, manual, ISG LED Line despre consumul, functionarea si puterea acestui motor.

Share this post


Link to post

Astept pareri ale posesoriior noului i20 varianta 1.0 T-GDi, 100 CP, 5DR, benzina, manual, ISG LED Line despre consumul, functionarea si puterea acestui motor.

Salut,

 

Sunt posesor de o saptamana al acestei variante, deci orice zic trebuie luat cu putina sare.

 

Plusuri:

 

- spatiul pentru pasageri, inclusiv cei din spate, cat si cel al portbagajului e suficient, si cred ca e cel mai mare din clasa. Posibil si din cauza ca vine cu kit de pana, de unde si cei 326L ai portbagajului

- cotiera e integrata in consola centrala, nu e atasata separat, sau si mai rau, atasata de scaun, nu caraie, nu scartaie

- plasticele nu scartaie, nu caraie, sunt chiar soft dar ferme la apasare, eu am piticii mei cu astea (am condus Clio si Captur si sunt oribile si mai scumpe putin)

- o groaza de dotari intr-un pret acceptabil (nu le insir ca sunt pe site)

- motor foarte elastic, nu comenteaza cand o calci de la ~1500 si de la 2000-2500 e chiar vivace. Zgomotul e clar de 3 cilindrii, dar mie imi place, chiar foarte mult. Rar simt nevoia de a 4-a in oras, poduri, pasaje, bulevard noaptea, altfel nu prea.

- insonorizarea e foarte buna avand in vedere clasa, placut impresionat

- consumul e de ~10.5%, in conditii de plecat dimineata in aglomeratie, intors seara in aglomeratie, drumuri scurte, clima, Bucuresti. Sigur mai scade dupa ce se mai lasa motorul, am ~250KM, si se invata si soferul cu masina. Pragul meu psihologic e de pana in 10 urban, sa vad eu 9,x% , daca se incadreaza sunt cel mai fericit. In primul drum, de la reprezentanta acasa, cu oprire la benzinarie, dadea un consum de aproape 14% si mirosea a ars pe langa masina :D (e normal) Revin cu impresii dupa ce voi consuma cel putin al 2-lea plin si va merge si pe autostrada/DN.

- 4 difuzoare si 2 tweetere, nu ma asteptam in clasa ei la banii astia (12400 a costat cu rabla, nici o reducere fata de site)

 

Minusuri:

 

- nu-i plac gropile mai deloc, probabil se trage si de la jantele de 16, o sa-mi dau seama la iarna daca pun 15 de tabla

- garda la sol cica e de 17cm dar probabil nu ia in calcul si deflectorul de sub bara din fata rotilor pentru ca reusesc sa zgarii o bordura care nu o atingeam cu ceva cu garda de 15cm

- nu stie sa faca music streaming prin BT decat cu anumite telefoane. Cu S7 merge fara probleme, cu Xperia Z nu vede muzica (apelurile si agenda merg perfect cu ambele). Inca nu sunt sigur ca problema nu e intre scaun si volan asa ca mai butonez si revin, posibil sa fie de la telefon, gen versiunea de Android.

- folosind comenzile de pe volan pot accesa apelurile efectuate, dar nu pot face scroll decat din consola centrala, de pe volan pot apela doar ultimul din lista (sau primul, depinde cum privesti problema) si e pacat ca are multe butoane pe volan. Mai e si varianta comenzii vocale, dar inca nu ne intelegem din prima :D

- ar fi fost frumos sa se inchida si geamurile din telecomanda, o data cu inchiderea centralizata. Am incercat mai multe variante, gen apasare lunga/scurta/dubla. Nici in manual nu am vazut ceva de gen.

- cotiera nu e reglabila, pentru mine si prietena mea nu conteaza ca avem ambii peste 1,90 si ne pica perfect. In schimb cuiva de 1,70 si ceva cu mana mai scurta nu-i ajunge mana pe 1-a, a 3-a si a 5-a. Nu e capatul pamantului, dar din obisnuinta e mai comod cu cotul pe cotiera si mana pe schimbator.

- confirm o plangere a unui coleg de forum cu dezactivarea plierii oglinzilor (nu merge), vedem la iarna daca se arde vre-un motoras.

- luneta cam mica si stalpii cam lati, dar nimic din masinile noi care sunt cat de cat frumoase nu are ceva mai mare sau mai multa vizibilitate.

- covorasele nu au gauri de prindere desi prinderile exista pe podea, si la asta si la celalta am darul de a strange covorasul sub pedale. La celalata l-am scos ca oricum are tot mocheta si cauciuc.

- cea mai mare durere a mea e ca pe site sunt prezentate in poze toate dotarile existente, dar in Romania nu se aduc pentru ca le e frica sa nu ramana cu ele (din moment ce vin preconfigurate) iar romanii nu cumpara masini mici super dotate. Mai concret, as fi vrut musai incalzirea in scaune si in volan :( Panoramic roof si motorul de 120CP cu 6 trepte cred ca il duceau la pret de polo cu dsg sau Fiesta cu PowerShift si alegeam altceva.

 

Stiu ca puteam sa iau altele mai mari in banii astia sau apropriati, dar cerinta era sa fie mica si dotata, daca bugetul o permitea, cautam ceva dotat si cu automata, in nici un caz nu schimbam clasa.

Edited by gigi19lic
  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut,

 

SI eu sunt posesor al acestui model doar ca varianta 1.2 84cp.

 

@gigi19lic

 

Pot sa confirm si eu cele spuse de tine, plecand de la plierea oglinzilor, pana la faptul ca nu se inchid geamurile cand blochezi masina (si eu am incercat asta) + faptul ca nu poti face "scroll" prin numerele apelate sau melodiile de pe stick decat din butonul din dreapta radioului.

 

Am intrebat si eu la reprezentanta daca se pot dezactiva oglinzile si raspunsul a fost negativ. Mi-au spus ca daca totusi se strica motorasul il vor schimba. As fi preferat mult mai mult sa poata fi dezactivata optiunea decat sa stau sa umblu pe la ei in cazul in care se strica. Iar la cum sunt iernile la noi cu -20 de grade cateodata imi e greu sa cred ca or sa reziste foarte mult timp.

 

Legat de covorase, mie mi-au dat un set de covorase care au si gauri (nu sunt originale Hyundai) si care se potrivesc foarte bine.

Share this post


Link to post

@dvoncu ridicarea geamurilor era asa, nice to have, e prea mare bataia de cap cu alarma sau modul atasabil (am gasit si dela). Probabil n-as fi folosit-o nici eu decat in primele zile si atat.

Share this post


Link to post

Nu mai pot da edit, dar o chestie importanta de care am uitat sa zic.

 

La pornirea la rece, daca stai afara se aude usor a diesel, un tacanit la relanti, inauntru cand accelerez se aude a 3 cilindrii, dar zgomtul de la relanti de afara e diesel like. :D

 

Sunt foarte familiar cu Matiz si sunetul de 3 cilindrii, deci am un oarecare termen de comparatie.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...